Etykiety

sobota, 16 listopada 2024

Isoland 2: Ashes of Time - opis przejścia, runda 1

Podnosimy tajemniczy trójkąt i umieszczamy go na górze klepsydry. Przechodzimy teraz przez otwarte drzwi. Oglądamy obraz na płótnie, a następnie ruszamy w prawo. Bierzemy jagody i zapałki, a następnie porozmawiajmy z kobietą. Oglądamy dysk na tylnej ścianie i zamieniamy położenie żetonów tak, aby pasowały do ​​zewnętrznych symboli, a następnie idziemy na górę. Czytamy czerwoną księgę do końca i zabieramy ze środka klucz do skrzynki pocztowej. Oglądamy rysunki na tablicy, a następnie schodzimy na dół i skierujmy się w prawo, aby wyjść na zewnątrz. Używamy klucza do skrzynki pocztowej na skrzynce pocztowej, a następnie zabieramy ze środka bilet do łodzi.  

Idziemy w lewo, by dojść do portu. Wchodzimy do budynku. Porozmawiajmy z mężczyzną, po czym dajemy mu bilet do łodzi i przechodzimy przez bramę. Rozmawiamy z latarnikiem na nabrzeżu, a następnie wracamy przez biuro portowe. Ruszamy dalej w lewo i zabieramy pustą butelkę. Oglądamy kartkę, po czym idziemy dalej w lewo, aby znaleźć fabrykę.

Badamy panel na ścianie i przeciągamy biały symbol, aż zaświecą się wszystkie pola (należy to zrobić w jednej ciągłej linii). Wchodzimy do środka i podnosimy runę kosmiczną ze szczytu konsoli do gier, a następnie zabieramy żarówkę z sufitu nad drabiną. Teraz oglądamy odtwarzany film - kosmita wygeneruje 8 różnych symboli, a na mniejszym niebieskim wyświetlaczu po prawej stronie zostaną podświetlone kropki. Idziemy za róg  i rozmawiamy z mężczyzną z nożem. 

Oglądamy lewe drzwi,  tym razem musisz przeciągnąć czerwone paski z każdego z szarych pól, aby całkowicie wypełnić siatkę. Przechodzimy przez otwarte drzwi, a na stole znajdziemy martwego kosmitę. Oglądamy  podświetlone zielone symbole na ścianie (losowe w każdej grze). Wracamy do poprzedniego pomieszczenia i badamy prawe drzwi.  

Sądząc po kartce papieru, którą widzieliśmy wcześniej, te drzwi powinny prowadzić do pokoju reliktów, więc wpisujemy 09 na wyświetlaczu. Wchodzimy do środka i oglądamy symbole na kolumnach.  

Przeciągamy zielone suwaki, aby dopasować je do diagramu na tablicy z domu. Bierzemy lutnię, wychodzimy i idziemy w lewo i w kierunku latarni morskiej. Oglądamy drzwi i wpisujemy kod podany przez latarnika na nabrzeżu: NSWEEN. W środku bierzemy podnosimy łopatę oraz element układanki znajdujący się na obrazku astronauty. Wchodzimy na rampę, bierzemy  przynętę i piłę w lewym dolnym rogu, a następnie przechodzimy przez drzwi, by porozmawiać z chłopcem, a następnie dać mu pustą butelkę.

Wracamy do środka i wspinamy się na szczyt latarni morskiej. Zabieramy trójkątny klucz i rozwiązujemy łamigłówkę pod światłem. Trzeba połączyć żółte terminale żółtymi płytkami, niebieskie terminale niebieskimi płytkami i czerwone terminale czerwonymi płytkami. Schodzimy na sam dół i używamy trójkątnego klucza na skrzynce z bezpiecznikami, a następnie przesuwamy duży przełącznik w dół. wchodzimy wyżej i oglądamy wentylator na ścianie - wyjmujemy korbę z za dolnej częsci

Idziemy do portu i przechodzimy przez bramę na molo. Oglądamy butelkę w wodzie i zwracamy uwagę na wiadomość w środku. Wchodzimy na statek, a następnie do środka. Bierzemy taśmę klejącą, a następnie porozmawiajmy ze wszystkimi czterema postaciami. Wspinamy się po drabinie. Dajemy przynętę rybie, a ona podpłynie do góry i odsłoni numer 63942. Schodzimy z powrotem na dół i badamy panel po lewej stronie. 

Wpisujemy tutaj kod 63942, a następnie schodzimy na dół, gdzie bierzemy runę czasu i wracamy po schodach.

Wychodzimy ze statku i wchodzimy ponownie do środka, aż lalka dziewczynki się zmieni. Klikamy na nią, gdy będzie to pomarańczowy człowiek. Następnie powtarzamy to i klikamy na nią, gdy będzie to mały trójkąt. Wychodzimy teraz na zewnątrz i ruszamy w prawo, by dotrzeć na pokład statku. Rozmawiamy z mężczyzną. Oglądamy głośnik.  

Naciskamy przyciski w określonej kolejności (losowo w każdej grze), aby wszystkie były wciśnięte, a następnie bierzemy latającą rybę. Wychodzimy ze statku i wracamy do biura portowego. Oglądamy zegar na prawej ścianie i ustawiamy godzinę na 3:42 (w oparciu o to, co powiedziała dziewczyna na łódce). Wchodzimy na górę. Rozmawiamy z chłopcem, a następnie dajemy mu żarówkę - zwracamy uwagę na kolejność kolorów światełek po włączeniu. Podnosimy muszlę a następnie oglądamy pozytywkę po prawej stronie. Wkładamy korbę i obracamy ją, aby usłyszeć piosenkę: DGEGDA. Bierzemy niebieski kamień i ołówek.

Idziemy do fabryki, a tam na zaplecze z mężczyzną trzymającym nóż i używamy taśmy klejącej, aby naprawić uszkodzony przewód po lewej stronie. Facetowi dajemy latającą rybę, a następnie zabieramy nóż i rozmawiamy z nim ponownie. 

Teraz podążamy do portu. Wchodzimy na statek i schodzimy na dół. Zabijamy wieloryba nożem, a z jego środka wyjmujemy grot włóczni i ości ryby. Następnie idziemy do domu, gdzie wchodzimy do salonu. Używamy piły na porożu, a następnie bierzemy róg. Wchodzimy na górę i czytamy książkę jeszcze raz. Tym razem używamy ołówka na ostatniej stronie, aby odkryć hasło, które składa się z 8 symboli, które kosmita wygenerował na filmie w fabryce. Badamy maszynę po lewej stronie i wkładamy runę czasu i runę przestrzeni.  


 

Teraz zaznaczamy kropki odpowiadające 8 symbolom, które właśnie widzieliśmy. Przechodzimy przez portal, by dostać się do przeszłości. 

Oglądamy symbole na kamiennym posągu dłoni, następnie klikamy na jaszczurkę i podążamy za nią w lewo. Tu klikamy na mewy, a gdy mewa wyląduje, klikamy na jaszczurkę i podnosimy białe pióro. Oglądamy symbole na kamiennym posągu ptaka. Idziemy na górę. Oglądamy drzwi i ustawiamy symbole zgodnie z wiadomością w butelce, którą widzieliśmy obok pomostu.

Wchodzimy do środka i przyjrzyj się zagadce na drzwiach. Trzeba tu przesunąć kolorowe żetony na odpowiadające im kolorowe symbole, zaś strzałki zmieniają kierunek ruchu naszych żetonów. Przechodzimy drzwiami i rozmawiamy z mężczyzną. Dajemy mu jagody w zamian za kwiat księżyca. Cofamy się do korytarza i wchodzimy po schodach, po czym rozmawiamy z dziewczyną i dajemy jej lutnię. 

Klikamy na lutnię i gramy piosenkę z pozytywki: DGEGDA. Rozmawiamy ponownie z dziewczyną, po czym używamy zapałek na pochodni na ścianie. Klikamy na niebieskiego ptaka, a następnie bierzemy niebieskie pióro. Oglądamy prawe drzwi, wkładamy niebieski kamień i przechodzimy. Rozbijamy urnę po prawej stronie i zabieramy ze środka kamienną tablicę. Montujemy grot włóczni na włóczni posągu i wyjmujemy niebieski klejnot z jego ust.  
 Oglądamy łamigłówkę na tylnej ścianie
, dokładamy element układanki aby ukończyć układankę. Bierzemy zieloną miksturę, wychodzimy ze świątyni i idziemy w lewo.
Oglądamy symbole na kamiennym posągu faraona. Używamy łopaty, aby przekopać ziemię i zabrać dziwny fragment. Idziemy w lewo, a następnie wkładamy niebieski klejnot do oka, aby móc jeszcze raz udać się w lewo.
  
Oglądamy  duży posąg, aby zobaczyć zagadkę. Wymaga to informacji z płótna w pierwszej lokacji gry. 
Ujrzymy teraz serię wskaźników świetlnych wyświetlanych na piersi posągu. Cofamy się do kamiennego posągu dłoni i podchodzimy do posągu Anubisa. Oglądamy symbole, a następnie wracamy w lewo i wchodzimy do portalu czasu.

Wróciliśmy do teraźniejszości. Idziemy do portu, wchodzimy na statek, a następnie na pokład. Dajemy niebieskie pióro stojącemu tu mężczyźnie, a następnie rozmawiamy z nim ponownie. Zaglądamy do jego walizki, gdy ją otworzy, i zabieramy kamienne jajo. Wchodzimy do kabiny i wchodzimy po drabinie. Używamy kwiatu księżyca na chrząszczu, aby odsłonić wzór. 
 
Naszym kolejnym celem jest fabryka. Idziemy na zaplecze z mężczyzną trzymającym nóż. Umieszczamy kamienne jajo na maszynie, a następnie ciągniemy za dźwignię. Zabieramy ziarno. Idziemy do sali z kosmitą i wlewamy mu do głowy zieloną miksturę. Oglądamy symbole, które pozostają na ścianie po zniknięciu. Udajemy się do domu i przechodzimy przez portal czasoprzestrzenny.
 
Będąc w przeszłości, idziemy w prawo i rozmawiamy z chłopcem. Dajemy mu ziarno, a on je zasieje. Wracamy do naszych czasów. Wychodzimy z domu, idziemy w prawo i wspinamy się na drzewo.
Oglądamy drzwi rakiety i wprowadzamy kod widniejący na ścianie pomieszczenia z prosektorium w fabryce. Wchodzimy do środka i po drabinie. Używamy dziwnego fragmentu na szklanej kopule, aby móc zabrać kwiat. Rozwiązujemy łamigłówkę po prawej stronie (różni się w każdej rozgrywce), trzeba przeciągnąć węże, tak aby kolorowe segmenty znalazły się na pasujących do nich kolorowych kwadratach. Rozmawiamy z astronautą i wychodzimy z rakiety.
Udajemy się do fabryki, idziemy do pomieszczenia z reliktami i rozwiązujemy zagadkę z kolumn, umieszczając na nich odpowiednie przedmioty. Kładziemy kamienną tablicę na wgłębieniu, aby otrzymać złotą tablicę. Idziemy do domu i przechodzimy przez portal. 
 
Tu idziemy do świątyni i oglądamy zamknięte drzwi. Otwieramy je, używając wzoru ze statku.
Wchodzimy do środka i umieszczamy złotą tabliczkę na środku pomieszczenia. 
Teraz obracamy półokręgi tak, aby pasowały do ​​symboli na kamiennych posągach.
Bierzemy kryształ mocy, a następnie wracamy przez portal wehikułu czasu.
 
Idziemy do rakiety i otwieramy okrągły właz, a następnie wkładamy do środka kryształ mocy. Wchodzimy po drabinach i rozmawiamy z astronautą, następnie oglądamy wskaźniki przed nim i ustawiamy je na podstawie wskaźników świetlnych, które wcześniej wystawały z klatki piersiowej posągu. Od lewej do prawej należy je ustawić następująco:
Rozmawiamy raz jeszcze z astronautą, co zakończy pierwszą rundę rozgrywki. Aby jednak zaliczyć grę w całości, musimy zaliczyć drugą rundę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz