Magia w Ishar 3: The Seven Gates of Infinity jest bardzo ważna. Nie tylko
znacznie ułatwia rozgrywkę, ale na niektórych etapach gry jest
zwyczajnie niezbędna, aby przejść wybrane lokacje. W pewnych walkach bez czarów po prostu się nie da. Choć wydaje mi się, że Ishar 3 nie stawia w takim stopniu na używanie magii jak część druga.
W samej grze operuje się ikonkami, nie opisów działania czarów, który
znajdował się w oryginalnej instrukcji do gry. Była to swoista forma
zabezpieczenia antypirackiego, które sprawiało, że bez posiadania
oryginału gra była o wiele, wiele trudniejsza.
Każda postać magiczna zaczyna z pewną ilością czarów. Kolejne czary zdobywa wraz z poziomami doświadczenia. Bardzo ważnymi czarami są egzorcyzm (leczy klątwę) oraz odwrócenie - choć jest to czar bojowy, to można go rzucić na naszą postać, która padła ofiarą odwrócenia (objawia się to tym, że atakuje postacie z drużyny zamiast wrogów) i tym samym przywrócić ją do normalności.
Czary lecznicze i ochronne
2) Podniesienie odporności na ciosy
3) Ochrona przed trucizną
4) Leczenie ślepoty
5) Wskrzeszenie
6) Niewrażliwość na ciosy
7) Podniesienie odporności na magię
8) Przemiana
9) Regeneracja
10) Odporność całej drużyny na magię
11) Ochrona przed ogniem
12) Ochrona przed paraliżem
13) Osłona przed ciosami
Czary wsparcia
1) Zapamiętanie punktu do teleportacji
2) Magiczny klucz
3) Teleportacja
4) Wykrycie magii
5) Zakrzywienie czasu
6) Egzorcyzm
7) Telepatyczny zwiad
8) Zatrucie
Czary bojowe
1) Kula ognia
2) Błyskawica
3) Paraliż
4) Chmura ognia
5) Oślepienie
6) Chmura lodu
7) Płonąca dłoń
8) Ognisty duch
9) Uśpienie
10) Odwrócenie
11) Duchowy młot
12) Przemiana w nieumarłego
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz