Strenght (Str) – jej rozwój podnosi HP, Power i Accurancy a
także obronę.
Intelligence (Int) – jej rozwój podnosi Evade i Magic
Effect. Ułatwia także komunikację z demonami.
Magic (Mag) – podnosi Magic Power i Magic Effect.
Stamina (Stm) – podnosi HP i Defense.
Speed (Spd) – podnosi Accuarancy i Evade
Luck – podnosi Accurancy i Evade, dodatkowo zwiększa szansę
na ucieczkę z pola walki, na atak z zaskoczenia i zdobycie przedmiotów po
walce.
Zajmijmy się teraz cechami, które podnoszą nam nasze punkty
zdobywane po walce.
Power – określa siłę obrażeń zadawanych w wyniku ataków
fizycznych.
Accurancy – określa szansę na trafienie wroga.
Defense – określa szansę na zminimalizowanie obrażeń
zadanych postaci przez wroga.
Evade - określa szansę na zminimalizowanie obrażeń zadanych
postaci przez wroga lub ich całkowite uniknięcie.
Magic Power – podnosi procent zadawanych obrażeń w wyniku
rzucanych przez postać czarów oraz HP leczonego czarami rzucanymi przez daną
postać.
Magic Effect – określa szansę zadziałania czaru typu
natychmiastowego (czary narzucające/leczące statusy negatywne, ataki typu Hama
itd.).
Gdy już to wszystko wiemy, zajmijmy się rozwojem konkretnych
postaci:
Hawk/Aleph – inwestujemy w pierwszej kolejności w Strength,
Stamina, Speed, a w drugiej kolejności także Luck. Intelligence i Magic nie są mu potrzebne, bo nie posługuje się magią, ale w dwóch momentach gry kluczowe jest, aby wynosiły one co najmniej 10. Dlatego podnosimy je do 7 - drinki w barze podnoszą daną statystykę na krótko o 3, co nam wystarczy.
Beth - ona jest w druzynie krótko, więc nie ma to znaczenia.
Hiroko - inwestujemy w Magic, Intelligence i Speed. W dalszej kolejności - Stamina.
Beth - ona jest w druzynie krótko, więc nie ma to znaczenia.
Hiroko - inwestujemy w Magic, Intelligence i Speed. W dalszej kolejności - Stamina.
Zajmijmy się przedmiotami. W „Shin Megami Tensei 2” są trzy
rodzaje przedmiotów, które warto nosić. Jest to ważne, gdy miejsca mamy
niewiele. Pierwszy rodzaj to ekwipunek. Każdy jego element, którego już nie
używamy, sprzedajemy bez wahania. To samo dotyczy ekwipunku, którego nie możemy używać. Z drugiej strony zawsze starajmy się mieć to, co
można mieć najlepszego i nie oszczędzajmy na tym.
Broń palna bardzo kusi - jest powszechnie dostępna, ma silne ataki, często trafia wiele razy i narzuca statusy. Niestety, ma swoje wady - większość finałowych bossów (tak gdzieś po 2/3 gry) jest na nią odporna. Niemniej, w walkach ze zwykłymi przeciwnikami w 90% sprawdza se idealnie.
Drugi rodzaj przedmiotów to Orby i Magic Stone. Te nosimy ze sobą, Orby wykorzystujmy do leczenia, ale chomikujmy Magic Stone, bo demony lubią o nie prosić podczas zawierania kontraktów.
Trzeci rodzaj przedmiotów to kamienie szlachetne, je można wymieniać na cenniejsze rzeczy. Wszystko zaś pozostałe sprzedajemy natychmiast i nie dokupujmy niczego więcej. Kwestią statusów zajmie się magia. Wyjątkiem jest „Curse”. Ten możemy zdjąć tylko w świątyniach i Garażach.
Broń palna bardzo kusi - jest powszechnie dostępna, ma silne ataki, często trafia wiele razy i narzuca statusy. Niestety, ma swoje wady - większość finałowych bossów (tak gdzieś po 2/3 gry) jest na nią odporna. Niemniej, w walkach ze zwykłymi przeciwnikami w 90% sprawdza se idealnie.
Drugi rodzaj przedmiotów to Orby i Magic Stone. Te nosimy ze sobą, Orby wykorzystujmy do leczenia, ale chomikujmy Magic Stone, bo demony lubią o nie prosić podczas zawierania kontraktów.
Trzeci rodzaj przedmiotów to kamienie szlachetne, je można wymieniać na cenniejsze rzeczy. Wszystko zaś pozostałe sprzedajemy natychmiast i nie dokupujmy niczego więcej. Kwestią statusów zajmie się magia. Wyjątkiem jest „Curse”. Ten możemy zdjąć tylko w świątyniach i Garażach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz