Etykiety

niedziela, 2 września 2018

Menzoberranzan - bestiariusz



Wrogów opisałam w kolejności, w jakiej pojawiają się w grze. Właściwie nie występuje tu respawn przeciwników. W „Menzoberranzan” nie pojawiają się też szczególnie trudni i wymagający wrogowie, których można było napotkać w grach z serii „Ravenloft”.

Gnoll – proste mięso armatnie, które jakość nadrabia ilością.
Night Hunter – pojawia się nocą na Icewind Dale Plains. Atakuje z zaskoczenia.
Verbeeg Giant – silny, nastawiony na walkę fizyczną wróg. Na początku gry może być dla drużyny problemem.
Osquip – atakuje całym stadami, opadając drużynę ze wszystkich stron. Pojedynczo jest niegroźny.
Deero Dwarf – kolejny przeciwnik, który niebezpieczny jest tylko w większej liczbie. Magiczna broń zadaje mu tylko połowę obrażeń.
Deero Dwarf Savant – silniejsza wersja opisanego wyżej, potrafi także posługiwać się magią.
Cloaker Lord – trochę groźniejszy przeciwnik, bo całkowicie odporny na magię, na dodatek potrafiący zadawać mocne ciosy.
Uropygus – podobny do skorpiona wróg, którego atak może spowodować zatrucie.
Hook Horror – jeden z groźniejszych przeciwników, dysponuje bardzo mocnymi atakami fizycznymi.
Aboleth – silny i groźny, jego atak specjalny osłabia postać.
Drider – chociaż pojedynczy drider jest niezbyt mocnym przeciwnikiem, ich ulubiona taktyka to grupowe ataki z daleka, połączone z rzucaniem czarów bojowych.
Shrieker – gdy zacznie wydawać dźwięki, w jego okolicę ściągają inni wrogowie, więc najlepiej nie pochodzić za blisko tego grzyba, tylko zabić go z oddali czarami.
Drow Fighter – najprostszy z drowów, dość łatwy przeciwnik.
Drow Priestess – chociaż mało odporna, jej czary potrafią bardzo zaszkodzić drużynie.
Yochol – potrafi przybierać kształt innych postaci. Zranić go może tylko broń magiczna.
Malice Do’Urden – dysponuje bardzo dużą liczbą mocnych czarów, właściwie nie dającą się do niej zbliżyć, dlatego w czasie walki z nią najlepiej cały czas być w ruchu i rzucać czarami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz