Etykiety

czwartek, 7 lutego 2013

HEX - przykładowa rozgrywka



Poniżej przedstawiam przykładową rozgrywkę w grę dungeon crawl dla jednej osoby - HEX. O grze piszę więcej w recenzji.  Wprowadziłam drobne modyfikacje rozgrywki:
- ze schodów nie ma obowiązku korzystania
- w Treasure Room - 1-3 - klucz, 4-6 doświadczenie

Tura: 1
Rzut: 1
Miejsce: Empty Corridor
Akcja: Move
Statystyki: Health 6, Endurance 6, Experience 0, Keys 0, Level 1

Tura: 2
Rzut: 4
Miejsce: Monster Room
Akcja: Fight
Statystyki: Health 5, Endurance 5, Expierience 1, Keys 0, Level 1

Tura: 3
Rzut: 3
Miejsce: Empty Room
Akcja: Rest
Statystyki: Health 6, Endurance 6, Expierience 1, Keys 0, Level 1

Tura: 4
Rzut: 4
Miejsce: Monster Room
Akcja: Fight
Statystyki: Health 5, Endurance 5, Expierience 2, Keys 0, Level 1

Tura: 5
Rzut: 1
Miejsce: Empty Corridor
Akcja: Rest
Statystyki: Health 6, Endurance 6, Expierience 2, Keys 0, Level 1

Tura: 6
Rzut: 4
Miejsce: Monster Room
Akcja: Fight
Statystyki: Health 5, Endurance 5, Expierience 3, Keys 0, Level 1

Tura: 7
Rzut: 5
Miejsce: Treasure Room
Akcja: Search (3)
Statystyki: Health 5, Endurance 5, Expierience 3, Keys 1, Level 1

Tura: 8
Rzut: 2 +1
Miejsce: Empty Room
Akcja: Rest
Statystyki: Health 6, Endurance 6, Expierience 3, Keys 1, Level 1

Tura: 9
Rzut: 3+1
Miejsce: Monster Room
Akcja: Fight
Statystyki: Health 5, Endurance 5, Expierience 4, Keys 1, Level 1

Tura: 10
Rzut: 3+1
Miejsce: Monster Room
Akcja: Run Away
Statystyki: Health 5, Endurance 5, Expierience 4, Keys 1, Level 1

Tura: 11
Rzut: 2+1
Miejsce: Empty Room
Akcja: Rest
Statystyki: Health 6, Endurance 6, Expierience 4, Keys 1, Level 1

Tura: 12
Rzut: 5+1
Miejsce: Treasure Room
Akcja: Search (5+1)
Statystyki: Health 6, Endurance 6, Expierience 8, Keys 1, Level 1

Tura: 13
Rzut: 3+1
Miejsce: Monster Room
Akcja: Fight
Statystyki: Health 5, Endurance 5, Expierience 9, Keys 1, Level 1

Tura: 14
Rzut: 2+1
Miejsce: Empty Room
Akcja: Rest
Statystyki: Health 6, Endurance 6, Expierience 9, Keys 1, Level 1

Tura: 15
Rzut: 1+1
Miejsce: Trap Room
Akcja: Trigger Trap
Statystyki: Health 5, Endurance 6, Expierience 9, Keys 1, Level 1

Tura: 16
Rzut: 4+1
Miejsce: Monster Corridor
Akcja: Run Away
Statystyki: Health 5, Endurance 6, Expierience 9, Keys 1, Level 1

Tura: 17
Rzut: 6+1
Miejsce: Stairs Down
Akcja: Move down
Statystyki: Health 5, Endurance 6, Expierience 9, Keys 1, Level 2

Tura: 18
Rzut: 1+1
Miejsce: Trap Room
Akcja: Trigger
Statystyki: Health 3, Endurance 6, Expierience 9, Keys 1, Level 1

Tura: 19
Rzut: 6+1
Miejsce: Stairs Down
Akcja: Stay
Statystyki: Health 3, Endurance 6, Expierience 9, Keys 1, Level 2

Tura: 20
Rzut: 6+1
Miejsce: Stairs Down
Akcja: Stay
Statystyki: Health 3, Endurance 6, Expierience 9, Keys 1, Level 2

Tura: 21
Rzut: 1+1
Miejsce: Trap Room
Akcja: Disable Trap
Statystyki: Health 3, Endurance 4, Expierience 9, Keys 1, Level 2

Tura: 22
Rzut: 1+1
Miejsce: Trap Room
Akcja: Trigger Trap
Statystyki: Health 1, Endurance 4, Expierience 9, Keys 1, Level 2

Tura: 23
Rzut: 3+1
Miejsce: Monster Room
Akcja: Run Away
Statystyki: Health 1, Endurance 4, Expierience 9, Keys 1, Level 2

Tura: 24
Rzut: 3+1
Miejsce: Monster Room
Akcja: Run Away
Statystyki: Health 1, Endurance 4, Expierience 9, Keys 1, Level 2

Tura: 25
Rzut: 4+1
Miejsce: Monster Corridor
Akcja: Run Away
Statystyki: Health 1, Endurance 4, Expierience 9, Keys 1, Level 2

Tura: 26
Rzut: 6+1
Miejsce: Stairs Down
Akcja: Stay
Statystyki: Health 1, Endurance 4, Expierience 9, Keys 1, Level 2

Tura: 27
Rzut: 1+1
Miejsce: Trap Room
Akcja: Disable Trap
Statystyki: Health 1, Endurance 2, Expierience 9, Keys 1, Level 2

Tura: 28
Rzut: 5+1
Miejsce: Treasure Room
Akcja: Search (2+1)
Statystyki: Health 1, Endurance 2, Expierience 9, Keys 2, Level 2

Tura: 29
Rzut: 2+2
Miejsce: Monster Room
Akcja: Run Away
Statystyki: Health 1, Endurance 2, Expierience 9, Keys 2, Level 2

Tura: 30
Rzut: 6+2
Miejsce: Boss Monster Room
Akcja: Fight
Statystyki: Health -3, Endurance -2, Expierience 9, Keys 2, Level 2

Koniec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz