W tej części gry kolejność, w jakiej będziemy wybierać postacie, nie ma znaczenia.
Ellen
Oglądamy wrota, a potem używamy ich, by wejść do środka. Oglądamy wodę, po czym idziemy w prawo. Używamy czwartego monitora, licząc od lewej strony. Przyciskamy go i oglądamy, by znaleźć wskazówkę. Podchodzimy do pierwszego monitora, naprawiamy przewody pod nim i idziemy w lewo. Używamy ściany tam, gdzie było ukryte przejście na monitorze i schodzimy nim.
Idziemy w prawo, próbujemy wziąć żółty materiał, potem wracamy i raz jeszcze, teraz z powodzeniem, podnosimy go. Bierzemy też pincetę, którą trzyma maszyna na stole. Wracamy do pomieszczenia z monitorami i próbujemy iść dalej. Używamy na sobie żółtego materiału i idziemy tam ponowne, by zdobyć kielich. Zdejmujemy żółty materiał i wracamy do lokacji z wodą. Używamy kielicha, by nabrać wody i pijemy ją. Powtarzamy to, a za trzecim razem nie wypijamy wody.
Schodzimy na dół, oglądamy sarkofag próbujemy go otworzyć. Podchodzimy do klawiatury, oglądamy ją i próbujemy użyć. Rozmawiamy z Anubisem, a potem oblewamy go wodą z kielicha. Używamy na nim pincety, by zdobyć kartę pamięci. Idziemy dwa razy w prawo, zakładamy żółty materiał na oczy i bierzemy klejnot, po czym zdejmujemy żółty materiał. Idziemy dalej w prawo.
Przy lewym monitorze umieszczamy klejnot, potem używamy karty pamięci, a wreszcie ustawiamy "Humanity" jako kontrolera. Wyjmujemy kartę pamięci, wracamy do Anubisa, wkładamy mu kartę pamięci i rozmawiamy z nim, by poznać hasło. Używamy klawiatury i wpisujemy 666, po rozmawiamy z Anubisem. Następnie dwa razy używamy sarkofagu, by aktywować windę. Aktywujemy panel kontrolny i kolejno sprawdzamy rok za rokiem. Rozmawiamy z mechanikiem, a potem bronimy się.
Gdy będziemy na dużej platformie, oglądamy logo i urządzenie po lewej, a potem kable po prawej. Idziemy dalej i wracamy w prawo, do pomieszczenia z komputerami. Używamy komputera po prawo, wpisujemy 2012, po czym pytamy o każdą z opcji na liście. Po scence wracamy do pomieszczenia z wodą i bierzemy głośnik ze ściany po lewo. Teraz idziemy do pomieszczenia z dużą platformą, gdzie używamy głośnika na kablach po prawo.
Wracamy do pomieszczenia z figurą i zabieramy płytę CD z jej klatki piersiowej. Idziemy do pomieszczenia z komputerami, używamy płyty CD na środkowym komputerze, aktywujemy protokół Chaos Trebler. Wracamy do Anubisa, rozmawiamy z nim, po czym wchodzimy do sarkofagu i uruchamiamy go.
Ted
Wchodzimy do budynku, by zobaczyć kilka monitorów. Wybieramy drugi monitor od lewej, by znaleźć się w nowej lokacji. Oglądamy figurę gargulca i wchodzimy do zamku. Oglądamy oba obrazy, po czym przechodzimy przez częściowo otwarte drzwi. Rozmawiamy z Ellen, oglądamy szafkę po prawo i rozmawiamy z Ellen ponownie, pozwalając jej zasnąć.
Wychodzimy na korytarz i idziemy drzwiami po lewo. Czytamy wszystkie książki i strony znalezionego tam dziennika. Wychodzimy i idziemy do pomieszczenia po prawo. Podnosimy z ziemi okruch szkła, po czym podchodzimy do półki i bierzemy książki, by je przeczytać. Wychodzimy i idziemy do niebieskich drzwi po prawo, by znaleźć kaplicę. Wchodzimy tam, by zabrać ikonę ze ściany i zaraz potem wychodzimy.
Idziemy na południe, by dojść do kuchni. Rozmawiamy ze służącą, odmawiamy jej ofercie cały czas, aż zaproponuje nam nowy układ. Używamy pieca, by go naprawić, po czym dwa razy rozmawiamy ze służącą, by dowiedzieć się, o co chodzi z lustrem. Oglądamy zamknięte drzwi i próbujemy je otworzyć. Teraz wychodzimy z kuchni i po scence używamy ikony na zepsutych drzwiach po środku korytarza. Popychamy zbroję obok i wracamy do kaplicy. Przesuwamy trzeci uchwyt do pochodni od lewej, by znaleźć ukryte przejście.
Rozmawiamy z wiedźmą, odmawiając jej propozycji, po czym wracamy do sypialni Ellen. Rozmawiamy z diabłem, a potem z Ellen. Wychodzimy i udajemy się do sypialni po prawo. Czytamy książki, by znaleźć nowe, wraz z treścią czaru. Udajemy się teraz do kaplicy, otwieramy tajne przejście i schodzimy na dół. Rozmawiamy z czarownicą i używamy zaklęcia Kalla Ingma Thacko. Podnosimy porzuconą kredę i używamy jej na magicznym kręgu. Surgatowi każemy otworzyć drzwi w kuchni. Dajemy mu okruch szkła i ponawiamy żądanie.
Wracamy do kuchni i otwieramy tamte drzwi. Oglądamy obraz na ścianie, po czym wracamy do sypialni Ellen. Rozmawiamy z diabłem o lustrze, a potem z aniołem. Wychodzimy i korzystamy z drzwi po lewo. Ponownie czytamy książki, by znaleźć lustro. Wracamy do Ellen, mówimy jej, że znaleźliśmy lustro i dajemy je Ellen. Używamy lustra na diable, a potem idziemy do magicznego kręgu i używamy lustra na nim.
Gorrister
Podnosimy z ziemi kartkę i czytamy ją. Wychodzimy i otwieramy drzwi po prawo, po czym wchodzimy do środka. Oglądamy lustro, a następnie zabieramy szmaty z łóżka. Wychodzimy i udajemy się do pomieszczenia po lewo. Oglądamy książkę i podnosimy drugą szmatę i łączymy ją z pierwszą, by uzyskać linę. Wychodzimy i idziemy dalej w lewo.
Wchodzimy do pierwszych drzwi i spod poduszki wyjmujemy pistolet. Wychodzimy i wchodzimy do drzwi obok. Oglądamy obrus i bałagan na podłodze. Wchodzimy do drzwi po drugiej stronie. Bierzemy nóż i widelec leżący pod szafkami. Używamy noża, by odgonić szczury i zabieramy chleb ze stołu. Zjadamy go, oglądamy książkę kucharską na półkach, by znaleźć przepis. Zaglądamy do butelki. Teraz wracamy na korytarz.
Idziemy w lewo, by dojść do siłowni, gdzie używamy widelca, by spowodować zwarcie. Zabieramy mleko z panelu kontrolnego. Używamy dźwigni i zabieramy zakrwawiony klucz. Wracamy do pomieszczenia z bałaganem i wycieramy ręce w obrus. Wychodzimy na zewnątrz i wchodzimy po schodach na górę.
Idziemy przed siebie, po czym używamy noża na balonie na samym końcu. Używamy dziury, by wyjść na zewnątrz. Korzystamy z liny, by się przywiązać do pierścienia, po czym zabieramy serce z końca platformy. Odcinamy linę przy pomocy noża, wracamy do środka i ponownie używamy noża, by przekłuć dwa zbiorniki. Schodzimy po schodach, używamy włazu, by wydostać się na zewnątrz i wchodzimy do baru.
Używamy szafy grającej, ale uruchamiamy tylko dwie pierwsze piosenki. Bierzemy whiskey z baru, a potem wychodzimy tylnymi drzwiami. Rozmawiamy z Szakalem, dajemy mu serce i wracamy do środka. Rozmawiamy z Harrym, nalewamy mu whiskey, a wtedy odpowie na nasze pytania (trzeba to będzie zrobić kilka razy). Udajemy się do ubikacji i zabieramy szkło powiększające z pisuaru. Czytamy graffiti na ścianie, a potem idziemy z powrotem do Zeppelina.
Wchodzimy do pomieszczenia z bałaganem i używamy szkła powiększającego na szczątkach na podłodze. Wracamy do baru, rozmawiamy raz jeszcze z Harrym, po czym idziemy do toalety i wchodzimy trzy razy do kabiny. Po przeniesieniu się oglądamy zwłoki obu kobiet. Rozmawiamy z Edną, próbujemy ją zdjąć z haka, ale gdy zacznie się szarpać, odmawiamy. Wypadnie jej klucz. Zwracamy jej na to uwagę, a gdy nas w końcu zostawi, wiążemy ją liną. Podnosimy klucz. Wracamy na statek i otwieramy kluczem Endy drzwi, które wcześniej były zamknięte. Czytamy jej dziennik. Wracamy do toalety, wchodzimy do kabiny, by znowu się przenieść.
Dajemy Glyns mleko i rozmawiamy z nią, by zabrać jej ciało. Przy pomocy szkła powiększającego oglądamy wiszące mięso obok i wycinamy z niego serce przy pomocy noża. Idziemy do Szakala, rozmawiamy z nim i dajemy mu serce, w zamian za co odzyskamy nasze serce. Oglądamy kubły na śmieci po prawo, by znaleźć łopatę. Zabieramy ją i kopiemy przy jej pomocy w ziemi grób. Wkładamy do niego Glynis i raz jeszcze rozmawiamy z Szakalem.
Wracamy na statek. Idziemy do sal z silnikiem, a z niej w prawo. Umieszczamy Ednę w uchwycie. Wchodzimy po schodach na górę i naciskamy włącznik, który napełni zbiorniki powietrza. Wychodzimy przez zrobioną wcześniej dziurę i strzelamy do baru z pistoletu.
Benny
Próbujemy wejść po schodach, a gdy nam się nie uda, schodzimy po nich na dół, i idziemy do jaskiń. Wchodzimy do drugiej jaskini. Rozmawiamy ze starcem, używamy ekranu, a następnie oglądamy torbę na ziemi. Wychodzimy z tej jaskini i ruszamy w prawo. Bierzemy owoc i próbujemy go zjeść. Wychodzimy i wracamy, zrywamy kolejny owoc i wracamy do jaskiń. Wchodzimy do trzeciej i dajemy owoc chłopcu. Rozmawiamy z nim, wracamy po jeszcze jeden owoc, znowu udajemy się do trzeciej jaskini i dajemy owoc matce. Rozmawiamy z chłopakiem, a potem kładziemy się spać w łóżku.
Rozmawiamy z chłopakiem, wychodzimy z jaskini i idziemy w prawo w dół, gdzie znajdziemy ołtarz. Rozmawiamy ze starcem, aż zacznie się czas składania ofiary. Oglądamy pozostałości na ziemi. Wracamy do jaskiń, idziemy w lewo, a potem w prawo, by znaleźć cmentarz. Rozmawiamy z każdym z nagrobków. Wracamy do wioski, wchodzimy do trzeciej jaskini, rozmawiamy z chłopakiem, a potem wychodzimy na zewnątrz. Szarpiemy za linę, by spadł owoc. Wchodzimy do pierwszej jaskini, a potem do drugiej jaskini, gdzie nie będzie starca. Zabieramy torbę, udajemy się do chłopaka i dajemy mu ją, mówiąc, że ją ukradliśmy.
Udajemy się na cmentarz i dajemy torbę Thomasowi. Po rozmowie z nimi używamy lian po lewo, by dostać się do nowego grobu. Sadzimy tam owoc. Wracamy do wioski, wchodzimy do trzeciej jaskini i kładziemy się spać. Gdy wstaniemy, idziemy do drugiej jaskini i używamy monitora. Wracamy do chłopaka i rozmawiamy z nim. Idziemy do ołtarza i zabieramy szczątki. Udajemy się do wioski, szarpiemy linę, by zdobyć następny owoc i wchodzimy do czwartej jaskini. Próbujemy wziąć kawałek drewna, a potem dajemy strażnikowi owoc. Wkładamy owoc do koszyka z owocami, a następnie zabieramy kawałek drewna.
Wychodzimy i udajemy się do pierwszej jaskini. Próbujemy wyciągnąć liany, by zdobyć drut. Wracamy do chłopaka, rozmawiamy z nim, aż się ukryje. Używamy ekranu, a potem kładziemy się spać. Gdy wstaniemy, zaglądamy do dziury, w której schował się chłopak. Potem idziemy do ołtarza i oferujemy siebie w miejsce chłopaka.
Nimdok
Rozmawiamy ze strażnikiem i oglądamy bramę. Potem rozmawiamy z więźniem i wchodzimy do szpitala. Oglądamy plakat i podchodzimy do kurtyny, by wejść do sali operacyjnej. Rozmawiamy z anestezjologiem i próbujemy zabrać eter z wózka. Gdy się nie uda, bierzemy skalpel i zabijamy go nim. Zabieramy eter i idziemy w głąb pomieszczenia. Popychamy wywietrznik, a potem używamy odkrytego przejścia. Zabieramy z biurka zegarek i szczypce. Oglądamy zegarek i notatki na biurku. Popychamy drzwi, by wyjść na zewnątrz.
Rozmawiamy z człowiekiem uwięzionym w płocie i używamy na nim eteru, a potem szczypców. Następnie rozmawiamy z więźniem, pytając go o 1945 rok i o napis na zegarku. Dajemy mu szczypce i wracamy do szpitala przez kurtynę. Rozmawiamy z człowiekiem na stole, używamy na nim eteru i bierzemy słój. Wchodzimy do poczekalni i rozmawiamy z dzieckiem. Wracamy do pierwszego pomieszczenia, by usłyszeć komunikat.
Bierzemy ze stołu drewnianą skrzynkę i wkładamy do niej słój. Wychodzimy na zewnątrz, rozmawiamy z więźniem. Oglądamy twarze, a potem masowy grób. Wchodzimy do bunkra i używamy maszyny stojącej w rogu. Przechodzimy przez drzwi po prawo i naciskamy prawy przycisk. Zaglądamy do pojemnika obok przycisku, by znaleźć lustro. Oglądamy tablicę, a potem lustro. Używamy słoja na golemie. Rozmawiamy z golemem, wspominając o mężczyźnie uwięzionym na płocie, po czym wybieramy kolejno: "Time is truth", "Golem, wake up" i wreszcie "The truth is for me it will always be 1945", po czym całujemy golema.
Mówmy golemowi, by poszedł za nami do laboratorium. Rozmawiamy z doktorem Mengele, używamy na nim lustra. Rozmawiamy z golemem i każemy mu iść za nami na zewnątrz, po czym oddajemy go pod kontrolę zaginionego plemienia.
UWAGA: W tej części gry, aby uzyskać najlepsze zakończenie, musimy wybierać postaci w określonej kolejności.
Nimdok
Podchodzimy do komputera, używamy 1945 jako hasła, po czym opuszczamy most. Przechodzimy po moście. Używamy kredy na płonącym kręgu, by pojawił się demon. Rozmawiamy z nim o wszystkim, a potem odmawiamy mu tak długo, aż nie będziemy mieć wyboru. Wracamy na most i idziemy w prawo, dopóki nie dotrzemy do pięciu czaszek wokół dziury. Bierzemy środkową czaszkę, a potem rękę, która się pojawi. Używamy szczypiec na totemie, a potem używamy go tak długo, aż wszystko się skończy.
Gorrister
Idziemy w lewo przed siebie, aż znajdziemy projektor holograficzny. Włączamy go, idziemy w prawo i używamy komputera, wybierając opcję "power node". Potem otwieramy z komputera pojemnik numer 3 i używamy serca na Glynis. Następnie używamy na sobie power node, aż wszystko się skończy.
Benny
Idziemy w lewo, aż dojdziemy do wyświetlacza holograficznego. Rozmawiamy z Manyą, używamy owocu na Manyi, a potem używamy słupa, aż wszystko się skończy.
Ted
Idziemy w prawo, aż dojdziemy do pięciu czaszek. Bierzemy tę po prawo, a potem bierzemy pilota, które się pojawi. Idziemy dalej w prawo, używamy pilota na gargulcu po lewo. Używamy odłamka szkła na słupie, a potem go dotykamy, aż wszystko się skończy.
Ellen
Idziemy w prawo, aż dojdziemy do czaszek. Zabieramy pierwszą z nich, bierzemy klejnot, który się pojawił. Cofamy się dwa razy w lewo i używamy klejnotu w dziurze. Używamy kielicha na filarze, który się pojawił.
Wracamy do punktu startowego, przechodzimy przez most i rozmawiamy z dwójką istot. Wracamy i idziemy w lewo aż dojdziemy do końca. Rozmawiamy z Ego aż pojawi się opcja z "harm". Wówczas używamy na nim kielicha. Idziemy dalej w lewo, aż dojdziemy do Superego. Rozmawiamy z nim i prosimy o radę, a potem używamy na nim lustra.
Idziemy dalej w lewo. Podążając dalej w lewo dojdziemy do Id. Rozmawiamy z nim, pytamy o pomoc i o zbite szkło. Potem używamy na nim lalki.
Wracamy do mostu, przechodzimy po nim. Rozmawiamy z komputerami i używamy na komputerach płyty CD.
Etykiety
- 7th guest
- Alfa Boot
- Alone in the dark 1
- Alone in the dark 2
- Arena
- Avernum 1
- B.A.T 1
- Baldur's Gate 1
- Banner Saga 1
- Barahir
- Breath of Fire 1
- Breath of Fire 2
- Broken Sword 1
- Castlevania 1
- Castlevania 2
- Castlevania 3
- Castlevania 4
- Castlevania 5
- Cayne
- Coldfire Keep
- Corrosion
- Cruise for a Corpse
- Daggerfall
- Dark Eye 1
- Dark Eye 2
- Dark Seed 1
- Dark Seed 2
- Darkest Woods
- Devil Survivor 1
- Distraint
- Divi-Dead
- Dracula 1
- Dracula 2
- Dragon Quest I
- Dragon Quest II
- Dragon Quest III
- Dragon Quest IV
- Dragon Quest V
- Dragonsphere
- Dreamweb
- Etrian Odyssey 1
- Etrian Odyssey 2
- Eye of Beholder 1
- Eye of Beholder 2
- Fallout 1
- Fascination
- Final Fantasy I
- Final Fantasy II
- Final Fantasy III
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI
- Final Fantasy VII
- Final Fantasy VIII
- Fire Emblem 1
- Fire Emblem 2
- Fire Emblem 3
- Fire Emblem 4
- Forgotten Hill: Fall
- Gabriel Knight 1
- Gabriel Knight 2
- Gateway 1
- Gobliiins 1
- Gobliiins 2
- Gobliiins 3
- Goetia
- Heart of China
- I Have no Mouth...
- Icewind Dale 1
- Icewind Dale 2
- Ishar 1
- Ishar 2
- Ishar 3
- Isoland 1
- King's Quest I
- King's Quest II
- King's Quest III
- King's Quest IV
- King's Quest V
- King's Quest VI
- King's Quest VII
- Klątwa
- Krynn 1
- Krynn 2
- Krynn 3
- Kyrandia 1
- Kyrandia 2
- Kyrandia 3
- Lakeside Murder
- Lands of Lore 1
- Larry 1
- Larry 2
- Larry 3
- Larry 5
- Larry 6
- Last Bible 1
- Legend of Grimrock 1
- Legend of Grimrock 2
- Lone Survivor
- Lufia 1
- Lufia 2
- Lure ot the temptress
- Megami Tensei 1
- Megami Tensei 2
- Menzoberranzan
- Might and Magic 1
- Mother 1
- Noctropolis
- Nocturnal Illusions
- Phantasie 1
- Phoenix Wright 1
- Prisoner of Ice
- Quest for Glory 1
- Quest for Glory 2
- Ravenloft 1
- Ravenloft 2
- Salt and Sanctuary
- Shadow of the Comet
- Shannara
- Shin Megami Tensei 1
- Shin Megami Tensei 2
- Shin Megami Tensei: If...
- Space Quest 1
- Space Quest 2
- Space Quest 3
- Space Quest 4
- Space Quest 5
- Strange Journey
- Suikoden 1
- Syberia 1
- Tajemnice Scarlett
- Trace Memory
- Ultima 0
- ultima 1
- Ultima 2
- Ultima 3
- Ultima 4
- Ultima 5
- Ultima 6
- Ultima 7: BG
- Ultima 7: SI
- Ultima 8
- Ultima Underworld 1
- Vagrant Story
- Vampire: The Masquarade - Redemption
- Voodoo Whisperer
- Wizard and Princess
- Wizardry 1
- Wizardry 2
- Wizardry 3
- Wizardry 5
- Wizardry 6
- Wizardry 7
- Ys 1
- Ys 2
- Ys 3
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz