Etykiety

niedziela, 22 grudnia 2019

Forgotten Hill: Fall - opis przejścia

Zaczynamy w wejściu. Podnosimy z podłogi za stołem klucz, a ze stołu bierzemy zapalniczkę. Oglądamy kostkę w rogu, zapamiętując kolor i symbol podświetlone, a potem używamy klucza, aby otworzyć drzwi. Wchodzimy do kuchni. Bierzemy martwą rybę, kawałek sera z górnej półki lodówki, nóż z uchwytu i świeczkę znalezioną w szafce na dole. Idziemy w prawo - jest tu pokój z drzwiami kodowymi, pustym obrazem i trofeum bez rogu. Na razie nic tu nie zrobimy, choć oglądamy kostkę. Idziemy w prawo. Jest tu biblioteka.

Bierzemy czerwoną książkę i kawałek obrazu z regału. Potem bierzemy nóż i dźgamy nim pająka (zrobienie czegokolwiek innego skończy się naszą śmiercią), by zdobyć klejnot w kształcie serca. Potem oglądamy kolekcję pająków - zawiera ona wskazówkę do drzwi kodowych, które wcześniej mijaliśmy. Wracamy tam i naciskamy te przyciski, które odpowiadają dużym pająkom:
- trzeci od lewej w pierwszym rzędzie od góry
-  pierwszy w drugim rzędzie
- pierwszy i trzeci w trzecim rzędzie
- drugi w czwartym rzędzie
Drzwi się otworzą, ale na razie nie musimy tam wchodzić. Oglądamy kolejną kostkę. Idziemy dalej w prawo - są tu kolejne kodowe drzwi i robaki na ścianie. Oglądamy wiszące na ścianie maski. Drugą opuszczamy w dół dwa razy, czwartą raz i piątą raz. Otworzy to nam skrzynkę, w której jest kawałek obrazu.

Idziemy dalej w prawo, by dojść do kaplicy. Wkładamy klejnot w kształcie serca w otwór w krzyżu. Bierzemy róg, a w jednym ze świeczników umieszczamy świeczkę i zapalamy ją zapalniczką. Wracamy do pomieszczenia z pustym obrazem i głową jelenia. W głowie jelenia umieszczamy róg, a z otwartych ust wyjmujemy pierścień. Dwa kawałki obrazu umieszczamy w pustej ramie obok. Idziemy dwa razy w prawo. W drzwiach kodowych kolejno wybieramy symbole, które były podświetlone na kostkach. Od góry:
- krzyż z ostrymi końcówkami
- koło
- klepsydra
- koło w kwadracie
Wchodzimy do pomieszczenia z maskami. Bierzemy świeczkę z podłogi i wracamy do kaplicy.

W kaplicy umieszczamy drugą świeczkę w świeczniku i zapalmy ją zapalniczką. Krzyż się podniesie, a my zdobędziemy klucz z czaszką. Kluczem tym otwieramy drzwi obok, ale na razie tam nie wchodzimy. Teraz wracamy do pomieszczenia z głową jelenia. Wchodzimy do otwartych tu wcześniej drzwi. Jesteśmy w laboratorium. Bierzemy śrubokręt z podłogi,  butelkę z trucizną ze stołu oraz martwą żabę ze ściany. Wracamy do kaplicy i wychodzimy drzwiami, by znaleźć się na cmentarzu.

Tu musimy ułożyć puzzle - nie chodzi o ich przesuwanie - musimy po prostu klikać na każdy element i obracać je tak, aż razem stworzą obraz. Po ułożeniu tego po lewej obszukujemy trawę poniżej, by znaleźć zabawkowy klucz. Po ułożeniu tego po prawej z ziemi wysunie się ręka. Zakładamy pierścień na jej palec, by dostać trzeci kawałek obrazu. Na koniec warto zapamiętać symbole na krzyżu.

Wracamy do pomieszczenia z maskami i wchodzimy do otwartych już wcześniej drzwi. Używamy zabawkowego klucza na lokomotywie i przekręcamy go, dzięki czemu zdobędziemy czwarty kawałek obrazu. Wracamy do pomieszczenia z ramą obrazu, umieszczamy w niej dwa ostatnie kawałki obrazu, by zdobyć pluszowego misia. Idziemy do pomieszczenia, w którym była lokomotywa. Patrzymy na obrazki po prawo. Obracamy cztery twarze na drzwiach, kolejno od góry.
- ustami do góry
- ustami w prawo
- ustami w dół
- ustami w lewo

Wchodzimy do środka i szybko używamy pluszowego misia na duchu, bo inaczej zginiemy. Z muru po lewo bierzemy przewód. Na talerzyku na ziemi umieszczamy kawałek sera, następnie zaprawiamy go trucizną. Wychodzimy i wracamy do pierwszej lokacji. Przy pomocy śrubokręta otwieramy szafkę z instalacją elektryczną, a w niej umieszczamy przewód. Teraz możemy zapalać w pomieszczeniach światło. Wracamy do lokacji, w której zostawiliśmy zatruty ser. Bierzemy z podłogi martwego szczura i cofamy się do pokoju z lokomotywą. Czytamy czerwoną książkę. Umieszczamy martwą żabę na pierwszym haku od lewej, zaś martwego szczura na trzecim haku od lewej. Bierzemy rubin z ust maski.

Idziemy do pokoju z porożem, wchodzimy do drzwi i uruchamiamy maszynerię. Wkładamy do niej martwą rybę, dzięki czemu otrzymamy kod. To połowa tego, co jest nam niezbędne, by stąd wyjść - drugą połową są symbole z krzyża na cmentarzu. Idziemy do piwnicy, gdzie był duch. Umieszczamy rubin w mumii i wchodzimy do tajnego przejścia. Tu czeka nas ostatnia zagadka. Kółka po prawo obracamy tak, aby wskazywały jasnym punktem te symbole, które były na krzyżu - od góry do dołu. Następnie oglądamy kod, który dała nam maszyna. Od liczb w kodzie odejmujemy liczby podane na kolejnych wskaźnikach. Pamiętając, że wskaźniki oznaczają cyfry od 0 do 9, zaznaczamy kolejno:
- 6
- 1
- 3
- 6 (oznaczające tu -4)

http://www.darkhorrorgames.com/play/forgotten-hill-spiders-attack-point-and-click/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz