Etykiety

sobota, 8 maja 2021

Avernum 1 - opis przejścia, część 3

 Finałowe misje

Orb of Thrlani bardzo ułatwi nam życie - jego używania pozwala latać na niewielkie dystanse, dzięki czemu możemy przelatywać nad rzekami oraz przepaściami. Wreszcie możemy się teraz dostać do lokacji, o której tyle już słyszeliśmy, czyli Erika's Tower. Aby tam dotrzeć, idziemy do Fort Spire i przechodzimy przez niego. Gdy dojdziemy do nowego obszaru na mapie, natychmiast skręcamy na zachód, by dojść do przełęczy, która poprawi nas na południe. W kolejnej nowej lokacji idziemy na zachód, by dojść do rzeki, za którą jest wieża. Używamy Orb of Thrlani, przelatujemy nad rzeką i wchodzimy do wieży od południa. 

Erika dobrze się zabezpieczyła przed nieproszonymi gośćmi. Większość drzwi otwierana jest tylko czarem Unlock Door poziomu trzeciego, którego nie mamy. Aby do niej dotrzeć, musimy zabić dwa gobliny w zachodniej części wieży, a potem przejść przez labirynt ukrytych przejść - trasę zaznaczyłam na mapie na zielono. 

Erika może nauczyć nas czarów maga Summon Aid, Beast Ceremony, Fireblast, Arcane Summon, Arcane Shield oraz Arcane Blow poziomów 1-2. Ma także dużo do powiedzenia o różnych sprawach. Skłoni nas do skontaktowania się z grupą Scimitar i da nam hasło do ich kryjówki. Warto zajrzeć do biblioteki, bo znajdziemy tu wreszcie Valorium Bestiary dla czarownicy z Dharom. Jeśli uda nam się ją przekonać, to powie nam, jak sie dostać do jej wieży w łatwiejszy sposób, przy pomocy Bone Key. 

Zgodnie ze słowami Eriki, musimy teraz dołączyć do organizacji Scimitar. Aby to zrobić, ruszamy do miasta Bargha. Wróćmy do Fort Spire i ruszajmy na północ. Po drodze dotrzemy do miasta Spire.

Zaraz przy wejściu trzeba będzie zapłacić 50 sztuk złota. Nie ma tu wiele do roboty. Jest arena - jeśli stoczymy na niej dwie zwycięskie walki (trzeba pogadać z Zagatem, zejść na arenę, wygrać walkę, a potem pogadać z ogrem, by dostać nagrodę), to siedzący na widowni Scab powie nam, gdzie znaleźć Silver Key. Sprzedawcy nie mają tu nic ciekawego. Jest tu Meena, której trzeba dostarczyć przesyłkę od Dextera, ale to jeden z questów odbierający reputację, więc lepiej go sobie darować. 

Na zachód od Spire znajdziemy jaskinię pilnowaną przez stado pająków - zabierzmy z niej Silver Key. Kluczem tym możemy otworzyć skrzynię w północno-zachodnim rogu Spire, ale do tego potrzeba nam wcześniej Unlock Door poziomu trzeciego Potem ruszamy dalej na północ drogą, by dotrzeć do Bargha.

 Bargha to na pierwszy rzut oka niewielkie miasto, ale ma także swoją podziemną część. Na górze pogadajmy z Eheridge w sali treningowej, poprosi nas o pozbycie się pewnych duchów. Niebawem się nimi zajmiemy. Johnson ma bardzo dobrą ofertę łuków i strzał, Marlowe sprzedaje jedzenie. Jest tu biblioteka, o której sprawdzenie prosił nas X w Tower of Magi. W pomieszczeniu na północ od biblioteki jest ukryte przejście - idąc nim na zachód znajdziemy drogę do kryjówki Scimitar. Tam pogadajmy z Cleese - znajdąc hasło od Eriki, dogadamy się z nim i otrzymamy misję.

Wychodzimy z miasta. Na północny zachód od niego krąży grupka duchów. Zabijmy je i wróćmy do Etheridge, by otrzymać 40 expa nagrody. Aby wykonać zadanie dla Cleese, cofnijmy się do Fort Spire, ale nie wchodźmy do samego fortu, tylko idziemy na wschód od niego, wąską ścieżką, by dojść do nowej lokacji. Tam idziemy na południe, by znaleźć jaskinię gremlinów. 

Pierwsza część tej jaskini to standardowe użeranie się z gremlinami, męczące, ale niezbyt w sumie trudne. We wschodnim skrzydle północnej części jaskini znajdziemy teleport, który przeniesie nas w północno-wschodni róg. Tu czeka nas nieco trudniejsze starcie z dużą grupą żołnierzy i magów. Gdy już zrobimy z nimi porządek, musimy znaleźć teleport i obsługującą go runę. Gdy naciśniemy runę raz, to teleport przenosi nas do A, gdy dwa razy - do B, a trzy razy - do C. Po przeniesieniu się do C musimy znaleźć i zniszczyć Orb - kiedy to zrobimy, dostaniemy po 10 expa i pojawią się dwa demony. Potem trzeba odnaleźć ukryty teleport, którym wrócimy w północno-wschodni róg. Tam ponownie ustawiamy zmienny teleport, by przy jego pomocy wyjść na zewnątrz. 

Wracamy do Bargha i rozmawiamy z Cleese. Dostaniemy 100 expa, +1 do reputacji oraz członkostwo Scimitar. Wchodzimy do następnego pomieszczenia, by pogadać z Rogowem, który poda nam hasło organizacji oraz powie nieco więcej. Teraz wracamy do Eriki. Dowiemy się od niej sporo o planach Scimitar oraz o sposobie wydostania się z Avernum, a także o jej zemście.

Udajmy się teraz do Tower of Magi. Porozmawiajmy z X, po czym udajmy się przez ogród ukrytym przejściem do miejsca, gdzie wchodziliśmy do labiryntu za którym był Adze Hakai. Nie wchodzimy jednak do labiryntu, ale do pomieszczenia na południu. Są tam cztery Impy - po ich pokonaniu zabieramy ze skrzyni Blessed Athame. Obok jest lokacja z demonem - jeśli z nim pogadamy, to dostaniemy 5 expa oraz +1 do reputacji.

 

Wracamy do wieży Eriki. Stąd podążamy cały czas ma północ, aż dojdziemy do jaskini, obok wejścia której są dwa strumienie lawy. Oto siedziba Khotha.


 

Zaraz po wejściu zaatakują nas żywe figury. Po ich pokonaniu wchodzimy ukrytym wejściem do zasadniczej części siedziby. Pogadajmy z Khothem, który poskarży się nam na ludzi, którzy ukradli mu Dragon Scroll - tak, musimy go odzyskać. Warto obejrzeć księgę w ukrytym pomieszczeniu - da nam ona 50 expa, choć wywoła atak niewidzialnych strażników. Możemy tu także zdobyć trzeci poziom czaru Beast Ceremony.

Kierując się wskazówkami Khotha, idziemy na południe, potem na zachód i znowu na południe. Ruined Fort, o którym wspomniał, to lokacja która znajduje się na zabagnionym obszarze, z którego prowadzą cztery trasy na północ. Jest on dokładnie na przeciwko niedużego jeziora lawy. 

 Nic tu w zasadzie nie ma, poza wskazówką ukrytą w szafce w południowo-zachodnim rogu, że Dragon Scroll został przeniesiony do miejsca, w którym przepaść zabezpiecza go przed gigantami. Jest tu poza tym trochę potworów do zabicia. 

Idziemy Do Bargha. Musimy z miasta wyjść na wschód, straż nam jednak nie pozwoli. Na szczęście w północno-wschodnim rogu jest ukryte przejście, którym wyjdziemy z miasta. Idziemy na wschód, a w nowej lokacji sprawdzamy południowo-zachodni róg, by znaleźć tam przepaść. Przelatujemy nad nią przy pomocy Orb of Thrlani, by dostać się do Strange Cave. 

Lokacja składa się niejako z dwóch etapów - pierwszy do zabawa z teleportami. Drugi to walka z dużą grupą wojowników imperium, wspieranych przez magów - tu będzie trochę roboty. Po ich pokonaniu należy odnaleźć Wendella - przyciśnięty powie nam, gdzie jest Dragon Scroll. Możemy go zabić, jeśli chcemy Zabieramy go, pamiętając, że łupy które tu znajdziemy są naprawdę sporo warte. 

Teraz wracamy do Khotha - rozmawiamy z nim, po czym odnosimy zwój na piedestał obok. Gdy to zrobimy, Khoth nauczy nas rytuału, który będzie nam za jakiś czas potrzebny. Teraz nasza drużyna jest już praktycznie gotowa do wykonania trzech finałowych zadań. Można je wykonać w dowolnej kolejności.

Pierwsza, najtrudniejsza z nich, to zabicie Grah Hotha. Na początku udajmy się do Eriki i wypytajmy ją o wszystko. Teraz udajemy się do Micaha i pytamy go o wszystko. Wracamy w okolice wieży Eriki - na południowy wschód od niej jest niewielka forteca. Wchodzimy do niej. To Skarragath.

Wejść tu możemy, o ile wcześniej Micah nam pozwolił, inaczej pierwsza z bram będzie zamknięta. W południowej części jest Lich, który opowie nam o paru sprawach. Aby móc iść na wschód, musimy przekręcić dwa koła za ukrytymi przejściami - gdy to zrobimy, wrota się uniosą, ale od tej pory lich i wszystkie duchy nas zaatakują.

Po przejściu na drugą stronę zobaczymy wieżę, w której powinien być uwięziony Grah Hoth.

 Tutaj mamy dwie opcje. Jeśli mamy czar Unlock Door poziomu trzeciego, to możemy isć prosto, drzwiami. Jeśli go jednak nie mamy (a pewnie tak jest), to nie wejdziemy do lokacji z Grah Hothem normalnie. Musimy najpierw użyć runy w południowo-wschodnim rogu, po czym wejść ukrytym przejściem do północnej krawędzi tego budynku, potem zaś trzema kolejnymi teleportami dotrzeć do celu. W pomieszczeniu więziennym musimy mieć Blessed Athame - wówczas dostaniemy 50 expa i będziemy mogli wyruszyć na finałowe starcie z demonem.

Gdy będziemy wracać, zauważymy, że Skarragh uległo zniszczeniu. Tam, gdzie był lich, siedzi teraz imp, który przekaże nam wiadomość od Grah Hotha. Możemy zatem przyjąć jego zaproszenie. Ruszajmy do tego samego obszaru, w którym była siedziba Khotha. W jego południowo-zachodnim rogu jest twierdza, do której wejście aktywuje trudną walkę z grupą demonów. Po ich pokonaniu otworzy nam się droga do nowej lokacji. Jest ona pełna lawy, więc polecam mieć włączono stosowny czar. W północno-zachodnim rogu jest wejście do siedziby Grah Hotha. 

 Zaraz na początku zobaczymy demony na skarpie - najlepiej zabić je czarami na dystans, a dopiero potem przejść na górę bocznymi schodami. Do pomieszczeń nie możemy wejść - musimy pokonać Hakaia po środku, by zdobyć Black Iron Key. Dzięki niemu możemy wejść do zachodniego skrzydła. Kręci się tu sporo impów, które są przyjazne. Odszukamy Tyoarkia w północno-zachodnim rogu, który powie nam o uszkodzonych murach. Skorzystajmy z tej wiedzy i wejdźmy do pomieszczenia na przeciwko, by znaleźć tam ukryte przejście. Gdy nim ruszymy, napotkamy stopień - to ważne, bo gdy po nim spadniemy, to nie będzie już można wrócić, dopóki nie zabijemy Grah Hotha, zatem polecam zapisać tu grę w innym pliku. 

Idziemy przed siebie, by zrobić półkole i dotrzeć do wschodniego skrzydła. Tu także znajdziemy uszkodzony mur, ale potrzebujemy młota, by go zniszczyć. Na szczęście trzy młotki są w ukrytej lokacji obok. Po rozwaleniu muru musimy przejść przez kwatery demonów - polecam przejść środkowym korytarzem, ignorując dwa pozostałe, bo jest tam więcej demonów. Gdy dojdziemy do centralnego korytarza tej lokacji, zrobi się spokojnie. Tu możemy się przygotować, po czym ruszamy na północ.

W tym pomieszczeniu jest Grah Hoth, ale jest tu też pełno demonów. Problem w tym, że on wygląda jak inne, więc trzeba uważnie obserwować opis akcji, aby dowiedzieć się, który to. Kiedy go zabijemy, wszystko inne zniknie, więc polecam skupić się na nim. Dajemy naszemu wojownikowi najlepszą broń i zbroje, do wypicia Invulnerability Potion, rzucamy Berserk, Arcane Shield oraz Beast Ceremony. Jeśli będziemy mieć szczęście, to dopadniemy Grah Hotha zanim reszta demonów nas zmasakruje. Gdy zginie, cała reszta zniknie automatycznie. Gdy go zabijemy, zabieramy wszystko, co pozostawił, możemy też złupić resztę tej lokacji. Po wykonaniu tej misji wracamy do Micaha, by odebrać nagrodę - 1000 sztuk złota.

Czas na drugą z kluczowych misji, czyli odkrycie wyjścia z Avernum.  Aby móc wykonać tę misję, musimy być członkami Scimitar. Od Eriki dowiemy się, że potrzebujemy czterech części hasła. Ona poda nam pierwsze. Po drugie idziemy do Patricka. Aby zdobyć trzecie, musimy udać się do Athrona. Ma on siedzibę na przeciwko Cotry, na południe do miasta. Musimy tam popłynąć łódką, wysiąść i odnaleźć ukryte przejście prowadzące do jaskini. By do niej wejść, musimy mieć Cave Lore na poziomie co najmniej 4.

 Jaskinia Athrona nie jest skomplikowana - centralny korytarz jest zablokowany granią, trzeba ją obejść bokiem, za to ma sporo silnych potworów. Athron poda nam kolejną część hasła, może też nauczyć czasu czaru Slow poziomu trzeciego. Nie należy iść dalej - jeśli pójdziemy poza siedzibę smoka, to stracimy 3 punkty reputacji, zaś Athron stanie się wrogi. Aby dotrzeć do ostatniej części hasła, musimy poświęcić nieco więcej czasu i wysiłku. Idziemy do Bargha, stamtąd udajemy się na wschód i na północ, do Giant Castle. Nieco bardziej na wschód jest prowadząca na północ brama, której na razie nie możemy sforsować.

Gdy tylko wejdziemy do środka, to po paru krokach spadniemy do podziemi - nie ma możliwości uniknięcia tego. W podziemiach musimy znaleźć Tin Key, wyjść na górę i przekręcić jedno z kół obok głównego wejścia, aby się stąd wydostać.

Mając klucz, idziemy do bramy położonej na wschód od zamku. Otwieramy bramę i idziemy na północ, by znaleźć przystań z dwiema łodziami. Płyniemy na wschód - jest tu wyspa, do której środka można wpłynąć, a tam znajduje się domek. Wchodzimy do niego, by pogadać z Aimee i otrzymać ostatnią część hasła.

Teraz potrzebne są nam dwa przedmioty. Onyx Sceptre już pewnie mamy, bo zdobywaliśmy go po zabiciu Adze Hakai. Druga rzecz to Silver Circlet ze Spire. Aby go zdobyć, musimy na Arenie w Spire wygrać dwie walki, po czym porozmawiać z siedzącym na widowni Scabem. Potrzebuje on zgubionego Silver Key. Znajdziemy go w tunelu na zachód od Spire, za ukrytym przejściem, przed którym siedzi grupa pająków. Kiedy go odniesiemy Scabowi, to odeśle on nas do Cotry, gdzie siedzący w gospodzie Asp za 100 sztuk złota zdradzi nam hasło, jakie trzeba wypowiedzieć, aby się dostać do skarbca Meeny. Wracamy do Spire. Obchodzimy miasto od północny. W północno-wschodnim rogu jest kamień - na przeciwko niego jest ukryte przejście. Wchodzimy nim do środka i idziemy cały czas na zachód, przechodząc przez kolejne ukryte przejścia, aż dojdziemy do pomieszczenia ze skrzynią. Otwieramy ją - bez hasła by nas zabiła, ale teraz możemy z niej spokojnie zabrać Silver Circlet.

Mając to wszystko, możemy przystąpić do realizacji ostatniego etapu tej misji. Idziemy tam, gdzie był Fort Remote i przechodzimy przez niego. Dotrzemy do istnego labiryntu, na szczęście dzięki Orb of Thrlani poruszanie się tu nie będzie trudne. Musimy dotrzeć do północno-wschodniej części drugiej lokacji, by znaleźć tam Tower of Sulfras. Po drodze zaatakuje nas mag z grupą golemów. 

 W Tower of Sulfras spotkamy smoka Sulfrasa, któremu ukradziono dwa magiczne przedmioty - Onyx Sceptre oraz Silver Circlet. Tylko jeśli je odzyska, to otworzy nam drogę na wschód. Oba powinniśmy mieć, więc dajemy je mu. Jest tu kilka skrzyń ze skarbami, ale wszystkie obłożone są bardzo silnymi klątwami. 

Po wyjściu z wieży idziemy na wschód, przechodzimy na północ, by zostać znowu zaatakowani, tym razem przez duchy. Po ich pokonaniu ruszamy do północno-zachodniego rogu, gdzie znajduje się lokacja prowadząca na powierzchnię - Final Gauntlet.

 1) Gdy tu wejdziemy, brama zamknie się, a za nami pojawi się grupa gigantów.

2) Ukryte przejście

3) Koło podnoszące kratę w 1

4) Tu można przejść mając wszystkie cztery części hasła

5) Lokacje z ukrytymi potworami

6) Koło podnoszące most w 7.

7) Most podnoszony kołem w 6, po jego przejściu nie będzie można się już cofnąć.

8) Koło, które umożliwia przejście ukrytym przejściem w 10.

9) Źródełko, które powoduje, że drużyna przez pewien czas lewituje. 

10) Ukryte przejście otwierane kołem w 8.

11) Pełna golemów lokacja, w której drogę otworzy nam odpowiednia sekwencja kół - koło A otwiera wejście do koła B, koło B otwiera wejście do C, koło D otwiera wejście do koła E, zaś koło E otwiera przejście w F. Każde przekręcenie koła oznacza respawn pewnej ilości potworów w tej lokacji.

12) Portal na początek poziomu.

13) Wyjście na zewnątrz. Otrzymamy 200 expa za jego znalezienie

Trzecia misja to zabicie cesarza Hawthorne. Porozmawiajmy z Eriką, a następnie udajmy się na przystań koło Giant's Castle. Teraz płyniemy na zachód znalezioną tam łódką. Są tu dwe wyspy. Na jednej jest wieża, do której drogę blokuje runa zabijająca każdego, kto tam wejdzie. Aby móc przez nią przejść, musimy udać się na sąsiednią wyspę i napić się wody z tamtejszego źródełka - przez krótki czas da ona nam status Enlighted. Teraz musimy najkrótszą możliwą trasą dojść do tej runy, póki mamy ten status, póty nic nam nie grozi. Dzięki temu wejdziemy do Hidden Island Tower.

Aby dostać się do wieży, musimy pogadać ze strażnikiem Gilbertem stojącym w południowo-zachodnim rogu - po rozmowie z nim pojawią się drzwi w zachodniej części wieży. Teraz chodzimy do środka i rozmawiamy z Aydinem. Teraz mamy ważną rzecz do załatwienia - jeśli wyjdziemy ukrytym wejściem we wschodniej części wieży i wejdziemy do niej wejściem obok, to znajdziemy pomieszczenie z czarem Dispel Barrier poziomu trzeciego. Ważne jest także, aby porozmawiać z Josie, bo dzięki temu potem już będziemy mogli wracać do wieży normalnie. 

Po rozmowie z Aydinem potrzebujemy Royal Seal od Khotha - to już powinniśmy mieć. Kolejny krok to zdobycie pięciu broszy. Musimy udać się do Eriki, a ona pozwoli nam skorzystać ze swojej biblioteki. Znajdą się tam podpowiedzi.

Aby zdobyć Platinum Brooch, musimy uda się do Drahrom i spytać Edlina - by go spotkać, musimy wejść do miasta od północy i popłynąć do niego łódką. Potem udajemy się do Mertis, gdzie należy spytać o nią Betrauda, który stoi na świątynią. Sprzeda ją nam za sto sztuk złota.

Malachite Brooch zapewne już mamy - znajdowała się ona w skarbcu przyjaznych pająków w Spider Cave, do którego uzyskaliśmy dostęp po wykonaniu dla nich misji.

Pearl Brooch także powinna być już w naszym posiadaniu - jest ona w skarbie znalezionym po zaliczeniu Spiral Pit - jaskini koło Mertis, gdzie wykonywaliśmy quest pozbycia się plagi zombie.

Po Ivory Brooch musimy udać się do siedziby Mortaxa. Powie on nam, że oddał ją swoim zwierzątkom. Znajdziemy ją w zachodniej częsci jego jaskini, w pomieszczeniu z lawą i ognistymi jaszczurami.

Chalcedony Brooch jest najtrudniejsza do zdobycia. Ma ją smok Pyrog. Jego siedziba jest nieco na wschód od Giant's Castle.

Pełno tu gigantów, które same z siebie nas nie zaatakują. Musimy jednak zabić Pyroga, by zdobyć klucz do jego skarbca, a wtedy zaatakują nas wszystkie giganty. Najlepszym pomysłem wydaje mi się wejść do jednej z bocznych odnóg, zaatakować tam gigantów i czekać, aż stopniowo będą przychodzić kolejni, a także Pyrog. W ten sposób unikniemy otoczenia. Po śmierci Pyroga zdobędziemy Diamond Key, który otworzy drzwi do jego skarbca. Tam za ukrytym przejściem znajdziemy Chalcedony Brooch, pilnowaną przez demona. 

Mając broszki, musimy jeszcze zdobyć Royal Seal. W tym celu musimy mieć Gold Key - który już powinniśmy mieć po queście z Patrickiem.  Naszym celem zatem jest teraz Shattered Fort, który znajduje się za morzem lawy w lokacji na zachód od Tower of Magi. Idąc tam, polecam zabrać ze sobą trochę eliksirów.

 Zaraz koło wejścia jest ołtarz - lepiej do niego się nie zbliżać, bo jego zniszczenie obniży nam reputację o 3. Pełno tu lawy, więc najlepiej cały czas chodzić z włączonym czarem ochrony. Co gorsza, wrogowie się tu respawnują po przekręceniu każdego z kół. Naszym pierwszym celem jest koło w północno-wschodnim rogu, po jego przekręceniu pojawią się mostki. Następnie musimy zrobić kółko i dość do północnego skraju lokacji, gdzie za ukrytym przejściem jest drugie koło. Możemy je uruchomić tylko, jeśli mamy Gold Key. Jego uruchomienie otworzy drzwi do północno-zachodniego rogu. Tam trzeba spaść na sam dół, gdzie czeka Royal Seal. Przed jego zabraniem polecam rzucić na siebie wszystkie czary ochronne i wsparcia, bo gdy weźmiemy Royal Seal, to pojawią się demony, które szybko wyssą z nas magię. Po ich zabiciu wychodzimy - jeśli nasze postacie nie mają już many, to warto użyć eliksirów, by przejść przez lawę. 

Mając te wszystkie przedmioty, możemy rozpocząć finał tej misji. Najpierw odwiedzamy Erikę i rozmawiamy z nią, deklarując naszą chęć zadania ciosu imperium. Następnie płyniemy w okolice wieży Ayidina, po czym płyniemy na zachód, by znaleźć się w lokacji z jaskinią Khotha. Tutaj na wschodnim brzegu jest mały fragment lądu pokryty bagnami. Jest na nim ukryte przejście, którym dojdziemy do wieży. To Black Spire.

To mała lokacja, ale wredna, bo kręci się tu sporo niewidzialnych Black Shade, które znacząco utrudniają nam tu swobodę. Musimy umieścić Royal Seal na ołtarzu w północnej części, co aktywuje koło w południowej części. Koło otworzy kratę i pozwoli nam przejść na drugą stronę. 

Po wyjściu z Black Spire musimy iść dalej, korzystając z ukrytego przejścia na północy. Po pewnym czasie dojdziemy do drugiej wieży - to Tower of Barriers.

To kolejna nieduża lokacja, tu nawet nie ma wiele do zrobienia. Drogę blokują tu bariery, aby je przejść musimy znać rytuał, o którym odpowiedział nam Khoth. Po środku, za ukrytym przejściem, jest źródełko. Jeśli się z niego napijemy dwa razy, to stracimy 4 Dexterity, a za trzecim razem zyskamy 5 (czyli w sumie zyskamy 1).

Idąc dalej będziem atakowani przez demony. W końcu dojdziemy do jeziorka lawy z platformą po środku. Jeśli rozmawialiśmy z Eriką, to po wejściu tam pojawi się ona i powie nam o korzystaniu z teleportu. Wejście na drugą platformę przeniesie nas do pałacu Hawthorne. Gdy się tam przeniesiemy, to nie będzie można wrócić dopóki nie wykonamy misji, polecam zatem korzystać z osobnego save. Czas na eksplorację Roayl Spire. 

 1) Tu się przeniesiemy

2) Jeśli pójdziemy w tę stronę, to automatycznie zginiemy

3) Czasami dostaniemy opcję przespania się w pokojach, jeśli ją wybierzemy, to zginiemy

4) Wejście do każdego z tych portali kończy się śmiercią

5) Hawthorne - to trudna walka. Poślijmy jednego wojownika na przód, by kasował strażników, a potem golemy i Hawthorne'a. Niech nasi magowie zostaną blisko wejścia, skupiając się przede wszystkim na magach wroga. Jeden wojownik powinien zostać blisko schodów, by zatrzymać nadchodzących stamtąd strażników. Sam Hawthorne nie jest jakiś szczególnie mocny, głównym problemem mogą być tu magowie oraz golemy.

6) Gdy zabijemy Hawthorne'a, tu pojawi się portal. Musimy jednak zabić najpierw wszystkich innych wrogów, bo bez tego będzie problemem tu dojść. Portal przeniesie nas do 7, o ile mamy pięć brosz. Jeśli mamy cztery, to gra dobiegnie końca.

7) Tu przeniesie nas portal z 6. Teraz możemy już wyjść i obejrzeć zakończenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz