Idziemy naprzód. Bierzemy leżącą lalkę i szybko wracamy do punktu startowego. Teraz idziemy w prawo. Wchodzimy do chatki, oglądamy wózek, zabieramy z niego krucyfiks i wkładamy tam lalkę. Wychodzimy i wracamy ponownie do początku gry. Idziemy dalej, a gdy dojdziemy do miejsca, gdzie drogę zagradza nam dziwny jegomość, używamy krucyfiksu. W ten sposób będziemy mogli iść do posiadłości.
Idziemy w lewo, zabieramy hak, po czym zaraz wracamy przed bramę. Teraz idziemy w prawo i zabieramy pętlę. Ponownie wracamy na początek gry, gdzie idziemy w lewo. Dojdziemy do studni. Łączymy hak z pętlą, po czym zaglądamy do studni i używamy haka z pętlą, by wyłowić z niej klucz. Wracamy do posiadłości, idziemy w prawo i kluczem otwieramy drzwi do piwniczki.
Gdy znajdziemy się w środku, musimy natychmiast użyć krucyfiksu, gdy tylko pojawi się czarny jegomość. Idziemy dalej, by wejść na górę. Tu zabieramy notatkę, oglądamy mapę domu, który okazuje się hotelikiem. Obracamy się w prawo, a następnie oglądamy drugą mapę. Teraz wchodzimy do góry, bierzemy miotłę i podnosimy wiadro, by przeczytać kolejną notatkę.
Wchodzimy do pokoju 201. Bierzemy taśmę, wkładamy ją na magnetofon i odsłuchujemy. Po wysłuchaniu nagrania bierzemy skalpel. Oglądamy obraz Boscha na ścianie aby spadł i ujawnił sejf. Wychodzimy na korytarz i idziemy do łazienki. Odsuwamy zasłonę, a następnie zaglądamy do ubikacji, by znaleźć klucz. Wracamy na korytarz.
Używamy klucza na środkowych drzwiach po prawo i wchodzimy do jadalni. Oglądamy okno, by znaleźć następną taśmę. Potem bierzemy miotłę, zamykamy menu przedmiotów, uderzamy nią kilka razy w sufit. Wracamy na korytarz, potem do pokoju 201 i odsłuchujemy drugą z taśm. Idziemy z powrotem do jadalni, skalpelem rozcinamy trupa na stole i wyjmujemy z niego klucz do apteczki. Wracamy na korytarz, schodzimy na dół i otwieramy kluczem apteczkę po prawo. Wyjmujemy z niej kolejną taśmę, idziemy do 201 i odsłuchujemy ją.
Wychodzimy na korytarz, schodzimy na dół i oglądamy telefon po prawo. Podnosimy słuchawkę, wybieramy 202. Po wysłuchaniu kilku słów wchodzimy na górę i zaglądamy do pokoju 202. Zaglądamy pod łóżko, by znaleźć latarkę. Następnie oglądamy maszynę do pisania i wpisujemy słowo "handsome". Rzucamy okiem na obraz i zapamiętujemy kod - 2780. Idziemy do 201. Tu otwieramy sejf, obracając pokrętło następująco:
- do dwójki w prawo
- do siódemki w lewo
- do ósemki w prawo
- do zera w lewo
Zabieramy z sejfu klucz do pokoju woźnego oraz taśmę, którą zaraz potem odsłuchujemy.
Wychodzimy na korytarz, otwieramy kluczem woźnego trzecie drzwi po prawo. Wchodzimy do pokoju woźnego. Zapalamy latarkę. Oglądamy wiszący na ścianie kapelusz, by znaleźć kolejną notatkę. Następnie oglądamy skrzynkę na łóżku. Zaglądamy do menu przedmiotów i kolejno wpisujemy dzień i miesiąc każdej notatki:
- 0310
- 0505
- 0409
Ze skrzynki zabieramy klucz do pokoju 203 oraz rewolwer. Wychodzimy na korytarz.
Otwieramy kluczem drzwi do pokoju 203. Zaglądamy do pudelka po lewo i bierzemy z niego pocisk do rewolweru. Potem podchodzimy do kobiety i czytamy notatkę, którą trzyma. Wychodzimy na korytarz i idziemy do łazienki. Po scence zabieramy z otwartej szafki pudełko z sodą. Odkręcamy kran po prawo i wlewamy wodę do sody.
Wychodzimy i udajemy się do pokoju woźnego. Oglądamy kilka razy obraz na ścianie, aż znajdziemy dźwignię. Używamy sody, by ją odrdzewić i pociągamy za nią. Wychodzimy na korytarz i wspinamy się po drabinie na strych. Tu włączamy latarkę (jeśli nie mieliśmy jej włączonej), zaglądamy do dziury w podłodze po prawo, a następnie zabieramy siekierę. Teraz oglądamy dwa słupy z symbolami. Ustawiamy je tak, jak pokazałam poniżej.
Pojawi się potwór. Strzelamy do niego z rewolweru.Potem podnosimy klucz z pentagramem, który leży przy jego truchle.
Schodzimy na dół i używamy siekiery, aby zabić bezgłowego typa, która się tam kręci. Schodzimy na dół, idziemy w lewo i podnosimy książkę, by wyjąć z niej pocisk. Wracamy na górę i używamy klucza z pentagramem, aby otworzyć drzwi na końcu korytarza. Wchodzimy do pokoju pana Wooda. Po jego wysłuchaniu, strzelamy z rewolweru.
http://thedarkestwoods.blogspot.com/p/something-about-us.html
Etykiety
- 7th guest
- Alfa Boot
- Alone in the dark 1
- Alone in the dark 2
- Arena
- Avernum 1
- B.A.T 1
- Baldur's Gate 1
- Banner Saga 1
- Barahir
- Breath of Fire 1
- Breath of Fire 2
- Broken Sword 1
- Castlevania 1
- Castlevania 2
- Castlevania 3
- Castlevania 4
- Castlevania 5
- Cayne
- Coldfire Keep
- Corrosion
- Cruise for a Corpse
- Daggerfall
- Dark Eye 1
- Dark Eye 2
- Dark Seed 1
- Dark Seed 2
- Darkest Woods
- Devil Survivor 1
- Distraint
- Divi-Dead
- Dracula 1
- Dracula 2
- Dragon Quest I
- Dragon Quest II
- Dragon Quest III
- Dragon Quest IV
- Dragon Quest V
- Dragonsphere
- Dreamweb
- Etrian Odyssey 1
- Etrian Odyssey 2
- Eye of Beholder 1
- Eye of Beholder 2
- Fallout 1
- Fascination
- Final Fantasy I
- Final Fantasy II
- Final Fantasy III
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI
- Final Fantasy VII
- Final Fantasy VIII
- Fire Emblem 1
- Fire Emblem 2
- Fire Emblem 3
- Fire Emblem 4
- Forgotten Hill: Fall
- Gabriel Knight 1
- Gabriel Knight 2
- Gateway 1
- Gobliiins 1
- Gobliiins 2
- Gobliiins 3
- Goetia
- Heart of China
- I Have no Mouth...
- Icewind Dale 1
- Icewind Dale 2
- Ishar 1
- Ishar 2
- Ishar 3
- Isoland 1
- King's Quest I
- King's Quest II
- King's Quest III
- King's Quest IV
- King's Quest V
- King's Quest VI
- King's Quest VII
- Klątwa
- Krynn 1
- Krynn 2
- Krynn 3
- Kyrandia 1
- Kyrandia 2
- Kyrandia 3
- Lakeside Murder
- Lands of Lore 1
- Larry 1
- Larry 2
- Larry 3
- Larry 5
- Larry 6
- Last Bible 1
- Legend of Grimrock 1
- Legend of Grimrock 2
- Lone Survivor
- Lufia 1
- Lufia 2
- Lure ot the temptress
- Megami Tensei 1
- Megami Tensei 2
- Menzoberranzan
- Might and Magic 1
- Mother 1
- Noctropolis
- Nocturnal Illusions
- Phantasie 1
- Phoenix Wright 1
- Prisoner of Ice
- Quest for Glory 1
- Quest for Glory 2
- Ravenloft 1
- Ravenloft 2
- Salt and Sanctuary
- Shadow of the Comet
- Shannara
- Shin Megami Tensei 1
- Shin Megami Tensei 2
- Shin Megami Tensei: If...
- Space Quest 1
- Space Quest 2
- Space Quest 3
- Space Quest 4
- Space Quest 5
- Strange Journey
- Suikoden 1
- Syberia 1
- Tajemnice Scarlett
- Trace Memory
- Ultima 0
- ultima 1
- Ultima 2
- Ultima 3
- Ultima 4
- Ultima 5
- Ultima 6
- Ultima 7: BG
- Ultima 7: SI
- Ultima 8
- Ultima Underworld 1
- Vagrant Story
- Vampire: The Masquarade - Redemption
- Voodoo Whisperer
- Wizard and Princess
- Wizardry 1
- Wizardry 2
- Wizardry 3
- Wizardry 5
- Wizardry 6
- Wizardry 7
- Ys 1
- Ys 2
- Ys 3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz