Otwieramy drzwi za naszymi plecami i wchodzimy do pokoju. Czytamy leżący na biurku list, po czym zabieramy go. Następnie czytamy komiks, który leży na pufie - musimy dojść do ostatniej strony. Po scence wracamy do poprzedniej lokacji i podchodzimy do drzwi, by zobaczyć kuriera. Wybieramy odpowiedzi 2, 1 oraz 4. Zabieramy paczkę, czytamy kolejny tom komiksu, a następnie używamy srebrnej monety z paczki.
Gdy znajdziemy się na ulicy, idziemy do gazecierza, który stoi na północ od nas. Rozmawiamy z nim, wybierając kolejno opcje 1, 2, 1 i 2, po czym dajemy mu komiks. Pytamy go o wszystko, zjeżdżając na dół (opcja more), aż zaliczymy każdy temat. Teraz wybieramy opcję travel i idziemy na północ, by znaleźć się na głównej mapie miasta. Tutaj wybieramy katedrę.
Podnosimy kabel leżący przy lewym filarze. Potem bierzemy żerdź z płotu obok. Podchodzimy do prawego filaru, otwieramy panel w nim, po czy używamy drutu, a następnie żerdzi. Wchodzimy do katedry, podchodzimy do konfesjonału po lewo i rozmawiamy, by spotkać ojca Desmonda. Wybieramy odpowiedzi 2, 2, 1, 1, 1 a następnie pytamy go o wszystko. Wychodzimy, wybieramy opcję "Travel" i udajemy się na której się tu pojawiliśmy wcześniej, czyli Main Street.
Wchodzimy do Hall of Records, używamy kości, wybieramy odpowiedź 1 i pytamy o wszystko. Następnie przechodzimy na mapę świata i udajemy się do mauzoleum będącego w jej północnej części. Tu otwieramy furtkę po prawo, następnie drzwi i wchodzimy do środka. Oglądamy wystającą z trumny kartkę, a następnie przesuwamy zwłoki na stole, aby znaleźć klucz. Używamy go, by dostać się do trumny.
Po scence i rozmowie z Succubus (wybór opcji dialogowych jest bez znaczenia) lepiej zapisać grę, bo zacznie się czasówka. Przesuwamy figurę w głębi pomieszczenia, aby otworzyło się podziemne przejście. Schodzimy tam. W piwnicy odsuwamy poduszkę, czytamy leżący pod nią dziennik, a potem bierzemy włócznię z ręki figury. Używamy włóczni, by wyłamać kraty i stąd wyjść. Wracamy na mapę świata i udajemy się do katedry.
Wchodzimy do środka, bierzemy z ołtarza kielich, odsuwamy dywanik sprzed ołtarza i wyjmujemy detonator. Oglądamy witraż nad ołtarzem, by zaczęła się scenka. Gdy pojawi się Stiletto, wówczas używamy kielicha, by napełnić go wodą święconą,a potem używamy go po raz drugi, by wylać wodę na Succubus. To zakończy czasówkę.
Teraz czeka nas rozmowa ze Stiletto - wybieramy odpowiedzi 2, 2, 2, 2, 4, 2, by wygrać walkę, a potem wybieramy 2 i 3. Pytamy ją o wszystko, a potem otwieramy panel w filarze po prawo i wyjmujemy stamtąd strój. Następnie otwieramy mały panel koło figury i wyjmujemy stamtąd Noctroglyph oraz książkę. Teraz udajemy się do Sunspire Tower.
Rozmawiamy ze strażnikiem, wybierając opcje 1 oraz 1, oglądamy ciężarówkę po lewo, a potem rozmawiamy ze Stiletto, by odwróciła uwagę strażnika. Przechodzimy dalej. W nowej lokacji podnosimy z ziemi przecinak do szkła który leży na prawo od nas. Przesuwamy cegły z platformy, a potem przesuwamy dźwignię po lewej stronie platformy, by wjechać wyżej. Zabieramy z wiadra odłamek szkła, po czym ponownie przesuwamy dźwignię, by zjechać na dół. Teraz używamy opcji Travel, by udać się na Main Street.
Wchodzimy do Record Hall, wybieramy opcję talk klikając na mikrofon pod ekranem, wybieramy opcję dialogową 1 i pytamy o Greenhouse. Teraz wybieramy się do Cygnus Construction. Wchodzimy do budynku, rozmawiamy z recepcjonistką i wybieramy opcje 2, 1, 2, 1. Podnosimy niebieską przepustkę na prawo od biurka i przechodzimy nowo otwartym przejściem. Tu rozmawiamy z facetem w fotelu, potem ze Stiletto, a następnie naciskamy czerwony przycisk.
Wracamy do recepcji, rozmawiamy z recepcjonistką (odpowiedź 1) i wchodzimy do otwartych drzwi. Podczas rozmowy z Jenkinsem wybieramy opcje 1, 1, 1, 2, 2, a gdy skończymy rozmowę, wówczas odzywamy się do niego raz jeszcze i pytamy o wszystko. Wracamy do recepcji. Rozmawiamy z recepcjonistką (odpowiedź 1), a gdy nas opuści, wtedy podchodzimy do windy. W środku używamy niebieskiej przepustki. Rozmawiamy w Shoto (opcje dowolne), po czym wracamy do windy, używamy przepustki i wracamy na dół.
Udajemy się do mapę świata i naszym kolejnym celem jest Incarnate Technologies. Rozmawiamy ze strażnikiem (opcje dowolne), by następnie pójść do budynku z różowym neonem. Tutaj rozmawiamy z Drake (opcje dowolne). Zaliczywszy tę rozmowę, idziemy do Central Park Greenhouse.
Podchodzimy do ciężarówki, bierzemy worek z nasionami, a potem nawóz z pudełka obok. Wychodzimy z ciężarówki i używamy przecinaka do szkła, by dostać się do budynku. Zacznie się scenka. Wybieramy dowolne opcje dialogowe. Przed nami kolejna czasówka. Gdy odzyskamy kontrolę, używamy Liquidark Granate, by się uwolnić. Potem wynosimy stąd Stiletto. Na zewnątrz podnosimy plakat, który leży pod prawym drzewem. Teraz udajemy się do Shadowlair i wchodzimy do wody, by pozbyć się trucizny, co zakończy czasówkę.
Raz jeszcze idziemy na Main Road, wchodzimy do Record Hall, rozmawiamy z facetem i pytamy o Opera House. Potem skaczemy na mapę świata i idziemy do Opera House. Wchodzimy do środka, a po scence i rozmowie (opcje dowolne) wychodzimy na zewnątrz. Teraz idziemy do Bornick Mansion. Próbujemy wejść do środka, rozmawiamy z kobietą (opcje dowolne), a następnie wracamy na mapę świata i wybieramy Observatory.
Używamy Noctroglyphu i wchodzimy do środka. Tam korzystamy z worka nasion, by stworzyć sobie przejście. Wchodzimy tam - tutaj czeka nas z kolei element zręcznościowy, dlatego lepiej zapisać grę.
Jeśli wejdziemy w snop światła, to koniec gry. Najpierw podchodzimy do teleskopu i bierzemy leżący na ziemi śrubokręt. Teraz idziemy by stanąć przy południowej ścianie, gdzieś tak w pół drogi. Następnie idziemy w lewo i bierzemy pojemnik z olejem, a następnie wchodzimy na schodki obok. Powyżej pokazałam, jak to przejść. Gdy wjedziemy do góry, używamy pojemnika z olejem, potem śrubokrętu, a następnie wyjmujemy soczewki. Zjeżdżamy na dół i wracamy taką samą trasą jaką tu doszliśmy. Wychodzimy i udajemy się do Opera House.
Wchodzimy do środka, w rozmowie z Tophat wybieramy dowolne opcje. Zacznie się czasówka. Rozmawiamy z facetem (dowolne opcje), a gdy będziemy wolni, szybko udajemy się do Shadowlair, gdzie wchodzimy do wody, co zakończy czasówkę. Teraz wracamy do Opera House.
Wchodzimy do środka, bierzemy noże oraz cegłę ze stosu. Stajemy na płycie obok koła. Używamy cegły, by zjechać na dół. Z biurka zabieramy zestaw do makijażu i pudełko z biżuterią. Potem przesuwamy ciuchy na wieszaku, by znaleźć ukryte przejście. Wchodzimy nim do nowej lokacji. Podnosimy z rury śrubokręt i używamy go na drzwiach. Teraz przekręcamy kurek w rurze koło drzwi, a następnie podnosimy wąż, by strumieniem wody rozwalić cegły.
Po przejściu na drugą stronę rozmawiamy z gangsterami (opcje: 2, 3, 1, 2), po czym dajemy im sztylety. Następnie wybieramy opcje 2, 3 i dajemy im biżuterię. Teraz wracamy do pomieszczenia z ciuchami, naciskamy czerwony przycisk obok wieszaka i wjeżdżamy na górę. Następnie wybieramy się na Main Street i rozmawiamy z gazeciarzem, pytając go o Butchera. Skoro wiemy, gdzie iść, to udajemy się do Butcher Shop.
Rozmawiamy z rzeźnikiem (opcje 3, 2, 1, 1), a potem oferujemy mu gazetę, by dostać kiełbasę. Wchodzimy do chłodni po lewo, zabieramy hak ze stołu i przesuwamy dwa środkowe prosiaki, by znaleźć ukryte przejście. Po zejściu tam zacznie się scenka (dowolne opcje dialogowe), a po niej - czasówka. Najpierw przewracamy prawą nogą butelkę z kwasem, a następnie lewą nogą popychamy stolik. Dzięki temu będziemy wolni. Z półki po prawo bierzemy butelkę, a potem otwieramy drzwi, by obejrzeć scenkę
Wychodzimy drzwiami i używamy butelki, by nabrać do niej kwasu. Otwieramy drzwi po prawo i wychodzimy nimi. Przechodzimy przez wiatrak, by wejść do kolejnej lokacji. Tu używamy odłamka szkła, by zdobyć linę. Następnie zabieramy leżące po lewo kółko. Wracamy do poprzedniego pomieszczenia i używamy liny, by stworzyć sobie wyjście. Przechodzimy przez dziurę, a w następnym pomieszczeniu używamy kwasu, by przejść jeszcze dalej. Wchodzimy do pierwszych otwartych drzwi, gdzie z kolei podnosimy z ziemi pręt. Wracamy do poprzedniego pomieszczenia i używamy pręta, by ustabilizować mostek i móc podążać dalej.
W nowym pomieszczeniu używamy kółka. Wracamy do lokacji z mostek i wchodzimy znowu do drzwi po środku. Tam włazimy do dużej rury po prawo, co przeniesie nas do kolejnej lokacji. Wychodzimy stąd północnym wyjściem. Rozmawiając ze stworem wybieramy opcje 1, 3, 1, po czym dajemy mu zestaw do makijażu. Kontynuujemy rozmowę (opcje 2, 2). Po jej zakończeniu staniemy przed zagadką.
Musimy ułożyć kolorowe krążki w odpowiedni sposób. Aby to zrobić, wybieramy kolejno: 7, 2, 6, 3, 8, 5, 2, 8, 4, 1, 7. Następnie wybieramy krążek, który został z boku. To otworzy nam bramę. Udajemy się do Shadowlair i wchodzimy do wody. Potem czeka nas scenka (dowolne opcje) i automatycznie trafimy w nowe miejsce.
Bierzemy kubełek z farbą, który stoi pod ścianą po lewo, następnie wchodzimy po schodach, a w środku wchodzimy do ust clowna. Zabieramy wykałaczkę dentystyczną, wychodzimy z ust i przechodzimy przez ramkę, by wyjść na zewnątrz. Używamy wykałaczki i wchodzimy do domku po lewo. Tu zabieramy zapałkę ze stosu po lewo i wychodzimy na zewnątrz.
Ponownie wchodzimy po schodach, a następnie do wieży. Bierzemy lampę olejną leżącą po prawo i wychodzimy z wieży. Rozwijamy zwój koło oka clowna i przechodzimy przez nowo odkryte drzwi. Używamy zapałki, po czym zabieramy jaja pająka leżące po lewo i pajęczynę z tego samego miejsca. Wychodzimy, wracamy do wieży i używamy jaj pająka. Zabieramy diament, wychodzimy stąd, a potem poprzez ramkę wydostajemy się na zewnątrz.
Wchodzimy do domku, używamy diamentu, przewracamy pieprzniczkę i zabieramy pieprz. Wychodzimy, wchodzimy po schodach, następnie wkraczamy do ust clowna i używamy pieprzu. Podnosimy pędzel, wychodzimy i używamy pędzla, by przejść przez namalowane drzwi. Używamy pajęczyny, wchodzimy na konstrukcję, przesuwamy wycieraczkę i bierzemy klucz, co otworzy nam drzwi. Rozmawiamy z Draelmerem (dowolne opcje).
Obudzimy się w Shadowlair. Rozmawiamy ze Stiletto (dowolne opcje), a następnie odwiedzamy Cygnus Construction. Wchodzimy do środka, w windzie używamy niebieskiej przepustki i idziemy pomówić z panią Shoto. Wybieramy opcje 1, 1, 2, 1, 3, następnie wracamy do windy i zjeżdżamy na dół przy pomocy przepustki. Wychodzimy na zewnątrz obrotowymi drzwiami, wyrywamy metalowy pręt z otaczających latarnię, a potem używamy go, by otworzyć studzienkę.
Schodzimy tam, otwieramy piec, a potem bierzemy kawałek krzesła z kupki rupieci po prawo i wrzucamy go do pieca. Ponawiamy tę czynność jeszcze dwa razy, aż otworzy się przejście. Schodzimy nim i rozmawiamy z Whispermanem, wybierając opcje 3, 1, 2, 2, 1, 1. Po rozmowie wchodzimy do wody, a potem wspinamy się po drabinie na zewnątrz. Wchodzimy do budynku, potem do windy, tu używamy logbooka, a gdy znajdziemy się na dachu, wówczas korzystamy z haka.
Przed nami ostatnia lokacja - podnosimy z ziemi taśmę klejącą i linę, która leży na schodach wyżej. Wchodzimy na następne piętro, bierzemy miotłę i wspinamy się dalej. Używamy kiełbasy, by połączyć ją z liną, a potem używamy obu przedmiotów, by pozbyć się psa. Teraz używamy taśmy klejącej, a następnie miotły z hakiem, by dostać się do góry. Idziemy przed siebie, a gdy pojawi się Lumisheer, rozmawiamy z nim, wybierając dowolne opcje. Kiedy rozmowa dobiegnie końca, używamy złotej monety. To zakończy grę.
Etykiety
- 7th guest
- Alfa Boot
- Alone in the dark 1
- Alone in the dark 2
- Arena
- Avernum 1
- B.A.T 1
- Baldur's Gate 1
- Banner Saga 1
- Barahir
- Breath of Fire 1
- Breath of Fire 2
- Broken Sword 1
- Castlevania 1
- Castlevania 2
- Castlevania 3
- Castlevania 4
- Castlevania 5
- Cayne
- Coldfire Keep
- Corrosion
- Cruise for a Corpse
- Daggerfall
- Dark Eye 1
- Dark Eye 2
- Dark Seed 1
- Dark Seed 2
- Darkest Woods
- Devil Survivor 1
- Distraint
- Divi-Dead
- Dracula 1
- Dracula 2
- Dragon Quest I
- Dragon Quest II
- Dragon Quest III
- Dragon Quest IV
- Dragon Quest V
- Dragonsphere
- Dreamweb
- Etrian Odyssey 1
- Etrian Odyssey 2
- Eye of Beholder 1
- Eye of Beholder 2
- Fallout 1
- Fascination
- Final Fantasy I
- Final Fantasy II
- Final Fantasy III
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI
- Final Fantasy VII
- Final Fantasy VIII
- Fire Emblem 1
- Fire Emblem 2
- Fire Emblem 3
- Fire Emblem 4
- Forgotten Hill: Fall
- Gabriel Knight 1
- Gabriel Knight 2
- Gateway 1
- Gobliiins 1
- Gobliiins 2
- Gobliiins 3
- Goetia
- Heart of China
- I Have no Mouth...
- Icewind Dale 1
- Icewind Dale 2
- Ishar 1
- Ishar 2
- Ishar 3
- Isoland 1
- King's Quest I
- King's Quest II
- King's Quest III
- King's Quest IV
- King's Quest V
- King's Quest VI
- King's Quest VII
- Klątwa
- Krynn 1
- Krynn 2
- Krynn 3
- Kyrandia 1
- Kyrandia 2
- Kyrandia 3
- Lakeside Murder
- Lands of Lore 1
- Larry 1
- Larry 2
- Larry 3
- Larry 5
- Larry 6
- Last Bible 1
- Legend of Grimrock 1
- Legend of Grimrock 2
- Lone Survivor
- Lufia 1
- Lufia 2
- Lure ot the temptress
- Megami Tensei 1
- Megami Tensei 2
- Menzoberranzan
- Might and Magic 1
- Mother 1
- Noctropolis
- Nocturnal Illusions
- Phantasie 1
- Phoenix Wright 1
- Prisoner of Ice
- Quest for Glory 1
- Quest for Glory 2
- Ravenloft 1
- Ravenloft 2
- Salt and Sanctuary
- Shadow of the Comet
- Shannara
- Shin Megami Tensei 1
- Shin Megami Tensei 2
- Shin Megami Tensei: If...
- Space Quest 1
- Space Quest 2
- Space Quest 3
- Space Quest 4
- Space Quest 5
- Strange Journey
- Suikoden 1
- Syberia 1
- Tajemnice Scarlett
- Trace Memory
- Ultima 0
- ultima 1
- Ultima 2
- Ultima 3
- Ultima 4
- Ultima 5
- Ultima 6
- Ultima 7: BG
- Ultima 7: SI
- Ultima 8
- Ultima Underworld 1
- Vagrant Story
- Vampire: The Masquarade - Redemption
- Voodoo Whisperer
- Wizard and Princess
- Wizardry 1
- Wizardry 2
- Wizardry 3
- Wizardry 5
- Wizardry 6
- Wizardry 7
- Ys 1
- Ys 2
- Ys 3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz