Etykiety

niedziela, 4 sierpnia 2019

Phoenix Wright: Ace Attorney - opis przejścia

Odcinek 1: The First Turnabout

1) Gdy zacznie się proces, odpowiadamy sędziemu kolejno:
- Larry Butz
- Cindy Stone
- Hit with a blunt object
2) Pozwalamy mówić Larryemu.
3) Podczas przesłuchania Sahwita, używamy raportu z autopsji podczas jego 9 wypowiedzi.
4) Podczas drugiego przesłuchania używamy raportu o braku prądu.
5) Podczas trzeciego przesłuchania, pokazujemy statuę przy 3 wypowiedzi Sahwita.
6) Zgłaszamy sędziemu wątpliwości a potem wybieramy: "went into the apartment".
7) Wybieramy "try sounding the clock".
8) Wybieramy "outside the box", a potem "yes".
9) Pokazujemy paszport Cindy
10) Pokazujemy statuę Larryemu.



Odcinek 2:  Turnabout Sisters



Dzień 1:
1) Oglądamy biuro, sprawdzamy wszystkie przedmioty i używamy telefonu.
2) Pokazujemy Mai kartkę z jej imieniem.
3) Odpowiedamy Mai "It's up to you". rozmawiamy z nią o wszystkim.
4) Zgódź się znaleźć jej prawnika.
5) Wróc do biura i rozmawiamy z detektywem. bierzemy od niego telefon.
6) Idziemy do hotelu, rozmawiamy z April May. Oglądamy jej pokój, szklanki i śrubokręt.
7) Idziemy do Grossberg Office, rozmawiamy z Marvinem i próbujemy od niego wyciągnąć odpowiedź.
8) Wracamy do Mai, rozmawiamy z nią o rodzinie, pokazujemy jej telefon i deklarujemy, że będziemy jej bronić.
9) Idziemy do hotelu, rozmawiamy z lokajem i oglądamy szufladę, żeby zabrać z niej podsłuch.



Dzień 2:



Proces:
1) Naciskamy na Gumshoe podczas pierwszego przesłuchania przy 5 wypowiedzi.
2) Przy drugiej, podczas ostatniej części, używamy Autopsji Mii.
3) Mówimy Edgeworthowi, że dostaliśmy raport dzień po zabójstwie.
4) Podczas pierwszego przesłuchania April przyciskamy ją przy ostatnich słowach. mówimy, że udowodnimy, że kłamie.
5) Podczas drugiego przesłuchania April pokazujemy statuę pod koniec jej wypowiedzi.
6) Mówimy sędziemu, że zegar nie mógł działać, bo był pusty.
7) Pokazujemy telefon Mai.
8) W odpowiedzi na słowa April pokazujemy statuę.
9) Mówimy "You had heard about it".
10) Pokazujemy podsłuch, a potem telefon Mai.
11) Wzywamy lokaja i przyjmujemy warunki Edgewortha.
12) Lokaja naciskamy przy dwóch ostatnich częściach jego zeznań.
13) Nie pozwalamy zabrać go z sali i wybieramy "Check in".
14) Wybieramy "The man with Miss May".



Reszta:
15) Rozmawiamy z April.
16) Idziemy do biura Grossberga i bierzemy fotografię mężczyzny.
17) Idziemy do hotelu i pokazujemy ją lokajowi, pozwalmy mu złożyć zeznanie na piśmie.
18) Wracamy do April, pokazujemy jej zdjęcie i naciskamy ją mocno.
19) Idziemy do Bluecorp i rozmawiamy z Reddem. pytamy o obraz.
20) Idziemy do biura Grossberga, pytamy go o wszystko, a gdy dojdzie do obrazu, pytamy o szantaż. Oddajemu mu zdjęcie.
21) Idziemy do biura agencji i obszukujemy szafki, czytamy wszystkie dane.
22) Idziemy do Bluecorp i pokazujemy Whitowi znaleziony wycinek.
23) Wybieramy odpowiedzi: "You blackmailed him" i "You're wrong".



Dzień 3:
1) Podczas pierwszego przesłuchania naciskamu White przy ósmym zdaniu i pokazujemy mu zeznanie May.
2) Na pytanie sędziego odpowiadamy "Both are right".
3) Wybieramy na mapce punkt "k".
4) Przy drugim przesłuchaniu Whitea, używamy raportu o autopsji Mii na samym końcu.
5) Przy trzecim naciskamy go od początku, kiedy Maya się spyta, mówimy, że brzmi dziwnie.
6) Pokazujemy Whiteowi kawałki szkła i mówimy, że to duży problem.
7) Pokazujemy mapę pokoju.
8) Naciskamy w każdym punkcie przy kolejnym przesłuchaniu.
9) Pokazujemy kartkę z imieniem Mayi przy pierwszym zdaniu.
10) W ostatnim punkcie od razu używamy otrzymanej od Mii kartki.



Odcinek 3: Turnabout Samurai



Dzień 1:
1) Idziemy do sali przesłuchań i rozmawiamy z Poweresem o wszystkim.
2) Idziemy do studia i rozmawiamy ze strażniczką.
3) Wracamy do sali przesłuchań, rozmawiamy z Powersem o strażniczce i bierzemy od niego list.
4) Pokazujemy list strażniczce. Dostaniemy mapę.
5) Idziemy na dziedziniec studia, rozmawiamy z Gumshoe. Dostaniemy od niego raport z autopsji. Wypytujemy detektywa o wszystko.
6) Oglądamy okolicę, kamerę, maskotkę i wejście do studia.
7) Wracamy do bramy i wypytujemy strażniczkę o wszystkie nowe rzeczy.
8) Oglądamy komputer.
9) Idziemy do sali dla pracowników, oglądamy wszystko, kratkę i jedzenie.
10) W Garderobie Willa obszukujemy jego torbę, żeby znaleźć kartę wstępu.
11) Wychodzimy na dziedziniec i sprawdzamy wejście do Studia One.
12) Sprawdzamy kamery, żeby przywołać asystentkę. Przepytujemy ją.
13) idziemy do bramy, rozmawiamy ze strażniczką, mówimy jej, że to Penny powiedziała ci wszystko.
14) Sprawdź komputer, Wybieramy kod z liczbą 307 żeby otrzymać zdjęcie.



Dzień 2:



Proces:
1) Podczas pierwszego przesłuchania używamy zdjęcia Powersa przy ostatniej wypowiedzi strażniczki.
2) Podczas drugiego przesłuchania naciskamy ją we wszystkim i odrzucamy sprzeciw Edgewortha.
3) Przy trzecim przesłuchaniu pokazujemy zdjęcie podczas jej trzeciego zdania.
4) Podczas czwartego przesłuchania naciskamy przy czwartym zeznaniu.
5) Oskarżamy ją i wybieramy "Press Further", a potem pokazujemy włócznię.
6) Naciskamy przy drugim zdaniu podczas piątego przesłuchania.
7) Prosimy o przerwę.



Reszta:
8) Idziemy do lokacji Outside Studio 2 i oglądamy tam wszystko.
9) Idziemy do Employee Area, rozmawiamy z Penny i wyrywamy kratę.
10) Idziemy do bramy i rozmawiamy z Penny.
11) W garderobie Powersa rozmawiamy z Sal Manellą.
12) Idziemy do Studia 2.
13) Wracamy do bramy i rozmawiamy ze strażniczką.
14) Idziemy do Employee Area i rozmawiamy z chłopakiem. Dostaniemy butelkę.
15) Wracamy do bramy. Obszukujemy dyżurkę, żeby znaleźć klucz.
16) Idziemy do Outside Studio 2 i otwieramy drzwi.
17) Rozmawiamy z producentką. Bierzemy od niej kartkę.
18) Idziemy do Sala Manelli i dajemy mu kartkę.
19) Idziemy do Studio 1 i bierzemy scenariusz z krzesełka. Zanosimy go producentce. Po rozmowie otrzymamy kolejny dowód.
20) Wracamy do biura i rozmawiamy z Mią.
21) Wracamy do studia i rozmawiamy ze strażniczką.
22) Dajemy jej keycard, w zmian dostaniemy Steel Samurai Card.
23) Idziemy do garderoby i rozmawiamy z Codym. pokazujemy mu kartę.
24) Idziemy do chatki i rozmawiamy z Penny.
25) Wymiamy się kartami z Penny.
26) Wracamy do Codyego, dajemy mu kartę od Penny i rozmawiamy z nim tak długo, aż da nam swój album. Wypytujemy go o wszystko.
27) Podczas rozmowy z Mią, wybieramy "I believe"



Dzień 3:



Proces:
1) Naciskamy Sala przy każdym stwierdzeniu, a podczas rozmowy z Mią wybieramy "It's contradictory."
2) Przy drugim przesłuchaniu naciskamy przy ostatnim zdaniu i wybieramy "Press harder".
3) Przy trzecim przesłuchaniu naciskamy przy wszystkich.
4) Odpowiadamy sędziemu "No, it's impossible".
5) Przy pierwszym przesłuchaniu Codyego pokazujemy jego aparat przy ostatnim zdaniu.
6) Przy drugim przesłuchaniu naciskamy wszędzie i wybieramy "Press harder".
7) Gdy padnie pytanie o dowód, pokazujemy aparat fotograficzny.
8) Przy trzecim przesłuchaniu znowu naciskamy wszędzie, a w końcu "Press harder".
9) Gdy Cody zmieni zdanie, pokazujemy jego album.
10) Na pytanie sędziego odpowiadamy: "The Steel Samurai didn't win."
11) Na drugie pytanie sędziego odpowiadamy: "The Steel Samurai was the victim."
12) Na zdjęciu Codyego wskazujemy dwójkę nad drzwiami.
13) Na mapie studia wskazujemy Studio 2.
14) Wybieramy odpowiedź "The trailer was there".
15) Na pytanie o dowód pokazujemy butelkę.
16) Wybieramy "Fingerprint the bottle".



Reszta:
17) Rozmawiamy z Maią.
18) Idziemy do więzienia i gadamy z Powersem.
19) Idziemy do studia i rozmawiamy ze strażniczką.
20) W Studio 1 wypytujemy o wszystko Gumshoe.
21) Idziemy do garderoby, rozmawiamy z Penny i pokazujemy jej album.
22) Idziemy do strażniczki, pytamy ją o przeszłość i pokazujemy środek nasenny a potem butelkę po pigułkach. Otrzymamy zdjęcie.
23) Idziemy do Studia 2 i rozmawiamy z Vasquez. pokazujemy jej zdjęcie.
24) Wchodzimy do chatki i rozmawiamy z nią jeszcze raz.



Dzień 4:



Proces:
1) Po pierwszym przesłuchaniu Vasquez otrzymamy fotkę vana.
2) Przy jej drugim przesłuchaniu pokazujemy talerz podczas jej szóstego fragmentu i mówimy, że nie jadła steków.
3) Sędziemu mówimy, że spotkała się z Samurajem podczas przerwy.
4) Na pytanie Vasquez odpowiadamy "You couldn't, could you?".
5) Pokazujemy włócznię jako dowód.
6) Na pytanie sędziego odpowiadamy, że możemy udowodnić, po czym pokazujemy zdjęcie sprzed pięciu lat.
7) Po pytaniu Vasquez mówimy, że miała inny sposób i pokazujemy zdjęcie vana.
8) Na pytanie Edgewortha odpowiadamy "Of course he was".
9) Zmuszamy Vasquez do ponownego zeznawania.
10) Przyciskamy ją przy wszystkich odpowiedziach a gdy pojawi się opcja, wybieramy "Press harder".
11) Po tym jak postanowi zmienić zeznanie, pokazujemy zdjęcie samuraja i mówimy, że widziała utykającego Hammera.
12) Na pytanie o motyw potwierdzamy, pokazując zdjęcie sprzed pięciu lat.
13) Na pytanie sędziego odpowiadamy, że nie miała motywu.
14) Podczas rozmowy z Powersem, pokazujemy zdjęcie samuraja.



Odcinek 4: Turnabout Goodbyes



Dzień 1:
1) Rozmawiamy z Edgeworthem w sali przesłuchań.
2) Pokazujemy mu swoją odznakę i rozmawiamy jeszcze raz.
3) Idziemy do Gorud Lake i rozmawiamy z Gumshoe.
4) Idziemy na plażę i bierzemy z ławki przedmioty.
5) Idziemy do lasu i oglądamy aparat fotograficzny.
6) Używamy znalezionego przedmiotu na aparacie.
7) Pokazujemy Lottcie swoją odznakę, otrzymamy jej aparat jako dowód. Pokazujemy jej go.
8) Idziemy na komendę policji i rozmawiamy z Gumshoe.
9) Wracamy do Lotty i bierzemy od niej zdjęcie.
10) Idziemy do budki z hot dogami i rozmawiamy z Larrym. Otrzymamy artykuł z gazety.
11) Wracamy do biura i oglądamy dokumenty z autopsji.
12) Idziemy do biura Grossberga, rozmawiamy z nim i pokazujemy mu raport z autopsji. Otrzymamy zdjęcie.
13) Idziemy do Edgewortha, pokazujemy mu zdjęcie i rozmawiamy z nim.
14) Pokazujemy mu zdjęcie otrzymane od Lotty i zgadzamy się go bronić.
15) Bierzemy jego podanie i zanosimy je do Gumshoe.



Dzień 2:



Proces:
1) Przyciskamy Gumshoe, żeby uzyskać kulę od pistoletu.
2) Po tym jak zmieni zeznanie, naciskamy go mocniej, żeby dostać pistolet.
3) Mówimy Mayi "I need you here".
4) Zgadzamy się z Mayą, że w zeznaniach Lotty jest sprzeczność.
5) Naciskamy Lottę na wszystkich etapach przesłuchania.
6) Po tym, jak von Karma zaproponuje wyrok, mówimy "Wrong".
7) Przy kolejnym zeznaniu Lotty pokazujemy stronę z gazety.
8) Przy trzecim przesłuchaniu Lotty naciskamy ją przy trzecim zdaniu i roimyb to do końca, bez względu na ostrzeżenia.
9) Gdy zmieni zeznanie, pokazujemy jej aparat, a gdy sędzia zażąda dowodu, pokazujemy stronę z gazety.
10) Na pytanie Lotty pokazujemy jej aparat.
11) Podczas kolejnego przesłuchania Lotty pokazujemy artykuł z gazety przy jej siódmym fragmencie zeznań.
12) Nakazujemy jej zrobić powiększenie, a gdy sędzia będzie chciał ogłosić wyrok, wybieramy "Object the Enlargement".
13) Na zdjęciu pokazujemy rękę trzymającą pistolet.
14) Na pytanie von Karmy odpowiadamy "The Victim Himself".



Reszta:
15) Idziemy do centrum przesłuchań i rozmawiamy z Mayą.
16) Idziemy do parku i rozmawiamy z Gumoshoe.
17) Wracamy, bierzemy Mayę i wracamy do parku, żeby spotkać się z Lottą.
18) Przyjmujemy jej warunki, a potem idziemy porozmawiać z Larrym.
19) Odwiedzamy Gumshoe i wybieramy wykrywacz metalu.
20) Idziemy z wykrywaczem na przystań, tam znajdziemy butlę z powietrzem.
21) Wracamy do Larryego, pytamy, czy butla nie jest jego i mówimy, że używał jej do nadmuchania. Wypytujemy go o wszystko.
22) Idziemy do Lotty i mówimy jej, że Gourdy nie istnieje. Pokazujemy butlę jako dowód. Dostaniemy drugie zdjęcie.
23) Idziemy na przystań a z niej do domku.
24) Rozmawiamy z właścicielem przystani i pokazujemy mu odznakę.
25) Obiecujemy, że przejmiemy jego biznes a potem pokazujemy mu zdjęcie.
26) Przyglądamy się papudze a potem rozmawiamy o niej z właścicielem.
27) Idziemy na posterunek, rozmawiamy z Gumshoe i pokazujemy mu papugę.
28) Wchodzimy do archiwum i zapoznajemy się ze wszystkimi danymi dotyczącymi DL-6.



Dzień 3:



Proces:
1) Na pytanie sędziego odpowiadamy, że chcemy przesłuchać świadka.
2) Naciskamy go przy ostatnim zdaniu jego zeznań, a gdy je zmieni, naciskamy dalej.
3) Zgłaszamy sprzeciw i nie przejmujemy się wyrokiem.
4) Podczas przesłuchania Larryego pokazujemy Lotta Deposition przy ostatnim zdaniu.
5) Pozwalamy Larryemu zeznawać dalej, znowu przyciskamy go przy ostatnim zdaniu.
6) Na pytanie sędziego odpowiadamy "We should care".
7) Pokazujemy znowu Lotta Deposition
8) Na pytanie sędziego odpowiadamy "Larry's right".
9) Pokazujemy drugie zdjęcie jeziora.
10) Na pytanie von Karmy pokazujemy pistolet.
11) Wybieramy odpowiedź "Edgeworth and the murderer".
12) Na pytanie o dane mordercy odpowiadamy, że nie wiemy.
13) Wskazujemy na mapie domek przy przystani.
14) Na dwa ostatnie pytania odpowiadamy "The boat shop caretaker" i "To create a witness".



Reszta:
15) Rozmawiamy w biurze z Larrym, a potem idziemy do Edgewortha.
16) Idziemy do parku, do przystani i rozmawiamy z Grossbergiem.
17) W domku sprawdzamy sejf i bierzemy z niego list.
18) Zanosimy list Edgeworthowi i rozmawiamy z nim.
19) Idziemy do biura Grossberga, rozmawiamy z nim, pokazujemy mu list.
20) Gdy spyta o autora, mówimy, że napisał to von Karma.
21) Idziemy na komisariat, a tam do archiwum, rozmawiamy z von Karmą.



Dzień 4:



Proces:
1) Naciskamy przy wszystkich fragmentach zeznań.
2) Gdy sędzia spyta, mówimy, że to Yanni Yogi.
3) Godzimy się przesłuchać papugę.
4) Przyciskamy na papugę, zadajemy kolejno pytania "Have we forgotten anything?" a potem "What's your name?".
5) Na pytanie sędziego odpowiadamy, że jest związek, wskazujemy na DL-6 Case File, a potem na "Suspect Data".
6) Znowu przesłuchujemy i naciskamy papugę, a potem pytamy "What's the safe number?".
7) Wskazujemy związek, wykorzystując tym razem "Case Summary".
8) Pozwalamy Edgeworthowi zeznawać.
9) Przy szóstym zdaniu jego zeznań używamy znowu DL-6 Case File i wybieramy "Victim Data".
10) Na pytanie von Karmy pokazujemy zdjęcie z ojcem Edgewortha i zaznaczamy dziurę po kuli w drzwiach windy.
11) Wybieramy odpowiedź "The murderer didn't need it".
12) Mówimy, że znamy tożsamość mordercy.
12) Używamy wykrywacza metali.
13) Pokazujemy kulę ze sprawy DL-6.
14) Podczas rozmowy z Mayą pokazujemy jeszcze raz tą samą kulę.



Odcinek 5: Rise from the ashes
UWAGA: ten epizod dostępny jest tylko w wersji na DS
Dzień 1:
1) Rozmawiamy z Emą.
2) Idziemy do centrum przesłuchań i wypytujemy Lanę o wszystko.
3) Idziemy na parking. Z ziemi podnosimy portfel, Ema pokaże nam, jak go obejrzeć. Wyjmujemy z niego dowód.
4) Przechodzimy na drugą połowę ekranu i oglądamy auto.
5) Wracamy na pierwszą połowę i rozmawiamy z Angel.
6) Idziemy do biura i rozmawiamy z Edgeworthem.
7) Bierzemy z łóżka trofeum i pokazujemy je Edgeworthowi.
8) Idziemy na policję i rozmawiamy z Gumshoe. Pokazujemy mu dowód osobisty Goodamana.
9) Oglądamy maskotkę przed komisariatem.
10) Pokazujemy Gumshoe trofeum, żeby dostać list polecający.
11) Wracamy na parking, pokazujemy list Marshalowi. rozmawiamy z nim.
12) Badamy wszystkie miejsca na pierwszym ekranie.
12) Na drugiej połowie ekranu bierzemy z ziemi telefon komórkowy i badamy go. Przyciskamy niebieski guzik.
13) Rozmawiamy z Marshalem.
14) Badamy bagażnik samochodu Edgewortha, żeby znaleźć kartkę.



Dzień 2:



Proces:
1) Naciskamy Starr podczas każdego fragmentu jej zeznań. Przy ostatnim zdaniu pokazujemy zdjęcie.
2) Zgłaszamy sprzeciw.
3) Pokazujemy nóż.
4) Podczas drugiego przesłuchania Starr pokazujemy Goodman's Autopsy Report, a gdy zeznająca zmieni zdanie, pokazujemy zdjęcie.
5) Przy trzecim przesłuchaniu naciskamy ją, a gdy pojawi się opcja dalszego pytania, wybieramy ją.
6) Pokazujemy mapę parkingu, a na pytanie sędziego mówimy, że widziała to.
7) Na mapie wskazujemy siedzibę strażnika. Mówimy, że chodziło o odległość.
8) Zgłaszamy sprzeciw.
9) Naciskamy Starr przy jej kolejnym przesłuchaniu i mówimy, że jest problem z butem.
10) pokazujemy plamę krwi pod butem.
11) Na pytanie Edgewortha pokazujemy zdjęcie.
12) Na zdjęciu samochodu wskazujemy przedmiot wystający z rury wydechowej.
13) Gdy spyta nas sędzia, pokazujemy telefon komórkowy.
14) Oglądamy nowy nóż i przyciskamy przycisk, żeby wysunąć ostrze.
15) Po zeznaniach Granta oglądamy kartkę przy nożu a potem notkę Goodmana. Obracamy konsolę DS do góry nogami.
16) Przy drugim zdaniu zeznań Granta pokazujemy notkę Goodmana.
17) Przyciskamy Granta przy nowym zeznaniu i przy każdym kolejnym.
18) Po zmianie zeznań pytamy go o numer ID.
19) Wybieramy "This tells me something" i pokazujemy ID Goodmana.



Reszta:
20) Idziemy na parking i spryskujemy sprayem okolice zabójstwa. Przyciskamy to miejsce stylusem.
21) Zastanawiamy się nad ilością krwi.
22) Rozmawiamy ze Starr, pokazujemy jej notkę, potem nóż, potem ID Goodmana a na końcu zdjęcie.
23) Wypytujemy ją o Marshalla, żeby dostać lunch.
24) Idziemy na policję, potem do Security office, wychodzimy z niego, żeby spotkać Gumshoe. Rozmawiamy z nim.
25) Idziemy do centrum przesłuchań, rozmawiamy z Meekinsem i pokazujemy mu ID Goodmana.
26) Wracamy na komisariat, w środku rozmawiamy z Grantem.
27) Badamy faceta, który siedzi za biurkiem w środku, żeby dostać kartkę.
28) Rozmawiamy z Grantem, żeby dostać pozwolenie.
29) Idziemy do Security Room i dajemy Marshallowi lunch.
30) Pokazujemy mu ID Goodmana i pozwolenie, rozmawiamy i wchodzimy do Evidence Room.
31) Rozmawiamy z Gumshoe, pokazujemy mu składany nóż i pozwolenie.
32) Badamy wystający z szafki skrawek, a w drugiej części pomieszczenia - ślad krwi, rękawiczkę i kawałki szkła.
33) Układamy kawałki szkła w wazę.
34) Używamy spryskiwacza, żeby znaleźć ślady krwi na podłodze koło szkła, na szafce z plamą krwi i na szafce z wystającym skrawkiem. Badamy wszystkie.
35) Pokazujemy Gumshoe kartkę Goodmana, jego ID i listę ID wchodzących do Evidence Room.
36) Idziemy do biura Edgewortha. Rozmawiamy z nim.
37) Pokazujemy Edgeworthowi ID Card Record, żeby dostać śrubokręt.
38) Pokazujemy Edgeworthowi notkę Goodmana, żeby otrzymać zestaw do pobierania odcisków palców.
39) Wracamy do Evidence Room. Badamy ślad palców kciuka na skrzynce z dużą ilością śladów. Wysypujemy proszek na ekran, a potem dmuchamy, aż ukaże się zarys palca i Ema powie, że wystarczy.
40) Badamy ślad palca poza obrębem dłoni. Przy porównywaniu wskazujemy na Gumshoe.
41) Badamy pierwszą szafkę przy drzwiach. Odjeżdżamy stylusem trochę od krwawego śladu, żeby znaleźć odcisk. Badamy go tak jak poprzednio.
42) Porównujemy z palcami Marshalla.



Dzień 3



Proces:
1) Wypytujemy Meekinsa o wszystko.
2) Przy drugim przesłuchaniu przyciskamy Meekinsa przy ostatnim zdaniu.
3) Wybieramy "There is a problem".
4) Podczas wyświetlania, wskazujemy na światełko świecące się na szafce, do której zmierza człowiek.
5) Podczas drugiego wyświetlania, wskazujemy przedmiot, który wypada z szafki.
6) Pokazujemy rękawiczkę.
7) Przy trzecim przesłuchaniu Meekinsa pokazujemy Goodman's Lost Item Report przy jego ostatnim zdaniu.
8) Zgłaszamy sprzeciw.
9) Proponujemy przesłuchanie Marshalla.
10) Przy jego pierwszym przesłuchaniu pokazujemy jego odcisk podczas czwartego zdania.
11) Przy drugim przesłuchaniu naciskamy przy częściach 1 i 5.
12) Gdy zmieni zdanie, przyciskamy go znowu.
13) Zgadzamy się pokazać dowód i wskazujemy na nagraniu wystający z szafki Marshalla skrawek.
14) Pokazujemy jako dowód szafkę.
15) Wskazujemy na mapie pole z literą V.
16) Pokazujemy zabrudzone krwią ramię Marshalla.
17) Przyciskamy Marhsalla przy wszystkich fragmentach kolejnego zeznania.
18) Oglądamy otrzymane podczas przerwy dokumenty i pokazujemy je przy ostatnim fragmencie zeznań Marshalla.
19) Wybieramy imię "Neil Marshall".
20) Zgłaszamy sprzeciw.
21) Pokazujemy policyjną maskotkę, a po niej listę wejść do Evidence room.



Reszta:
1) Rozmawiamy z Emą
2) Idziemy do centrum przesłuchań i rozmawiamy z Laną.
3) Kierujemy się do wejścia do komisariatu, gdzie spotkamy Marshalla.
4) Idziemy do biura szefa policji i rozmawiamy z Gantem.
5) Wracamy do komisariatu, rozmawiamy z Gumshoe i pokazujemy mu składany nóż. Wypytujemy go o wszystko.
6) Idziemy do Edgewortha, rozmawiamy z nim i pokazujemy mu zdjęcie, które dostaliśmy w biurze Ganta.
7) Rozmawiamy o trofeum, a potem bierzemy spod biurka zmiętą kartkę.
8) Wracamy na parking i rozmawiamy ze Starr.
9) Idziemy do komisariatu i pokazujemy Gumshoe rezygnację Edgewortha.
10) W biurze Ganta oglądamy sejf i wpisujemy "7777777". Wyjmujemy z sejfu dowody.
11) Pokazujemy Gumshoe złożoną przez nas wazę i dołączamy do niej brakujący kawałek.
12) Pokazujemy Gumshoe zestaw do zbierania śladów palców.
13) Zbieramy odcisk ze środkowego palca i porównaj go z odciskiem Emy.
14) Oglądamy biurko Ganta.
15) rozmawiamy z Gumshoe.
16) Rozmawiamy z Laną, pokazujemy jej listę dowodów z biurka Ganta i wypytujemy o wszystko.



Dzień 4



Proces:
1) Przyciskamy Emę przy czwartym zdaniu jej zeznań.
2) Wybieramy "Hear more" i pytamy o obrazek.
3) Włączamy menu dowodów, oglądamy urwaną listę dowodów i obracamy ją do tyłu. Następnie prezentujemy ją podczas zmiany zeznań Emy.
4) Podczas drugiego przesłuchania Emy pokazujemy Neil's Autopsy Report przy ostatnim zdaniu.
5) Na pytanie sędziego wskazujemy na ostrze broni.
6) Wybieramy "There is another one" i wskazujemy zdjęcie Ganta, Marshala i Lany.
7) Podczas trzeciego przesłuchania Emy pokazujemy wazę przy czwartym fragmencie.
8) Obracamy wazę tak, żeby jej wąski spód i dwa ucha utworzyły razem coś podobnego do korony.
9) Na pytanie Edgewortha odpowiadamy, że chodzi o lokację.
10) Przy kolejnym pytaniu wybieramy "It's in the evidence".
11) Wskazujemy wazę i łączymy kropki tak, by utworzyły imię Ema.
12) Wskazujemy Ganta jako kolejnego świadka.
13) Bierzemy od Gumshoe książkę i czytamy ją.
14) Przy pierwszym przesłuchaniu Ganta pokazujemy wazę przy ostatnim fragmencie zeznań.
15) Naciskamy Ganta przy ostatnim fragmencie jego drugiego przesłuchania, a gdy zmieni zdanie, znów go przyciskamy.
16) Wybieramy "Point out the accomplice" i jako ofiarę wskazujemy Lanę.
17) Na pytanie sędziego pokazujemy listę ID wchodzących do Evidence Room.
18) Na pytanie Ganta pokazujemy "Goodman's Lost Item Report".
19) Pokazujemy śrubokręt.
20) Wybieramy "I have no proof yet".
21) Wzywamy Lanę jako kolejnego świadka.
22) Przyciskamy Lanę przy czwartym fragmencie jej zeznań, a gdy je zmieni, znowu ją przyciskamy.
23) Pytamy "Why did you move the body?".
24) Pokazujemy wazę.
25) Przy kolejnym zeznaniu Lany, pokazujemy wazę przy jego czwartym fragmencie.
26) Obracamy Evidence Law do tyłu i otwieramy.
27) Gdy Gant zażąda pokazania dowodu, mówimy, że nie możemy.
28) Po drugim pytaniu o dowód, pokazujemy kawałek materiału z odciskiem dłoni.
29) Wskazujemy Emę.
30) pokazujemy zdjęcie Lany.
31) Wybieramy "I did not" i pokazujemy Evidence Law.
32) Podczas rozmowy pokazujemy Evidence Law.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz