Etykiety

sobota, 21 września 2024

Persona 2: Innocent Sin - opis przejścia

Uwaga: kierunki podaję zgodnie z kompasem wyświetlanym w grze.


Seven Sisters High


Pierwsze piętro
Po scence wstępnej wchodzimy do budynku szkoły. Na pierwszym piętrze idziemy do hallu, pomówmy z chłopakiem, który stoi po środku a potem opuszczamy budynek wyjściem na północ. Wcześniej można pozwiedzać klasy i pogadać z uczniami.


Courtyard
Idziemy do stojącego tam kamienia i rozmawiajmy z kobietą, która jest koło niego. To Maya Okamura, zwana „Profesor Ideal”. Porozmawiajmy z nią dwa razy, a potem zagadajmy do dyrcia, który stoi naprzeciwko pomnika. Teraz wracamy do szkoły i wchodzimy na drugie piętro.

Drugie Piętro
Najpierw idziemy na północny wschód i bierzemy ze stojącej tam skrzynki dwa Antidote. Poza tym można porozmawiać z uczniami, ale nie ma tu nic więcej do zrobienia. Chodźmy więc na trzecie piętro

Trzecie Piętro
W tym samym miejscu co na poprzednim piętrze znajdziemy skrzynię, w której leży 1000 jenów. Ciekawe, że w szkole pieniądze leżą sobie tak na korytarzu, co? Odwiedzamy klasy, a potem wracamy na dół, do miejsca, gdzie zaczynaliśmy grę.

Bike Racks
Gdy tylko wyjdziemy, zacznie się scenka z udziałem bohatera i pani profesor Saeko. W rozmowie zadane jest kilka pytań, ale nie martwmy się, nie mają one żadnego wpływu na to, co się będzie działo dalej. Podczas rozmowy przybiegnie Lisa. Teraz będzie sporo scenek.


Sumaru Prison
Gdy odzyskamy kontrolę nad postacią, porozmawiajmy ze wszystkimi i podejdźmy do schodów. Zacznie się kolejna scenka. Teraz można wejść po schodach i wyjść na miasto.




Sumaru City
Wybieramy Kameya Alley, która jest na północnym zachodzie, a tam wchodzimy do… Ramen Shiraishi. oglądamymy scenkę, Porozmawiajmy ze wszystkimi a pod koniec spytajmy o pomoc detektywa Tadashi, który siedzi przy ladzie. To na razie wszystko tutaj, broni nam nikt póki co nie sprzeda. Idziemy więc do

Kuzunoha Detective Agency
Kolejna scenka na początku, a gdy ona się skończy, porozmawiajmy z Todorokim. Zróbmy to, o czym mówił (czyli rozpowszechnijmy plotki o tym, że właścicielka Ramen Shiraishi handluje bronią), a potem pomówmy z Todorokim jeszcze raz.


Ramen Shiraishi
Tutaj obejrzymy następną scenkę, w wyniku której otrzymamy pierwszą w tej grze broń. Możemy od razu kupić sobie lepszą, poza tym odwiedzić znajdujący się obok sklep z ciuchami. Po zakupach opuszczamy tą dzielnicę. Wybieramy Rengedai, a tam Seven Sisters High. Możemy jeszcze zajrzeć do Lotus, jeśli zostały nam jakieś pieniądze.


Seven Sisters High


Zaraz po wejściu zacznie się scenka. Potem odzyskamy kontrolę nad postaciami i możemy zacząć na nowo zwiedzać szkołę.

Pierwsze piętro.
Od razu możemy zajrzeć do Coutryard, żeby obejrzeć scenkę. W Janitor’s Room można się uleczyć po rozmowie z pielęgniarką. Idziemy na następne piętro.

Drugie piętro
Są tu do zrobienia dwie rzeczy. Najpierw wchodzimy do klasy 2-C, żeby obejrzeć scenkę, a potem idziemy do klasy 2-B i porozmawiajmy ze wszystkimi, którzy się w niej znajdują. Dopiero teraz idziemy na trzecie piętro.

Trzecie piętro
Idziemy do znajdującego się w północno-zachodniej części piętra gabinetu dyrektora. Gdy tam wejdziemy, zacznie się scenka. Po jej zakończeniu podchodzimy do drzwi, żeby uruchomić kolejną. Maya i Yuki dołączą do naszego zespołu. Teraz naszym zadaniem jest zniszczyć wszystkie zegary, o których wspomniała Lisa. Na pierwszym piętrze są trzy zegary, na drugim dwa a podobna ich liczba jest na trzecim.

Pierwsze piętro
Zegary są w klasach: 1-A, 1-C i 1-D. Aby je zniszczyć, wystarczy podejść, stanąć pod nimi i nacisnąć klawisz akcji. Po zniszczeniu wszystkich trzech wchodzimy na

Drugie piętro
Tutaj trzeba udać się do klas 2-C i 2-B i zrobić to samo co poprzednio. Czas na

Trzecie piętro
Na tym piętrze demolkę robimy w klasach 3-B i 3-D. Gdy je rozwalimy, opuszczamy szkołę i udajemy się do Hirasaki, a tam do

Kameya Alley
Tutaj odwiedzamy Kazunoha Detective Agency i porozmawiajmy z Todorokim, prosząc go, aby rozpowszechnił plotki o duchu Hanako. wracamy do szkoły.


Seven Sisters High



Drugie Piętro
Skierujmy się od razu na drugie piętro. Po drodze powinna zaatakować nas dziewczynka siedząca w muszli klozetowej. To Hanako. Pokonanie jej będzie proste. Po walce udajemy się do klasy 2-B. Od jednego z uczniów dostaniemy kilka sztuk Slipery Powder. Następnie skierujmy się do…

Faculty Room.
Tu oglądamy scenkę, która zacznie się zaraz po wejściu. Teraz musimy rozbić wszystkie trzy zegary, które znajdują się w tym pomieszczeniu. Żeby ich dosięgnąć, musimy wejść na skrzynki. Po zrobieniu tego zacznie się następna scenka. Porozmawiajmy ze wszystkimi w tym pomieszczeniu, a następnie wychodzimy i idziemy na pierwsze piętro, do


Janitor’s Room
Gdy wejdziemy i obejrzymy scenkę, obszukajmy wszystkie miejsca w tym pomieszczeniu, czyli szafkę, szafę, skrzynki, Porozmawiajmy ze wszystkimi, aż zacznie się następna scenka, po której dostaniemy wreszcie Clocktower Key. Wychodzimy z pomieszczenia i wracamy, żeby się uzdrowić. Jeśli chcemy, można teraz opuścić szkołę i kupić trochę nowego sprzętu drużynie. Gdy już to załatwimy, możemy iść na


Czwarte piętro
Wejście jest na środku trzeciego. Tuż przed nim Lisa powie nam, że jej Persona dziwnie reaguje. Zaraz po wejściu na piętro znajdziemy tam drzwi, po przejściu przez które zacznie się scenka, a po niej walka z bossem.
Boss: Principal Hannaya
Hp: 660
Sugerowane poziomy: 5-6
Ten przeciwnik nie powinien być trudny, czary powinny okazać się w tej walce bardzo pomocne, ale i bez nich pewnie damy sobie łatwo radę. Po walce opuszczamy szkołę.

Honmaru Park
Musimy tu porozmawiać z plotkarzem, to ten stary, przygarbiony facet. Wysłuchajmy wszystkich jego plotek. Teraz wychodzimy z parku, z dzielni i idziemy do Hirasaki, a w niej do znanej nam już Kameya Alley. Tam wybieramy


Gatten Sushi
Pomówmy z facetem, który siedzi przy ladzie. To kolejny plotkarz. Wymieńmy z nim wszystkie posiadane informacje i wysłuchajmy uważnie tego, co ma do powiedzenia. Po tym możemy opuścić to miejsce, podobnie z dzielnicą. Przechodzimy do menu miasta i wybieramy dzielnicę Yumezaki. Tam skierujmy się do Central Avenue, a w niej
wybieramy

Peace Dinner
Zaraz po wejściu zacznie się scenka, w której pojawi się trzecia plotkarka, Chikalin. Jak w poprzednich dwóch przypadkach, musimy od niej wyciągnąć wszystko, co wie. Po zdobyciu tych informacji, wracamy do

Kameya Alley
Tak, to ten pasaż handlowy w Hirasace, którą już odwiedzaliśmy kilka razy. Najpierw odwiedzamy księgarnię Satomi Tadashi i kupujemy „Sweeptakers Magazine”. Fajna melodyjka leci w tle, co? Gdy już mamy gazetę, idziemy do


Kuzonoha Detective Agency
Pomówmy z Todorokim i rozpuśćmy nowe plotki. To by było na tyle w tej części miasta, opuszczamy ją i poprzez menu międzydzielnicowe wybieramy się do Yumezaki. Tam odwiedzamy najpierw


Mu Continent Casino
Tu fabuła nie potoczy się dalej, ale za to możemy sobie pograć i zarobić wcale konkretną forsę… albo ją stracić. Jeżeli gramy na emulatorze to wygrać będzie dużo łatwiej. Jak już się nachapiemy keszu, to opuszczamy kasyno i idziemy do znajdującego się naprzeciwko budynku.


Zodiac
Wszystkie drzwi są pozamykane, poza jednymi, na północy, prowadzącymi do klubu. Gdy wejdziemy, zacznie się scenka i spotkamy Annę. Chwilę potem Anna wyjdzie, a zacznie się druga scenka, w wyniku której „Underpants Gang Leader” opuści nasz zespół. Zanim jednak wyruszymy za nim w pogoń, pomówmy ze wszystkimi w klubie i idziemy do Kuzonoha Detective Agency by rozpuścić kolejną plotkę. Teraz dopiero wracamy do Zodiacu i idziemy za Michelle.


Pierwsze piętro
Nie ma tu niczego ciekawego, ale zaczynają się znowu losowe walki. Jeśli nasz zapas przedmiotów jest na wyczerpaniu, to lepiej teraz się cofnąć i kupić sobie ich trochę. Idziemy cały czas na północ, żeby dojść do schodów na drugie piętro.


Drugie piętro
Jeśli rozpuściliśmy plotkę o tym miejscu, znajdziemy tu kilka przedmiotów. Na zachód powinna być skrzynka z Agi Card. Na wschodzie znajdziemy Jio Card. Na północnym wschodzie leży Dia Card. Bardziej na południe od niej leży Bufu Card. Na południowym wschodzie w skrzynce czeka Free Tarot. Na południu znajduje się Magna Card, a na południowym zachodzie znajdziemy 3 Medicine. Idziemy na zachód, gdzie jest skrzynia z Aqua Card i schody na


Trzecie piętro
Idziemy na wschód. Po drodze znajdziemy na podłodze plamę, omijamy ją szerokim łukiem. Nie ma tu żadnych skrzynek, więc naszym jedynym celem na tym piętrze jest


Staff Room
Zaraz po wejściu porozmawiajmy z Yukino i wybieramy odpowiedź „Sure”. Porozmawiajmy z uczniami, a ze skrzyni bierzemy „Mysterious Mask”. Teraz możemy już stąd wyjść. Idziemy trochę bardziej na północ, do


Secret Club
Gdy wejdziemy, zacznie się długa scneka z Ekichim w roli głównej. Kiedy pojawi się opcja pomagania mu albo nie, wybieramy odpowiedź „Let’s watch how it goes”. Będzie to miało ważny wpływ na dalszy ciąg gry. Po wszystkim znajdziemy się poza Zodiakiem, w Yumezaki. Idziemy do Hirasaki, a tam do



Kasugayama High
Powita nas krótka scenka, podczas której Ekichi powie nam, gdzie powinniśmy iść.



Pierwsze piętro
Wchodzimy do klasy 1-2, porozmawiajmy z Ekichim i wybieramy odpowiedź „I’m cooler than you”. Na północnym zachodzie możemy się uleczyć. To wszystko na tym piętrze, idziemy na południowy wschód, gdzie są schody na


Drugie piętro
Nie ma tu nic do roboty, dlatego od razu kierujemy się na zachód, żeby wejść do


Student Council Room
Najpierw odbywamy nową rozmowę z Ekichim, żeby odblokować krótką scenkę. Potem porozmawiajmy z uczniami, żeby dowiedzieć się, gdzie ukrywa się przewodniczący. Po wyjściu z pomieszczenia idziemy na


Trzecie piętro
wchodzimy do klasy 3-1, która jest zaraz przy schodach. Porozmawiajmy z uczniami a potem z tym, który stoi pod tablicą. Druga rozmowa z nim ujawni, że ten, którego szukamy jest w klasie 2-4. Schodzimy więc na


Drugie piętro
Idziemy do klasy 2-4, która znajduje się tuż przy rozwidleniu, we wschodniej części piętra. Porozmawiajmy z Ekichim a potem z trójką uczniów, która go otacza. Od jednego dowiemy się, że nasza zguba jest w piwnicy. Wychodzimy więc z klasy i schodzimy na


Pierwsze piętro
W walkach pewnie ciut ucierpieliśmy, więc może zacznijmy od darmowego leczenia. Jest to o tyle wygodne, że dokładnie naprzeciwko sali gimnastycznej są schody prowadzące do


Piwnicy
Idziemy na południowy zachód, otwieramy drzwi i cieszymy się scenką. Teraz czeka nas zabawa. W odróżnieniu od innych lokacji, ta nie ma mapy, więc będzie trzeba biegać trochę po omacku. Odchodzimy do drzwi obok który stoi Yukino. Teraz wychodzimy i idziemy tak długo przed siebie, aż znajdziemy wejście do kolejnego pomieszczenia. Cały numer polega na dwukrotnym obejściu całej drogi. W każdym kolejnym pomieszczeniu rozmawiajmy ze wszystkimi członkami drużyny. W końcu, kiedy drugi raz dotrzemy do startowej lokacji, powinna zacząć się scenka. Jeśli się nie zacznie, zróbmy jeszcze jedną rundkę. Podczas rozmowy wybieramy następujące odpowiedzi: „Because nobody found the exit”, “Only one person”, “Mirror”, “I can see other stuff around me”, “I can see things indirectly”. Dzięki temu wydostaniemy się na zewnątrz. Ponownie jesteśmy w głównej części szkoły. Wracamy na


Pierwsze piętro
Idziemy od razu do Sali gimnastycznej, gdzie obejrzymy scenkę. Potem wracamy do szkoły i udajemy się na


Trzecie piętro
Porozmawiajmy z pierwszym chłopakiem, którego spotkamy, a który powie nam o duchu o imieniu Bukimi. Teraz powtarzamy manewr, który robiliśmy z Hanako. Wracamy do Kuzunoha Detective Agency, rozpuszczamy plotkę i wracamy do Kasugayama High, chodząc po korytarzach, aż napotkamy bossa.
Boss: Bukimi
Hp: 256
Sugerowany poziom: 10-11
Ta walka nie powinna być trudna, bo Bukimi ma śmiesznie mało punktów życia. Wspólne ataki Person szybko ją rozłożą.
Po walce idziemy do chłopaka, od którego usłyszeliśmy o Bukimi i dajemy mu zdobyty Bukimi Nametag, a w zamian dostaniemy 5 Soma. Teraz czas na ostateczne zakończenie sprawy w tej szkole. idziemy na


Czwarte piętro
Uwaga, teraz sprawdźmy, jak tam z poziomami doświadczenia. Bukimi była łatwą przeciwniczką, którą można było bez problemu załatwić na 10 poziomie, ale teraz dobrze mieć ok. 12. Upewnijmy się, że zaliczyliśmy quest z Bukimi, bo później już nie będzie można go zrobić. Następnie idziemy do drzwi prowadzących na dach. Tam zacznie się scenka, a po niej kolejna walka z bossem.
Boss: Student Body President Yasuo
Hp: 740
Sugerowany poziom: 12-13
Dobrze by było, gdyby któraś z postaci miała czar Me-Dia, leczący wszystkich członków drużyny. Yasuo atakuje zwykle grupowo. Ma sporo hp, więc atakujmy go najmocniejszymi atakami jakie mamy. Po walce oglądamy scenki, a znajdziemy się w końcu na ulicy w Hirasace. Idziemy od razu do Yumezaki, a tam do


Central Avenue
Porozmawiajmy z Chikalin, żeby poznać garść nowych plotek o sklepach. Po wysłuchaniu plotek koniecznie pomówmy z nią jeszcze raz, a odblokujemy nową dzielnicę. Teraz idziemy do Gatten Sushi w Hirasace i poplotkujmy z Toro. Po załatwieniu tej sprawy idziemy do Rengedai, a tam do


Honmaru Park
Najpierw oglądamy scenkę a potem porozmawiajmy z trzecim plotkarzem, Toku. Teraz dopiero idziemy do nowej dzielnicy, noszącej nazwę Konan. Tam udajemy się do


Seaside Mall
Zakupów tu raczej nie zrobimy, za to odwiedzamy Sumaru Gyspsy. To czwarta z plotkarzy. Porozmawiajmy z nią, wymieńmy wszystkie posiadane plotki. Możemy też skorzystać z usługi „Divination”, która na pewien czas (ok. 15 minut) podniesie jeden z naszych wskaźników. Po załatwieniu wszystkiego pomówmy jeszcze raz z cyganką i wychodzimy. Tak jak radziła, udajemy się do


Honmaru Park
Tak, to ten sam park w Rengedai, gdzie byliśmy przed chwilą. Porozmawiajmy ze wszystkimi członkami drużyny. Wniosek jest jeden – musimy odwiedzić naszą ulubioną agencję detektywistyczną.

Kuzunoha Detective Agency
Wchodzimy i pomówmy z Todorokim, żeby uruchomić scenkę, która trochę wyjaśni, jeśli chodzi o zachowanie dzieciaków w parku. Następnie rozpuśćmy wszystkie posiadane plotki. Teraz możemy kupować lepszy sprzęt w sklepach w Yumezaki. Idziemy więc tam i kupmy wszystko, na co nas stać. Teraz udajemy się do Konan, a tam do


Konan Police Departament
Oglądamy scenkę, Porozmawiajmy z chłopakiem przesłuchiwanym przez policjanta, potem z policjantem a na koniec z bratem głównego bohatera. Teraz wychodzimy i wchodzimy ponownie, raz jeszcze pomówmy z chłopakiem, żeby poznać imię ducha. Następnie czas na standardowy numer z plotkami, a po ich rozpuszczeniu kierujemy się do


Abandoned Factory
Po wejściu do środka przeczytajmy ulotkę, która leży na podłodze. Wszystkie drzwi są pozamykane, poza jednymi, które znajdziemy w południowej części budynku. Przez nie dostaniemy się do


Main Enterance
Pokręćmy się trochę po okolicy, a w końcu zaatakuje nas szafka, czyli kolejny mini-boss.
Boss: Closet Old Lady
Hp: 1030
Sugerowany poziom: 13-14
W tej walce naszym podstawowym narzędziem będzie czar Me-Dia, bo boss atakuje wyłącznie atakami grupowymi, a dodatkowo lubi zamrażać i truć. Zanim stąd wyjdziemy, koniecznie przeczytajmy dwie kartki. Pierwsza leży na beczkach we wschodniej części sali a druga w korytarzu, niedaleko tych beczek, w kierunku południowo zachodnim, na drewnianych skrzyniach. Gdy to zrobimy, możemy opuścić to miejsce. Kierujemy się do


Konan Police Departament
Dajemy małemu chłopakowi szafkę, w której siedział duch, a on w zamian obdaruje nas Incense Card. Opuszczamy tą dzielnicę i wybieramy się do Yumezaki, a tam do



Mu Continent
Po obejrzeniu scenki porozmawiajmy ze wszystkimi i opuszczamy to pomieszczenie jedynymi dostępnymi tu drzwiami.


Pierwsze piętro
Znowu przed nami korytarze pełne wrogów. Zacznijmy od skierowania się na zachód, gdzie znajdziemy skrzynkę (taka zielona) z 2 Rough Drink. Teraz idziemy na wschód. Skrzynka jest pusta, ale za to są tu schody na


Drugie piętro
Schody prowadzące na kolejne piętro znajdują się na południe od tych, po których weszliśmy. Nie ma tu nic ciekawego, więc skorzystajmy z nich i idziemy na


Trzecie piętro
To tylko krótki przystanek, bo zaraz wchodzimy na


Czwarte piętro
Na południowy wschód leży skrzynka ze Str Card. Bierzemy ją i wracajmy na


Drugie piętro
Na południu są schody prowadzące niżej, przy czym nie są to te schody, po których tu weszliśmy. Schodzimy po nich na

Pierwsze piętro
Uważajmy na skrzynkę, bo jest to pułapka. Idziemy dalej, żeby znaleźć nowe schody wiodące na

Drugie piętro
Kierujemy się na zachód, a tam znowu będzie trzeba zejść po schodach na


Pierwsze piętro
Ufff… sporo tego krążenia, co? A to jeszcze nie koniec. Na południu leży skrzynka, a w niej demon o imieniu Faust. Po jego pokonaniu dostaniemy Wonderous Egg. Tuż za nim są schody na

Drugie piętro
A właściwie to tylko na półpiętro, bo zaraz przed nami schody na


Trzecie piętro
Tu również nie zabawimy zbyt długo, bo za zakrętem czekają schody w dół, prosto na


Drugie piętro
Kilka kroków przed siebie, nowe schody i wchodzimy na


Trzecie piętro
Idziemy na zachód i bierzemy ze skrzyni 1000 jenów. Po jej opróżnieniu wchodzimy na


Czwarte piętro
Idziemy na północny zachód, gdzie w skrzynce czeka Maha-Aqua Card. Po jej wzięciu wracamy na poprzednie piętro.


Trzecie piętro
Idziemy na południe a potem cały czas przed siebie, tak długo aż wreszcie znajdziemy schody. Po drodze miniemy Trish Foutain - można skorzystać z jej usług. Jeśli nie, wchodzimy na


Czwarte piętro
Idziemy cały czas na północ aż dojdziemy do drzwi prowadzących do Videogame Room. To ostatnia lokacja w tym miejscu. Oglądamy scenkę, a przeniesiemy się na ulice Yumezaki. Pewnie już wiadomo, gdzie się udać, co?


Giga Macho
Od razu, gdy tylko wejdziemy, zostaniemy rzuceni na głęboką wodę. Na pierwszym piętrze nie ma niczego ciekawego, więc od razu idziemy prosto na północ, gdzie znajdziemy schody prowadzące na


Drugie piętro
W północnej części są schody, ale żeby do nich dotrzeć, musimy zrobić długą rundę między półkami. Trochę to zajmie, ale w końcu dostaniemy się na


Trzecie piętro
W południowej części tego piętra jest winda, do której musimy dotrzeć. Niedaleko niej jest skrzynka, w której siedzi Lich. Jego pokonanie da nam Exorcism Incense. Jeszcze wcześniej znajdziemy skrzynię z Physical Guard. Teraz wchodzimy do windy i zjeżdżamy na


Drugie piętro
Tuż koło windy jest skrzynia z Revelation. Bierzemy je, wracamy do windy i jedziemy na


Piąte piętro
Tu, podobnie jak na poprzednim piętrze, wpadliśmy tylko po skrzynkę. Jest w niej Smart Move Ring. Po jego zabraniu wchodzimy do windy i jedziemy na


Czwarte piętro
Jest tu kilka skrzyń, z których jedna zawiera demona o przyjemnym imieniu Rasputin. Jego pokonanie da nam Slippery Powder. Inne skrzynie zawierają Str Incense i Magical Guard. W północnej części znajdziemy schody, po których wejdziemy na


Piąte piętro
Idziemy na północ, aby znaleźć drzwi wiodące do FM Live Studio. Tam obejrzymy scenę a po niej znajdziemy się w Yumezaki. Przez pewien czas będzie trzeba teraz radzić sobie bez Lisy. Przechodzimy na mapę miasta, żeby zobaczyć, że pojawiła się nowa dzielnica – Aoba. Idziemy do niej.


Aoba
Najpierw pomówmy z występującym na mapie, tuż obok Aoba Park, Middle Aged Man. Od niego poznamy nową plotkę. Teraz udajemy się do centrum handlowego tej dzielnicy, a w niej do sklepu


2xSlash
Podejdź do czerwonego komputera i naciśnijmy klawisz akcji. W ten sposób poznamy Baofu, piątego z plotkarzy. Oczywiście, wymieniamy z nim bieżące informacje. Teraz wracamy do Hirasaki, a tam do centrum handlowego, gdzie Musimy odwiedzić


Ramen Shiraishi
Pomówmy z facetem, który stoi koło rogu lady, od niego dowiemy się nieco więcej na temat wydarzeń w parku. Teraz odwiedzamy czwórkę pozostałych plotkarzy (Toku w Honmaru Park, Toro w Gatten Sushi, Chikalin w Peace Dinner, Sumaru Gyspy) i zdobywamy informacje na temat sklepów w Aoba. Po wszystkim udajemy się do naszej ulubionej agencji detektywistycznej, by rozpuścić plotki o sklepach a także tą o mówiących kwiatach oraz o duchu w Aobe Park. Teraz idziemy do części handlowej w Aoba i kupujemy sobie nowy ekwipunek. Następnie kierujemy się do


Aoba park
Jeśli rozpuściliśmy plotkę o duchu, to szybko go spotkamy osobiście.
Boss: Linda
Hp: 380
Sugerowany poziom: 17-18
Ta walka jest banalna, pod warunkiem, że wyłączymy Persony i będziemy walczyć atakami fizycznymi. Wtedy Linda nie powinna przeżyć nawet jednej tury. Po walce zdobędziemy  Linda’s bra. Wracamy do



Ramen Shiraishi
Dajemy stanik Lindy facetowi, od którego jako pierwszego usłyszeliśmy informacje na jej temat. W zamian dostaniemy Fray Card. Teraz wracamy do parku, żeby wyjaśnić sprawę z kwiatami.


Aoba Park
Niedaleko wejścia zauważymy czerwony kwiat. Porozmawiajmy z nim, a gdy przyjdzie opcja wyboru odpowiedzi, wybieramy “They can sapek with their eyes”. W zamian dostaniemy Ointment. W południowo wschodnim rogu jest skrzynka z 2 Antidote, a w południowym – skrzynia z 3 Rough Drink. W północno zachodniej części znajdziemy skrzynkę z Exorcism Incense, a niedaleko jej znajduje się pomarańczowy kwiat. Podczas rozmowy z nim wybieramy „Good Morning”, a podaruje nam Antidote. Idziemy teraz na północny wschód, gdzie znajdziemy żółty kwiat. Odpowiedź na jego pytanie brzmi „It’s the Sun”, a w nagrodę dostaniemy Jewel. Na wschód od kwiata jest skrzynka z Vit Card. Teraz kierujemy się na północ, gdzie znajdziemy bramę prowadzącą do drugiej części parku, zwanej


Aoba Park North
Tuż koło wejścia jest żółto zielony kwiat. Podczas rozmowy wybieramy odpowiedź „Horny and Posionous”. W zamian dostaniemy Jewel. Idziemy dalej na zachód, a potem na północny wschód, żeby znaleźć skrzynkę z Sevel Color Light. Teraz kierujemy się na północny wschód, żeby ze skrzynki wziąć 3 Chewing Soul. Dalej na północny wschód jest niebieski kwiat. Rozmowa z nim nic nie da. Nieco na południe od niego jest skrzynia z Kikuichi Monji. Wracamy teraz do niebieskiego chwasta i idziemy na północny zachód od niego, by znaleźć jego brata bliźniaka. Dajemy mu swoje hp (zleci wszystkim postaciom do jednego), a w zamian dostaniemy Rebirth Orb. Idziemy dalej na zachód, tam jest skrzynka,z której wyskoczą dwie Kabandy. Po ich pokonaniu dostaniemy Str Incense. Idziemy na północny zachód, a gdy dojdziemy do muru, kierujemy się bardziej na wschód, żeby znaleźć purpurowy kwat. Odpowiedź na jego pytanie brzmi „All flowers are essentially the same”. Dostaniemy za nią Exorcism Incense. Idziemy dalej na wschód, żeby znaleźć wyjście z tego obszaru.


Music Hall
Pomówmy z trójką pracowników i kupmy od nich przypinki za 10 000 jenów. Po transakcji możemy wejść do środka.


Pierwsze piętro
Skręcamyw pierwszy zakręt prowadzący na wschód i idziemy nim aż do końca, żeby znaleźć skrzynkę z Vit Incense. Teraz wracamy na główny szlak. Idziemy do drzwi i przechodzimy przez nie, żeby uruchomić scenkę.


Stage Wing
Oglądamy scenkę, a gdy będzie ponownie można się poruszać, pomówmy z Ekichim. Podczas rozmowy wybieramy opcję zostawienia Lisy samej sobie, tak jak to wcześniej zrobiliśmy z Ekichim podczas jego walki z konkurentem. Oglądamy występ „Muses” a zaraz po nim czeka nas walka z bossem.
Boss: Prince Taurus
Hp: 1230
Sugerowany poziom: 21-22
To starcie trzeba rozstrzygnąć dość szybko, bo czas goni. Mamy 30 minut na pokonanie bossa, znalezienie w budynku Oracle i wydostanie się stąd. Niech Maya ciągle używa Me-Dia, podczas gdy reszta tłucze w niego najlepszym co ma. Po walce wychodzimy do salki, następnie na korytarz. Idziemy do korytarza, w którym są trzy Waiting Room. Oracle jest w trzecim, w środkowej szafce. Bierzemy je i wychodzimy z budynku wyjściem znajdującym się na północny zachód od nas. Czasu powinno wystarczyć bez problemu. Po walce krótka sekwencja fmv i dziwna scenka („Jesteś pionkiem Hitlera”?) z Profesor Ideal. Po wszystkim wyjdziemy na miasto. Kierujemy się do Aoby, do sklepu


2xSlash
Nie kupujmy tu niczego Lisie, na razie nie będzie nam to potrzebne, a niebawem będziemy mieć dostęp do nowych sklepów. W sklepie oglądamy scenkę z udziałem Ellie. Siadamy do komputera, wymieniamy plotki, a potem wykonajmy standardowy obchód plotkarzy (dla przypomnienia: Toku w Honmaru Park Park, Toro w Gatten Sushi, Chikalin w Peace Dinner, Sumaru Gyspy), potem rozpuśćmy plotki u Todorokiego i udajemy się na zakupy w pasażu handlowym w Konan. Po zakupach idziemy do Hirasaki, a tam do


Smile Hirasaka
Zostanieny sami… Niewesoło to wygląda, ale wrogowie też nie będą atakować nas grupami. Kierujemy się do razu na południowy zachód, gdzie są schody. Koło nich znajdziemy skrzynkę z 3 Chewing Soul. Po ich zabraniu schodzimy na


Trzecie piętro
Biegnijmy cały czas na wschód, przy rozdrożu skręcamy na południe, potem znowu na wschód i tak cały czas, aż spotkamy Mayę, która dołączy do nas. Idziemy teraz na północny wschód, żeby znaleźć skrzynkę z 30 000 jenów. Trochę bardziej na wschód od niej są schody na


Drugie piętro
Schody niżej są obok tych, którymi tu zeszliśmy, ale najpierw idziemy na północny zachód, żeby ze skrzyni wziąć 3 Awaken G, a potem dokładniej w przeciwną stronę, żeby znaleźć skrzynię z Maha-Agi Card. Dopiero teraz schodzimy na


Pierwsze piętro
Nie ma tu niczego, więc od razu schodzimy do piwnicy.


Piwnica
W południowej części spotkamy Yukino, ale żeby do niej dotrzeć będzie trzeba trochę pokluczyć między skrzynkami. Gdy i ona dołączy do nas, wracajmy na


Trzecie piętro
Na zachodzie są nowe schody, z których korzystamy, aby zejść na


Drugie piętro
Bez tracenia czasu schodzimy jeszcze niżej, na


Pierwsze piętro
Biegniemy na południe, żeby znaleźć Lisę. Gdy i ona dołączy ponownie do naszego zespołu, wracamy do schodów, którymi tu przybyliśmy i schodzimy niżej, do


Piwnicy
Na północnym zachodzie jest skrzynia z Suku Kaja Card. Dokładnie naprzeciwko jest skrzynia z potworkiem, po pokonaniu którego zdobędziemy Vit Incesne. Tuż obok jest winda, z której korzystamy, żeby wjechać na


Czwarte piętro
Odszukajmy na mapie toaletę, w której startowaliśmy i idziemy do niej. Gdy wejdziemy do środka, przywita nas długa i wesoła scenka, a po niej nowy boss fight.
Boss: Belphegor
Hp: 1890
Boss: Ixquic
Hp: 1550
Pierwsza walka z dwoma bossami na raz. Używajmy maksymalnie najmocniejszych ataków grupowych, a jeśli takich nie mamy, skoncentrujmy się na dziewczynce z wielkim mieczem. Tetsuya ze swoim mieczem powinien jej zrobić sporo kuku. Maya przez całą walkę powinna leczyć drużynę a Lisa może jej w tym pomagać. Po walce znajdziemy się poza budynkiem. Teraz idziemy do Yumezaki, a tam do


Peace Dinner
Porozmawiajmy z Fuyuko, a gdy spyta nas, odpowiadamy „I wasn’t scared”. W ten sposób poznamy nową plotkę. Idziemy do agencji i rozpowszechniamy ją, a potem udajemy się do


Abandoned Factory
Pobiegajmy po okolicy aż pojawi się nasz boss. Powinien być łatwiejszy do złapania w pomieszczeniu oznaczonym dwójką.
Boss: Cursed Taxi
Hp: 1500
Sugerowany poziom: 25-26
Uwaga, to może być trudna walka. Jego Radical Powerslide często zabija postać jednym trafieniem i kończy walkę. Po pokonaniu dostaniemy Tuck Hat. Idziemy do Fuyuko i dajemy jej go. Okaże się, że to nie ta czapka co trzeba, ale i tak dostaniemy Me-Diarama Card. Porozmawiajmy z nią celem zdobycia nowej plotki, rozpuśćmy ją i wracamy do fabryki. Teraz idziemy do pomieszczenia, którego drzwi oznaczono trójką. Po pewnym czasie powinien pojawić się poszukiwany wróg.
Boss: Cursed Private Taxi
Hp: 1600
Sugerowany poziom: 25-26
Walka, przynajmniej u mnie, dużo prostsza niż poprzednia, bo tym razem nie używał wcale ataków grupowych. Po pokonaniu zanosimy Fuyuko prawdziwy kapelusz, w zamian dostaniemy Sacrifice Card. Teraz idziemy do Yumezaki i wybieramy


GOLD
Po scence porozmawiajmy ze wszystkimi w pomieszczeniu, po czym wychodzimy na korytarz. znajdziemy się na


Pierwszym piętrze
Tuż za zakrętem na północ jest Cabinet, wchodzimy tam, oglądamy scenkę i wychodzimy. Teraz idziemy na zachód, aż dojdziemy do Boys Locker Room. wchodzimy tam przejściem koło drzwi i obszukujemy szafę, żeby znaleźć Agi Incese. Nieco dalej jest przebieralnia dziewczyn, a w niej, w tym samym miejscu 50 000 jenów. Naprzeciwko przebieralni są schody prowadzące na


Drugie piętro
Na północnym zachodzie jest Cabinet, więc wchodzimy do niego, oglądamy scenkę, po czym wychodzimy i idziemy na południowy wschód, gdzie znajdziemy schody na


Trzecie piętro
Idziemy na północny wschód. Są tu dwie przebieralnie. W chłopięcej znajdziemy Me-Diarama Card, a w dziewczęcej All Card. Wychodzimy i idziemy na wschód, do przebieralni mężczyzn. Wchodzimy tam, oglądamy scenkę a następnie schodzimy na sam dół, na


Pierwsze piętro
Wracamy do sali ćwiczeń (Boxing Gym) w której zaczynał się ten poziom. Po scence opuścimy to miejsce. Idziemy teraz do Konan, a tam do


Sky Museum
Zaraz po scence zacznie tykać licznik. Mamy 40 minut na znalezienie wszystkich dzieciaków. Zaczynamy od



Pierwszego piętra
Tu nie ma nikogo do ratowania, więc od razu biegniemy na północ, a potem na zachód, aby po schodach wejść na


Drugie piętro
Biegniemy na zachód, potem zaś na południe, aż do końca. Dalej na zachód, aż dojdziemy do trzech pomieszczeń określanych jako „Showroom”. Dzieci są w trzecim z nich. Dalej idziemy na wschód, aż do


Stairway lobby
Tu obejrzymy scenkę. Wybieramy odpowiedź w której Maya będzie musiała poradzić sobie sama. Po tym opuszczamy pomieszczenie tymi samymi drzwiami, jakimi opuściła je Akari. Idziemy na zachód a potem na południe, aby dotrzeć do schodów na


Trzecie piętro
Biegniemy na wschód, a potem na południe. Na rozwidleniu skręcamy na zachód i idziemy tam, aż znajdziemy kolejne Showroom z dzieciakami. Wracamy do miejsca, w którym zaczynał się ten poziom, idziemy na północ aż do schód, po których póki co wejść nie możemy. Skręcamy na zachód aż dojdziemy do jeszcze jednego Showroom. Uratujmy dzieciaki i idziemy do schodów, po których teraz będzie można wejść. Przed nami


Czwarte piętro
Po scence zaczną się losowe walki. No to będzie trudniej. Z punktu startowego idziemy na północ, a potem na wschód. Powinniśmy dotrzeć do sali, w której stoją modele samolotów. Z niej kierujemy się na północy wschód, żeby znaleźć przedostatnie Showroom. Wracamy do punktu startowego i idziemy na południe, aż dojdziemy do zablokowanych na razie schodów. Skręcamy na zachód i idziemy przed siebie, aż znajdziemy drogę wiodącą na południe. Biegniemy nią, po czym skręcamy na północny zachód, gdzie powinno być ostatnie Showroom. Po jego opróżnieniu wracamy do schodów i wchodzimy na


Piąte piętro
Odliczmy sobie jakieś 2-3 minuty. Resztę czasu możemy poświęcić na levelowanie w spokoju. Za drzwiami na dach bowiem czeka nas długa seria scenek, a po ich zakończeniu – walka z bossem.
Boss: King Leo
Hp: 2170
Sugerowany poziom: 28-29
Cechuje go wysoka odporność na ogień, a co za tym idzie, niska na wodę i lód. Jest także generalnie dość wrażliwy na ataki fizyczne. Na tym etapie powinniśmy mieć już mocniejszy czar leczniczy. Po walce dosłownie wylądujemy w Konan. Na razie idziemy do Rengedai, pomówmy z Senile Old Man, który opowie nam plotkę o Kuchisake. Teraz udajemy się do


Kuzonoha Detective Agency
Oglądamy scenkę a następnie spróbuj wyjść. Profesor Ideal wręczy nam wówczas książkę „In Laquetti”. Porozmawiajmy z Todorokim i rozpuśćmy plotkę o Kuchisake. Po załatwieniu tego udajemy się do znajdującej się w Rengedai


Arashi Shrine
Tu jest tylko scenka do obejrzenia. Znajdziemy się na ulicy. Zanim jednak pójdziemy dalej, wracamy do Kameya Alley w Hirasace. W sklepach można kupić nową broń. Jeśli nie daliśmy do tej pory 10 000 jenów kotu w agencji detektywistycznej, to zróbmy to teraz, a dostaniemy zestaw podnoszący statystyki. Po zrobieniu tego wszystko idziemy do


Mt. Iwato
Wchodzimy do środka, oglądamy scenkę i przechodzimy na kolejny poziom. Po pewnym czasie powinna pojawić się pani w masce z nożem.
Boss: Kuchisake
Hp: 666
Sugerowany poziom: 29
Walka jest prosta, nawet fizykami zdejmiemy ją w kilka tur. Zdobytą maskę zanosimy facetowi, od którego poznaliśmy plotkę, a dostaniemy Meghid Card. Teraz wracajmy do góry.


Iwato Cave
Porozmawiajmy ze wszystkimi członkami drużyny i idziemy dalej.


B1
Najpierw idziemy do południowo-zachodniego krańca mapy, żeby znaleźć skrzynię z Hp Incense. Potem kierujemy się na południowy wschód, gdzie znajdziemy wejście do


Mirror Spring
Oglądamy scenkę a po niej porozmawiajmy ze wszystkimi w drużynie, po czym wychodzimy z tej sali drugimi drzwiami.


B1
idziemy cały czas na wschód, aż dojdziemy do


Hidden Room
Porozmawiajmy ze wszystkimi członkami drużyny, a ze skrzyni bierzemy Pink Argus Mask. Wracamy do poprzedniej lokacji


B1
Idziemy na północny zachód, do zaułka, w którym znajdziemy skrzynię z 2 Streamers. Teraz idziemy na północny wschód, żeby znaleźć wejście do kolejnego


Mirror Spring
Przed nami kolejna scenka z przeszłości. Po niej wychodzimy z tego pomieszczenia drugim wyjściem. Idziemy cały czas na południe, żeby znaleźć drugie


Hidden Room
W nim jest skrzynka z „Yellow Owl Mask”. Bierzemy ją i pomówmy z resztą paczki. Po skończeniu rozmów wychodzimy do


B1
Idziemy na południowy zachód, jest tam skrzynka z Muscle Drink. Następnie kierujemy się na północ, gdzie znajdziemy kolejne


Hidden Room
Znajdziemy tutaj „Red Eagle Mask”. Wychodzimy stąd i idziemy na północny zachód, żeby opuścić ten obszar,


B2
Kierujemy się na północny wschód i przechodzimy ukrytym przejściem do drugiej części tego obszaru. Tutaj kierujemy się na północ, by przez jaskinię przedostać się do następnej części. Tu, gdziekolwiek nie pójdziemy, zapewne szybko spadniemy w dół, prosto do


B3
W centralnej części jest skrzynia z 2 Wonderous Eggs. Na północy w skrzynce siedzi potwór, po jego pokonaniu dostaniemy Disguise Goods. Na zachodzie znajdziemy 2 Awaken G a w zaułku na południowym wschodzie 2 Sedative. Aby się stąd wydostać, kierujemy się na wschód. Wrócimy w ten sposób do


B2
Idąc powoli i uważając, by znowu nie spaść, kierujemy się na północny zachód, gdzie znajdziemy kolejne


Mirror Spring
Oglądamy scenkę, po niej odbywamy kolejną serię rozmów i wychodzimy z pomieszczenia drugim wyjściem. Kierujemy się na południe, gdzie znajduje się przedostatnie już


Hidden Room
Znajdziemy tu Blue Swan Mask. Znowu przyjdzie nam odbyć rozmowy z całą drużyną. Wychodzimy i wracamy do


B2
Idziemy cały czas na wschód, żeby znaleźć skrzynię z 30 000 jenów. Trochę przed nią jest wejście na kolejny poziom. Korzystamy z niego.


B3
Kierujemy się na północny wschód, żeby ze skrzyni wziąć 2 Rebirth Orb. Teraz udajemy się na sam wschód, gdzie znajdziemy wejście do


Hidden Room
Nie ma tu maski, ale porozmawiać i tak musimy. Wracamy i idziemy sporo na północny zachód. W ten sposób dotrzemy do


B4
Idziemy na północny zachód, zaś przy wejściu do jaskini cofamy się na południe, żeby znaleźć skrzynię z Organ Hands. Idziemy na północ, gdzie znajdziemy ostatnie Mirror Spring, a w nim zacznie się scenka zakończona walką z bossem.
Boss: Shadow Maya
Hp: 2600
Sugerowany poziom: 31-32
Ze względu na jej mocne ataki grupowe, miejmy najmocniejsze czary lecznice w ciągłym użyciu. Poza tym walka jest prosta. Po zakończeniu oglądamy scenki i wychodzimy ze świątyni. Udajemy się najpierw do



Lotus
W obu sklepach z bronią i pancerzami można kupić nowy sprzęt. Po uzupełnieniu stanu pamiętajmy, że mamy nowe wersje Person. Wszystkie są na pierwszych rangach, więc warto iść do Abandoned Factory, powalczyć nimi i odblokować im rangi oraz czary. Dopiero po tym idziemy do Katatsumuri, a tam wchodzimy do pierwszej dostępnej lokacji, czyli



Katatsumuri Entrance
Zostanie nam dany wybór. Zdecydujmy się na pierwszą odpowiedź, „Frontal Assault”, bo będzie łatwiej, choć dłużej. Pierwszą walkę musimy stoczyć automatycznie, a potem już tylko cały czas biegniemy przed siebie, aż do celu, którym jest



Hero’s Temple
Stoczymy tu identyczną bitwę z tą pierwszą. Po wszystkim oglądamy scenki, porozmawiajmy z ludźmi a następnie wracamy tą samą drogą do miasta. Przed wejściem na dzielni stoi facet, z którym musimy pogadać, aby odblokować nową plotkę. Idziemy do agencji, załatwiamy to po czym wracamy tu. Ponownie musimy dojść do świątyni a po drodze zaczepi nas pewnie boss:
Boss: Jumping Old Man
Hp: 777
Sugerowany poziom: 35
Prosta i przyjemna walka. Zdobycz zanieśmy zainteresowanemu, a dostaniemy Divine Light Card. Teraz wracamy do


Hero’s Temple
Jeszcze raz pomówmy ze wszystkimi, by następnie opuścić świątynię. W lokacji ją poprzedzającej skręcamy na zachód. Idziemy przed siebie, między kolejnymi lokacjami przechodząc przy pomocy wąskich przejść zwanych „Animal Trail”. W pierwszej lokacji idziemy cały czas prosto, w najpierw na południowy zachód a potem na północny wschód, w trzeciej na zachód, a przy Trish Foutain skręcamy na północ. W czwartej idziemy na północny zachód, żeby znaleźć skrzynkę z Recarm Card. Trochę na wschód od niej jest przejście do nowej lokacji. Jest to


Caracol
Zaraz po scence czeka nas walka z bossem. Sugeruję dołączyć do Tetsui jedną postać leczącą, inaczej będzie trudno. Jeśli wybierzemy walkę samodzielną, naszym wrogiem będzie Longinus 13 (hp: 1200). Towarzysząc Lisie albo Yukino, trzeba będzie się zmierzyć z Longinusem 12 (hp: 1400). Walka ramię w ramię z Mayą albo Eikichim oznacza starcie z Longinusem 11 (hp: 1600).


Boss: Longinus 11, 12, 13
Hp: 1600, 1400, 1200
Sugerowany poziom: 39-40
Warto mieć zapas przedmiotów leczących albo postać z czarami leczniczymi. Co jest najgorsze, Longinusy potrafią zapieczętować nam Personę i wtedy trzeba stoczyć resztę walki przy pomocy ataków fizycznych. Używajmy najmocniejszych posiadanych ataków. Na szczęście musimy walczyć tylko z jednym z nich. Po walce oglądamy scenkę. Możemy wyjść na miasto, a jeśli nie, to idziemy od razu do Caracolu.


B1
Idziemy na północno-zachodni kraniec tego piętra, a potem kierujemy się na wschód. Miniemy skrzynkę ze Str Card. Teraz idziemy na północny wschód, gdzie znajdziemy schody wiodące na


B2
Idziemy na południowy wschód, a gdy dojdziemy do skrzyżowania, udajemy się na północ. Idziemy przed siebie, aż dojdziemy do pomieszczenia z ruchomą podłogą. Trzy razy wybieramy platformy przesuwające się na północ a potem raz wchodzimy na tą prowadzącą na zachód. Idziemy na północny wschód, po czym cały czas przed siebie, aż dojdziemy do


Room of Stella
Stoczymy tu walkę z Niemcami, identyczną jak te wcześniejsze. Po jej wygraniu pomówmy z całą drużyną i wychodzimy z pomieszczenia drugimi drzwiami. Idziemy prosto, aż dojdziemy do schodów prowadzących na


B3
W południowo-wschodnim rogu tego piętra jest skrzynka z potworem. Za jego zabicie dostaniemy Hp Incense. Teraz kierujemy się do centralnej części tego piętra, tam, gdzie jest niedokończony pomost nad przepaścią. Od niego idziemy cały czas na północ a potem na zachód. Znajdziemy tu trzy teleporty. Używamy środkowego, żeby przenieść się na nowy obszar. Idziemy na północ, wchodzimy na kolejny teleport a potem idziemy cały czas na południe, aż dojdziemy do schodów na


B4
Idziemy prosto, aż dojdziemy do bramy. Wchodzimy w nią, żeby uruchomić scenkę i walkę jednocześnie.
Boss: Longinus 8, Longinus 9, Longinus 10
HP: 2500, 2400, 2300
Sugerowany poziom: 41-42
To najtrudniejsza z walk, jakie do tej pory przyszło stoczyć w Persona 2: Innocent Sin. walczymy tylko Personami i atakami typu Fusion, jeśli mamy jakieś mocne grupowe (tzn. na wszystkich wrogów), nie wahajmy się ich użyć. Gdy zaś nie będzie nam szło, wracamy do miasta, następnie podbijamy rangi Person (szczególnie nowa Persona Yukino ma mocne ataki grupowe), kupujemy sobie zapas przedmiotów uzupełniających SP i próbujemy ponownie. Dobrze jest, jeżeli nie mamy mocnych ataków grupowych, skupić wszystkie siły na najsłabszym Longinusie 10. Gdy zostaną dwa, walka będzie prostsza, a jeden to już formalność. Po walce Yukino opuści drużynę.


B4
Kierujemy się na zachód, żeby znaleźć nowe schody. Dotrzemy do


B5
idziemy cały czas na północny wschód, żeby znaleźć Room of Stella. Oglądamy scenkę, Porozmawiajmy ze wszystkimi i wychodzimy drugimi drzwiami. Idziemy teraz cały czas ścieżką na wschód aż do skrzyżowania. Na nim skręcamy na zachód i idziemy teraz cały czas tam, po drodze biorąc ze skrzynek 3 Jewel i 3 Wonderous Egg. Gdy nie będzie można iść już dalej, kierujemy się na południe, a znajdziemy drugie Room of Stella. Zróbmy tu to samo, co w poprzednich. Po wyjściu drugimi drzwiami, idziemy na wschód. Teraz idziemy na wschód i cały czas przed siebie, aż dojdziemy do położonej za pomostem skrzynki, w której siedzi demon. Za wygraną dostaniemy SP Incense. Idziemy dalej na wschód, żeby znaleźć schody na


B6
Najpierw idziemy na południowy wschód, gdzie znajdziemy Achilles Heels. Stamtąd udajemy się północ, żeby ze skrzynki wziąć Agi Card. Idąc na północny zachód zdobędziemy Achilles Suit. Następnie idziemy cały czas na południe, aby zdobyć SP Incese. Teraz idziemy na południowy wschód, gdzie w kolumnowej sali znajdziemy wejście do Time Loop Room. Zanim tam wejdziemy, sprawdzamy stan punktów doświadczenia. Każdej postaci powinno to nowego poziomu brakować coś ok. 25 000 albo mniej. Gdy już wszystko będzie gotowe, wchodzimy do


Time Loop Room
Długa scenka, animacje i walka. A właściwie to dwie walki.
Boss: Joker
Hp: 2800
Sugerowany poziom: 44-45
Pierwsze starcie nie jest trudne, nawet tylko czterema postaciami powinniśmy szybko sobie z nim poradzić. Po walce dostaniemy 25 000 tysięcy expa, dzięki któremu wszystkie postaci wskoczą na nowe poziomy a hp i sp odnowi im się do pełna. Zaraz po scence czeka nas druga walka.


Boss: Angel Joker
Hp: 3500
Sugerowany poziom: 44-45
Do drużyny dołączy Yukino, ale i walka będzie trudniejsza. Najmocniejszy atak zabiera całej drużynie ok. 200-250 hp. Najgorsze jest to, że może użyć każdego z twoich ataków. Ale i tak walka ta jest prostsza od tej z trzema Longinusami. Po scenkach Yukino odłączy się od drużyny i pójdzie z Anną, a w jej miejsce wskoczy Jun. Teraz możemy wejść do miasta.


Xibalba
W sklepach z bronią jest trochę nowych rzeczy do kupienia, więc nie omieszkajmy wyposażyć drużyny we wszystko, co najlepsze. Po tych wszystkich bieganinach powinniśmy mieć sporo keszu. Zakupy zrobione? W takim razie idziemy do Aoby, a tam do siedziby


Sumaru TV
Pomówmy z chłopakiem, który stoi w centrum, a poznamy plotkę o Kudan. idziemy ją rozpowszechnić a potem kierujemy się do naszej ulubionej fabryki, czyli


Abandoned Factory
Wyekwipujmy sobie oczywiście wszystkie nowe Persony i levelujemy je do skutku. Otwarte są drzwi do Warehouse, a zaraz koło wejścia jest szafka, w której znajdziemy Urdar Brunnr. Podczas biegania powinniśmy w końcu spotkać przedmiot naszej plotki, czyli
Boss: Kudan
Hp: 2000
Sugerowany poziom: 45-6
Pierwsza z „plotkarskich” walk, która może zaboleć. Kudan jest odporny na większość ataków Person, ale Giant Fist zabiera mu prawie 600 hp. Ma jeden bardzo mocny atak grupowy. Ale to pestka. Najgorsze jest „Prophecy”, które obniża rangę Persony do 1. Po jego pokonaniu zanosimy głowę facetowi w stacji telewizyjnej. Niestety, tym razem nie dostaniemy nagrody. Wychodzimy na miasto.


Xibalba
Teraz uważajmy. W mieście są cztery świątynie. Możemy wejść tylko do jednej na raz, a gdy do niej wejdziemy, nie będzie można wejść do pozostałych, zanim nie ukończymy tej jednej. Na dodatek, ich wnętrza zmieniają się, w zależności od kolejności, w jakiej je odwiedzamy. Czyli, jeśli chcemy dalej korzystać z tego opisu, musimy je przechodzić w takiej kolejności, w jakiej tu opisałam. Zaczynamy więc do Aquarius Shrine.

Aquarius Shrine


B1
Na pierwszym piętrze są dwie skrzynki. Ta na południowym zachodzie zawiera 3 Magical Guardy, a na zachodzie znajdziemy Tetraja Card. W środkowej części piętra są schody na


B2
Kierujemy się na północny zachód, gdzie znajdziemy ozdobione kolorowymi kropkami drzwi. To jest Relief Room. Stoczymy tu prostą walkę. Po niej porozmawiajmy z całą drużyną i wychodzimy drugimi drzwiami. Teraz idziemy cały czas na południowy wschód, gdzie znajdziemy skrzynię ze Str Incense. Od niej idziemy na północ, a gdy dojdziemy do ścieżki na wschód, skręcamy na południowy wschód. Tam, w małym, bocznym korytarzu są schody do


B3
Na południe jest skrzynia z 50 000 jenów, a na północ drzwi do Relief Room. Tam musimy pokonać kilku randomowych Niemców, porozmawiać i wyjść drugimi drzwiami. Teraz biegniemy na zachód, a potem skręcamy na południe. Idąc bardziej na południowy wschód, znajdziemy Tec Card. Następnie i idziemy na północ, skręcamy w pierwszą ścieżkę na wschód, aż dojdziemy do drzwi. Wiodą one do


Aquarius Room
Tu stoczymy walkę podobną do tej, którą mieliśmy okazję stoczyć wcześniej.
Boss: Longinus 5, Longinus 6, Longinus 7
Hp: 2600, 2500, 2700
Schemat walki jest taki sam jak poprzednio. Teraz powinno być łatwiej, bo mamy mocniejsze ataki grupowe z nowych Person. Po walce znajdziemy się na ulicy. Idziemy do pasażu handlowego, a tam odwiedzamy


Velvet Room
Jeśli w walce używaliśmy Hermesa, to dało się zauważyć, że zmienił się po jej zakończeniu? Porozmawiajmy z Igorem, a on wyjaśni nam tajniki mutacji. Zmieniamy Hermesa w Cronosa. Teraz idziemy do Yumezaki, żeby odwiedzić drugą ze świątyń, czyli



Scorpio Shrine
Uwaga, w tym miejscu jest pełno kałuż zabierających SP. Są one tak umiejscowione, że nie sposób ich ominąć. Kupmy zatem sporo przedmiotów odnawiających SP zanim się tu zapuścimy.


Pierwsze piętro
Idziemy po prostu na północ, tuż za rogiem są schody na


Drugie piętro
Idziemy prosto przed siebie, a dojdziemy do Relief Room. Stoczmy w nim walkę, pomówmy z resztą drużyny i wychodzimy z drugiej strony. Idziemy na północny zachód, gdzie znajdziemy schody, po których wrócimy na


Pierwsze piętro
Kierujemy się na wschód, potem zaś skręcamy na południe i raz jeszcze na wschód, aż do końca. Skrzynka, która tu leży jest, niestety, pusta. Idziemy dalej na południe, skręcamy na zachód, żeby znaleźć skrzynkę z Meghidora Card. Zawracamy i idziemy dalej na południe, aż do kolejnego zakrętu na zachód. Skręcamy w niego, a dojdziemy do schodów na


Drugie piętro
Idziemy na północ, aż do skrzyżowania, na nim skręcamy na wschód, a na kolejnym na północny wschód. Dojdziemy do nowego Relief Room. Walka, rozmowa i wyjście drugimi drzwiami, czyli to co zwykle. Po wyjściu znajdziemy schody prowadzące ponownie na


Pierwsze piętro
Niedaleko jest wyjście, więc możemy skorzystać, wrócić do miasta, wyleczyć się, uzupełnić zapasy itd. Gdy wrócimy, kierujemy się na południe i wchodzimy po schodach na


Drugie piętro
Przechodzimy przez znane nam już Relief Room i idziemy na zachód, aż do schodów na


Pierwsze piętro
Idziemy do skrzyżowania, skręcamy na wschód, a potem na kolejnym kierujemy się na północny wschód, żeby dojść do schodów na


Drugie piętro
Idziemy na zachód, a potem na północ, gdzie są schody na


Trzecie piętro
Idziemy przed siebie, na skrzyżowaniu skręcamy na północ, aż dotrzesz do pomieszczenia zwanego Scorpio Room. W środku czeka już boss.
Boss: Shadow Ekichi
Hp: 3500
Sugerowany poziom: 51-52
Że trudno? Wystarczy mieć co turę w użyciu Media-Rama. Nie atakujmy go wodą i lodem, za to Gigan Fist Apolla zrobi mu sporą krzywdę. Po walce przeniesiemy się na ulicę. Uzupełniamy zapasy, odpoczywamy i ruszajmy do trzeciej świątyni. Znajduje się ona w Konan i nosi nazwę Taurus Shrine.

Taurus Shrine


Pierwsze piętro
Na południowym wschodzie znajdują się schody prowadzące na


Drugie piętro
idziemy przed siebie, aż dojdziemy do Relief Room. Wiadomo już chyba dobrze, co tam zrobić. Gdy wyjdziemy, kierujemy się na północ. Dojdziemy do osuwającego się piasku. Zjeżdżamy po nim, a znajdziemy tam więcej takich osuwisk. Kierujmy się na wschód, a po zjechaniu biegniemy na północny zachód, gdzie są schody na


Pierwsze piętro
Na południowy wschód od nas są schody, po których wejdziesz ponownie na


Drugie piętro
Zjeżdżamy po osuwisku zaraz koło wejścia i wchodzimy do Relief Roomu. Wychodzimy drugim wyjściem, po czym idziemy na północny wschód, aby wejść na


Trzecie piętro
Na południowym zachodzie jest skrzynka a w niej potwór, za zabicie którego dostaniemy Agi Incense. Za to na wschód, niedaleko drzwi są schody na


Trzecie piętro
Bierzemy skrzynkę z 3 Wonderous Egg i wracamy na


Drugie piętro
Idziemy cały czas na południe, żeby dojść do schodów prowadzących na


Pierwsze piętro
Idziemy na południowy zachód i wchodzimy po schodach na


Drugie piętro
Idziemy do znanego nam już Relief Room i przechodzimy przez niego. Idziemy na północ, a przez osuwiska przechodzimy tak, aby ponownie dotrzeć do znajdujących się w północno-zachodniej części piętra schodów na


Pierwsze piętro
W północno-wschodniej części są schody na


Drugie piętro
Kawałek na południe znajdziemy schody, po których wejdziemy na


Trzecie piętro
Idziemy na północny zachód. Są tu dwa osuwiska, jedno idzie w górę, drugie w dół. Korzystamy z tego, które idzie do góry. Stąd idziemy na wschód, gdzie w skrzynce znajdziemy 2 Exorcism Incense. Zjeżdżamy na dół osuwiskiem tuż obok. Idziemy teraz cały czas na południe a potem na wschód, aż dojdziemy do dwóch położonych koło siebie osuwisk. Zjeżdżamy po jednym z nich a zaraz potem idziemy na wschód, by zjechać po kolejnym. Idąc na północ dotrzemy do Taurus Room. Tam na nas czeka boss.
Boss: Shadow Ginko
Hp: 3500
Sugerowany poziom: 52-53
Walka podobna do poprzedniej, z mroczną wersją Ekichiego, ale jednak prostsza, przynajmniej mi nie sprawiła kłopotów. Po walce zostanie nam zadane pytanie. Jeśli Wybierzemy Lisę, wtedy zostanie z głównym bohaterem przyjaciółmi i złapie Group Contact. Wybór Juna oznacza, że zostanie z głównym bohaterem kochankami i złapie Group Contanct. Wybór Mayi da nam Group Contact z nią. Wybranie Ekichiego albo trzech kropek nie da nic. Po tym wrócimy do miasta. Idziemy do Aoby, gdzie mieści się Leo Shrine, ostatnia ze świątyń.

 Leo Shrine


Pierwsze piętro
Idziemy na północny zachód i korzystamy ze schodów prowadzących na


Drugie piętro
Idziemy na południowy wschód do Relief Room. Następnie idziemy maksymalnie na północ, skręcając trochę na zachód, żeby znaleźć schody na


Trzecie piętro
Idziemy na południe do nowego Relief Room. Po wyjściu idziemy na zachód, a potem skręcamy na północ i na północny zachód. Znajdziemy tu skrzynkę z 3 Streamers. Idziemy na wschód, by dotrzeć do Leo Room. Tam czeka boss.
Boss: Shadow Tatsuya
Hp: 3600
Sugerowany poziom: 52-53
Podobnie jak pozostałe cienie, ten tutaj to cienias, który szybko powinien paść. Po scence znajdziemy się na ulicy. Zanim wyruszymy ratować Profesor Ideal, trzeba załatwić dwie rzeczy. Pierwsza to nowy ekwipunek, który jest do kupienia w sklepach. Uzupełnijmy też zapas przedmiotów. Druga to nowa plotka. W celu jej zdobycia udajemy się do


Abandoned Factory
Wchodzimy na drugie piętro i porozmawiajmy z policjantem. Od niego poznamy historię. Rozpowszechnijmy ją, po czym udajemy się do Giga Macho. W ofercie pojawi się nowa płyta. To wszystko, idziemy zatem do

Seven Sisters High
Po prostu przechodzimy przez hall i wchodzimy do Courtyard, gdzie podchodzimy do Narlato Stonę, pomówmy z drużyną, wybieramy odpowiedź „tak”. Przeniesiesz się do


Amano River
Ponton płynie sam, tylko podczas podróży zadane są pytania o kierunek. Wybieramy „Go straight”, „Go left” a na końcu „Go right”. Rejs skończy się dotarciem do nowej lokacji.


Core of Xibalba
Idziemy przed siebie aż dojdziemy do Room of Imix. Oglądamy scenkę, pomówmy ze wszystkimi i wychodzimy drugimi drzwiami (tymi obok których stoi Ekichi). Po wyjściu idziemy na południowy wschód, gdzie znajdziemy windę na


Drugie piętro.
Na północnym wschodzie jest skrzynka z Luck Card, a południowym zachodzie z Agi Card. idziemy na północ, do Room of Ik. Pomówmy z drużyną i wychodzimy drzwiami, przy których klęczy trup. Na zachód od wyjścia jest skrzynia z 3 Physical Guard a trochę na południe skrzynia z 3 Magical Guard. Zaraz obok jest winda na


Trzecie piętro
Idziemy na północny zachód, gdzie znajduje się skrzynka z Vit Incense. Bardziej na północ znajdziemy All Card. Na przeciwko jest Room of Akbal. Wchodzimy i oglądamy scenkę. Teraz idziemy na południe, gdzie znajduje się Room of Kan. Podczas pytania wybieramy pierwszą odpowiedź. Po wyjściu idziemy na północny zachód, omijając czerwone pola, żeby wziąć Tec Incense. Niedaleko na wschód jest winda, którą wjedziemy na


Czwarte piętro
Idziemy cały czas na północ, a gdy będzie można, skręcamy na zachód po Slippery Powder. idziemy na południe po Vit Incense. Potem idziemy na północ, skręcamy na zachód i idąc w tamtym kierunku znajdziemy schody na


Piąte piętro
Idziemy od razu na północ, gdzie znajduje się Room of Chiccan. Po scence możemy skorzystać z obu pomieszczeń pomocniczych, żeby zaś wyjść, korzystamy z drzwi koło których stoi Jun. Na północ jest skrzynka z 3 Muscle Drink a naprzeciwko jest Agi Incense. Po środku piętra są winda, terminal i schody. Korzystamy z terminalu, który przeniesie nas do


Seven Sisters High
Szkołę od razu opuszczamy, bo mamy do załatwienia kilka spraw na mieście. Możemy dokupić sobie przedmiotów leczących (przydadzą się Exorcism Incense, Chewing Soul i Antidote), nabyć nowy ekwipunek, dać 10 000 jenów kotu w agencji, zająć się Personami itd. Jeśli mamy w planach zebrać wszystkie Persony, a tym samym dolevelować się do 99 poziomu, to informuję, że jest na nim dostępnym Fusion Spell „Armageddon”. Zabija on jednym trafieniem wszystkich wrogów, razem z finałowymi bossami. Po wszystkim czas na finał. Idziemy do Seven Sisters High a stamtąd teleportujemy się do Core of Xibalba.

Core of Xibalba
Windą (lift) zjeżdżamy na


Szóste piętro
Zaraz po zjechaniu na dół udajemy się w północno-zachodni kąt, gdzie znajdziemy 3 Awaken G. Na południowym zachodzie leży skrzynka, w której siedzi sześć potworów. Po ich pokonaniu dostaniemy Divine Bracelet (+8 do wszystkich współczynników). Trochę bardziej na południe jest skrzynia z 3 Antidote. Idąc na wschód dotrzemy do Room of Cimi. Oglądamy scenkę i wychodzimy. Kierujemy się na północ, gdzie jest skrzynka z 3 Sedative, a od niej na północny wschód, żeby znaleźć 3 Streamer. Następnie idziemy na zachód, gdzie znajdziemy Room of Manik. Gdy zostanie zadane nam pytanie, zgadzamy się z wersją Mayi, tak będzie najszybciej. Wychodzimy i idziemy cały czas na przed siebie. Tu są schody, a po obu ich stronach skrzynki. W jednej znajdziemy 3 Jewel, w drugiej Suku Kaja Card. Schodzimy niżej, na


Ósme piętro
Idziemy na wschód, gdzie znajdziemy Room of Lamat. W śródku czeka nas pierwsza walka. Podczas pytania wybieramy pierwszą odpowiedź. Czas na pierwszą z długiej listy walk z bossami końcowymi.
Boss: Longinus 1, Longinus 2, Longinus 3, Longinus 4
HP: 4500, 4000, 4000, 4000
Sugerowany poziom: 60-61
Walka podobna do poprzednich walk z Longinusami, tyle, że teraz jest ich czterech. Nic to, włączamy wszystkie najmocniejsze ataki grupowe, a cała ta banda szybko pójdzie na złom. Wychodzimy z tego pomieszczenia i idziemy na południowy wschód, gdzie jest skrzynka z Me-Diarama Card. Idąc stąd na zachód dotrzesz do windy (Elevator), dzięki której możemy wrócić na piąte piętro. idziemy jednak na północ, gdzie znajdziemy Room of Muluc a w nim kolejnego bossa. Podczas scenki wybór odpowiedzi nie ma znaczenia.
Boss: Metal Daddy
Hp: 4800
Sugerowany poziom: 60-61
Możemy go pokonać zwykłymi atakami fizycznymi, jest na nie wrażliwy, a sam nie ma zbyt mocnych ciosów. Po wyjściu idziemy na północny wschód, ze skrzynki bierzemy 3 Wonderous Egg, po czym korzystamy z przejścia na


Dziewiąte piętro
Idziemy na południowy wschód, a potem, gdy droga nie pozwoli nam już na to, kierujemy się na północ. Jest tam Room of Oc. W nim, co łatwo przewidzieć, boss.
Boss: Metal Mom
Hp: 5000
Sugerowany poziom: 60-61
Walka identyczna jak z tatą, z jedną tylko zmianą. Metalowa mamuśka potrafi odbijać czary. Najlepiej wyłączyć je i przestawić się na ataki fizyczne. Walka jest bardzo prosta. Porozmawiajmy z drużyną, wychodzimy z pokoju i udajemy się na południe, gdzie znajdziemy 3 Exorcism Incense. Idąc na południowy wschód a potem trochę na północ powinniśmy znaleźć skrzynkę z Sp Incense. Od niej idziemy na zachód, prosto do Hibernation Room. W środku oczywiście kolejny boss.
Boss: 5 Bolontiku
Hp: 2000 każdy
Sugerowany poziom: 64-65
Po tych dwóch prostych bossach teraz będzie trochę trudniej. Przestawmy się na ataki grupowe. Odporności pięciu obcych są różne, więc nasz czary nie będą trafiać wszystkich (pierwszy i piąty są odporni na większość), ale gdy wyeliminujemy już trzech, to ostatnich dobijemy zwykłymi atakami. To ostatnia z walk przygotowawczych. Teraz możemy wrócić, uzupełnić zapasy (szczególnie Exorcism Incense i Chewing Soul) i tu wrócić. Przed nami ostatnie walki, które jednak odbędą się jedna po drugiej. Dobrze jest zrobić podobny numer jak przed walką z Jokerem. Pierwszy z dwóch ostatnich bossów da nam 60 000 expa. Postarajmy się zatem, żeby te 60 000 podbiło nam poziomy doświadczenia, dzięki czemu w drugiej walce będziemy mieć wyleczone do pełna hp i sp.


Dobra, od drzwi Hiberanation Room kierujemy się na zachód, gdzie znajdziemy Core of Xibalba. Czas na finałowe starcie.
Boss: Hitler
Hp: 7500
Sugerowany poziom: 63-65
Chociaż Hitler nie jest super potężnym bossem, to walczymy z nim ostrożnie, bo to pierwsza z dwóch walk, które musimy stoczyć pod rząd. Pod koniec walki miejmy hp utrzymane na wysokim poziomie, bo po jej zakończeniu zaraz wskoczy drugi boss.
Boss: Great Father
Hp: 5000 (ręce i nogi), 13000 głowa
Sugerowany poziom: 63-65
Mocne ataki grupowe są w tej walce skarbem. Musimy wyeliminować całość, więc najpierw bierzemy na cel słabsze części, a dopiero na koniec zostawmy głowę. Walczymy tylko magią i atakami fuzyjnymi oraz najmocniejszymi atakami Person. Nie oszczędzajmy przedmiotów leczących, to już ostatnia walka. Po niej możemy obejrzeć zakończenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz