Zaczynamy w wejściu. Podnosimy z podłogi za stołem klucz, a ze stołu bierzemy zapalniczkę. Oglądamy kostkę w rogu, zapamiętując kolor i symbol podświetlone, a potem używamy klucza, aby otworzyć drzwi. Wchodzimy do kuchni. Bierzemy martwą rybę, kawałek sera z górnej półki lodówki, nóż z uchwytu i świeczkę znalezioną w szafce na dole. Idziemy w prawo - jest tu pokój z drzwiami kodowymi, pustym obrazem i trofeum bez rogu. Na razie nic tu nie zrobimy, choć oglądamy kostkę. Idziemy w prawo. Jest tu biblioteka.
Bierzemy czerwoną książkę i kawałek obrazu z regału. Potem bierzemy nóż i dźgamy nim pająka (zrobienie czegokolwiek innego skończy się naszą śmiercią), by zdobyć klejnot w kształcie serca. Potem oglądamy kolekcję pająków - zawiera ona wskazówkę do drzwi kodowych, które wcześniej mijaliśmy. Wracamy tam i naciskamy te przyciski, które odpowiadają dużym pająkom:
- trzeci od lewej w pierwszym rzędzie od góry
- pierwszy w drugim rzędzie
- pierwszy i trzeci w trzecim rzędzie
- drugi w czwartym rzędzie
Drzwi się otworzą, ale na razie nie musimy tam wchodzić. Oglądamy kolejną kostkę. Idziemy dalej w prawo - są tu kolejne kodowe drzwi i robaki na ścianie. Oglądamy wiszące na ścianie maski. Drugą opuszczamy w dół dwa razy, czwartą raz i piątą raz. Otworzy to nam skrzynkę, w której jest kawałek obrazu.
Idziemy dalej w prawo, by dojść do kaplicy. Wkładamy klejnot w kształcie serca w otwór w krzyżu. Bierzemy róg, a w jednym ze świeczników umieszczamy świeczkę i zapalamy ją zapalniczką. Wracamy do pomieszczenia z pustym obrazem i głową jelenia. W głowie jelenia umieszczamy róg, a z otwartych ust wyjmujemy pierścień. Dwa kawałki obrazu umieszczamy w pustej ramie obok. Idziemy dwa razy w prawo. W drzwiach kodowych kolejno wybieramy symbole, które były podświetlone na kostkach. Od góry:
- krzyż z ostrymi końcówkami
- koło
- klepsydra
- koło w kwadracie
Wchodzimy do pomieszczenia z maskami. Bierzemy świeczkę z podłogi i wracamy do kaplicy.
W kaplicy umieszczamy drugą świeczkę w świeczniku i zapalmy ją zapalniczką. Krzyż się podniesie, a my zdobędziemy klucz z czaszką. Kluczem tym otwieramy drzwi obok, ale na razie tam nie wchodzimy. Teraz wracamy do pomieszczenia z głową jelenia. Wchodzimy do otwartych tu wcześniej drzwi. Jesteśmy w laboratorium. Bierzemy śrubokręt z podłogi, butelkę z trucizną ze stołu oraz martwą żabę ze ściany. Wracamy do kaplicy i wychodzimy drzwiami, by znaleźć się na cmentarzu.
Tu musimy ułożyć puzzle - nie chodzi o ich przesuwanie - musimy po prostu klikać na każdy element i obracać je tak, aż razem stworzą obraz. Po ułożeniu tego po lewej obszukujemy trawę poniżej, by znaleźć zabawkowy klucz. Po ułożeniu tego po prawej z ziemi wysunie się ręka. Zakładamy pierścień na jej palec, by dostać trzeci kawałek obrazu. Na koniec warto zapamiętać symbole na krzyżu.
Wracamy do pomieszczenia z maskami i wchodzimy do otwartych już wcześniej drzwi. Używamy zabawkowego klucza na lokomotywie i przekręcamy go, dzięki czemu zdobędziemy czwarty kawałek obrazu. Wracamy do pomieszczenia z ramą obrazu, umieszczamy w niej dwa ostatnie kawałki obrazu, by zdobyć pluszowego misia. Idziemy do pomieszczenia, w którym była lokomotywa. Patrzymy na obrazki po prawo. Obracamy cztery twarze na drzwiach, kolejno od góry.
- ustami do góry
- ustami w prawo
- ustami w dół
- ustami w lewo
Wchodzimy do środka i szybko używamy pluszowego misia na duchu, bo inaczej zginiemy. Z muru po lewo bierzemy przewód. Na talerzyku na ziemi umieszczamy kawałek sera, następnie zaprawiamy go trucizną. Wychodzimy i wracamy do pierwszej lokacji. Przy pomocy śrubokręta otwieramy szafkę z instalacją elektryczną, a w niej umieszczamy przewód. Teraz możemy zapalać w pomieszczeniach światło. Wracamy do lokacji, w której zostawiliśmy zatruty ser. Bierzemy z podłogi martwego szczura i cofamy się do pokoju z lokomotywą. Czytamy czerwoną książkę. Umieszczamy martwą żabę na pierwszym haku od lewej, zaś martwego szczura na trzecim haku od lewej. Bierzemy rubin z ust maski.
Idziemy do pokoju z porożem, wchodzimy do drzwi i uruchamiamy maszynerię. Wkładamy do niej martwą rybę, dzięki czemu otrzymamy kod. To połowa tego, co jest nam niezbędne, by stąd wyjść - drugą połową są symbole z krzyża na cmentarzu. Idziemy do piwnicy, gdzie był duch. Umieszczamy rubin w mumii i wchodzimy do tajnego przejścia. Tu czeka nas ostatnia zagadka. Kółka po prawo obracamy tak, aby wskazywały jasnym punktem te symbole, które były na krzyżu - od góry do dołu. Następnie oglądamy kod, który dała nam maszyna. Od liczb w kodzie odejmujemy liczby podane na kolejnych wskaźnikach. Pamiętając, że wskaźniki oznaczają cyfry od 0 do 9, zaznaczamy kolejno:
- 6
- 1
- 3
- 6 (oznaczające tu -4)
http://www.darkhorrorgames.com/play/forgotten-hill-spiders-attack-point-and-click/
Etykiety
- 7th guest
- Alfa Boot
- Alone in the dark 1
- Alone in the dark 2
- Arena
- Avernum 1
- B.A.T 1
- Baldur's Gate 1
- Banner Saga 1
- Barahir
- Breath of Fire 1
- Breath of Fire 2
- Broken Sword 1
- Castlevania 1
- Castlevania 2
- Castlevania 3
- Castlevania 4
- Castlevania 5
- Cayne
- Coldfire Keep
- Corrosion
- Cruise for a Corpse
- Daggerfall
- Dark Eye 1
- Dark Eye 2
- Dark Seed 1
- Dark Seed 2
- Darkest Woods
- Devil Survivor 1
- Distraint
- Divi-Dead
- Dracula 1
- Dracula 2
- Dragon Quest I
- Dragon Quest II
- Dragon Quest III
- Dragon Quest IV
- Dragon Quest V
- Dragonsphere
- Dreamweb
- Etrian Odyssey 1
- Etrian Odyssey 2
- Eye of Beholder 1
- Eye of Beholder 2
- Fallout 1
- Fascination
- Final Fantasy I
- Final Fantasy II
- Final Fantasy III
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI
- Final Fantasy VII
- Final Fantasy VIII
- Fire Emblem 1
- Fire Emblem 2
- Fire Emblem 3
- Fire Emblem 4
- Forgotten Hill: Fall
- Gabriel Knight 1
- Gabriel Knight 2
- Gateway 1
- Gobliiins 1
- Gobliiins 2
- Gobliiins 3
- Goetia
- Heart of China
- I Have no Mouth...
- Icewind Dale 1
- Icewind Dale 2
- Ishar 1
- Ishar 2
- Ishar 3
- Isoland 1
- King's Quest I
- King's Quest II
- King's Quest III
- King's Quest IV
- King's Quest V
- King's Quest VI
- King's Quest VII
- Klątwa
- Krynn 1
- Krynn 2
- Krynn 3
- Kyrandia 1
- Kyrandia 2
- Kyrandia 3
- Lakeside Murder
- Lands of Lore 1
- Larry 1
- Larry 2
- Larry 3
- Larry 5
- Larry 6
- Last Bible 1
- Legend of Grimrock 1
- Legend of Grimrock 2
- Lone Survivor
- Lufia 1
- Lufia 2
- Lure ot the temptress
- Megami Tensei 1
- Megami Tensei 2
- Menzoberranzan
- Might and Magic 1
- Mother 1
- Noctropolis
- Nocturnal Illusions
- Phantasie 1
- Phoenix Wright 1
- Prisoner of Ice
- Quest for Glory 1
- Quest for Glory 2
- Ravenloft 1
- Ravenloft 2
- Salt and Sanctuary
- Shadow of the Comet
- Shannara
- Shin Megami Tensei 1
- Shin Megami Tensei 2
- Shin Megami Tensei: If...
- Space Quest 1
- Space Quest 2
- Space Quest 3
- Space Quest 4
- Space Quest 5
- Strange Journey
- Suikoden 1
- Syberia 1
- Tajemnice Scarlett
- Trace Memory
- Ultima 0
- ultima 1
- Ultima 2
- Ultima 3
- Ultima 4
- Ultima 5
- Ultima 6
- Ultima 7: BG
- Ultima 7: SI
- Ultima 8
- Ultima Underworld 1
- Vagrant Story
- Vampire: The Masquarade - Redemption
- Voodoo Whisperer
- Wizard and Princess
- Wizardry 1
- Wizardry 2
- Wizardry 3
- Wizardry 5
- Wizardry 6
- Wizardry 7
- Ys 1
- Ys 2
- Ys 3
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz