Crane
Mieszkanie Eden
Rozmawiamy z Eden, potem podchodzimy do szafki w dolnej części pokoju, znajdujemy tam nasz portfel i zabieramy z niego wszystko. Czytamy listę, którą tam znaleźliśmy. Zakładamy okulary (w menu przedmiotów klikamy prawym przyciskiem i wybieramy "use"). Wychodzimy drzwiami po prawo. Otwieramy kuchenkę przy wschodniej ścianie, by znaleźć klucz. Zabieramy czerwony kartridż leżący na stoliku. Wciskamy przycisk na ścianie po prawo i wchodzimy do windy. Zjeżdżamy nią na dół i idziemy w lewo. Zabieramy leżący na samochodzie śrubokręt i wychodzimy drzwiami w południowo-wschodnim rogu. Wychodzimy na zewnątrz i idziemy w lewo. Gdy znajdziemy się w mieście, wybieramy u góry nasze mieszkanie jako cel.
Nasze mieszkanie
Wchodzimy do korytarza, potem idziemy do góry, przy drzwiach po prawo używamy klawiatury, by wpisać kod z listy - 5106. Dzięki niemu dostaniemy się do środka. Zabieramy z łóżka nóż, a z podłogi - czerwony kartridż. Oglądamy interfejs na zachodniej ścianie i wkładamy do niego czerwony kartridż podpisany "important". Teraz używamy ekranu w lewym górnym rogu. Wpisujemy następujące hasła:
- Logon Ryan
- Blackdragon
- List
- List Mailbox
- Read Sparkes
- List Cartridge
- Read Private
- Exit
Dowiemy się paru nowych rzeczy i poznamy kod do Louisa. Wychodzimy z mieszkania, idziemy do windy, a po zjechaniu na dół udajemy się do Louisa.
Mieszkanie Louisa
Gdy wejdziemy do budynku zostaniemy napadnięci i ograbieni z butów. Ponownie wchodzimy do środka, idziemy na południe, używamy klawiatury przy drzwiach po lewo i wpisujemy kod 5238. Wchodzimy do środka i rozmawiamy z Louisem. Koło Louisa leżą buty, które zabieramy i wkładamy od razu. Wychodzimy z łazienki, oglądamy biurko po lewo, otwieramy je i zabieramy kartę wstępu. Oglądamy ją, by znaleźć adres, po czym wychodzimy na zewnątrz. Naszym następnym celem jest bark Sparkyego.
Bar Sparkyego
Wchodzimy do baru, siadamy na środkowym wolnym stoliku. Rozmawiamy ze Sparkym, a potem używamy skanera i wkładamy do niego naszą kartę płatniczą, by przelano nam forsę. Rozmawiamy z facetem po prawo, by poznać miejsce przebywana Crane'a. Wychodzimy z baru. Naszym kolejnym celem jest Pool Hall.
Pool Hall
Wchodzimy do środka i rozmawiamy z facetem za ladą. Potem używamy karty wstępu na czytniku koło drzwi, by je otworzyć i wejść do windy. Nią zjeżdżamy na dół. Rozmawiamy z barmanem, by poznać nowy kod. Idziemy dwa razy w lewo, podchodzimy do klawiatury przy drzwiach na dole i używamy kodu 5222. Wchodzimy do środka, rozmawiamy z Silvermanem, płacimy używając karty płatniczej na czytniku i zabieramy pistolet. Mając broń, wychodzimy stąd. Ruszamy do Regency Hotel.
Regency Hotel
Wchodzimy do środka, rozmawiamy z recepcjonistką i używamy karty płatniczej na skanerze, by zapłacić za pokój. Zabieramy kartę hotelową, która leży obok, podchodzimy do drzwi na północny, otwieramy je, wchodzimy do windy i używamy tu karty hotelowej. Wysiadamy z windy, idziemy w lewo i zabieramy z zestawu przeciwpożarowego na końcu korytarza siekierę. Wracamy do windy
Oglądamy panel kontrolny i używamy w nim noża zamiast karty. Potem używamy noża na wyjętych przewodach. Przestawiamy dźwignię w północno-wschodnim rogu windy. Używamy siekiery, by wyważyć drzwi windy. Teraz musimy działać szybko. Otwieramy menu przedmiotów i używamy siekiery, by zabić pierwszego strażnika, a potem ponownie otwieramy to menu, by użyć pistoletu i zabić drugiego. Potem idziemy w lewo, następnie na południe i używamy pistoletu, by zabić Crane'a.
Dreamweb
Rozmawiamy z Keeperem, potem idziemy dwa razy na południe i raz w prawo. Otwieramy pierwsze drzwi, po czym używamy klucza na punkcie po środku pomieszczenia.
Sterling
Ulica
Idziemy w prawo i na południe, by wrócić na mapę miasta. Teraz wracamy do siebie.
Nasze mieszkanie
Wchodzimy do budynku, idziemy do mieszkania (kod 5106), potem zaś uruchamiamy ekran i wpisujemy następujące komendy:
- Logon Ryan
- Blackdragon
- List
- List Newsnet
- Read TVspecial
- Exit
Wiedząc już wszystko, opuszczamy mieszkanie i udajemy się do telewizji.
Channel 6 Studios
Idziemy w prawo i rozmawiamy z żołnierzem. Potem idziemy dwa razy w prawo, trzy razu na południe i w lewo. Rozmawiamy ze strażnikiem, a potem używamy pistoletu, by go zabić. Używamy panelu kontrolnego, obok którego siedział, idziemy w lewo, a potem na północ, by wejść do środka.
Idziemy w prawo i na północ, następnie korzystamy z drabiny. Oglądamy panel kontrolny obok i próbujemy go użyć, niestety, bez skutku. Otwieramy panel i wyjmujemy zepsuty bezpiecznik. Schodzimy po drabinie na dół, potem idziemy na południe i w lewo. Podnosimy broszurę, potem ją wyrzucamy i zabieramy kartę dostępu, która leżała pod broszurą. Idziemy w lewo, używamy karty dostępu na zamku do drzwi na południu.
Używamy śrubokrętu, by otworzyć szafkę z bezpiecznikami po prawo, wyjmujemy z niej bezpiecznik, a zepsuty bezpiecznik wyrzucamy. Wracamy do pomieszczenia z drabiną, wchodzimy po niej, wymieniamy w urządzeniu bezpiecznik na działający, a potem używamy maszyny, by zabić Sterlinga.
Dreamweb
Rozmawiamy z Keeperem, idziemy dwa razy na południe i zabieramy kryształ. Idziemy w lewo, otwieramy pierwsze drzwi i używamy klucza na otworze po środku, by wrócić do naszego świata.
Sartain
Bar Sparkyego
Podnosimy leżącą tutaj butelkę, po czym udajemy się do domy Eden.
Mieszkanie Eden
Otwieramy drzwi kodem 2865 i wchodzimy do środka. Wjeżdżamy windą do góry. Idziemy dwa razy w lewo, potem przeglądamy organizer, który leży na łóżku. Naciskamy literkę N, dopóki nie pojawi się adres Sartaina. Znając go, wychodzimy stąd i wracamy do siebie.
Nasze mieszkanie
Wchodzimy do środka, wkładamy do interfejsu drugi czerwony kartridż (oznaczony jako Sartain Industries), a potem korzystamy z monitora, wpisując następujące komendy:
- Logon Ryan
- Blackdragon
- List
- List Cartridge
- Read Code
- Exit
Mając potrzebne nam dane, opuszczamy mieszkanie i udajemy się do fabryki.
Sartain Industries
Wchodzimy do środka, używając kodu 7833. Podchodzimy do komputera, próbujemy go użyć, po czym korzystamy z pistoletu. Idziemy w lewo, wchodzimy do windy. To kolejny moment, kiedy lepiej zapisać grę, bo musimy działać szybko. Włączamy windę, a gdy tylko z niej wyjdziemy, natychmiast używamy kryształu, by pozbyć się ochroniarzy.
Idziemy dalej na południe, otwieramy aktówkę, zabieramy i czytamy dokumenty, aż poznamy oba adresy. Następnie idziemy w prawo, wchodzimy po schodach, wychodzimy południowymi drzwiami, idziemy w lewo i używamy pistoletu.
Dreamweb
Rozmawiamy z Keeperem, idziemy na południe, otwieramy drzwi po prawo i używamy klucza, by wrócić do naszego świata.
Chapel
Car Park
Idziemy w lewo, bierzemy z samochodu nożyce do cięcia drutu, a potem kierujemy się dwa razy na północ, by wyjść na miasto. Udajemy się do domu Chapel.
Dom Chapel
Idziemy w prawo i rozmawiamy z policjantem. Potem wracamy w lewo, przechodzimy przez mur, idziemy na południe. Tu oglądamy obrazek, następnie zaś zabieramy niebieski kartridż. Wracamy na północ, przechodzimy przez mur i idziemy w lewo, by wrócić do miasta. Teraz ruszamy na przystań.
Underwood
Boathouse
Oglądamy poręcz dokładnie na przeciwko nas (trudno ją zauważyć) i bierzemy jej urwany fragment. Podchodzimy do rury w lewym dolnym rogu i nabieramy z niej wody do butelki. Idziemy w prawo, tu sprawdzamy skrzynkę z przewodami w lewym górnym rogu, potem używamy na niej kawałka poręczy i wlewamy do środka wodę z butelki.
Teraz wchodzimy do dziury w balkonie w prawej części lokacji - znowu, jest dość trudna do wypatrzenia, potem przechodzimy dziurą w oknie w prawej krawędzi ekranu. Rozmawiamy z Underwood, po czym używamy pistoletu, aby ją zabić.
Dreamweb
Rozmawiamy z Keeperem, idziemy dwa razy na południe, potem na zachód, otwieramy drugie drzwi i używamy klucza.
O'Rourke i Beckett
Deserted Creek
Nie mamy tu nic do zrobienia, więc wychodzimy północnym wyjściem, by wrócić do miasta. Teraz wracamy do domu.
Nasze mieszkanie
Wchodzimy do środka (kod 5106), wkładamy do interfejsu niebieski kartridż i używamy ekranu. Wpisujemy następujące komendy:
- Logon Ryan
- Blackdragon
- List
- List Cartridge
- Logon Beckett
- Septimus
- List Cartridge
- Read Brief
- Exit
Po tym, jak poznamy adres, wychodzimy i udajemy się do kościoła.
Ruined Church
Czytamy tabliczkę po lewo, po czym używamy nożyc do cięcia drutu, aby otworzyć bramę. Wchodzimy do kościoła. Podchodzimy do zwłok i zabieramy rękę. Kierujemy się dwa razy na południe. Z ołtarza zdejmujemy świeczniki i materiał - możemy je od razu wyrzucić, po czym umieszczamy dłoń w otworze po środku ołtarza. Przesuwamy ołtarz, by odnaleźć dziurę, do której wchodzimy.
Odsuwamy pokrywę krypty i zabieramy dwa klejnoty oraz kamień. Podchodzimy do pojemnika w południowo-zachodnim rogu i bierzemy z niego trzeci klejnot. Wszystkie trzy klejnoty umieszczamy w otworach w płycie po środku pomieszczenia, by otworzyć drzwi po prawo. Wychodzimy nimi. Podnosimy dwa kamienie leżące pod wschodnią ścianą, a następnie idziemy na północ.
Sprawdzamy ołtarz. Tutaj naciskamy purpurowy kryształ. Jeśli usłyszymy odgłos przesuwanych kamieni, to super. Jeśli nie, musimy próbować różnych ustawień elementów - w każdej grze jest ono inne, a jest ich łącznie 36 opcji. Gdy usłyszymy ów odgłos, wówczas idziemy dwa razy na południe, potem skręcamy w prawo i podnosimy kolejny kamień leżący w północno-wschodnim rogu.
Idziemy trzy razy w lewo, podnosimy następny kamień, potem idziemy na północ, bierzemy jeszcze jeden kamień i w lewo, po dwa kamienie. Powinniśmy mieć ich łącznie osiem. Idziemy w prawo i wkładamy wszystkie kamienie do stojącego tu wagonika. Potem popychamy go.
Idziemy dwa razy na południe, następnie skręcamy w lewo i idziemy na południe, by obejrzeć to, co zostało z O'Rourke. Korzystamy z dziury po prawo. Gdy będziemy na dole, idziemy w lewo. Dojdziemy do torów. Dwa razy idziemy na północ, po czym skręcamy w lewo. Po rozmowie natychmiast idziemy w prawo. To zakończy grę.
Etykiety
- 7th guest
- Alfa Boot
- Alone in the dark 1
- Alone in the dark 2
- Arena
- Avernum 1
- B.A.T 1
- Baldur's Gate 1
- Banner Saga 1
- Barahir
- Breath of Fire 1
- Breath of Fire 2
- Broken Sword 1
- Castlevania 1
- Castlevania 2
- Castlevania 3
- Castlevania 4
- Castlevania 5
- Cayne
- Coldfire Keep
- Corrosion
- Cruise for a Corpse
- Daggerfall
- Dark Eye 1
- Dark Eye 2
- Dark Seed 1
- Dark Seed 2
- Darkest Woods
- Devil Survivor 1
- Distraint
- Divi-Dead
- Dracula 1
- Dracula 2
- Dragon Quest I
- Dragon Quest II
- Dragon Quest III
- Dragon Quest IV
- Dragon Quest V
- Dragonsphere
- Dreamweb
- Etrian Odyssey 1
- Etrian Odyssey 2
- Eye of Beholder 1
- Eye of Beholder 2
- Fallout 1
- Fascination
- Final Fantasy I
- Final Fantasy II
- Final Fantasy III
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI
- Final Fantasy VII
- Final Fantasy VIII
- Fire Emblem 1
- Fire Emblem 2
- Fire Emblem 3
- Fire Emblem 4
- Forgotten Hill: Fall
- Gabriel Knight 1
- Gabriel Knight 2
- Gateway 1
- Gobliiins 1
- Gobliiins 2
- Gobliiins 3
- Goetia
- Heart of China
- I Have no Mouth...
- Icewind Dale 1
- Icewind Dale 2
- Ishar 1
- Ishar 2
- Ishar 3
- Isoland 1
- King's Quest I
- King's Quest II
- King's Quest III
- King's Quest IV
- King's Quest V
- King's Quest VI
- King's Quest VII
- Klątwa
- Krynn 1
- Krynn 2
- Krynn 3
- Kyrandia 1
- Kyrandia 2
- Kyrandia 3
- Lakeside Murder
- Lands of Lore 1
- Larry 1
- Larry 2
- Larry 3
- Larry 5
- Larry 6
- Last Bible 1
- Legend of Grimrock 1
- Legend of Grimrock 2
- Lone Survivor
- Lufia 1
- Lufia 2
- Lure ot the temptress
- Megami Tensei 1
- Megami Tensei 2
- Menzoberranzan
- Might and Magic 1
- Mother 1
- Noctropolis
- Nocturnal Illusions
- Phantasie 1
- Phoenix Wright 1
- Prisoner of Ice
- Quest for Glory 1
- Quest for Glory 2
- Ravenloft 1
- Ravenloft 2
- Salt and Sanctuary
- Shadow of the Comet
- Shannara
- Shin Megami Tensei 1
- Shin Megami Tensei 2
- Shin Megami Tensei: If...
- Space Quest 1
- Space Quest 2
- Space Quest 3
- Space Quest 4
- Space Quest 5
- Strange Journey
- Suikoden 1
- Syberia 1
- Tajemnice Scarlett
- Trace Memory
- Ultima 0
- ultima 1
- Ultima 2
- Ultima 3
- Ultima 4
- Ultima 5
- Ultima 6
- Ultima 7: BG
- Ultima 7: SI
- Ultima 8
- Ultima Underworld 1
- Vagrant Story
- Vampire: The Masquarade - Redemption
- Voodoo Whisperer
- Wizard and Princess
- Wizardry 1
- Wizardry 2
- Wizardry 3
- Wizardry 5
- Wizardry 6
- Wizardry 7
- Ys 1
- Ys 2
- Ys 3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz