Etykiety

sobota, 20 kwietnia 2024

Larry 6: Z impetem w głąb - opis przejścia

 Dzień 1

Rozmawiamy z recepcjonistką do końca, a otrzymamy klucz do pokoju. Wchodzimy schodami po prawo, otwieramy kluczem drzwi do pokoju. Czytamy trzy ulotki leżące na stole, następnie wchodzimy do łazienki. Wychodzimy z niej i dzwonimy kolejno do Turn Down Service, Room Service oraz do Housekeeping. Potem wychodzimy z pokoju, by znaleźć na zewnątrz wózek. Z wózka zabieramy kolejno: mydło, krem do rąk, deskę do sedesu, papier toaletowy, ręcznik oraz ręcznik jednorazowy. Wracamy do pokoju, wchodzimy do łazienki i odkręcamy wodę, by odkryć, że leci brudna. Z telefonu dzwonimy do Maintenance, po czym wychodzimy na zewnątrz i schodzimy na dół.

W lobby oglądamy kosz po lewo i wyjmujemy z niego klucz. Wracamy do pokoju, zabieramy prezerwatywę z łóżka, wchodzimy do łazienki i z paska mechanika bierzemy pilnik oraz śrubokręt. Rozmawiamy z mechanikiem, wychodzimy z łazienki i próbujemy wyjść z pokoju, a mechanik sobie pójdzie. Wracamy do łazienki, kładziemy deskę na toalecie, używamy papieru toaletowego. Następnie odkręcamy wodę, używamy mydła a po nim ręcznika jednorazowego. Wracamy do pokoju, bierzemy kwiaty z wazonu i wychodzimy na zewnątrz.

Schodzimy na dół, z lobby idziemy w lewo, po czym otwieramy drzwi w północnej ścianie, by wejść do Spa. Zabieramy ulotkę z biurka, po czym wychodzimy ostatnimi drzwiami po lewo. Oglądamy Rose i dajemy jej kwiaty. Po scence dostaniemy orchideę. Wychodzimy  i wracamy do lobby. Idziemy w prawo, otwieramy północne drzwi, by znaleźć się w jadalni. Otwieramy tam drzwi po prawo i obszukujemy kosze na śmierci, by znaleźć puszkę smalcu. Wracamy do spa i wchodzimy do pierwszych drzwi po lewo. Przechodzimy przez szatnię, by wejść pod prysznice. W ścianie po prawo oglądamy kafelek, który jest nieco innego koloru, a potem odsuwamy go. Po scence idziemy dalej, by wejść do kabiny z kąpielami błotnymi. Zdejmujemy doniczki ze schodów po lewo i używamy śrubokręta, by naprawić kamerę powyżej.

Idziemy w prawo, by wejść do siłowni. Rozmawiamy z ćwiczącą tam kobietą. Thunderbird powie nam, że potrzebuje kajdanek. Wracamy do lobby i idziemy na południe, by wyjść na zewnątrz. Zaglądamy do budki strażniczej i zabieramy kajdanki ochroniarzowi. Wracamy do Thunderbird i dajemy jej kajdanki. Potem zabieramy pas z maszyny do spalania tłuszczu w prawym dolnym rogu - jeśli ktoś na niej ćwiczy, to wyjdźmy i wróćmy do siłowni ponownie, aż będzie można go zabrać. Wracamy do Spa, otwieramy ostatnie drzwi po prawo, po czym używamy smalcu na maszynie po lewo. Pęknięty wąż po prawo naprawiamy przy pomocy pasa.  Potem używamy śrubokręta na czerwonym pojemniku po środku, a następnie poważamy go pilnikiem i podnosimy pokrywę ręką. Zabieramy z niej filtr. Idziemy do kuchni (tam, gdzie były śmietniki) i myjemy filtr w zlewie. Nasz mokry jednorazowy ręcznik wkładamy do lodówki po prawo. Teraz wracamy do pomieszczenia z maszyną, umieszczamy w niej filtr, zamykamy ją i zakręcamy śrubokrętem, po czym przesuwamy dźwignię maszyny w górę, a potem w dół.

 

Idziemy do lobby, rozmawiamy z Gammy, po czym wracamy do maszyny. gdy Gammy położy się, wówczas montujemy przewody u góry na niej, a potem uruchamiamy maszynę. Gammie po chwili poprosi nas o pomarańczę. Idziemy do jadali, przeszukujemy stół z lodem po środku, by znaleźć pomarańczę. Udajemy się do kuchni i z lodówki zabieramy nasz zamarznięty jednorazowy ręcznik. Idziemy do Gammie, dajemy jej pomarańczę, a gdy poprosi o coś zimnego, wówczas dajemy jej jednorazowy ręcznik. To jeszcze nie koniec, teraz musimy znaleźć jej wodę mineralną. Wracamy do lobby, idziemy trzy razy w prawo i zabieramy z tacy butelkę wody mineralnej. Zanosimy ją Gammie. Po scence wychodzimy na korytarz i idziemy w lewo dwa razy. Znajdziemy trzy drzwi. Pukamy do środkowych, by zakończyć pierwszy dzień gry.

Dzień 2

Wyjmujemy diament z obroży, po czym wstajemy z łóżka i idziemy do lobby. Idziemy w lewo, aż dojdziemy do drewnianych schodów, po których schodzimy na plażę.  Kopiemy w piasku, by znaleźć lampę. Udajemy się do maszyny, po czym używamy lampy na kurku po środku, dzięki czemu napełnimy ją tłuszczem. Idziemy do siłowni (tam, gdzie po raz pierwszy spotkaliśmy Thunderbird) i wchodzimy do drzwi w prawo. Wchodzimy na urządzenie do ćwiczeń, a gdy sesja się skończy, rozmawiamy z trenerką. Próbujemy wziąć jej odznakę tak długo, aż nam się uda. 

Wychodzimy drzwiami po prawo, by znaleźć się na basenie. Zabieramy dmuchanego bobra i wchodzimy do hotelu drugim wejście. Schodzimy po schodach, by znaleźć się w barze. Jeśli piosenkarka nie będzie występować, wyjdźmy i wróćmy ponownie. Łapiemy za kabel, aby przerwać jej koncert, po czym rozmawiamy z nią. Po rozmowie podchodzimy do baru i zabieramy zapałkę. Potem wychodzimy na korytarz i idziemy w prawo, aż znajdziemy się na zewnątrz. Używamy odznaki, aby otworzyć bramę i przejść dalej.

Wchodzimy do namiotu i zabieramy z beczki piwo, po czym wracamy do baru i dajemy piwo Burgundy. Poprosi nas o kolejne, więc ponawiamy całą procedurę. Teraz odeśle nas do sauny. Idziemy do SPA, wchodzimy do szatni, otwieramy ostatnią dolną szafkę po lewo, po czym używamy ręcznika. Idziemy do lokacji z kąpielami błotnymi, a tam wchodzimy do środkowych drzwi. Po scence zabieramy bransoletkę i idziemy pod prysznice, by powiesić ręcznik na wieszaku i się wykąpać. Teraz idziemy do kąpieli błotnych. 

Wchodzimy do błota, po czym wychodzimy i rozmawiamy z dziewczyną, która leży obok, a która potrzebuje baterii. Idziemy raz jeszcze wziąć prysznic.  Wracamy do szatni, przebieramy się i zabieramy cały nasz dobytek. Wychodzimy ze Spa i schodzimy schodami w dół po lewo. Zabieramy z ziemi przewód, a następnie rozmawiamy z kobietą po prawo, która potrzebuje sukni wieczorowej. Idziemy zatem do baru, wchodzimy na scenę, tam na zaplecze, by znaleźć suknię. Bierzemy ją  zanosimy Shablee. Zacznie się scenka, w trakcie której musimy z nią rozmawiać i jej dotykać, a potem dajemy jej prezerwatywę, co zakończy ten dzień.  

Dzień 3

Wracamy na plażę i zabieramy pozostawiony tam szampan. Potem wracamy do hotelu - musimy złapać wózek, wskoczyć na niego i dojechać nim do bramy. Gdy będziemy u celu, a kierowca zacznie czegoś szukać, wówczas dajemy mu zapałkę. Oddali się na chwilę, a wtedy szybko otwieramy pokrywę jego wózka i używamy klucza francuskiego, aby odkręcić zielony przewód po lewo. Kiedy kierowca wróci i zacznie grzebać w środku, rozmawiamy z nim, by dostać latarkę. Teraz musimy szybko ją otworzyć i wyjąć baterie, bo za chwilę kierowca się o nią upomni. Idziemy do sali z kąpielami błotnymi i dajemy baterie Charlotte. Potem rozwijamy posiadany przewód, podłączamy go do gniazdka z prądem oraz do drzwi po prawo, by je otworzyć.  

Po scence wracamy do pomieszczenia, gdzie straciliśmy równowagę i podnosimy z ziemi perłę. Teraz idziemy do baru na dole i zabieramy jeszcze jedną zapałkę. Idziemy na basen i oglądamy pływającą konstrukcję. Zabieramy z niej futerał na okulary, otwieramy go i bierzemy okulary słoneczne i szmatkę. Używamy szmatki na niciach dentystycznych, aby stworzyć strój kąpielowy. Idziemy do kuchni i używamy dmuchanego bobra na oponie samochodu, by go nadmuchać. 

Wracamy na basen i zakładamy strój kąpielowy, po czym rozmawiamy z ratownikiem, który da nam klucz do skoczni z bungee. Otwieramy nim drzwi i wchodzimy na górę. Używamy pilnika na  kluczu (ale nie na tym od naszego pokoju ani tym od bungee), by dorobić sobie drugi klucz do bungee. Skaczemy na dół, po czym używamy bobra, by pływać. Podpływamy do pływającej konstrukcji, by znaleźć się na nowym ekranie. Uderzamy w ogon bobra, a gdy pojawi się kelnerka, rozmawiamy z nią  pokazujemy podrobiony klucz. Rozmawiamy z Merilly, a gdy nas poprosi, dajemy jej podrobiony klucz. Po scence dotykamy jej kilka razy, a następnie rozbieramy się, by otrzymać słowa mądrości.

Dzień 4

Wychodzimy z pokoju, po czym używamy szampana na maszynie przy drzwiach. Udajemy się do kuchni, gdzie naciskamy zielony przycisk, by otworzyć windę kuchenną. Gdy będziemy w środku, wówczas naciskamy czerwony przycisk. Po wjechaniu na górę idziemy w lewo i rozmawiamy z Shamarą. Potem używamy naszego rozporka, by zapalić zapałkę i przy jej pomocy zapalić lampę. Teraz dajemy Shammarze bransoletkę, orchideę, perłę, diament, figurkę, słowa mądrości, lampę i szampana, by zobaczyć zakończenie gry. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz