Etykiety

niedziela, 7 czerwca 2020

Coldfire Keep - opis przejścia

Poziom 1

1) Początek gry.
2) Gospoda Arryn.
3) Pieniądze.
4) Leather Armor.
5) Pieniądze, a w szafce - Dagger.
6) Sklep Iony - można u niej kupić m.in. wędkę, która bardzo się nam przyda.
7) Strzały.
8) Cleaver
9) Ukryte przejście, a za nim - Short Sword.
10) Zejście na poziom drugi, do lokacji 1.

Poziom 2a

1) Wejście na poziom pierwszy, do lokacji 10.
2) Zablokowane drzwi, które otwierają się i zamykają.
3) Racje żywnościowe.
4) Racje żywnościowe.
5) Woda, mając wędkę możemy w niej złowić Battle Axe.
6) Coduit Rod - przedmiot kluczowy, jeśli go nie weźmiemy i pójdziemy dalej, to zablokujemy się.
7) Teleport - można z niego korzystać dzięki Conduit Rod.
8) Pieniądze i Warhammer.
9) Kapliczka lecząca - odnawia swoje działanie co jakiś czas.
10) Walka ze szczurem, po której zdobędziemy Iron Key.
11) Wood Shield.
12)  Bariera - nie da się jej potem przejść, by wrócić trzeba będzie używać Conduit Rod na teleportach.
13) Zejście na poziom trzeci, do lokacji 1.

Poziom 3

1) Wejście na poziom drugi, do lokacji 13.
2) Przycisk otwierający wejście do 3.
3) Strzały i Chainmail Armor.
4) Ziemia - można w niej kopać, aby czasem coś znaleźć.
5) Dźwignia otwierająca drzwi w 6.
6) Drzwi otwierane dźwignią w 5.
7) Monety i Iron Key.
8) Drzwi otwierane Iron Key.
9) Teleport.
10) Figurka z ukrytym skarbem.
11) Punkt leczący.
12) Pożywienie.
13) Monety.
14) Zejście na poziom 2b do lokacji 1.
15) Skrzynia ze Skarbem.
16) Ukryty przycisk otwierający drzwi 17.
17) Drzwi otwierane ukrytym przyciskiem w 16.
18) Monety.
19) Punkt leczący.
20) Greatsword.
21) Zejście na poziom czwarty do lokacji 1.

Poziom 2b

1) Wejście na poziom 3, do lokacji 14.
2) Wood Staff.
3) Przycisk otwierający ukryte przejście w 4.
4) Ukryte przejście z Mace i pieniędzmi.
5) Pieniądze.
6) Golem - walka z nim jest dla nas bez szans w chwili obecnej, należy go wywabić i obiec lokację dookoła, by móc wejść do środka.
7) Skrzynia z Leather Armor.



Poziom 4

1) Wejście na poziom trzeci, do lokacji 21
2) Dźwignie, które zablokują znajdujące się tu pułapki.
3) Strzały.
4) Ziemia.
5) Koło z czterema kolorami - ustawiamy czerwony.
6) Ziemia
7) Łańcuch zamykający dziury w 9.
8) Punkt leczący.
9) Dziury, które zamyka łańcuch w 7. Znajdziemy tu Silver Key.
10) Drzwi otwierane Silver Key.
11) Koło z czterema kolorami - ustawiamy czerwony. Na przeciwko jest przycisk, który otwiera ukryte wejście do 12.
12) Plate Armor i monety.
13) Teleport.
14) Monety.
15) Tu można łowić ryby.
16) Koło z czterema kolorami - ustawiamy czerwony.
17) Strona z dziennika Janeca.
18) Płyta, po ustawieniu na niej kamienia z 19, otworzą się drzwi w 21.
19) Kamień, który trzeba przenieść na 18.
20) Koło z czterema kolorami - ustawiamy czerwony.
21) Drzwi otwierane płytą w 18.
22) Strzały.
23) Ziemia.
24) Monety.
25) Iron Key.
26) Skrzynia z Longsword.
27) Drzwi otwierane Iron Key.
28) Przycisk aktywujący ukryte przejście w 29.
29) Ukryte przejście otwierane przyciskiem w 28.
30) Monety i żywność.
31) Skrzynia z Great Axe - pilnuje jej Golem, którego też należy skłonić do oddalenia się.
32) Czerwone drzwi - otworzą się, jeśli w 5, 11, 16  20 ustawimy kolor czerwony jako górny.
33) Gold Key.
34) Drzwi otwierane Gold Key.
35) Ukryta za kotarą racja żywnościowa.
36) Zejście na poziom 5b do lokacji 1.
37) Zejście na poziom 5a do lokacji 1.

Poziom 5b

1) Wejście na poziom 4, do lokacji 36.
2) Monety.
3) Racja żywnościowa.
4) Możemy otworzyć tylko jednego z trzech pomieszczeń tutaj.
5) Ring of Brawn.
6) Ring of Agility.
7) Ring of Vitality.

Poziom 5a

1) Wejście na poziom 4, do lokacji 37.
2) Przycisk otwierający ukryte przejście do teleportu A.
3) Łóżko, przespanie się w nim aktywuje powrotny teleport A i otwiera ukryte przejście w 5.
4) Ziemia.
5) Ukryte przejście otwierane snem w łóżku 2, jest Amulet of Armor.
6) Teleport.
7) Ukryty za kotarą Iron Key.
8) Dźwignie otwierające drzwi w 9.
9) Drzwi otwierane po opuszczeniu obu dźwigni 8.
10) Ziemia.
11) Skrzynia z Iron Staff.
12) Dźwignia otwierająca drzwi do 16.
13) Przyciski, które zamykają dziury w lokacji z teleportami.
14) Monety.
15) Halabarda.
16) Koło z czterema kolorami - ustawiamy żółty.
17) Ziemia.
18) Skrzynia ze Steel Shield +1. W tej lokacji golem, którego trzeba wywabić, by móc zabrać tarczę.
19) Zagadka z dźwigniami - trzy pierwsze muszą być ustawione do góry, a trzy kolejne w dół. To pozwoli nam przesunąć dźwignię za zakrętem i otworzyć drzwi.
20) Punkt leczący.
21) Strzały.
22) Monety i druga część dziennika.
23) Tu trzeba wystrzelić strzałę na wprost.
24) Strzały i koło z czterema kolorami - ustawiamy żółty.
25) Cztery dźwignie - należy je nacisnąć dwa razy, robiąc rundki wokół pomieszczenia. Są tu trzy szczury, które będą nam to utrudniać, bo mamy limit czasu. Po dwukrotnym zaliczeniu otworzy się blok kamienny w 26.
26) Silver Key.
27) Drzwi otwierane Iron Key.
28) Koło z czterema kolorami - ustawiamy żółty.
29) Woda - tu można łowić.
30) Skrzynia z Mace +1.
31) Drzwi otwierane po ustawieniu żółtego do góry na kołach 16, 24 oraz 28.
32) Skrzynia z Golden Key.
33) Skrzynia z Leather Armors +1.
34) Drzwi otwierane Golden Key.
35) Racja żywnościowa.
36) Drzwi otwierane Silver Key.
37) Posąg, który obraca się i strzela.
38) Cleaver.
39) Schody na poziom szósty, do lokacji 1.

Poziom 6

1) Wejście na poziom 5a, do lokacji 39.
2) Ziemia.
3) Teleport.
4) Monety za kotarą.
5) Trzecia część dziennika za kotarą.
6) Skrzynia z Dagger +1  Wooden Shield +1.
7) Płyta otwierająca drzwi w 8.
8) Drzwi otwierane płytą w 7 i dźwignia otwierająca drzwi w 9.
9) Dźwignia otwierająca drzwi w 10.
10) Dźwignia otwierająca drzwi w 11, a także strzały.
11) Dźwignia otwierająca drzwi w 13, a także koło z czterema kolorami - ustawiamy niebieski.
12) Koło z czterema kolorami - ustawiamy niebieski.
13) Drzwi otwierane dźwignią w 11.
14) Zejście na poziom 7b, do lokacji 1.
15) Drzwi otwierane Bronze Key znalezionym na poziomie 9b.
16) Koło z czterema kolorami - ustawiamy niebieski.
17) Drzwi otwierane po ustawieniu niebieskiego do góry na kołach 11, 12 oraz 16.
18) Golden Key oraz Ring of Brawn.
19) Drzwi otwierane Golden Key.
20) Skrzynia z Wood Staff +1.
21) Teleport do lokacji 1 na poziomie 7a.
22) Amulet of Life do - tej lokacji można wejść schodami 18 z poziomu 8c.

Poziomy 7b-9b

1) Wejście na poziom 6, do lokacji 14.
2) Monety.
3) Zejście do 4.
4) Wejście do 3.
5) Zejście do 6.
6) Wejście do 5.
7) Ziemia, tu wykopiemy Bronze Key.
8) Short Sword +1 oraz czwarta część dziennika.

Poziom 7a

1) Teleport do lokacji 21 na poziomie 6.
2) Ziemia.
3) Teleport.
4) Przyciski otwierające sekretne wejście w 5.
5) Wejście otwierane przyciskami w 4.
6) Strzały.
7) Ring of Armor za kotarą.
8) Koło z czterema kolorami - ustawiamy zielony.
9) Punkt leczenia.
10) Figura wyłączająca ogień w 11.
11) Ściana ognia wyłączana figurą z 10.
12) Skrzynia, w niej Iron Shield +1.
13) Golden Key.
14) Woda, w której można łowić.
15) Przyciski podnoszące ścianę po środku.
16) Ziemia.
17) Strzały.
18) Monety.
19) Skrzynia z Chainmail Armor +1.
20) Drzwi otwierane Golden Key.
21) Dźwignie otwierające drzwi w swoich pomieszczeniach - trzeba nacisnąć obie, by otworzyły się drzwi.
22) Ziemia.
23) Łańcuch wyłączający ogień w korytarzu.
24) Blok kamienny.
25) Łańcuch wyłączający ogień w korytarzu.
26) Klapa, na której trzeba umieścić blok kamienny.
27) Drzwi otwierane klapą w 26.
28) Koło z czterema kolorami - ustawiamy zielony oraz dźwignia otwierająca pomieszczenie w 29.
29) Pomieszczenie otwierane dźwignią w 28. Tu jest Silver Key.
30) Skrzynia z Battleaxe +1.
31) Drzwi otwierane Silver Key.
32) Przycisk otwierający ukryte przejście w 33.
33) Ukryte przejście otwierane przyciskiem w 32, w środku Iron Staff +1.
34) Punkt leczący.
35) Woda, w której można łowić.
36) Dźwignie zamykające otwory w pomieszczeniu z pająkami.
37) Łańcuch wywołujący ogień, który można wykorzystać w walce z pająkami.
38) Koło z czterema kolorami - ustawiamy zielony.
39) Skrzynia, w niej Great Axe +1.
40) Drzwi otwierane po ustawieniu zielonego  do góry na kołach 8, 28 oraz 38.
41) Monety.
42) Golden Key.
43) Drzwi otwierane Golden Key.
44) Racja żywnościowa.
45) Dźwignia otwierająca drzwi w 49.
46) Dźwignia otwierająca drzwi w 50.
47) Dźwignia otwierająca drzwi w 52.
48) Dźwignia otwierająca drzwi w 51.
49) Pomieszczenie ze skrzynią z Halberd +1. Można otworzyć tylko jedno z czterech.
50) Pomieszczenie ze skrzynią z Steel Shield +1.
51) Pomieszczenie ze skrzynią z Shortbow +1.
52) Pomieszczenie ze skrzynią z Mace +1.
53) Zejście na poziom 8a, do lokacji 1.

Poziom 8a

1) Wejście na poziom 7a, do lokacji 53.
2) Teleport.
3) Ziemia, wykopać tu można Bronze Key.
4) Zagadka z dźwigniami - należy nacisnąć w tej kolejności: I, II, III, IIII, I. Otworzy to drzwi w 8.
5) Przycisk otwierający ukryte przejście w 6.
6) Ukryte przejście otwierane przyciskiem w 5.
7) Greatsword +1.
8) Drzwi otwierane zagadką z dźwigniami w 4.
9) Monety
10) Teleport do lokacji 1 na poziomie 8c.

Poziom 8c

1) Teleport do lokacji 10 na poziome 8a.
2) Koło z czterema kolorami - ustawiamy czerwony.
3) Drzwi otwierane Bronze Key.
4) Skrzynia z Ring of Intellect.
5) Monety.
6) Łańcuch wyłączający ogień w korytarzu obok.
7) Dźwignia zamykająca dziurę w 8.
8) Dziura zamykana dźwignią w 7.
9) Koło z czterema kolorami - ustawiamy czerwony oraz dźwignia otwierająca drzwi w 10.
10) Drzwi otwierane dźwignią w 8.
11) Piąta część dziennika oraz przycisk otwierający drzwi w 12.
12) Drzwi otwierane przyciskiem w 11.
13) Strzały.
14) Koło z czterema kolorami - ustawiamy czerwony.
15) Drzwi otwierane po ustawieniu zielonego  do góry na kołach 2, 9 oraz 14.
16) Ring of Agility.
17) Gold Key.
18) Schody do lokacji 22 na poziomie 6.
19) Woda, w której można wędkować.
20) Teleport na poziom 8d, do lokacji 1.

Poziom 8d

1) Teleport do lokacji 20 na poziomie 8c.
2) Ziemia.
3) Przycisk otwierający ukryte przejście w 6.
4) Ogr, mający Silver Key.
5) Łańcuch, który na pewien czas otwiera drzwi na końcu korytarza.
6) Ukryte przejście otwierane przyciskiem w 3, w środku jest Plate Armor +1.
7) Skrzynia z Iron Key oraz Ring of Vitality.
8) Monety.
9) Drzwi otwierane Iron Key.
10) Zagadka z dźwigniami - trzeba przestawić w dół dwie przy wejściu, a potem dwie na ścianie na południu.
11) Drzwi otwierane Silver Key.
12) Dziury, zamykane po rozwiązaniu zagadki z 10.
13) Ziemia.
14) Strzały.
15) Zejście na poziom 9a, do lokacji 1.

Poziom 9a

1) Wejście na poziom 8d do lokacji 15.
2) Teleport.
3) Monety.
4) Ziemia.
5) Woda, w której można wędkować.
6) Pomieszczenie z golemem i skrzynia, w niej Shortbow +2.
7) Cztery dźwignie, których przesunięcie otworzy ukryte pomieszczenia w bocznych ścianach.
8) Skrzynia z Cleavar +2
9) Płyta, z której zdjęcie kamienia wyłącza ognistą pułapkę.
10) Koło z czterema kolorami - ustawiamy żółty.
11) Strzały.
12) Zagadka z dźwigniami - należy przesunąć, licząc od lewa, pierwszą, drugą i czwartą. Po otwarciu jest tu trzeci kamień.
13) Trzy płyty - należy umieścić tu dwa kamienie z 9 oraz jeden z 12, by otworzyć zachodnie drzwi w komnacie z 14.
14) Figura strzelająca.
15) Silver Key.
16) Drzwi otwierane Silver Key.
17) Należy trafić z łuku w środek tarczy, by otworzyć drzwi w 18.
18) Drzwi otwierane strzałem w 17.
19) Longbow +2.
20) Amulet of Might +2.
21) Monety.
22) Ziemia.
23) Punkt leczący.
24)  Koło z czterema kolorami - ustawiamy żółty.
25) Zagadka z dźwigniami - należy odnaleźć niezaciętą, a potem kolejno aktywować trzy pozostałe, co zatka dziury i da nam Greatsword +2.
26) Druga zagadka z dźwigniami, trzeba ją rozwiązać tak samo jak poprzednią, co otworzy nam północne drzwi w 14.
27) Zejście na poziom 10, do lokacji 1.
28) Zejście na poziom 11b do lokacji 9.
29) Koło z czterema kolorami - ustawiamy żółty.
30) Ziemia.
31) Strzelająca figura.
32) Kolejny fragment dziennika.
33) Steel Shield +2.
34) Amulet of Armor +2.
35) Drzwi otwierane po ustawieniu żółtego  do góry na kołach 10, 24 oraz 29.
36) Gold Key.
37) Racja żywnościowa.
38) Drzwi otwierane Gold Key.
39) Iron Staff+2.


Poziom 10

1) Wejście na poziom 9a do lokacji 27.
2) Woda, w której można wędkować.
3) Strzały.
4) Tarcza, w którą trzeba trafić, by zamknąć dziury.
5) Skrzynia, w niej Warhammer +2.
6) Koło z czterema kolorami - ustawiamy niebieski.
7) Dwie skały, które trzeba ustawić na płytach, by otworzyć wejście zachodnie. Tam znajdziemy dwie kolejne skały, których ustawienie na płytach otworzy wejście wschodnie.
8) Skrzynia z Amulet of Precision +2 i Iron Key.
9) Fragment dziennika.
10) Drzwi otwierane Iron Key.
11) Iron Key.
12) Przyciski otwierające ukryte przejście.
13) Halber +2 oraz koło z czterema kolorami - ustawiamy niebieski.
14) Teleport.
15) Przycisk otwierający ukryte przejście w 16.
16) Ukryte przejście, a w nim Amulet of Armor +2.
17) Punkt leczący.
18) Monety.
19) Koło z czterema kolorami - ustawiamy niebieski.
20) Pomieszczenie z golemem, w środku skrzynia z Wood Staff +2.
21) Drzwi otwierane Iron Key.
22) Monety za figurą.
23) Monety.
24) Strzały.
25) Drzwi otwierane po ustawieniu niebieskiego do góry na kołach 6, 13 oraz 19.
26) Gold Key.
27) Drzwi otwierane Gold Key.
28) Monety.
29) Zejście do lokacji 1 na poziomie 11b.
30) Drzwi otwierane Bronze Key (z poziomu 11b).
31) Zejście na poziom 11a do lokacji 1.

Poziom 11b

1) Wejście na poziom 10 do lokacji 29.
2) Ziemia.
3) Punk leczący.
4) Dźwignia zamykająca północne dziury.
5) Dźwignie zamykające wschodnie dziury.
6) Bronze Key.
7) Szczur z Silver Key.
8) Ziemia.
9) Zejście na poziom 9b do lokacji 28.

Poziom 11a

1) Wejście do lokacji 31 na poziomie 10.
2) Teleport.
3) Monety za kotarą.
4) Strzały.
5) Silver Key.
6) Ziemia.
7) Koło z czterema kolorami - ustawiamy zielony.
8) Drzwi otwierane Silver Key.
9) Skrzynia z Shortsword +2
10) Monety za kotarą.
11) Ogr posiadający Iron Key.
12) Woda do wędkowania.
13) Ziemia.
14) Skrzynia z Iron Shield +2.
15) Koło z czterema kolorami - ustawiamy zielony.
16) Przycisk otwierający ukryte przejście.
17) Strzały.
18) Chainmail Armor +2, w pomieszczeniu jest golem.
19) Strzelająca figura.
20) Bronze Key.
21) Ziemia.
22) Koło z czterema kolorami - ustawiamy zielony.
23) Skrzynia z dwiema racjami żywnościowymi.
24) Skała do zaniesienia do 27
25) Strzały.
26) Drzwi otwierane Iron Key.
27) Ziemia.
28) Klapa, na której trzeba położyć skałę, by odblokować dźwignie, które wyłączą ogień.
29) Koło z czterema kolorami - ustawiamy zielony.
30) Skrzynia z Leather Armor +2 i Ring of Brawn +2.
31) Zagadka z dźwigniami, trzeba opuścić pierwszą, trzecią i czwartą, licząc od dołu, co wyłączy ogień.
32) Drzwi otwierane po ustawieniu zielonego do góry na kołach 7, 15 oraz 29.
33) Gold Key.
34) Drzwi otwierane Gold Key.
35) Skrzynia z Armor Plate +2.
36) Punkt leczący.
37) Drzwi otwierane Bronze Key.
38) Zejście na poziom 12 do lokacji 1.

Poziom 12

1) Wejście do lokacji 38 na poziomie 11a.
2) Zagadka z dźwigniami, należy przesunąć pierwszą, drugą i czwartą (licząc od lewej), by otworzyć kratę.
3) Ziemia.
4) Koło z czterema kolorami - ustawiamy czerwony.
5) Woda, w której można wędkować.
6) Przycisk otwierający ukryte przejście w 7.
7) Monety.
8) Skały.
9) Strzelająca figura.
10) Monety oraz płyta, na której trzeba umieścić jedną ze skał z 8.
11) Płyta, na której trzeba umieścić jedną ze skał z 8.
12) Strzały.
13) Płyta, na której trzeba umieścić jedną ze skał z 8.
14) Drzwi otwierające się po umieszczeniu skał na płytach 10, 11 i 13.
15) Kolejny fragment dziennika.
16) Koło z czterema kolorami - ustawiamy czerwony.
17) Ziemia oraz figura, która otwiera drzwi do 18.
18) Koło z czterema kolorami - ustawiamy czerwony.
19) Drzwi otwierane po ustawieniu czerwonego do góry na kołach 4, 16 oraz 18.
20) Ring of Agility +2 i Gold Key.
21) Drzwi otwierane Gold Key.
22) Skrzynia, w niej Wooden Shield +2 i Battle Axe +2.
23) Teleport na poziom 13, do lokacji 1.

Poziom 13

1) Teleport do lokacji 23 na poziomie 12.
2) Teleport.
3) Punkt leczący.
4) Strzały.
5) Monety.
6) Koło z czterema kolorami - ustawiamy żółty.
7) Racja żywnościowa ukryta za kotarą.
8) Ziemia, do wykopania Silver Key.
9) Koło z czterema kolorami - ustawiamy żółty.
10) Pomieszczenie z Golemem, w skrzyni jest Mace +3.
11) Drzwi otwierane Silver Key.
12) Ziemia.
13) Koło z czterema kolorami - ustawiamy żółty.
14) Przyciski zamykające dziury w tej lokacji.
15) Ziemia.
16) Skrzynia z Great Axe +2.
17) Koło z czterema kolorami - ustawiamy żółty.
18) Zagadka z dźwigniami - te w zewnętrznym korytarzu należy przestawić w dół, podobnie jak te w południowej części. Otworzy to drzwi obok.
19) Dagger +3.
20) Iron Key.
21) Drzwi otwierane po ustawieniu żółtego do góry na kołach 6, 9, 13 oraz 17.
22) Gold Key
23) Drzwi otwierane Iron Key.
24) Strzały.
25) Woda, w której można wędkować.
26) Drzwi otwierane Gold Key.
27) Amulet of Mana.
28) Dźwignia otwierająca drzwi do zejścia na poziom 14a.
29) Zejście na poziom 14a do lokacji 1.

Poziom 14a

1) Wejście na poziom 13 do lokacji 29.
2) Cleavar +3.
3) Ziemia.
4) Monety i strzały.
5) Monety za kotarą.
6) Ziemia.
7) Skrzynia, w niej Steel Shield +3.
8) Zejście na poziom 15 do lokacji 1.

Poziom 15

1) Wejście na poziom 14a do lokacji 8.
2) Ukryty przycisk za kotarą otwierający przejście do 3.
3) Monety i strzały.
4) Teleport.
5) Ziemia.
6) Strzały.
7) Monety za kotarą.
8) Monety.
9) Punkt leczenia.
10) Ziemia.
11) Monety za figurą.
12) Skrzynia z Wood Staff +3.
13) Golem i skrzynia z Greatsword +3.
14) Przycisk otwierający ukryte przejście w 15.
15) Ukryte przejście, a w nim Iron Staff +3.
16) Ziemia.
17) Koło z czterema kolorami - ustawiamy zielony.
18) Silver Key.
19) Koło z czterema kolorami - ustawiamy zielony.
20) Koło z czterema kolorami - ustawiamy zielony.
21) Ziemia.
22) Amulet of Mana.
23) Drzwi otwierane Silver Key.
24) Zejście do lokacji 1 na poziomie 14b.
(aby zaliczyć ostatni fragment poziomu trzeba zejść na poziom 14b i użyć teleportu, by tu wrócić)
25) Drzwi otwierane po ustawieniu żółtego do góry na kołach 17, 19 i 20.
26) Gold Key.
27) Drzwi otwierane Gold Key.
28) Monety.
29) Skrzynia, w niej Iron Shield +3.

Poziom 14b

1) Wejście do lokacji 23 na poziomie 15.
2) Przycisk otwierający ukryte przejście w 3.
3) Ukryte przejście, a w nim Longbow +3.
4) Monety ukryte w figurze.
5) Koło z czterema kolorami - ustawiamy niebieski.
6) Skała.
7) Strzały.
8) Ziemia.
9) Teleport.
10) Punkt leczący.
11) Koło z czterema kolorami - ustawiamy niebieski.
12) Woda, w której można wędkować.
13) Ziemia.
14) Koło z czterema kolorami - ustawiamy niebieski.
15) Dźwignia zamykająca dziurę w 16.
16) Bronze Key.
17) Drzwi otwierane Bronze Key.
18) Amulet of Health.
19) Skrzynia, w niej Chainmail Armor +3.
20) Koło z czterema kolorami - ustawiamy niebieski.
21) Strzały.
22) Ziemia.
23) Monety.
24) Skrzynia, w niej Warhammer +3. Jest tu golem.
25) Monety.
26) Tu trzeba umieścić skały z 6 by otworzyć zejście na poziom 16 w 33.
27) Drzwi otwierane po ustawieniu żółtego do góry na kołach 5, 11, 14 i 20.
28) Gold Key.
29) Great Axe +3
30) Drzwi otwierane Gold Key.
31) Racja żywnościowa.
32) Skrzynia, w niej Short Sword +3.
33) Zejście na poziom 16 do lokacji 1.

Poziom 16

1) Wejście na poziom 14b do lokacji 33.
2) Teleport.
3) Monety.
4) Woda, w której można wędkować.
5) Golem.
6) Skała.
7) Płyta, na której trzeba umieścić skałę z 6, by otworzyć drzwi.
8) Punkt leczący.
9) Ziemia.
10) Skrzynia, w niej Plate Armor +3.
11) Przycisk otwierający ukryte przejście w 11.
12) Ukryte przejście, a w nim Halberd +3.
13) Walka z Janekiem - najlepiej walczyć z nim przy drzwiach, tak by jeśli jakaś postać zostanie mocno ranna, móc je zamknąć i spokojnie uleczyć się.
14) Przycisk otwierający klatkę w pomieszczeniu.
15) Strzały.
16) Skrzynia, w niej Shortbow +3.
17) Golem.
18) Ziemia.
19) Zejście na poziom 17, do lokacji 1.

Poziom 17

1) Wejście na poziom 16, do lokacji 19.
2) Druga walka z Janekiem, po jej wygraniu zdobędziemy Silver Key.
3) Ostatnia część dziennika.
4) Drzwi otwierane Silver Key.
5) Coldfire Crystal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz