Uwaga: kierunki podaję zgodnie z kompasem wyświetlanym w grze.
Seven Sisters High
Pierwsze piętro
Po scence wstępnej wchodzimy do budynku szkoły. Na pierwszym
piętrze idziemy do hallu, pomówmy z chłopakiem, który stoi po
środku a potem opuszczamy budynek wyjściem na północ. Wcześniej
można pozwiedzać klasy i pogadać z uczniami.
Courtyard
Idziemy do stojącego tam kamienia i rozmawiajmy z kobietą, która
jest koło niego. To Maya Okamura, zwana „Profesor Ideal”.
Porozmawiajmy z nią dwa razy, a potem zagadajmy do dyrcia, który
stoi naprzeciwko pomnika. Teraz wracamy do szkoły i wchodzimy na
drugie piętro.
Drugie Piętro
Najpierw idziemy na północny wschód i bierzemy ze stojącej tam
skrzynki dwa Antidote. Poza tym można porozmawiać z uczniami, ale
nie ma tu nic więcej do zrobienia. Chodźmy więc na trzecie piętro
Trzecie Piętro
W tym samym miejscu co na poprzednim piętrze znajdziemy skrzynię,
w której leży 1000 jenów. Ciekawe, że w szkole pieniądze leżą
sobie tak na korytarzu, co? Odwiedzamy klasy, a potem wracamy na dół,
do miejsca, gdzie zaczynaliśmy grę.
Bike Racks
Gdy tylko wyjdziemy, zacznie się scenka z udziałem bohatera i
pani profesor Saeko. W rozmowie zadane jest kilka pytań, ale nie
martwmy się, nie mają one żadnego wpływu na to, co się będzie
działo dalej. Podczas rozmowy przybiegnie Lisa. Teraz będzie sporo
scenek.
Sumaru Prison
Gdy odzyskamy kontrolę nad postacią, porozmawiajmy ze wszystkimi
i podejdźmy do schodów. Zacznie się kolejna scenka. Teraz można
wejść po schodach i wyjść na miasto.
Sumaru City
Wybieramy Kameya Alley, która jest na północnym zachodzie, a
tam wchodzimy do… Ramen Shiraishi. oglądamymy scenkę,
Porozmawiajmy ze wszystkimi a pod koniec spytajmy o pomoc detektywa
Tadashi, który siedzi przy ladzie. To na razie wszystko tutaj, broni
nam nikt póki co nie sprzeda. Idziemy więc do
Kuzunoha Detective Agency
Kolejna scenka na początku, a gdy ona się skończy,
porozmawiajmy z Todorokim. Zróbmy to, o czym mówił (czyli
rozpowszechnijmy plotki o tym, że właścicielka Ramen Shiraishi
handluje bronią), a potem pomówmy z Todorokim jeszcze raz.
Ramen Shiraishi
Tutaj obejrzymy następną scenkę, w wyniku której otrzymamy
pierwszą w tej grze broń. Możemy od razu kupić sobie lepszą,
poza tym odwiedzić znajdujący się obok sklep z ciuchami. Po
zakupach opuszczamy tą dzielnicę. Wybieramy Rengedai, a tam Seven
Sisters High. Możemy jeszcze zajrzeć do Lotus, jeśli zostały nam
jakieś pieniądze.
Seven Sisters High
Zaraz po wejściu zacznie się scenka. Potem odzyskamy kontrolę
nad postaciami i możemy zacząć na nowo zwiedzać szkołę.
Pierwsze piętro.
Od razu możemy zajrzeć do Coutryard, żeby obejrzeć scenkę. W
Janitor’s Room można się uleczyć po rozmowie z pielęgniarką.
Idziemy na następne piętro.
Drugie piętro
Są tu do zrobienia dwie rzeczy. Najpierw wchodzimy do klasy 2-C,
żeby obejrzeć scenkę, a potem idziemy do klasy 2-B i porozmawiajmy
ze wszystkimi, którzy się w niej znajdują. Dopiero teraz idziemy
na trzecie piętro.
Trzecie piętro
Idziemy do znajdującego się w północno-zachodniej części
piętra gabinetu dyrektora. Gdy tam wejdziemy, zacznie się scenka.
Po jej zakończeniu podchodzimy do drzwi, żeby uruchomić kolejną.
Maya i Yuki dołączą do naszego zespołu. Teraz naszym zadaniem
jest zniszczyć wszystkie zegary, o których wspomniała Lisa. Na
pierwszym piętrze są trzy zegary, na drugim dwa a podobna ich
liczba jest na trzecim.
Pierwsze piętro
Zegary są w klasach: 1-A, 1-C i 1-D. Aby je zniszczyć, wystarczy
podejść, stanąć pod nimi i nacisnąć klawisz akcji. Po
zniszczeniu wszystkich trzech wchodzimy na
Drugie piętro
Tutaj trzeba udać się do klas 2-C i 2-B i zrobić to samo co
poprzednio. Czas na
Trzecie piętro
Na tym piętrze demolkę robimy w klasach 3-B i 3-D. Gdy je
rozwalimy, opuszczamy szkołę i udajemy się do Hirasaki, a tam do
Kameya Alley
Tutaj odwiedzamy Kazunoha Detective Agency i porozmawiajmy z
Todorokim, prosząc go, aby rozpowszechnił plotki o duchu Hanako.
wracamy do szkoły.
Seven Sisters High
Drugie Piętro
Skierujmy się od razu na drugie piętro. Po drodze powinna
zaatakować nas dziewczynka siedząca w muszli klozetowej. To Hanako.
Pokonanie jej będzie proste. Po walce udajemy się do klasy 2-B. Od
jednego z uczniów dostaniemy kilka sztuk Slipery Powder. Następnie
skierujmy się do…
Faculty Room.
Tu oglądamy scenkę, która zacznie się zaraz po wejściu. Teraz
musimy rozbić wszystkie trzy zegary, które znajdują się w tym
pomieszczeniu. Żeby ich dosięgnąć, musimy wejść na skrzynki. Po
zrobieniu tego zacznie się następna scenka. Porozmawiajmy ze
wszystkimi w tym pomieszczeniu, a następnie wychodzimy i idziemy na
pierwsze piętro, do
Janitor’s Room
Gdy wejdziemy i obejrzymy scenkę, obszukajmy wszystkie miejsca w
tym pomieszczeniu, czyli szafkę, szafę, skrzynki, Porozmawiajmy ze
wszystkimi, aż zacznie się następna scenka, po której dostaniemy
wreszcie Clocktower Key. Wychodzimy z pomieszczenia i wracamy, żeby
się uzdrowić. Jeśli chcemy, można teraz opuścić szkołę i
kupić trochę nowego sprzętu drużynie. Gdy już to załatwimy,
możemy iść na
Czwarte piętro
Wejście jest na środku trzeciego. Tuż przed nim Lisa powie nam,
że jej Persona dziwnie reaguje. Zaraz po wejściu na piętro
znajdziemy tam drzwi, po przejściu przez które zacznie się scenka,
a po niej walka z bossem.
Boss: Principal Hannaya
Hp: 660
Sugerowane poziomy: 5-6
Ten przeciwnik nie powinien być trudny, czary powinny okazać się
w tej walce bardzo pomocne, ale i bez nich pewnie damy sobie łatwo
radę. Po walce opuszczamy szkołę.
Honmaru Park
Musimy tu porozmawiać z plotkarzem, to ten stary, przygarbiony
facet. Wysłuchajmy wszystkich jego plotek. Teraz wychodzimy z parku,
z dzielni i idziemy do Hirasaki, a w niej do znanej nam już Kameya
Alley. Tam wybieramy
Gatten Sushi
Pomówmy z facetem, który siedzi przy ladzie. To kolejny
plotkarz. Wymieńmy z nim wszystkie posiadane informacje i
wysłuchajmy uważnie tego, co ma do powiedzenia. Po tym możemy
opuścić to miejsce, podobnie z dzielnicą. Przechodzimy do menu
miasta i wybieramy dzielnicę Yumezaki. Tam skierujmy się do Central
Avenue, a w niej
wybieramy
Peace Dinner
Zaraz po wejściu zacznie się scenka, w której pojawi się
trzecia plotkarka, Chikalin. Jak w poprzednich dwóch przypadkach,
musimy od niej wyciągnąć wszystko, co wie. Po zdobyciu tych
informacji, wracamy do
Kameya Alley
Tak, to ten pasaż handlowy w Hirasace, którą już odwiedzaliśmy
kilka razy. Najpierw odwiedzamy księgarnię Satomi Tadashi i
kupujemy „Sweeptakers Magazine”. Fajna melodyjka leci w tle, co?
Gdy już mamy gazetę, idziemy do
Kuzonoha Detective Agency
Pomówmy z Todorokim i rozpuśćmy nowe plotki. To by było na
tyle w tej części miasta, opuszczamy ją i poprzez menu
międzydzielnicowe wybieramy się do Yumezaki. Tam odwiedzamy
najpierw
Mu Continent Casino
Tu fabuła nie potoczy się dalej, ale za to możemy sobie pograć
i zarobić wcale konkretną forsę… albo ją stracić. Jeżeli
gramy na emulatorze to wygrać będzie dużo łatwiej. Jak już się
nachapiemy keszu, to opuszczamy kasyno i idziemy do znajdującego się
naprzeciwko budynku.
Zodiac
Wszystkie drzwi są pozamykane, poza jednymi, na północy,
prowadzącymi do klubu. Gdy wejdziemy, zacznie się scenka i spotkamy
Annę. Chwilę potem Anna wyjdzie, a zacznie się druga scenka, w
wyniku której „Underpants Gang Leader” opuści nasz zespół.
Zanim jednak wyruszymy za nim w pogoń, pomówmy ze wszystkimi w
klubie i idziemy do Kuzonoha Detective Agency by rozpuścić kolejną
plotkę. Teraz dopiero wracamy do Zodiacu i idziemy za Michelle.
Pierwsze piętro
Nie ma tu niczego ciekawego, ale zaczynają się znowu losowe
walki. Jeśli nasz zapas przedmiotów jest na wyczerpaniu, to lepiej
teraz się cofnąć i kupić sobie ich trochę. Idziemy cały czas na
północ, żeby dojść do schodów na drugie piętro.
Drugie piętro
Jeśli rozpuściliśmy plotkę o tym miejscu, znajdziemy tu kilka
przedmiotów. Na zachód powinna być skrzynka z Agi Card. Na
wschodzie znajdziemy Jio Card. Na północnym wschodzie leży Dia
Card. Bardziej na południe od niej leży Bufu Card. Na południowym
wschodzie w skrzynce czeka Free Tarot. Na południu znajduje się
Magna Card, a na południowym zachodzie znajdziemy 3 Medicine.
Idziemy na zachód, gdzie jest skrzynia z Aqua Card i schody na
Trzecie piętro
Idziemy na wschód. Po drodze znajdziemy na podłodze plamę,
omijamy ją szerokim łukiem. Nie ma tu żadnych skrzynek, więc
naszym jedynym celem na tym piętrze jest
Staff Room
Zaraz po wejściu porozmawiajmy z Yukino i wybieramy odpowiedź
„Sure”. Porozmawiajmy z uczniami, a ze skrzyni bierzemy
„Mysterious Mask”. Teraz możemy już stąd wyjść. Idziemy
trochę bardziej na północ, do
Secret Club
Gdy wejdziemy, zacznie się długa scneka z Ekichim w roli
głównej. Kiedy pojawi się opcja pomagania mu albo nie, wybieramy
odpowiedź „Let’s watch how it goes”. Będzie to miało ważny
wpływ na dalszy ciąg gry. Po wszystkim znajdziemy się poza
Zodiakiem, w Yumezaki. Idziemy do Hirasaki, a tam do
Kasugayama High
Powita nas krótka scenka, podczas której Ekichi powie nam, gdzie
powinniśmy iść.
Pierwsze piętro
Wchodzimy do klasy 1-2, porozmawiajmy z Ekichim i wybieramy
odpowiedź „I’m cooler than you”. Na północnym zachodzie
możemy się uleczyć. To wszystko na tym piętrze, idziemy na
południowy wschód, gdzie są schody na
Drugie piętro
Nie ma tu nic do roboty, dlatego od razu kierujemy się na zachód,
żeby wejść do
Student Council Room
Najpierw odbywamy nową rozmowę z Ekichim, żeby odblokować
krótką scenkę. Potem porozmawiajmy z uczniami, żeby dowiedzieć
się, gdzie ukrywa się przewodniczący. Po wyjściu z pomieszczenia
idziemy na
Trzecie piętro
wchodzimy do klasy 3-1, która jest zaraz przy schodach.
Porozmawiajmy z uczniami a potem z tym, który stoi pod tablicą.
Druga rozmowa z nim ujawni, że ten, którego szukamy jest w klasie
2-4. Schodzimy więc na
Drugie piętro
Idziemy do klasy 2-4, która znajduje się tuż przy rozwidleniu,
we wschodniej części piętra. Porozmawiajmy z Ekichim a potem z
trójką uczniów, która go otacza. Od jednego dowiemy się, że
nasza zguba jest w piwnicy. Wychodzimy więc z klasy i schodzimy na
Pierwsze piętro
W walkach pewnie ciut ucierpieliśmy, więc może zacznijmy od
darmowego leczenia. Jest to o tyle wygodne, że dokładnie
naprzeciwko sali gimnastycznej są schody prowadzące do
Piwnicy
Idziemy na południowy zachód, otwieramy drzwi i cieszymy się
scenką. Teraz czeka nas zabawa. W odróżnieniu od innych lokacji,
ta nie ma mapy, więc będzie trzeba biegać trochę po omacku.
Odchodzimy do drzwi obok który stoi Yukino. Teraz wychodzimy i idziemy
tak długo przed siebie, aż znajdziemy wejście do kolejnego
pomieszczenia. Cały numer polega na dwukrotnym obejściu całej
drogi. W każdym kolejnym pomieszczeniu rozmawiajmy ze wszystkimi
członkami drużyny. W końcu, kiedy drugi raz dotrzemy do startowej
lokacji, powinna zacząć się scenka. Jeśli się nie zacznie,
zróbmy jeszcze jedną rundkę. Podczas rozmowy wybieramy następujące
odpowiedzi: „Because nobody found the exit”, “Only one person”,
“Mirror”, “I can see other stuff around me”, “I can see
things indirectly”. Dzięki temu wydostaniemy się na zewnątrz.
Ponownie jesteśmy w głównej części szkoły. Wracamy na
Pierwsze piętro
Idziemy od razu do Sali gimnastycznej, gdzie obejrzymy scenkę.
Potem wracamy do szkoły i udajemy się na
Trzecie piętro
Porozmawiajmy z pierwszym chłopakiem, którego spotkamy, a który
powie nam o duchu o imieniu Bukimi. Teraz powtarzamy manewr, który
robiliśmy z Hanako. Wracamy do Kuzunoha Detective Agency,
rozpuszczamy plotkę i wracamy do Kasugayama High, chodząc po
korytarzach, aż napotkamy bossa.
Boss: Bukimi
Hp: 256
Sugerowany poziom: 10-11
Ta walka nie powinna być trudna, bo Bukimi ma śmiesznie mało
punktów życia. Wspólne ataki Person szybko ją rozłożą.
Po walce idziemy do chłopaka, od którego usłyszeliśmy o Bukimi
i dajemy mu zdobyty Bukimi Nametag, a w zamian dostaniemy 5 Soma.
Teraz czas na ostateczne zakończenie sprawy w tej szkole. idziemy na
Czwarte piętro
Uwaga, teraz sprawdźmy, jak tam z poziomami doświadczenia.
Bukimi była łatwą przeciwniczką, którą można było bez
problemu załatwić na 10 poziomie, ale teraz dobrze mieć ok. 12.
Upewnijmy się, że zaliczyliśmy quest z Bukimi, bo później już nie
będzie można go zrobić. Następnie idziemy do drzwi prowadzących
na dach. Tam zacznie się scenka, a po niej kolejna walka z bossem.
Boss: Student Body President Yasuo
Hp: 740
Sugerowany poziom: 12-13
Dobrze by było, gdyby któraś z postaci miała czar Me-Dia,
leczący wszystkich członków drużyny. Yasuo atakuje zwykle
grupowo. Ma sporo hp, więc atakujmy go najmocniejszymi atakami jakie
mamy. Po walce oglądamy scenki, a znajdziemy się w końcu na ulicy
w Hirasace. Idziemy od razu do Yumezaki, a tam do
Central Avenue
Porozmawiajmy z Chikalin, żeby poznać garść nowych plotek o
sklepach. Po wysłuchaniu plotek koniecznie pomówmy z nią jeszcze
raz, a odblokujemy nową dzielnicę. Teraz idziemy do Gatten Sushi w
Hirasace i poplotkujmy z Toro. Po załatwieniu tej sprawy idziemy do
Rengedai, a tam do
Honmaru Park
Najpierw oglądamy scenkę a potem porozmawiajmy z trzecim
plotkarzem, Toku. Teraz dopiero idziemy do nowej dzielnicy, noszącej
nazwę Konan. Tam udajemy się do
Seaside Mall
Zakupów tu raczej nie zrobimy, za to odwiedzamy Sumaru Gyspsy. To
czwarta z plotkarzy. Porozmawiajmy z nią, wymieńmy wszystkie
posiadane plotki. Możemy też skorzystać z usługi „Divination”,
która na pewien czas (ok. 15 minut) podniesie jeden z naszych
wskaźników. Po załatwieniu wszystkiego pomówmy jeszcze raz z
cyganką i wychodzimy. Tak jak radziła, udajemy się do
Honmaru Park
Tak, to ten sam park w Rengedai, gdzie byliśmy przed chwilą.
Porozmawiajmy ze wszystkimi członkami drużyny. Wniosek jest jeden –
musimy odwiedzić naszą ulubioną agencję detektywistyczną.
Kuzunoha Detective Agency
Wchodzimy i pomówmy z Todorokim, żeby uruchomić scenkę, która
trochę wyjaśni, jeśli chodzi o zachowanie dzieciaków w parku.
Następnie rozpuśćmy wszystkie posiadane plotki. Teraz możemy
kupować lepszy sprzęt w sklepach w Yumezaki. Idziemy więc tam i
kupmy wszystko, na co nas stać. Teraz udajemy się do Konan, a tam
do
Konan Police Departament
Oglądamy scenkę, Porozmawiajmy z chłopakiem przesłuchiwanym
przez policjanta, potem z policjantem a na koniec z bratem głównego
bohatera. Teraz wychodzimy i wchodzimy ponownie, raz jeszcze pomówmy
z chłopakiem, żeby poznać imię ducha. Następnie czas na
standardowy numer z plotkami, a po ich rozpuszczeniu kierujemy się
do
Abandoned Factory
Po wejściu do środka przeczytajmy ulotkę, która leży na
podłodze. Wszystkie drzwi są pozamykane, poza jednymi, które
znajdziemy w południowej części budynku. Przez nie dostaniemy się
do
Main Enterance
Pokręćmy się trochę po okolicy, a w końcu zaatakuje nas
szafka, czyli kolejny mini-boss.
Boss: Closet Old Lady
Hp: 1030
Sugerowany poziom: 13-14
W tej walce naszym podstawowym narzędziem będzie czar Me-Dia, bo
boss atakuje wyłącznie atakami grupowymi, a dodatkowo lubi zamrażać
i truć. Zanim stąd wyjdziemy, koniecznie przeczytajmy dwie kartki.
Pierwsza leży na beczkach we wschodniej części sali a druga w
korytarzu, niedaleko tych beczek, w kierunku południowo zachodnim,
na drewnianych skrzyniach. Gdy to zrobimy, możemy opuścić to
miejsce. Kierujemy się do
Konan Police Departament
Dajemy małemu chłopakowi szafkę, w której siedział duch, a on
w zamian obdaruje nas Incense Card. Opuszczamy tą dzielnicę i
wybieramy się do Yumezaki, a tam do
Mu Continent
Po obejrzeniu scenki porozmawiajmy ze wszystkimi i opuszczamy to
pomieszczenie jedynymi dostępnymi tu drzwiami.
Pierwsze piętro
Znowu przed nami korytarze pełne wrogów. Zacznijmy od
skierowania się na zachód, gdzie znajdziemy skrzynkę (taka
zielona) z 2 Rough Drink. Teraz idziemy na wschód. Skrzynka jest
pusta, ale za to są tu schody na
Drugie piętro
Schody prowadzące na kolejne piętro znajdują się na południe
od tych, po których weszliśmy. Nie ma tu nic ciekawego, więc
skorzystajmy z nich i idziemy na
Trzecie piętro
To tylko krótki przystanek, bo zaraz wchodzimy na
Czwarte piętro
Na południowy wschód leży skrzynka ze Str Card. Bierzemy ją i
wracajmy na
Drugie piętro
Na południu są schody prowadzące niżej, przy czym nie są to
te schody, po których tu weszliśmy. Schodzimy po nich na
Pierwsze piętro
Uważajmy na skrzynkę, bo jest to pułapka. Idziemy dalej, żeby
znaleźć nowe schody wiodące na
Drugie piętro
Kierujemy się na zachód, a tam znowu będzie trzeba zejść po
schodach na
Pierwsze piętro
Ufff… sporo tego krążenia, co? A to jeszcze nie koniec. Na
południu leży skrzynka, a w niej demon o imieniu Faust. Po jego
pokonaniu dostaniemy Wonderous Egg. Tuż za nim są schody na
Drugie piętro
A właściwie to tylko na półpiętro, bo zaraz przed nami schody
na
Trzecie piętro
Tu również nie zabawimy zbyt długo, bo za zakrętem czekają
schody w dół, prosto na
Drugie piętro
Kilka kroków przed siebie, nowe schody i wchodzimy na
Trzecie piętro
Idziemy na zachód i bierzemy ze skrzyni 1000 jenów. Po jej
opróżnieniu wchodzimy na
Czwarte piętro
Idziemy na północny zachód, gdzie w skrzynce czeka Maha-Aqua
Card. Po jej wzięciu wracamy na poprzednie piętro.
Trzecie piętro
Idziemy na południe a potem cały czas przed siebie, tak długo
aż wreszcie znajdziemy schody. Po drodze miniemy Trish Foutain -
można skorzystać z jej usług. Jeśli nie, wchodzimy na
Czwarte piętro
Idziemy cały czas na północ aż dojdziemy do drzwi prowadzących
do Videogame Room. To ostatnia lokacja w tym miejscu. Oglądamy
scenkę, a przeniesiemy się na ulice Yumezaki. Pewnie już wiadomo,
gdzie się udać, co?
Giga Macho
Od razu, gdy tylko wejdziemy, zostaniemy rzuceni na głęboką
wodę. Na pierwszym piętrze nie ma niczego ciekawego, więc od razu
idziemy prosto na północ, gdzie znajdziemy schody prowadzące na
Drugie piętro
W północnej części są schody, ale żeby do nich dotrzeć,
musimy zrobić długą rundę między półkami. Trochę to zajmie,
ale w końcu dostaniemy się na
Trzecie piętro
W południowej części tego piętra jest winda, do której musimy
dotrzeć. Niedaleko niej jest skrzynka, w której siedzi Lich. Jego
pokonanie da nam Exorcism Incense. Jeszcze wcześniej znajdziemy
skrzynię z Physical Guard. Teraz wchodzimy do windy i zjeżdżamy na
Drugie piętro
Tuż koło windy jest skrzynia z Revelation. Bierzemy je, wracamy
do windy i jedziemy na
Piąte piętro
Tu, podobnie jak na poprzednim piętrze, wpadliśmy tylko po
skrzynkę. Jest w niej Smart Move Ring. Po jego zabraniu wchodzimy do
windy i jedziemy na
Czwarte piętro
Jest tu kilka skrzyń, z których jedna zawiera demona o
przyjemnym imieniu Rasputin. Jego pokonanie da nam Slippery Powder.
Inne skrzynie zawierają Str Incense i Magical Guard. W północnej
części znajdziemy schody, po których wejdziemy na
Piąte piętro
Idziemy na północ, aby znaleźć drzwi wiodące do FM Live
Studio. Tam obejrzymy scenę a po niej znajdziemy się w Yumezaki.
Przez pewien czas będzie trzeba teraz radzić sobie bez Lisy.
Przechodzimy na mapę miasta, żeby zobaczyć, że pojawiła się
nowa dzielnica – Aoba. Idziemy do niej.
Aoba
Najpierw pomówmy z występującym na mapie, tuż obok Aoba Park,
Middle Aged Man. Od niego poznamy nową plotkę. Teraz udajemy się
do centrum handlowego tej dzielnicy, a w niej do sklepu
2xSlash
Podejdź do czerwonego komputera i naciśnijmy klawisz akcji. W
ten sposób poznamy Baofu, piątego z plotkarzy. Oczywiście,
wymieniamy z nim bieżące informacje. Teraz wracamy do Hirasaki, a
tam do centrum handlowego, gdzie Musimy odwiedzić
Ramen Shiraishi
Pomówmy z facetem, który stoi koło rogu lady, od niego dowiemy
się nieco więcej na temat wydarzeń w parku. Teraz odwiedzamy
czwórkę pozostałych plotkarzy (Toku w Honmaru Park, Toro w Gatten
Sushi, Chikalin w Peace Dinner, Sumaru Gyspy) i zdobywamy informacje
na temat sklepów w Aoba. Po wszystkim udajemy się do naszej
ulubionej agencji detektywistycznej, by rozpuścić plotki o sklepach
a także tą o mówiących kwiatach oraz o duchu w Aobe Park. Teraz
idziemy do części handlowej w Aoba i kupujemy sobie nowy ekwipunek.
Następnie kierujemy się do
Aoba park
Jeśli rozpuściliśmy plotkę o duchu, to szybko go spotkamy
osobiście.
Boss: Linda
Hp: 380
Sugerowany poziom: 17-18
Ta walka jest banalna, pod warunkiem, że wyłączymy Persony i
będziemy walczyć atakami fizycznymi. Wtedy Linda nie powinna
przeżyć nawet jednej tury. Po walce zdobędziemy Linda’s bra.
Wracamy do
Ramen Shiraishi
Dajemy stanik Lindy facetowi, od którego jako pierwszego
usłyszeliśmy informacje na jej temat. W zamian dostaniemy Fray
Card. Teraz wracamy do parku, żeby wyjaśnić sprawę z kwiatami.
Aoba Park
Niedaleko wejścia zauważymy czerwony kwiat. Porozmawiajmy z nim,
a gdy przyjdzie opcja wyboru odpowiedzi, wybieramy “They can sapek
with their eyes”. W zamian dostaniemy Ointment. W południowo
wschodnim rogu jest skrzynka z 2 Antidote, a w południowym –
skrzynia z 3 Rough Drink. W północno zachodniej części znajdziemy
skrzynkę z Exorcism Incense, a niedaleko jej znajduje się
pomarańczowy kwiat. Podczas rozmowy z nim wybieramy „Good
Morning”, a podaruje nam Antidote. Idziemy teraz na północny
wschód, gdzie znajdziemy żółty kwiat. Odpowiedź na jego pytanie
brzmi „It’s the Sun”, a w nagrodę dostaniemy Jewel. Na wschód
od kwiata jest skrzynka z Vit Card. Teraz kierujemy się na północ,
gdzie znajdziemy bramę prowadzącą do drugiej części parku,
zwanej
Aoba Park North
Tuż koło wejścia jest żółto zielony kwiat. Podczas rozmowy
wybieramy odpowiedź „Horny and Posionous”. W zamian dostaniemy
Jewel. Idziemy dalej na zachód, a potem na północny wschód, żeby
znaleźć skrzynkę z Sevel Color Light. Teraz kierujemy się na
północny wschód, żeby ze skrzynki wziąć 3 Chewing Soul. Dalej
na północny wschód jest niebieski kwiat. Rozmowa z nim nic nie da.
Nieco na południe od niego jest skrzynia z Kikuichi Monji. Wracamy
teraz do niebieskiego chwasta i idziemy na północny zachód od
niego, by znaleźć jego brata bliźniaka. Dajemy mu swoje hp (zleci
wszystkim postaciom do jednego), a w zamian dostaniemy Rebirth Orb.
Idziemy dalej na zachód, tam jest skrzynka,z której wyskoczą dwie
Kabandy. Po ich pokonaniu dostaniemy Str Incense. Idziemy na północny
zachód, a gdy dojdziemy do muru, kierujemy się bardziej na wschód,
żeby znaleźć purpurowy kwat. Odpowiedź na jego pytanie brzmi „All
flowers are essentially the same”. Dostaniemy za nią Exorcism
Incense. Idziemy dalej na wschód, żeby znaleźć wyjście z tego
obszaru.
Music Hall
Pomówmy z trójką pracowników i kupmy od nich przypinki za 10
000 jenów. Po transakcji możemy wejść do środka.
Pierwsze piętro
Skręcamyw pierwszy zakręt prowadzący na wschód i idziemy nim
aż do końca, żeby znaleźć skrzynkę z Vit Incense. Teraz wracamy
na główny szlak. Idziemy do drzwi i przechodzimy przez nie, żeby
uruchomić scenkę.
Stage Wing
Oglądamy scenkę, a gdy będzie ponownie można się poruszać,
pomówmy z Ekichim. Podczas rozmowy wybieramy opcję zostawienia Lisy
samej sobie, tak jak to wcześniej zrobiliśmy z Ekichim podczas jego
walki z konkurentem. Oglądamy występ „Muses” a zaraz po nim
czeka nas walka z bossem.
Boss: Prince Taurus
Hp: 1230
Sugerowany poziom: 21-22
To starcie trzeba rozstrzygnąć dość szybko, bo czas goni. Mamy
30 minut na pokonanie bossa, znalezienie w budynku Oracle i
wydostanie się stąd. Niech Maya ciągle używa Me-Dia, podczas gdy
reszta tłucze w niego najlepszym co ma. Po walce wychodzimy do
salki, następnie na korytarz. Idziemy do korytarza, w którym są
trzy Waiting Room. Oracle jest w trzecim, w środkowej szafce.
Bierzemy je i wychodzimy z budynku wyjściem znajdującym się na
północny zachód od nas. Czasu powinno wystarczyć bez problemu. Po
walce krótka sekwencja fmv i dziwna scenka („Jesteś pionkiem
Hitlera”?) z Profesor Ideal. Po wszystkim wyjdziemy na miasto.
Kierujemy się do Aoby, do sklepu
2xSlash
Nie kupujmy tu niczego Lisie, na razie nie będzie nam to
potrzebne, a niebawem będziemy mieć dostęp do nowych sklepów. W
sklepie oglądamy scenkę z udziałem Ellie. Siadamy do komputera,
wymieniamy plotki, a potem wykonajmy standardowy obchód plotkarzy
(dla przypomnienia: Toku w Honmaru Park Park, Toro w Gatten Sushi,
Chikalin w Peace Dinner, Sumaru Gyspy), potem rozpuśćmy plotki u
Todorokiego i udajemy się na zakupy w pasażu handlowym w Konan. Po
zakupach idziemy do Hirasaki, a tam do
Smile Hirasaka
Zostanieny sami… Niewesoło to wygląda, ale wrogowie też nie
będą atakować nas grupami. Kierujemy się do razu na południowy
zachód, gdzie są schody. Koło nich znajdziemy skrzynkę z 3
Chewing Soul. Po ich zabraniu schodzimy na
Trzecie piętro
Biegnijmy cały czas na wschód, przy rozdrożu skręcamy na
południe, potem znowu na wschód i tak cały czas, aż spotkamy
Mayę, która dołączy do nas. Idziemy teraz na północny wschód,
żeby znaleźć skrzynkę z 30 000 jenów. Trochę bardziej na wschód
od niej są schody na
Drugie piętro
Schody niżej są obok tych, którymi tu zeszliśmy, ale najpierw
idziemy na północny zachód, żeby ze skrzyni wziąć 3 Awaken G, a
potem dokładniej w przeciwną stronę, żeby znaleźć skrzynię z
Maha-Agi Card. Dopiero teraz schodzimy na
Pierwsze piętro
Nie ma tu niczego, więc od razu schodzimy do piwnicy.
Piwnica
W południowej części spotkamy Yukino, ale żeby do niej dotrzeć
będzie trzeba trochę pokluczyć między skrzynkami. Gdy i ona
dołączy do nas, wracajmy na
Trzecie piętro
Na zachodzie są nowe schody, z których korzystamy, aby zejść
na
Drugie piętro
Bez tracenia czasu schodzimy jeszcze niżej, na
Pierwsze piętro
Biegniemy na południe, żeby znaleźć Lisę. Gdy i ona dołączy
ponownie do naszego zespołu, wracamy do schodów, którymi tu
przybyliśmy i schodzimy niżej, do
Piwnicy
Na północnym zachodzie jest skrzynia z Suku Kaja Card. Dokładnie
naprzeciwko jest skrzynia z potworkiem, po pokonaniu którego
zdobędziemy Vit Incesne. Tuż obok jest winda, z której korzystamy,
żeby wjechać na
Czwarte piętro
Odszukajmy na mapie toaletę, w której startowaliśmy i idziemy
do niej. Gdy wejdziemy do środka, przywita nas długa i wesoła
scenka, a po niej nowy boss fight.
Boss: Belphegor
Hp: 1890
Boss: Ixquic
Hp: 1550
Pierwsza walka z dwoma bossami na raz. Używajmy maksymalnie
najmocniejszych ataków grupowych, a jeśli takich nie mamy,
skoncentrujmy się na dziewczynce z wielkim mieczem. Tetsuya ze swoim
mieczem powinien jej zrobić sporo kuku. Maya przez całą walkę
powinna leczyć drużynę a Lisa może jej w tym pomagać. Po walce
znajdziemy się poza budynkiem. Teraz idziemy do Yumezaki, a tam do
Peace Dinner
Porozmawiajmy z Fuyuko, a gdy spyta nas, odpowiadamy „I wasn’t
scared”. W ten sposób poznamy nową plotkę. Idziemy do agencji i
rozpowszechniamy ją, a potem udajemy się do
Abandoned Factory
Pobiegajmy po okolicy aż pojawi się nasz boss. Powinien być
łatwiejszy do złapania w pomieszczeniu oznaczonym dwójką.
Boss: Cursed Taxi
Hp: 1500
Sugerowany poziom: 25-26
Uwaga, to może być trudna walka. Jego Radical Powerslide często
zabija postać jednym trafieniem i kończy walkę. Po pokonaniu
dostaniemy Tuck Hat. Idziemy do Fuyuko i dajemy jej go. Okaże się,
że to nie ta czapka co trzeba, ale i tak dostaniemy Me-Diarama Card.
Porozmawiajmy z nią celem zdobycia nowej plotki, rozpuśćmy ją i
wracamy do fabryki. Teraz idziemy do pomieszczenia, którego drzwi
oznaczono trójką. Po pewnym czasie powinien pojawić się
poszukiwany wróg.
Boss: Cursed Private Taxi
Hp: 1600
Sugerowany poziom: 25-26
Walka, przynajmniej u mnie, dużo prostsza niż poprzednia, bo tym
razem nie używał wcale ataków grupowych. Po pokonaniu zanosimy
Fuyuko prawdziwy kapelusz, w zamian dostaniemy Sacrifice Card. Teraz
idziemy do Yumezaki i wybieramy
GOLD
Po scence porozmawiajmy ze wszystkimi w pomieszczeniu, po czym
wychodzimy na korytarz. znajdziemy się na
Pierwszym piętrze
Tuż za zakrętem na północ jest Cabinet, wchodzimy tam,
oglądamy scenkę i wychodzimy. Teraz idziemy na zachód, aż
dojdziemy do Boys Locker Room. wchodzimy tam przejściem koło drzwi
i obszukujemy szafę, żeby znaleźć Agi Incese. Nieco dalej jest
przebieralnia dziewczyn, a w niej, w tym samym miejscu 50 000 jenów.
Naprzeciwko przebieralni są schody prowadzące na
Drugie piętro
Na północnym zachodzie jest Cabinet, więc wchodzimy do niego,
oglądamy scenkę, po czym wychodzimy i idziemy na południowy
wschód, gdzie znajdziemy schody na
Trzecie piętro
Idziemy na północny wschód. Są tu dwie przebieralnie. W
chłopięcej znajdziemy Me-Diarama Card, a w dziewczęcej All Card.
Wychodzimy i idziemy na wschód, do przebieralni mężczyzn.
Wchodzimy tam, oglądamy scenkę a następnie schodzimy na sam dół,
na
Pierwsze piętro
Wracamy do sali ćwiczeń (Boxing Gym) w której zaczynał się
ten poziom. Po scence opuścimy to miejsce. Idziemy teraz do Konan, a
tam do
Sky Museum
Zaraz po scence zacznie tykać licznik. Mamy 40 minut na
znalezienie wszystkich dzieciaków. Zaczynamy od
Pierwszego piętra
Tu nie ma nikogo do ratowania, więc od razu biegniemy na północ,
a potem na zachód, aby po schodach wejść na
Drugie piętro
Biegniemy na zachód, potem zaś na południe, aż do końca.
Dalej na zachód, aż dojdziemy do trzech pomieszczeń określanych
jako „Showroom”. Dzieci są w trzecim z nich. Dalej idziemy na
wschód, aż do
Stairway lobby
Tu obejrzymy scenkę. Wybieramy odpowiedź w której Maya będzie
musiała poradzić sobie sama. Po tym opuszczamy pomieszczenie tymi
samymi drzwiami, jakimi opuściła je Akari. Idziemy na zachód a
potem na południe, aby dotrzeć do schodów na
Trzecie piętro
Biegniemy na wschód, a potem na południe. Na rozwidleniu
skręcamy na zachód i idziemy tam, aż znajdziemy kolejne Showroom z
dzieciakami. Wracamy do miejsca, w którym zaczynał się ten poziom,
idziemy na północ aż do schód, po których póki co wejść nie
możemy. Skręcamy na zachód aż dojdziemy do jeszcze jednego
Showroom. Uratujmy dzieciaki i idziemy do schodów, po których teraz
będzie można wejść. Przed nami
Czwarte piętro
Po scence zaczną się losowe walki. No to będzie trudniej. Z
punktu startowego idziemy na północ, a potem na wschód. Powinniśmy
dotrzeć do sali, w której stoją modele samolotów. Z niej
kierujemy się na północy wschód, żeby znaleźć przedostatnie
Showroom. Wracamy do punktu startowego i idziemy na południe, aż
dojdziemy do zablokowanych na razie schodów. Skręcamy na zachód i
idziemy przed siebie, aż znajdziemy drogę wiodącą na południe.
Biegniemy nią, po czym skręcamy na północny zachód, gdzie
powinno być ostatnie Showroom. Po jego opróżnieniu wracamy do
schodów i wchodzimy na
Piąte piętro
Odliczmy sobie jakieś 2-3 minuty. Resztę czasu możemy poświęcić
na levelowanie w spokoju. Za drzwiami na dach bowiem czeka nas długa
seria scenek, a po ich zakończeniu – walka z bossem.
Boss: King Leo
Hp: 2170
Sugerowany poziom: 28-29
Cechuje go wysoka odporność na ogień, a co za tym idzie, niska
na wodę i lód. Jest także generalnie dość wrażliwy na ataki
fizyczne. Na tym etapie powinniśmy mieć już mocniejszy czar
leczniczy. Po walce dosłownie wylądujemy w Konan. Na razie idziemy
do Rengedai, pomówmy z Senile Old Man, który opowie nam plotkę o
Kuchisake. Teraz udajemy się do
Kuzonoha Detective Agency
Oglądamy scenkę a następnie spróbuj wyjść. Profesor Ideal
wręczy nam wówczas książkę „In Laquetti”. Porozmawiajmy z
Todorokim i rozpuśćmy plotkę o Kuchisake. Po załatwieniu tego
udajemy się do znajdującej się w Rengedai
Arashi Shrine
Tu jest tylko scenka do obejrzenia. Znajdziemy się na ulicy.
Zanim jednak pójdziemy dalej, wracamy do Kameya Alley w Hirasace. W
sklepach można kupić nową broń. Jeśli nie daliśmy do tej pory
10 000 jenów kotu w agencji detektywistycznej, to zróbmy to teraz,
a dostaniemy zestaw podnoszący statystyki. Po zrobieniu tego
wszystko idziemy do
Mt. Iwato
Wchodzimy do środka, oglądamy scenkę i przechodzimy na kolejny
poziom. Po pewnym czasie powinna pojawić się pani w masce z nożem.
Boss: Kuchisake
Hp: 666
Sugerowany poziom: 29
Walka jest prosta, nawet fizykami zdejmiemy ją w kilka tur.
Zdobytą maskę zanosimy facetowi, od którego poznaliśmy plotkę, a
dostaniemy Meghid Card. Teraz wracajmy do góry.
Iwato Cave
Porozmawiajmy ze wszystkimi członkami drużyny i idziemy dalej.
B1
Najpierw idziemy do południowo-zachodniego krańca mapy, żeby
znaleźć skrzynię z Hp Incense. Potem kierujemy się na południowy
wschód, gdzie znajdziemy wejście do
Mirror Spring
Oglądamy scenkę a po niej porozmawiajmy ze wszystkimi w
drużynie, po czym wychodzimy z tej sali drugimi drzwiami.
B1
idziemy cały czas na wschód, aż dojdziemy do
Hidden Room
Porozmawiajmy ze wszystkimi członkami drużyny, a ze skrzyni
bierzemy Pink Argus Mask. Wracamy do poprzedniej lokacji
B1
Idziemy na północny zachód, do zaułka, w którym znajdziemy
skrzynię z 2 Streamers. Teraz idziemy na północny wschód, żeby
znaleźć wejście do kolejnego
Mirror Spring
Przed nami kolejna scenka z przeszłości. Po niej wychodzimy z
tego pomieszczenia drugim wyjściem. Idziemy cały czas na południe,
żeby znaleźć drugie
Hidden Room
W nim jest skrzynka z „Yellow Owl Mask”. Bierzemy ją i
pomówmy z resztą paczki. Po skończeniu rozmów wychodzimy do
B1
Idziemy na południowy zachód, jest tam skrzynka z Muscle Drink.
Następnie kierujemy się na północ, gdzie znajdziemy kolejne
Hidden Room
Znajdziemy tutaj „Red Eagle Mask”. Wychodzimy stąd i idziemy
na północny zachód, żeby opuścić ten obszar,
B2
Kierujemy się na północny wschód i przechodzimy ukrytym
przejściem do drugiej części tego obszaru. Tutaj kierujemy się na
północ, by przez jaskinię przedostać się do następnej części.
Tu, gdziekolwiek nie pójdziemy, zapewne szybko spadniemy w dół,
prosto do
B3
W centralnej części jest skrzynia z 2 Wonderous Eggs. Na północy
w skrzynce siedzi potwór, po jego pokonaniu dostaniemy Disguise
Goods. Na zachodzie znajdziemy 2 Awaken G a w zaułku na południowym
wschodzie 2 Sedative. Aby się stąd wydostać, kierujemy się na
wschód. Wrócimy w ten sposób do
B2
Idąc powoli i uważając, by znowu nie spaść, kierujemy się na
północny zachód, gdzie znajdziemy kolejne
Mirror Spring
Oglądamy scenkę, po niej odbywamy kolejną serię rozmów i
wychodzimy z pomieszczenia drugim wyjściem. Kierujemy się na
południe, gdzie znajduje się przedostatnie już
Hidden Room
Znajdziemy tu Blue Swan Mask. Znowu przyjdzie nam odbyć rozmowy z
całą drużyną. Wychodzimy i wracamy do
B2
Idziemy cały czas na wschód, żeby znaleźć skrzynię z 30 000
jenów. Trochę przed nią jest wejście na kolejny poziom.
Korzystamy z niego.
B3
Kierujemy się na północny wschód, żeby ze skrzyni wziąć 2
Rebirth Orb. Teraz udajemy się na sam wschód, gdzie znajdziemy
wejście do
Hidden Room
Nie ma tu maski, ale porozmawiać i tak musimy. Wracamy i idziemy
sporo na północny zachód. W ten sposób dotrzemy do
B4
Idziemy na północny zachód, zaś przy wejściu do jaskini
cofamy się na południe, żeby znaleźć skrzynię z Organ Hands.
Idziemy na północ, gdzie znajdziemy ostatnie Mirror Spring, a w nim
zacznie się scenka zakończona walką z bossem.
Boss: Shadow Maya
Hp: 2600
Sugerowany poziom: 31-32
Ze względu na jej mocne ataki grupowe, miejmy najmocniejsze czary
lecznice w ciągłym użyciu. Poza tym walka jest prosta. Po
zakończeniu oglądamy scenki i wychodzimy ze świątyni. Udajemy się
najpierw do
Lotus
W obu sklepach z bronią i pancerzami można kupić nowy sprzęt.
Po uzupełnieniu stanu pamiętajmy, że mamy nowe wersje Person.
Wszystkie są na pierwszych rangach, więc warto iść do Abandoned
Factory, powalczyć nimi i odblokować im rangi oraz czary. Dopiero
po tym idziemy do Katatsumuri, a tam wchodzimy do pierwszej dostępnej
lokacji, czyli
Katatsumuri Entrance
Zostanie nam dany wybór. Zdecydujmy się na pierwszą odpowiedź,
„Frontal Assault”, bo będzie łatwiej, choć dłużej. Pierwszą
walkę musimy stoczyć automatycznie, a potem już tylko cały czas
biegniemy przed siebie, aż do celu, którym jest
Hero’s Temple
Stoczymy tu identyczną bitwę z tą pierwszą. Po wszystkim
oglądamy scenki, porozmawiajmy z ludźmi a następnie wracamy tą
samą drogą do miasta. Przed wejściem na dzielni stoi facet, z
którym musimy pogadać, aby odblokować nową plotkę. Idziemy do
agencji, załatwiamy to po czym wracamy tu. Ponownie musimy dojść
do świątyni a po drodze zaczepi nas pewnie boss:
Boss: Jumping Old Man
Hp: 777
Sugerowany poziom: 35
Prosta i przyjemna walka. Zdobycz zanieśmy zainteresowanemu, a
dostaniemy Divine Light Card. Teraz wracamy do
Hero’s Temple
Jeszcze raz pomówmy ze wszystkimi, by następnie opuścić
świątynię. W lokacji ją poprzedzającej skręcamy na zachód.
Idziemy przed siebie, między kolejnymi lokacjami przechodząc przy
pomocy wąskich przejść zwanych „Animal Trail”. W pierwszej
lokacji idziemy cały czas prosto, w najpierw na południowy zachód
a potem na północny wschód, w trzeciej na zachód, a przy Trish
Foutain skręcamy na północ. W czwartej idziemy na północny
zachód, żeby znaleźć skrzynkę z Recarm Card. Trochę na wschód
od niej jest przejście do nowej lokacji. Jest to
Caracol
Zaraz po scence czeka nas walka z bossem. Sugeruję dołączyć do
Tetsui jedną postać leczącą, inaczej będzie trudno. Jeśli
wybierzemy walkę samodzielną, naszym wrogiem będzie Longinus 13
(hp: 1200). Towarzysząc Lisie albo Yukino, trzeba będzie się
zmierzyć z Longinusem 12 (hp: 1400). Walka ramię w ramię z Mayą
albo Eikichim oznacza starcie z Longinusem 11 (hp: 1600).
Boss: Longinus 11, 12, 13
Hp: 1600, 1400, 1200
Sugerowany poziom: 39-40
Warto mieć zapas przedmiotów leczących albo postać z czarami
leczniczymi. Co jest najgorsze, Longinusy potrafią zapieczętować
nam Personę i wtedy trzeba stoczyć resztę walki przy pomocy ataków
fizycznych. Używajmy najmocniejszych posiadanych ataków. Na
szczęście musimy walczyć tylko z jednym z nich. Po walce oglądamy
scenkę. Możemy wyjść na miasto, a jeśli nie, to idziemy od razu
do Caracolu.
B1
Idziemy na północno-zachodni kraniec tego piętra, a potem
kierujemy się na wschód. Miniemy skrzynkę ze Str Card. Teraz
idziemy na północny wschód, gdzie znajdziemy schody wiodące na
B2
Idziemy na południowy wschód, a gdy dojdziemy do skrzyżowania,
udajemy się na północ. Idziemy przed siebie, aż dojdziemy do
pomieszczenia z ruchomą podłogą. Trzy razy wybieramy platformy
przesuwające się na północ a potem raz wchodzimy na tą
prowadzącą na zachód. Idziemy na północny wschód, po czym cały
czas przed siebie, aż dojdziemy do
Room of Stella
Stoczymy tu walkę z Niemcami, identyczną jak te wcześniejsze.
Po jej wygraniu pomówmy z całą drużyną i wychodzimy z
pomieszczenia drugimi drzwiami. Idziemy prosto, aż dojdziemy do
schodów prowadzących na
B3
W południowo-wschodnim rogu tego piętra jest skrzynka z
potworem. Za jego zabicie dostaniemy Hp Incense. Teraz kierujemy się
do centralnej części tego piętra, tam, gdzie jest niedokończony
pomost nad przepaścią. Od niego idziemy cały czas na północ a
potem na zachód. Znajdziemy tu trzy teleporty. Używamy środkowego,
żeby przenieść się na nowy obszar. Idziemy na północ, wchodzimy
na kolejny teleport a potem idziemy cały czas na południe, aż
dojdziemy do schodów na
B4
Idziemy prosto, aż dojdziemy do bramy. Wchodzimy w nią, żeby
uruchomić scenkę i walkę jednocześnie.
Boss: Longinus 8, Longinus 9, Longinus 10
HP: 2500, 2400, 2300
Sugerowany poziom: 41-42
To najtrudniejsza z walk, jakie do tej pory przyszło stoczyć w
Persona 2: Innocent Sin. walczymy tylko Personami i atakami typu
Fusion, jeśli mamy jakieś mocne grupowe (tzn. na wszystkich
wrogów), nie wahajmy się ich użyć. Gdy zaś nie będzie nam szło,
wracamy do miasta, następnie podbijamy rangi Person (szczególnie
nowa Persona Yukino ma mocne ataki grupowe), kupujemy sobie zapas
przedmiotów uzupełniających SP i próbujemy ponownie. Dobrze jest,
jeżeli nie mamy mocnych ataków grupowych, skupić wszystkie siły
na najsłabszym Longinusie 10. Gdy zostaną dwa, walka będzie
prostsza, a jeden to już formalność. Po walce Yukino opuści
drużynę.
B4
Kierujemy się na zachód, żeby znaleźć nowe schody. Dotrzemy
do
B5
idziemy cały czas na północny wschód, żeby znaleźć Room of
Stella. Oglądamy scenkę, Porozmawiajmy ze wszystkimi i wychodzimy
drugimi drzwiami. Idziemy teraz cały czas ścieżką na wschód aż
do skrzyżowania. Na nim skręcamy na zachód i idziemy teraz cały
czas tam, po drodze biorąc ze skrzynek 3 Jewel i 3 Wonderous Egg.
Gdy nie będzie można iść już dalej, kierujemy się na południe,
a znajdziemy drugie Room of Stella. Zróbmy tu to samo, co w
poprzednich. Po wyjściu drugimi drzwiami, idziemy na wschód. Teraz
idziemy na wschód i cały czas przed siebie, aż dojdziemy do
położonej za pomostem skrzynki, w której siedzi demon. Za wygraną
dostaniemy SP Incense. Idziemy dalej na wschód, żeby znaleźć
schody na
B6
Najpierw idziemy na południowy wschód, gdzie znajdziemy Achilles
Heels. Stamtąd udajemy się północ, żeby ze skrzynki wziąć Agi
Card. Idąc na północny zachód zdobędziemy Achilles Suit.
Następnie idziemy cały czas na południe, aby zdobyć SP Incese.
Teraz idziemy na południowy wschód, gdzie w kolumnowej sali
znajdziemy wejście do Time Loop Room. Zanim tam wejdziemy,
sprawdzamy stan punktów doświadczenia. Każdej postaci powinno to
nowego poziomu brakować coś ok. 25 000 albo mniej. Gdy już
wszystko będzie gotowe, wchodzimy do
Time Loop Room
Długa scenka, animacje i walka. A właściwie to dwie walki.
Boss: Joker
Hp: 2800
Sugerowany poziom: 44-45
Pierwsze starcie nie jest trudne, nawet tylko czterema postaciami
powinniśmy szybko sobie z nim poradzić. Po walce dostaniemy 25 000
tysięcy expa, dzięki któremu wszystkie postaci wskoczą na nowe
poziomy a hp i sp odnowi im się do pełna. Zaraz po scence czeka nas
druga walka.
Boss: Angel Joker
Hp: 3500
Sugerowany poziom: 44-45
Do drużyny dołączy Yukino, ale i walka będzie trudniejsza.
Najmocniejszy atak zabiera całej drużynie ok. 200-250 hp. Najgorsze
jest to, że może użyć każdego z twoich ataków. Ale i tak walka
ta jest prostsza od tej z trzema Longinusami. Po scenkach Yukino
odłączy się od drużyny i pójdzie z Anną, a w jej miejsce
wskoczy Jun. Teraz możemy wejść do miasta.
Xibalba
W sklepach z bronią jest trochę nowych rzeczy do kupienia, więc
nie omieszkajmy wyposażyć drużyny we wszystko, co najlepsze. Po
tych wszystkich bieganinach powinniśmy mieć sporo keszu. Zakupy
zrobione? W takim razie idziemy do Aoby, a tam do siedziby
Sumaru TV
Pomówmy z chłopakiem, który stoi w centrum, a poznamy plotkę o
Kudan. idziemy ją rozpowszechnić a potem kierujemy się do naszej
ulubionej fabryki, czyli
Abandoned Factory
Wyekwipujmy sobie oczywiście wszystkie nowe Persony i levelujemy
je do skutku. Otwarte są drzwi do Warehouse, a zaraz koło wejścia
jest szafka, w której znajdziemy Urdar Brunnr. Podczas biegania
powinniśmy w końcu spotkać przedmiot naszej plotki, czyli
Boss: Kudan
Hp: 2000
Sugerowany poziom: 45-6
Pierwsza z „plotkarskich” walk, która może zaboleć. Kudan
jest odporny na większość ataków Person, ale Giant Fist zabiera
mu prawie 600 hp. Ma jeden bardzo mocny atak grupowy. Ale to pestka.
Najgorsze jest „Prophecy”, które obniża rangę Persony do 1. Po
jego pokonaniu zanosimy głowę facetowi w stacji telewizyjnej.
Niestety, tym razem nie dostaniemy nagrody. Wychodzimy na miasto.
Xibalba
Teraz uważajmy. W mieście są cztery świątynie. Możemy wejść
tylko do jednej na raz, a gdy do niej wejdziemy, nie będzie można
wejść do pozostałych, zanim nie ukończymy tej jednej. Na dodatek,
ich wnętrza zmieniają się, w zależności od kolejności, w jakiej
je odwiedzamy. Czyli, jeśli chcemy dalej korzystać z tego opisu,
musimy je przechodzić w takiej kolejności, w jakiej tu opisałam.
Zaczynamy więc do Aquarius Shrine.
Aquarius Shrine
B1
Na pierwszym piętrze są dwie skrzynki. Ta na południowym
zachodzie zawiera 3 Magical Guardy, a na zachodzie znajdziemy Tetraja
Card. W środkowej części piętra są schody na
B2
Kierujemy się na północny zachód, gdzie znajdziemy ozdobione
kolorowymi kropkami drzwi. To jest Relief Room. Stoczymy tu prostą
walkę. Po niej porozmawiajmy z całą drużyną i wychodzimy drugimi
drzwiami. Teraz idziemy cały czas na południowy wschód, gdzie
znajdziemy skrzynię ze Str Incense. Od niej idziemy na północ, a
gdy dojdziemy do ścieżki na wschód, skręcamy na południowy
wschód. Tam, w małym, bocznym korytarzu są schody do
B3
Na południe jest skrzynia z 50 000 jenów, a na północ drzwi do
Relief Room. Tam musimy pokonać kilku randomowych Niemców,
porozmawiać i wyjść drugimi drzwiami. Teraz biegniemy na zachód,
a potem skręcamy na południe. Idąc bardziej na południowy wschód,
znajdziemy Tec Card. Następnie i idziemy na północ, skręcamy w
pierwszą ścieżkę na wschód, aż dojdziemy do drzwi. Wiodą one
do
Aquarius Room
Tu stoczymy walkę podobną do tej, którą mieliśmy okazję
stoczyć wcześniej.
Boss: Longinus 5, Longinus 6, Longinus 7
Hp: 2600, 2500, 2700
Schemat walki jest taki sam jak poprzednio. Teraz powinno być
łatwiej, bo mamy mocniejsze ataki grupowe z nowych Person. Po walce
znajdziemy się na ulicy. Idziemy do pasażu handlowego, a tam
odwiedzamy
Velvet Room
Jeśli w walce używaliśmy Hermesa, to dało się zauważyć, że
zmienił się po jej zakończeniu? Porozmawiajmy z Igorem, a on
wyjaśni nam tajniki mutacji. Zmieniamy Hermesa w Cronosa. Teraz
idziemy do Yumezaki, żeby odwiedzić drugą ze świątyń, czyli
Scorpio Shrine
Uwaga, w tym miejscu jest pełno kałuż zabierających SP. Są
one tak umiejscowione, że nie sposób ich ominąć. Kupmy zatem
sporo przedmiotów odnawiających SP zanim się tu zapuścimy.
Pierwsze piętro
Idziemy po prostu na północ, tuż za rogiem są schody na
Drugie piętro
Idziemy prosto przed siebie, a dojdziemy do Relief Room. Stoczmy w
nim walkę, pomówmy z resztą drużyny i wychodzimy z drugiej
strony. Idziemy na północny zachód, gdzie znajdziemy schody, po
których wrócimy na
Pierwsze piętro
Kierujemy się na wschód, potem zaś skręcamy na południe i raz
jeszcze na wschód, aż do końca. Skrzynka, która tu leży jest,
niestety, pusta. Idziemy dalej na południe, skręcamy na zachód,
żeby znaleźć skrzynkę z Meghidora Card. Zawracamy i idziemy dalej
na południe, aż do kolejnego zakrętu na zachód. Skręcamy w
niego, a dojdziemy do schodów na
Drugie piętro
Idziemy na północ, aż do skrzyżowania, na nim skręcamy na
wschód, a na kolejnym na północny wschód. Dojdziemy do nowego
Relief Room. Walka, rozmowa i wyjście drugimi drzwiami, czyli to co
zwykle. Po wyjściu znajdziemy schody prowadzące ponownie na
Pierwsze piętro
Niedaleko jest wyjście, więc możemy skorzystać, wrócić do
miasta, wyleczyć się, uzupełnić zapasy itd. Gdy wrócimy,
kierujemy się na południe i wchodzimy po schodach na
Drugie piętro
Przechodzimy przez znane nam już Relief Room i idziemy na zachód,
aż do schodów na
Pierwsze piętro
Idziemy do skrzyżowania, skręcamy na wschód, a potem na
kolejnym kierujemy się na północny wschód, żeby dojść do
schodów na
Drugie piętro
Idziemy na zachód, a potem na północ, gdzie są schody na
Trzecie piętro
Idziemy przed siebie, na skrzyżowaniu skręcamy na północ, aż
dotrzesz do pomieszczenia zwanego Scorpio Room. W środku czeka już
boss.
Boss: Shadow Ekichi
Hp: 3500
Sugerowany poziom: 51-52
Że trudno? Wystarczy mieć co turę w użyciu Media-Rama. Nie
atakujmy go wodą i lodem, za to Gigan Fist Apolla zrobi mu sporą
krzywdę. Po walce przeniesiemy się na ulicę. Uzupełniamy zapasy,
odpoczywamy i ruszajmy do trzeciej świątyni. Znajduje się ona w
Konan i nosi nazwę Taurus Shrine.
Taurus Shrine
Pierwsze piętro
Na południowym wschodzie znajdują się schody prowadzące na
Drugie piętro
idziemy przed siebie, aż dojdziemy do Relief Room. Wiadomo już
chyba dobrze, co tam zrobić. Gdy wyjdziemy, kierujemy się na
północ. Dojdziemy do osuwającego się piasku. Zjeżdżamy po nim,
a znajdziemy tam więcej takich osuwisk. Kierujmy się na wschód, a
po zjechaniu biegniemy na północny zachód, gdzie są schody na
Pierwsze piętro
Na południowy wschód od nas są schody, po których wejdziesz
ponownie na
Drugie piętro
Zjeżdżamy po osuwisku zaraz koło wejścia i wchodzimy do Relief
Roomu. Wychodzimy drugim wyjściem, po czym idziemy na północny
wschód, aby wejść na
Trzecie piętro
Na południowym zachodzie jest skrzynka a w niej potwór, za
zabicie którego dostaniemy Agi Incense. Za to na wschód, niedaleko
drzwi są schody na
Trzecie piętro
Bierzemy skrzynkę z 3 Wonderous Egg i wracamy na
Drugie piętro
Idziemy cały czas na południe, żeby dojść do schodów
prowadzących na
Pierwsze piętro
Idziemy na południowy zachód i wchodzimy po schodach na
Drugie piętro
Idziemy do znanego nam już Relief Room i przechodzimy przez
niego. Idziemy na północ, a przez osuwiska przechodzimy tak, aby
ponownie dotrzeć do znajdujących się w północno-zachodniej
części piętra schodów na
Pierwsze piętro
W północno-wschodniej części są schody na
Drugie piętro
Kawałek na południe znajdziemy schody, po których wejdziemy na
Trzecie piętro
Idziemy na północny zachód. Są tu dwa osuwiska, jedno idzie w
górę, drugie w dół. Korzystamy z tego, które idzie do góry.
Stąd idziemy na wschód, gdzie w skrzynce znajdziemy 2 Exorcism
Incense. Zjeżdżamy na dół osuwiskiem tuż obok. Idziemy teraz
cały czas na południe a potem na wschód, aż dojdziemy do dwóch
położonych koło siebie osuwisk. Zjeżdżamy po jednym z nich a
zaraz potem idziemy na wschód, by zjechać po kolejnym. Idąc na
północ dotrzemy do Taurus Room. Tam na nas czeka boss.
Boss: Shadow Ginko
Hp: 3500
Sugerowany poziom: 52-53
Walka podobna do poprzedniej, z mroczną wersją Ekichiego, ale
jednak prostsza, przynajmniej mi nie sprawiła kłopotów. Po walce
zostanie nam zadane pytanie. Jeśli Wybierzemy Lisę, wtedy zostanie
z głównym bohaterem przyjaciółmi i złapie Group Contact. Wybór
Juna oznacza, że zostanie z głównym bohaterem kochankami i złapie
Group Contanct. Wybór Mayi da nam Group Contact z nią. Wybranie
Ekichiego albo trzech kropek nie da nic. Po tym wrócimy do miasta.
Idziemy do Aoby, gdzie mieści się Leo Shrine, ostatnia ze świątyń.
Leo Shrine
Pierwsze piętro
Idziemy na północny zachód i korzystamy ze schodów
prowadzących na
Drugie piętro
Idziemy na południowy wschód do Relief
Room. Następnie idziemy maksymalnie na północ, skręcając trochę
na zachód, żeby znaleźć schody na
Trzecie piętro
Idziemy na południe do nowego Relief Room. Po wyjściu idziemy na
zachód, a potem skręcamy na północ i na północny zachód.
Znajdziemy tu skrzynkę z 3 Streamers. Idziemy na wschód, by dotrzeć
do Leo Room. Tam czeka boss.
Boss: Shadow Tatsuya
Hp: 3600
Sugerowany poziom: 52-53
Podobnie jak pozostałe cienie, ten tutaj to cienias, który
szybko powinien paść. Po scence znajdziemy się na ulicy. Zanim
wyruszymy ratować Profesor Ideal, trzeba załatwić dwie rzeczy.
Pierwsza to nowy ekwipunek, który jest do kupienia w sklepach.
Uzupełnijmy też zapas przedmiotów. Druga to nowa plotka. W celu
jej zdobycia udajemy się do
Abandoned Factory
Wchodzimy na drugie piętro i porozmawiajmy z policjantem. Od
niego poznamy historię. Rozpowszechnijmy ją, po czym udajemy się
do Giga Macho. W ofercie pojawi się nowa płyta. To wszystko,
idziemy zatem do
Seven Sisters High
Po prostu przechodzimy przez hall i wchodzimy do Courtyard, gdzie
podchodzimy do Narlato Stonę, pomówmy z drużyną, wybieramy
odpowiedź „tak”. Przeniesiesz się do
Amano River
Ponton płynie sam, tylko podczas podróży zadane są pytania o
kierunek. Wybieramy „Go straight”, „Go left” a na końcu „Go
right”. Rejs skończy się dotarciem do nowej lokacji.
Core of Xibalba
Idziemy przed siebie aż dojdziemy do Room of Imix. Oglądamy
scenkę, pomówmy ze wszystkimi i wychodzimy drugimi drzwiami (tymi
obok których stoi Ekichi). Po wyjściu idziemy na południowy
wschód, gdzie znajdziemy windę na
Drugie piętro.
Na północnym wschodzie jest skrzynka z Luck Card, a południowym
zachodzie z Agi Card. idziemy na północ, do Room of Ik. Pomówmy z
drużyną i wychodzimy drzwiami, przy których klęczy trup. Na
zachód od wyjścia jest skrzynia z 3 Physical Guard a trochę na
południe skrzynia z 3 Magical Guard. Zaraz obok jest winda na
Trzecie piętro
Idziemy na północny zachód, gdzie znajduje się skrzynka z Vit
Incense. Bardziej na północ znajdziemy All Card. Na przeciwko jest
Room of Akbal. Wchodzimy i oglądamy scenkę. Teraz idziemy na
południe, gdzie znajduje się Room of Kan. Podczas pytania wybieramy
pierwszą odpowiedź. Po wyjściu idziemy na północny zachód,
omijając czerwone pola, żeby wziąć Tec Incense. Niedaleko na
wschód jest winda, którą wjedziemy na
Czwarte piętro
Idziemy cały czas na północ, a gdy będzie można, skręcamy na
zachód po Slippery Powder. idziemy na południe po Vit Incense.
Potem idziemy na północ, skręcamy na zachód i idąc w tamtym
kierunku znajdziemy schody na
Piąte piętro
Idziemy od razu na północ, gdzie znajduje się Room of Chiccan.
Po scence możemy skorzystać z obu pomieszczeń pomocniczych, żeby
zaś wyjść, korzystamy z drzwi koło których stoi Jun. Na północ
jest skrzynka z 3 Muscle Drink a naprzeciwko jest Agi Incense. Po
środku piętra są winda, terminal i schody. Korzystamy z terminalu,
który przeniesie nas do
Seven Sisters High
Szkołę od razu opuszczamy, bo mamy do załatwienia kilka spraw
na mieście. Możemy dokupić sobie przedmiotów leczących
(przydadzą się Exorcism Incense, Chewing Soul i Antidote), nabyć
nowy ekwipunek, dać 10 000 jenów kotu w agencji, zająć się
Personami itd. Jeśli mamy w planach zebrać wszystkie Persony, a tym
samym dolevelować się do 99 poziomu, to informuję, że jest na nim
dostępnym Fusion Spell „Armageddon”. Zabija on jednym trafieniem
wszystkich wrogów, razem z finałowymi bossami. Po wszystkim czas na
finał. Idziemy do Seven Sisters High a stamtąd teleportujemy się
do Core of Xibalba.
Core of Xibalba
Windą (lift) zjeżdżamy na
Szóste piętro
Zaraz po zjechaniu na dół udajemy się w północno-zachodni
kąt, gdzie znajdziemy 3 Awaken G. Na południowym zachodzie leży
skrzynka, w której siedzi sześć potworów. Po ich pokonaniu
dostaniemy Divine Bracelet (+8 do wszystkich współczynników).
Trochę bardziej na południe jest skrzynia z 3 Antidote. Idąc na
wschód dotrzemy do Room of Cimi. Oglądamy scenkę i wychodzimy.
Kierujemy się na północ, gdzie jest skrzynka z 3 Sedative, a od
niej na północny wschód, żeby znaleźć 3 Streamer. Następnie
idziemy na zachód, gdzie znajdziemy Room of Manik. Gdy zostanie
zadane nam pytanie, zgadzamy się z wersją Mayi, tak będzie
najszybciej. Wychodzimy i idziemy cały czas na przed siebie. Tu są
schody, a po obu ich stronach skrzynki. W jednej znajdziemy 3 Jewel,
w drugiej Suku Kaja Card. Schodzimy niżej, na
Ósme piętro
Idziemy na wschód, gdzie znajdziemy Room of Lamat. W śródku
czeka nas pierwsza walka. Podczas pytania wybieramy pierwszą
odpowiedź. Czas na pierwszą z długiej listy walk z bossami
końcowymi.
Boss: Longinus 1, Longinus 2, Longinus 3, Longinus 4
HP: 4500, 4000, 4000, 4000
Sugerowany poziom: 60-61
Walka podobna do poprzednich walk z Longinusami, tyle, że teraz
jest ich czterech. Nic to, włączamy wszystkie najmocniejsze ataki
grupowe, a cała ta banda szybko pójdzie na złom. Wychodzimy z tego
pomieszczenia i idziemy na południowy wschód, gdzie jest skrzynka z
Me-Diarama Card. Idąc stąd na zachód dotrzesz do windy (Elevator),
dzięki której możemy wrócić na piąte piętro. idziemy jednak na
północ, gdzie znajdziemy Room of Muluc a w nim kolejnego bossa.
Podczas scenki wybór odpowiedzi nie ma znaczenia.
Boss: Metal Daddy
Hp: 4800
Sugerowany poziom: 60-61
Możemy go pokonać zwykłymi atakami fizycznymi, jest na nie
wrażliwy, a sam nie ma zbyt mocnych ciosów. Po wyjściu idziemy na
północny wschód, ze skrzynki bierzemy 3 Wonderous Egg, po czym
korzystamy z przejścia na
Dziewiąte piętro
Idziemy na południowy wschód, a potem, gdy droga nie pozwoli nam
już na to, kierujemy się na północ. Jest tam Room of Oc. W nim,
co łatwo przewidzieć, boss.
Boss: Metal Mom
Hp: 5000
Sugerowany poziom: 60-61
Walka identyczna jak z tatą, z jedną tylko zmianą. Metalowa
mamuśka potrafi odbijać czary. Najlepiej wyłączyć je i
przestawić się na ataki fizyczne. Walka jest bardzo prosta.
Porozmawiajmy z drużyną, wychodzimy z pokoju i udajemy się na
południe, gdzie znajdziemy 3 Exorcism Incense. Idąc na południowy
wschód a potem trochę na północ powinniśmy znaleźć skrzynkę z
Sp Incense. Od niej idziemy na zachód, prosto do Hibernation Room. W
środku oczywiście kolejny boss.
Boss: 5 Bolontiku
Hp: 2000 każdy
Sugerowany poziom: 64-65
Po tych dwóch prostych bossach teraz będzie trochę trudniej.
Przestawmy się na ataki grupowe. Odporności pięciu obcych są
różne, więc nasz czary nie będą trafiać wszystkich (pierwszy i
piąty są odporni na większość), ale gdy wyeliminujemy już
trzech, to ostatnich dobijemy zwykłymi atakami. To ostatnia z walk
przygotowawczych. Teraz możemy wrócić, uzupełnić zapasy
(szczególnie Exorcism Incense i Chewing Soul) i tu wrócić. Przed
nami ostatnie walki, które jednak odbędą się jedna po drugiej.
Dobrze jest zrobić podobny numer jak przed walką z Jokerem.
Pierwszy z dwóch ostatnich bossów da nam 60 000 expa. Postarajmy
się zatem, żeby te 60 000 podbiło nam poziomy doświadczenia,
dzięki czemu w drugiej walce będziemy mieć wyleczone do pełna hp
i sp.
Dobra, od drzwi Hiberanation Room kierujemy się na zachód, gdzie
znajdziemy Core of Xibalba. Czas na finałowe starcie.
Boss: Hitler
Hp: 7500
Sugerowany poziom: 63-65
Chociaż Hitler nie jest super potężnym bossem, to walczymy z
nim ostrożnie, bo to pierwsza z dwóch walk, które musimy stoczyć
pod rząd. Pod koniec walki miejmy hp utrzymane na wysokim poziomie,
bo po jej zakończeniu zaraz wskoczy drugi boss.
Boss: Great Father
Hp: 5000 (ręce i nogi), 13000 głowa
Sugerowany poziom: 63-65
Mocne ataki grupowe są w tej walce skarbem. Musimy wyeliminować
całość, więc najpierw bierzemy na cel słabsze części, a
dopiero na koniec zostawmy głowę. Walczymy tylko magią i atakami
fuzyjnymi oraz najmocniejszymi atakami Person. Nie oszczędzajmy
przedmiotów leczących, to już ostatnia walka. Po niej możemy
obejrzeć zakończenie.
Etykiety
- 7th guest
- Alfa Boot
- Alone in the dark 1
- Alone in the dark 2
- Arena
- Avernum 1
- B.A.T 1
- Baldur's Gate 1
- Banner Saga 1
- Barahir
- Breath of Fire 1
- Breath of Fire 2
- Broken Sword 1
- Castlevania 1
- Castlevania 2
- Castlevania 3
- Castlevania 4
- Castlevania 5
- Cayne
- Coldfire Keep
- Corrosion
- Cruise for a Corpse
- Daggerfall
- Dark Eye 1
- Dark Eye 2
- Dark Seed 1
- Dark Seed 2
- Darkest Woods
- Devil Survivor 1
- Distraint
- Divi-Dead
- Dracula 1
- Dracula 2
- Dragon Quest I
- Dragon Quest II
- Dragon Quest III
- Dragon Quest IV
- Dragon Quest V
- Dragonsphere
- Dreamweb
- Etrian Odyssey 1
- Etrian Odyssey 2
- Eye of Beholder 1
- Eye of Beholder 2
- Fallout 1
- Fascination
- Final Fantasy I
- Final Fantasy II
- Final Fantasy III
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI
- Final Fantasy VII
- Final Fantasy VIII
- Fire Emblem 1
- Fire Emblem 2
- Fire Emblem 3
- Fire Emblem 4
- Forgotten Hill: Fall
- Gabriel Knight 1
- Gabriel Knight 2
- Gateway 1
- Gobliiins 1
- Gobliiins 2
- Gobliiins 3
- Goetia
- Heart of China
- I Have no Mouth...
- Icewind Dale 1
- Icewind Dale 2
- Ishar 1
- Ishar 2
- Ishar 3
- Isoland 1
- King's Quest I
- King's Quest II
- King's Quest III
- King's Quest IV
- King's Quest V
- King's Quest VI
- King's Quest VII
- Klątwa
- Krynn 1
- Krynn 2
- Krynn 3
- Kyrandia 1
- Kyrandia 2
- Kyrandia 3
- Lakeside Murder
- Lands of Lore 1
- Larry 1
- Larry 2
- Larry 3
- Larry 5
- Larry 6
- Last Bible 1
- Legend of Grimrock 1
- Legend of Grimrock 2
- Lone Survivor
- Lufia 1
- Lufia 2
- Lure ot the temptress
- Megami Tensei 1
- Megami Tensei 2
- Menzoberranzan
- Might and Magic 1
- Mother 1
- Noctropolis
- Nocturnal Illusions
- Phantasie 1
- Phoenix Wright 1
- Prisoner of Ice
- Quest for Glory 1
- Quest for Glory 2
- Ravenloft 1
- Ravenloft 2
- Salt and Sanctuary
- Shadow of the Comet
- Shannara
- Shin Megami Tensei 1
- Shin Megami Tensei 2
- Shin Megami Tensei: If...
- Space Quest 1
- Space Quest 2
- Space Quest 3
- Space Quest 4
- Space Quest 5
- Strange Journey
- Suikoden 1
- Syberia 1
- Tajemnice Scarlett
- Trace Memory
- Ultima 0
- ultima 1
- Ultima 2
- Ultima 3
- Ultima 4
- Ultima 5
- Ultima 6
- Ultima 7: BG
- Ultima 7: SI
- Ultima 8
- Ultima Underworld 1
- Vagrant Story
- Vampire: The Masquarade - Redemption
- Voodoo Whisperer
- Wizard and Princess
- Wizardry 1
- Wizardry 2
- Wizardry 3
- Wizardry 5
- Wizardry 6
- Wizardry 7
- Ys 1
- Ys 2
- Ys 3
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz