Etykiety

niedziela, 19 listopada 2023

Shin Megami Tensei: Strange Journey - Opis przejścia - część 1

Zaczynamy na pokładzie Red Sprite. Podczas pierwszych scen otrzymamy kilka pytań. Dwa z nich są ważne, bo wpłyną na nasze nastawienie:

Offer Jimenez a handshake?
- Yes (Law)
- No (Chaos)

"Feeling relaxed, are we?"
- I've been trained. (Neutral)
- Deep down, I'm praying. (Law)
 - I'm not afraid to die. (Chaos)

Po wszystkich scenkach rozpocznie się właściwa gra. Jej bieg wyznaczają kolejno otrzymywane misje. Na pokładzie Red Sprite czekają nas dwie pierwsze.

Misja 1: Rescue the mechanical Crew
Zadanie: pokonać dwa Slimy w doku Red Sprite. Każdy z nich ma po 29 hp.

Misja 2: Head to the clinic for rescue
Zadanie: Udajemy się do Clinic i tam pokonujemy dwa kolejne Slimy. Przed wyruszeniem otrzymamy w Lab pięć Medicine od Chen.

Po wykonaniu tych misji będziemy mogli wyjść na zewnątrz.

Sektor Antlia 1


Tu musimy wykonać pierwszą misję.

 Misja 3: Missing Crewman
Przez cały czas trwania tej misji możesz za darmo leczyć się w Sickbay. Zaraz po wejściu napotkamy Pixie, którą najlepiej od razu zwerbować do swojej drużyny. Podobnie rzecz się ma z napotkanym nieco dalej Knockerem. Następnie uratujmy po kolei żołnierzy. Kiedy uratujemy Irvinga, klinika zacznie sprzedawać przedmioty leczące.Po uratowaniu wszystkich, wracamy na statek. Tam się zacznie kolejna misja.

Misja 4: Rescue Jimenez
Na samym początku tej misji padnie pytanie, które wpłynie na nasze nastawienie:

"Should I stop him?" 
- Rules are rules. (Law) 
-There are exceptions. (Chaos)

Zadanie: Uratować Jimeneza. Idziemy tam, gdzie poprzednio odnaleźliśmy Maebe. Używamy materiałów wybuchowych, aby wysadzić ścianę. Dzięki temu uzyskamy dostęp do pierwszego z portali, w których możemy zapisywać stan gry, teleportować się na początek sektora i zmieniać sub app. Bardziej na południe jest punkt leczący za opłatą. W tym momencie polecam mieć w drużynie trzy demony. Idziemy do miejsca oznaczonego na mapie jako W3. Tam czeka nas pierwsza walka z bossem. 

Boss: Orias
HP: 250 
Orias ma sporo HP, ale jest wrażliwy na ogień, używanie ataków na nim opartych 
hp i jest wrażliwy na ogień. Jest z kolei odporny na lód. 

Po wygranej wracamy na statek. W trakcie rozmów padnie pytanie, gdzie odpowiedź wpłynie na nasze nastawienie:

"Tell me, what's it gonna be?" 
- I'm sticking it out. (Law) 
- I'm out of here. (Chaos)

Po dłuższej scence czeka nas kolejne zadanie.

Misja 5: Engine Restoriation
Zadanie: Idziemy do pomieszczenia znajdującego się naprzeciwko tego, w którym spotkaliśmy Oriasa. Tam znajdziemy Tokamak Motor, po czym wracamy na statek. Od tej pory w Laboratorium będzie można dokonywać przeróbek i usprawnień Demonici. Otrzymamy też Forma Search A.

Misja 6: Forma Search
Zadanie: Musimy odnaleźć formę Feather Flock. Znajduje się ona w losowym punkcie mapy pierwszego poziomu. Cóż, musimy więc pobiegać i jej poszukać, po drodze znajdując i zbierając inne formy. Ponadto, od tej pory czasami formy będziemy zdobywać także po walce. Gdy ją znajdziemy, wracamy na Red Sprite, a od tej pory będzie można w Lab kupować nowe Sub appy i sprzęt. 



Podczas rozmowy na mostku o fuzjach, czeka nas pytanie, które określi nasze nastawienie:
"Think you'll have fun with fusion?"
- Yeah, I can't wait to start. (Chaos) 
- I'll use it if I need to. (Neutral) 
-You should be careful. (Law)
Od tej poru mamy też dwie nowe opcje. Pierwsza to fuzje, które umożliwiają nam tworzenie nowych demonów z tych już posiadanych. Druga to otwieranie część z poprzednio zamkniętych drzwi - tych zaznaczonych na mapach jako UA. Dzięki temu znajdziemy zejście na dwa niższe poziomy.

Misja 7:  Energy Signature Investigation
 Zadanie: Mając opcję otwierania drzwi, schodzimy po znajdujących się w północno wschodniej części sektora schodach w dół. Na poziomie B1F możemy wykonać naszą pierwszą Ex-Mission „Injured Little Faerie”. Warto zauważyć, że boczne skrzydła tego poziomu mają odmienną konwencję graficzną. Porozmawiajmy po drodze z Jimnezem, pozbierajmy skarby, by następnie móc udać się na jeszcze niższy poziom.



Poziom B2F będzie ciut bardziej skomplikowany. Tutaj po drodze musimy stoczyć kilka walk z rozstawionymi przy przejściach demonami (patrz mapa). Jest tu też Ex-Mission „Sandman’s backup bag”. Idąc przed siebie zwracajmy uwagę na drzwi jednostronne (otwierają się tylko od jednej strony). W pewnym momencie radar ostrzeże nas przed obecnością bardzo silnego demona. Na szczęście tuż przed nim jest punkt leczący oraz punkt zapisu gry. Tam też dowiemy się o systemie haseł. Za drzwiami czeka zaś Morax. Rozmowa z nim przynosi kolejne pytanie związane z ukierunkowaniem ideowym naszej postaci.
- You have a point (Chaos)
- Not At all (Neutral)
- Both races are wrong (Law)
Po rozmowie czeka nas walka.

Boss: Morax
HP: 700
Morax jest odporny na pistolet i odbija ogień. Użyjmy zatem ataków opartych na lodzie i fizycznych. Sam wali głównie ogniem, więc wybierzmy taki ekwipunek i demony, których ogień tak łatwo nie ruszy. Sugerowany poziom to ok. 9-11 dla bohatera i 8-10 dla demonów. Po walce otrzymamy Brass Horn, Energy Mass i zostaniemy przeniesieni na Red Sprite. Tym samym zasadnicza część naszych przygód w tym sektorze się skończy.

Po dłuższej serii scenek rozpocznie się eksploracja nowego poziomu.

Misja 8: Bootes Monitor Duty
Zadanie: Musimy umieścić na terenie tego piętra dwie boje sygnałowe. Nowością są tu czerwone obszary, które odbierają nam HP. Zerknijmy na mapę. Pierwsza pozycja dla boi znajduje się zaraz koło wyjścia ze statku, wystarczy zrobić kółko. Druga znajduje się równo na zachód od wyjścia. Na północ od niej znajdziemy rare forma „Realase Jewel”, które po powrocie na statek da nam „Gate Search A”, pozwalającą otwierać nowe przejścia. Zanim zaczniemy dalszą eksplorację, warto zająć się kilkoma misjami dodatkowymi, takimi jak „Melchom’s Task 1” czy „Madness of Yggdrasil”. Wróćmy na statek, aby akcja potoczyła się dalej.

Misja 9: Emergency Signal Inquiry
Misja 10: Search for Norris
Zadanie: Obie te misje zazębiają się. Pierwszą otrzymamy na statku, drugą po spotkaniu z Norrisem (siedzi niedaleko Melchoma ). Teraz udajemy się po znajdujących się na północy schodach na drugie piętro tego sektora. Są one w "pałacu", różniącym się wystrojem od reszty lokacji. Pomarańczowe pola odbierają nam HP. Tu musimy zrobić kółeczko, idąc kolejno cały czas na południe, na wschód, na północ i na zachód. Uważać należy na dziury, przez które możemy spaść na niższy poziom. Na trzecim piętrze idziemy prosto, a za pierwszymi drzwiami, jakie miniemy, czeka nas scenka, po której przeniesiemy się do na czwarte piętro. Porozmawiajmy z Zelenin, aby zakończyć misję 9. Spróbujmy wyjść i pogadajmy z demonem, po czym sprawdź ścianę obok. Raz jeszcze pogadajmy z Zelenin, a zacznie się scenka. Automatycznie trafimy na ósme piętro. Rozmowa z Mitrą nie ma żadnego wpływu na nasze nastawienie, skończy się tym, że otrzymamy Luxury Bell i zostaniemy przeniesieni na pokład Red Sprite.

Misja 11: Rescue Zelenin
Zadanie: Uratować Zelenin. Przed opuszczeniem statku warto kupić kilka sztuk przedmiotów leczących truciznę, o ile ich nie mamy. Po wyjściu ze statku dajemy Jimenezowi Luxury Bell a następnie idziemy jeszcze raz tą samą, znaną nam już drogę. Ponownie zostaniemy złapani i przeniesieni, tym razem do sali obok tej, w której znajduje się Zelenin. Sprawdzamy wszystkie martwe ciała znajdujące się w rogach pomieszczenia, po czym zacznie się scenka. Wybór opcji „Keep Watching” spowoduje nachylenie w kierunku Chaosu, ale jeśli ruszysz z pomocą, cała drużyna otrzyma po 20 obrażeń. Tak czy inaczej, zacznie się walka.

Boss: Norris
 HP: 650
Norris to na szczęście nie Chuck, bo przed potęgą kopa z półobrotu pewnie Demonica by nas nie ochroniła. Ta walka nie jest trudna, Norris atakuje tylko fizycznie, ma jednak sporo HP. Pod koniec walki użyje ataku, który zada obrażenia wszystkim, więc pilnujmy, by żadna postać nie mała HP na bardzo niskim poziomie. Jego pokonanie zakończy misję 10. Po walce pogadajmy z Zelenin, następnie z Mastemą. Wskakujemy do dziury, by szybko przedostać się na poziom pierwszy. Mastema da nam tu Chisato Mirror. Teraz koniecznie idziemy się najpierw uleczyć. Przy wyjściu z pałacu zaatakuje nas bowiem silny demon.

Boss: Macabre
HP: 800
Głównym problemem tej walki może być to, że Macabre używa od czasu do czasu ataku, który zatruwa nam postacie. Jeśli mamy demona z Posmundi, to walka będzie prosta, jeśli nie, to będzie dużo trudniej i trzeba będzie polegać na Dis Poison i częstym leczeniu. Nie ma on niestety żadnych słabości.

Po walce możemy wrócić na statek.

Misja 12: Bootes Rosetta

Zadanie: Aby wykonać tę misję, musimy pokonać Mitrasa. Na statku otrzymamy Enemy Search A. Teraz idziemy na czwarte piętro, a dzięki Enemy Search A znajdziemy wrednego demona, który cię wcześniej tu łapał.

Boss: Fomorian
HP: 750
Ma dość mocne ataki fizyczne, ale jest wrażliwy na wiatr, więc zabicie go ne powinno sprawić nam problemów. Teraz możemy uruchomić przełącznik, dzięki któremu zacznie jeździć winda. Na tym piętrze mamy jeszcze do zaliczenia jedną lokację, gdzie Jimenez znajdzie swojego nowego kumpla. Podczas tej scenki padnie pytanie, które wpłynie na nasze nastawienie:
- Talk to him. (Chaos) 
- Finish him off. (Law) 
- Leave. (Neutral)

Teraz na siódme piętro i uruchamiamy drugi przełącznik, dzięki któremu zaczną działać obie windy. Teraz możemy podróżować dość swobodnie po tych poziomach. Teraz można się wziąć za Ex Missions. Aby dotrzeć do bossa, musimy wjechać na poziom siódmy i tam odblokować sobie ukryte przejście. Znajdziemy tam terminal, obok zaś schody, które prowadzą do bossa.

Boss: Mitra
HP: 1200
Mitra wali mocnymi atakami lodowymi oraz fizycznymi. Do tej walki warto wziąć demony mało lub całkiem niewrażliwe na lód, a także  koniecznie Green Vest. Ze względu na to, że Mitra atakuje grupowo, dobrze by było, gdyby jakiś demon miał czar "Media".  Najbardziej bolą go ataki oparte o wiatr, jest niewrażliwy na lód i odporny na broń palną. Po walce wrócimy na statek, aby zakończyć na razie przygody na tym poziomie.

Misja: Graviton Radio Recovery. Liczba możliwych do posiadania demonów zwiększy się o 12. Naszym zadaniem jest odzyskać radio z Elve. Zacznijmy od spenetrowania pierwszego poziomu - spotkamy tu Mastemę. Górne poziomy na razie zignorujmy, nie ma tam nic ciekawego. Schodzimy na poziom dolny. Tu czeka nas podróż przez obszar zaciemniony - póki co, musimy się po nim poruszać po omacku. W końcu znajdziemy Elve, a także Horkosa. Po scence z jego udziałem wracamy na pierwszy poziom i idziemy porozmawiać z Mastemą. Tu otrzymamy kolejną misję.

Misja: Mastema's Request. Musimy posiadać jednego demona rasy Wilder i jego rasy Megami. Aby stworzyć takie demony, musimy porozmawiać z naszym kolegami w okolicach wejścia na ten poziom. Od nich poznamy hasła, dzięki którym możemy przywołać te demony. Są to:

Demon: Megami Hathor
Hasło: Nymp and Angel harem

Demon: Wilder Jueyuan
Hasło: Beast and Snake tangle 

Mając te dwa demony, idziemy do Mastemy, od którego otrzymamy Shibboleth. Teraz wracamy na statek i idziemy do laboratorium, by dostać Horkos Buster. Udajemy się do miejsca, gdzie spotkaliśmy Horkosa. Tu czeka nas scenka. Po jej zakończeniu idziemy do pomieszczenia, w którym był Mastema. Tutaj po raz drugi spotkamy Horkosa. Po scence otrzymamy Chakra Pot, Sacrifice oraz Findite. Mając to wszystko, wracamy na statek. W laboratorium otrzymamy Unlock B. To pozwoli nam otworzyć część wcześniej niedostępnych drzwi na poprzednich poziomach. Warto tam wrócić i poeksplorować je.  Zaliczywszy to, wracamy na Carinę.

Tym razem możemy otworzyć niedostępną wcześniej lokację w północnej części poziomu i dostać się tam schodami wyżej. tam znajdziemy obszar z dwiema lokacjami. W pierwszej spotkamy Horkosa - po ostrzelaniu go ucieknie do drugiej. Zabieramy Bead Chain oraz Vi Incense, po czym ścigamy go i znowu strzelamy do Horkosa. Teraz zdobędziemy Graviton Radio i przeniesiemy się na statek. Tam czeka nas kolejna scenka. W jej trakcie spotkamy Louise - postać, którą, pod innymi nieco imionami, znamy z innych części serii. 
 Misja: Carina's Rosetta. Po jej otrzymaniu wychodzimy na zewnątrz. Tu znowu musimy pognać za Horkosem, wchodząc najbliższymi schodami wyżej. Po scence otrzymamy Swine Hoof. Wracamy na statek, by otrzymać Phase Shift A. Teraz możemy użyć przełącznika zmiany geometrii przy schodach, by aktywować nowe, wcześniej niedostępne korytarze.Pozwoli nam to zdobyć sporo nowych skarbów i dostać się do wcześniej niedostępnych segmentów poziomu drugiego, a następnie trzeciego. Na trzecim poziomie także musmy znaleźć przełącznik geometrii. Po jej zmianie możemy wrócić na statek. 

Teraz należy poświęcić nieco czasu na przygotowanie do walki finałowej. Kapitalnie ułatwi nam ją Doppleganger, jeśli uda się nam go stworzyć. Polecam mieć demony z czarami opartymi na ogniu i elektryczności.Głównemu bohaterowi kupujemy broń opartą na którymś z tych żywiołów, do tego dobrze mieć zapas Chakra Drop i Bead.
Mając to wszystko, idziemy na poziom pierwszy, schodami w południowo-środkowej części wchodzimy na poziom trzeci. Jeśli wcześniej zmieniliśmy na nim geometrię, to teraz będziemy mieć otwarte przejście, którym dojdziemy do schodów prowadzących na poziom czwarty. Tutaj znajdziemy terminal, a tuż obok czeka nas starcie z Horkosem. Przed walką standardowo otrzymamy pytanie, które wpłynie na nasz światopogląd:
"How will you deal with such excess?"
- We'll learn to control it (Law)
- We need those products. (Neutral)
- Humans can destroy, too. (Chaos)


Boss: Horkos
HP: 1800

Duża ilość HP w połączeniu z odpornością na ataki fizyczne i broń palną czynią z Horkosa trudnego przeciwnika. Kluczem są jego słabości - ogień i elektryczność. Ideałem jest tutaj mieć drużynę o tych samych charakterach. Wówczas każdy atak tymi żywiołami będzie dostawał bonus od reszty. Ataki fizyczne oraz obronę można podnieść sobie czarami, ale jeśli zrobimy to trzy razy lub więcej, to Horkos nam zdejmie te buffy. Świetnie w tej walce sprawdza się Doppleganger, bo odbija ataki Horkosa, zadając mu za każdym razem ok. 150 hp obrażeń. 

Horkos co jakiś czas przywołuje demona Katakirauwę, którego po kilku turach zjada, odzyskując w ten sposób połowę HP Katakirauwy (bazowo posiada on 280 HP). Jeśli mamy czary zabijające z automatu to warto ich użyć by zabijać tego demona, co nie pozwoli Horkosowi się uleczyć. 

Po walce otrzymamy Stomach Acid, wrócimy na statek, gdzie czekać nas będzie scenka. Po jej zakończeniu rozpoczniemy eksplorację nowego poziomu.

Misja: Delphinus Rosetta. Misja: Inquire Commandor's Gore body. Obie te misje otrzymamy na początku tego etapu gry. Pierwsze piętro eksplorujemy celem zabrania wszystkich skarbów, jakie się da, póki co, nie ma tu nic więcej do zrobienia. Zaraz na początku drugiego piętra skontaktuje się z nami Zelenin, wzywając pomocy. Musimy zrobić spore kółko, by do niej dotrzeć. Zetkniemy się tu z taśmiociągami. Po dotarciu na miejsce, czeka nas walka z grupą demonów. Ich pokonanie nie powinno nastręczać większych trudności. 

Potem wchodzimy na poziom trzeci, ale tu będziemy krótko. Po rozstawieniu boi spotkamy bowiem Jimneza, z którym coś jest mocno nie tak. Musimy teraz wrócić na statek. Po naradzie otrzymamy nową misję.

Misja: Treatment Development. Idziemy do Bootes. Tam spotkamy Mastemę, który zada nam pytanie wpływające na nasze nastawienie:
"How to handle such power...?" 
- You just have to be careful. (Law) 
- I use it only when I have to. (Neutral) 
- None of your business. (Chaos)

Warto sprawdzić niedostępne wcześniej partie pierwszego poziomu, bo jest tam kilka cennych przedmiotów. Potem udajemy się do pałacu. Wjeżdżamy windami na poziom ósmy. W jego wschodniej części znajdziemy Madman's Stone. Teraz możemy wrócić na statek. Ruszamy do laboratorium, by otrzymać MK Gun.


Misja: Delphinus Parasite Treatment. Mając MK Gun musimy uratować członków załogi. Pierwszy jest w południowo-zachodniej części pierwszego poziomu. Po ocaleniu da nam kod do demoniki. Hasło dla niego to 2000 - da nam ono silnego demona 39 poziomu. Potem idziemy na drugi poziom, gdzie znajdziemy drugiego członka - jest ona za pierwszym taśmiociągiem na wschód od wejścia. Po ocaleniu da nam Soma Drop. Teraz idziemy na trzecie piętro i ratujemy Jimneza. Jeśli uratujemy go jako pierwszego, to nie będziemy już mogli pomóc dwóm pozostałym i zdobyć nagród. Uratowanie Jimneza sprawi, że wrócimy na statek.

Czas na ciąg dalszy. Ruszamy na poziom drugi. Gdy tam dojdziemy, radar wychwyci odczyt z niedalekiego pomieszczenia. Wchodzmy tam, by stoczyć walkę.

Boss: Delphinus Parasite
HP: 500

Atakują dwa na raz. Nie są może zbyt silne, ale jeśli dość szybko nie zabijemy, to potrafią umrzeć zadając nam przy tym spore obrażenia. Polecam skupiać ataki na jednym i zabić jak tylko się da, dopiero potem przenieść się na drugiego.

Po ich pokonaniu udajemy się na poziom trzeci. Tu po kilku krokach czeka nas scenka, która zakończy misję " Inquire Commandor's Gore Body". W tej trakcie padnie pytanie określające nasze nastawienie:
"Won't you end man's rule on Earth?" 
- I will. (Chaos) 
- I can't let that happen. (Neutral)
Jeśli wybierzemy  "I will", to czeka nas drugie ptanie:
 "Then why don't you cease this invasion of the Schwarzwelt?" 
-  All right. (Chaos) 
- I can't. (Law)
Po tej rozmowie musimy pokonać kolejne postacie Pasożyta, które pojawią się na mapie. Zaliczywszy to, możemy ruszać na poziom czwarty.

Ten poziom musimy poznać z dwóch stron. Najpierw lepiej skorzystać we schodów położonych we wschodniej części poziomu trzeciego  zabrać Kaisetsu Stone. Mając go, warto wrócić na statek - dzięki niemu nasza Demonica otrzyma ulepszenie, pozwalające nam widzieć obszary, które są zaciemnione. Mając to, możemy wróćić na poziom czwarty i kontynuować eksplorację. Po zbadaniu wszystkich dostępnych obszarów schodzimy na poziom trzeci i korzystamy z południowych schodów, by dostać się raz jeszcze na poziom czwarty. Jest tu terminal i punkt leczący, a za drzwiami obok - Asura. To główny boss na tym poziomie, na razie skamieniały. Idziemy na północ, by dostać się dalej, na poziom piąty.

Poziom piąty może nam naprawdę napsuć nerwów. Nie ma na nim niczego ważnego, żądnych wydarzeń czy przedmiotów. Składa się on główne z zaciemnionych obszarów oraz taśmociągów. Cała sztuka to jego przebycie - sama straciłam tu sporo nerwów. Dla ułatwienia podaję wyżej na mapie zaznaczoną na zielono ścieżkę przejścia. Po jej przebyciu dostaniemy sie na poziom szósty.


Poziom szósty też nie jest duży. Są tu dwa przyciski na północy - zachodni i wschodni. Zmieniają one kierunki działania taśmiociągów. Zaczynamy od wyprawy do zachodniego przycisku, naciskamy go. Teraz jedziemy na dół, spadamy na poziom niższy dziurą i wracamy ponownie na szóty. Teraz możemy spokojnie dotrzeć do schodów kolejny poziom. Wschodnia część poziomu jest opcjonalna - można tam iść po to, by zdobyć formę, której nigdzie indziej się nie da.

Poziom siódmy to znowu zabawa przełącznikami, na szczęście prostsza niż poprzednio. Mamy tu jednak coś więcej do zrobienia. Na tym poziomie są dwie kolejne inkarnacje pasożyta, które musimy pokonać zanim podążymy dalej.



Po przybyciu na poziom ósmy w pierwszej kolejności idziemy do terminala, aby zapisać grę. Potem musimy pokonać jeszcze trzy pasożyty. Po ich ostatecznej eliminacji możemy wrócić na Red Sprite i rozpocząć przygotowania do finałowego starcia na tym poziomie.  Polecam mieć demony raczej odporne na ogień i posiadające ataki oparte na lodzie. Zapas przedmiotów leczących sę przyda - także  takich leczących status Rage.


Gdy będziemy gotowi, idziemy na piętro czwarte, do lokacji, gdzie znajdował się skamieniały Asura. Teraz będzie już w pełni sił i gotowy do walki. Przed walką standardowo otrzymamy pytanie:

"And with it, your spirit...?" 
- That's all a lie. (Law) 
- It's the demons' fault. (Neutral) 
- We're recovering already. (Chaos)

Boss: Asura
HP: 2000
Polecam kupić sobie Rock Vest, przyda się na tę walkę.  Asura jest wrażliwy na lód, odbija ogień i wiatr, jest odporny na wszystkie automatycznie zabijana i broń palną. W pierwszej rundzie niech wszyscy się broń - Asura zaczyna walkę od ataku statusowego, który narzuca wszystkim Rage, po którym tracimy kontrolę nad członkami drużyny. Używa tego czaru tak ok. co pięć rund.

Sama walka prosta nie jest - Asura regularnie spamuje atakami ogniowymi, które są silne, a jest mała szansa, by wszystkie nasze demony były odporne na płomienie. Dlatego dobrze jest mieć zapas Beadów.

Po walce zdobędziemy Rosettę oraz nową Formę. Potem czeka nas jeszcze scenka, a w jej trakcie kolejne pytanie:

"Can you go back with no regrets?"
 - I just want out of here. (Chaos) 
- There's something on my mind. (Law) 
- First let's find a way out. (Neutral)
Po udzieleniu odpowiedzi zacznie się sekwencja, po której otworzy się przed nami dostęp do nowego poziomu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz