8.00
Zaczynamy na miejscu zbrodni. Podnosimy papierek leżący koło popielniczki, rozwijamy go i czytamy. Następnie korzystamy z mapy i idziemy do baru. Pokazujemy papierek barmanowi, by otrzymać modlitewnik. Czytamy go, zabieramy znaleziony w środku list i także go czytamy.
Idziemy do kabiny ojca Fabianiego i wysuwamy walizkę z lewego dolnego rogu, po czym otwieramy ją. Zamykamy ją i wsuwamy ponownie. Idziemy do jadalni, dajemy Fabianiemu modlitewnik i rozmawiamy z nim. Potem udajemy się na górny pokład i rozmawiamy z Suzanne (You). Wreszcie udajemy się do palarni i rozmawiamy z Tomem (You, Fabianni, Suzanne).
9.00
Idziemy na główny pokład, na część portside. Pukamy do dolnych drzwi, otwieramy je i rozmawiamy z Julio (You, Daphne, Suzanne, Fabianni). Potem idziemy do jadalni i rozmawiamy z Fabianim (Suzanne). Potem wybieramy się do palarni, podnosimy leżący pod krzesłem papierek i czytamy go. Teraz idziemy do baru i rozmawiamy z Suzanne (You).
10.00
Udajemy sie do kabiny Raoula i Julio, podnosimy z dywanika klucz, po czym idziemy do biura Niklosa i używamy znalezionego klucza, by otworzyć szafkę po prawo. Otwieramy pojemnik na biżuterię i sprawdzamy uchwyt na końcu bransoletki. Zabieramy leżącą obok notatkę i czytamy ją. Idziemy do kabiny Toma i Rose, gdzie rozmawiamy z Tomem, po czym udajemy się do jadalni. W pojedynczej szafce otwieramy szufladę, wyjmujemy zaproszenie na ślub i czytamy je.
Teraz udajemy się na część portside górnego pokładu i idziemy przed siebie, by dojść do drugiej sekcji i zobaczyć scenkę. Następnie idziemy do pralni. Przeszukujemy kosz w lewym dolnym rogu, by znaleźć naszyjnik. Otwieramy go i oglądamy portret w środku.
11.00
Idziemy do tylnego hallu i rozmawiamy z Dickiem (You, Agnes), po czym udajemy się do kabiny Fabianiego, pukamy i wchodzimy, by porozmawiać z Fabianim (Thank you note). Teraz odwiedzamy kabinę Raoula i Julio aby porozmawiać z Julio. Po tej rozmowie idziemy do kabiny Daphne i Suzanne. Otwieramy szafę po lewo, przeglądamy pudełko z kosmetykami na dole i zabieramy receptę, którą następnie czytamy. Potem idziemy do baru, bierzemy z blatu szklankę, a potem stojącą obok niej butelkę whiskey.
12.00
Idziemy na górny pokład, rozmawiamy z Suzanne i dajemy jej drinka, po czym rozmawiamy ponownie (Prescritpion). Następne idzemy do kabiny służącego i rozmawiamy z Hectorem, po czym idziemy do palarni, by pogadać z Tomem (Agnes). Odwiedzamy potem Fabianiego - wchodzimy z pokładu, pukając do drzwi rozmawiamy (Agnes), a następnie wychodzimy na zewnątrz.
Idziemy w dół do następnej lokacji i zaglądamy przez okno, by obejrzeć scenkę. Idziemy do kabiny Daphne i Suzanne, otwieramy szafę po prawo i przeszukujemy kupkę prania po prawo, by znaleźć w nim kopertę, z któej wyjmiemy wycinek gazety. Udajemy się na górny pokład, by pogadać z Rose, a potem do baru, by pomówić z Suzanne. Następnie idziemy do kabiny Niklosa i Rebekki, by z nią porozmawiać (You).
13.00
Idziemy do kabiny Fabianiego, otwieramy drugą szafkę od lewej i zabieramy zegarek, po czym idziemy do pralni i przeszukujemy miskę, w której znajdziemy kluczyk. Idziemy do kabiny Daphen i Suzanne, gdzie rozmawiamy z Daphne (Rebeca, Rose). Wychodzimy z kabiny i rozmawiamy z Julio (Pocket watch, Niklos' Death). Idziemy do baru, rozmawiamy z Suzanne (Rose), po czym idziemy do jadalni, by pogadać z Fabiannim (Daphne, Rebecca, Rose, Daphne). Teraz idziemy do bura Niklosa, rozmawiamy z Hektorem (Fabiani). Potem wybieramy się na górny pokład przeszukujemy torbę, by znaleźć ulotkę.
14.00
Rozmawiamy z Rose (adertisement for guns), po czym idziemy do kabiny Toma i Rose, otwieramy szafę i przeszukujemy prześcieradła na środkowej półce, by znaleźć list. Następnie idziemy na górny pokład, by zobaczyć scenkę. Rzucamy Suzanne koło ratunkowe po prawo.
15.00
Po scence idziemy kabiny Daphne i Suzanne, by odkryć, że ktoś tu czegoś szukał. Otwieramy pozytywkę, która leży na podłodze pod lustrem, oglądamy ją i używamy na niej kluczyka, po czym, gdy tylko przestaniemy kręcić kluczem, natychmiast zatrzymujemy tancerkę i kręcimy kluczem ponownie. Otworzy to szufladkę, z której zabieramy list. Teraz idziemy do baru i czekamy na kapitana, by zaczęła się scenka. Po jej zakończeniu podnosimy torebkę Daphne. Idziemy do kabiny Daphne i Suzanne i rozmawiamy z Daphne (Agnes' will, Dick).
16.00
Wychodzimy na zewnątrz i idziemy w dół - Rebecca zaprosi nas do swojej kabiny. Po rozmowie z nią znajdziemy się znowu na zewnątrz. Wracamy do poprzedniej sekcji - teraz do swojej kabiny zawoła nas Daphne. Po rozmowie z nią znajdziemy się na zewnątrz. Teraz musimy przejść koło kabiny Rose - ona także nas zawoła i podzieli się podejrzeniami. Wreszcie, musimy się przejść koło kabiny Fabianiego - on będzie ostatnim z czwórki. Teraz idziemy do baru, rozmawiamy z Suzanne (Rebecca), po czym idziemy do tylnego hallu i rozmawiamy z Dickiem (Rebecca, Tom). Następnie udajemy się do kabiny Raoula i Julio, po czym podnosimy z podłogi wiadomość od Hectora.
Udajemy się do kabiny służącego. Po scence idziemy do alejki koło kuchni, a stamtąd wchodzimy do kuchni. Zabieramy otwieracz do puszek ze stolika po środku, po czym otwieramy klapę w podłodze. Zjeżdżamy na dół, zabieramy oparty o skrzynkę łom, po czym używamy go na wystającej z podłogi desce w lewym dolnym rogu. Zabieramy rolkę filmu, po czym otwieramy łomem małą skrzynkę po środku pomieszczenia. Zaglądamy do niej, wyjmujemy jedną z puszek i otwieramy ją otwieraczem. Teraz idziemy do maszynowni i bierzemy leżący koło drzwi śrubokręt.
17.00
Idziemy do palarni, wysuwamy projektor i oglądamy go. Wkładamy na niego rolkę filmu, po czym używamy śrubokręta na śrubce tuż pod prawą rolką filmu, by zdjąć obudowę. Naciskamy przycisk, po czym używamy ponownie śrubokręta na tej samej śrubce. Naciskamy ponownie przycisk i oglądamy film.
Po obejrzeniu filmu idziemy do tylnego korytarza, by spotkać Daphne i otrzymać od niej wiadomość. Teraz idziemy do kabiny Daphne i Suzanne. Oglądamy ciało, po czym udajemy się do kabiny kapitana. Zabieramy leżącą krzywo książkę, która znajduje się na trzeciej półce na regale po prawo. Oglądamy ją i zaglądamy do środka, by przyjrzeć się notatce. Teraz udajemy się do lewej górnej toalety na głównym pokładzie, by zabrać mydło leżące w lewym rogu zlewozmywaka.
Teraz idziemy do biura Niklosa i oglądamy książki po środku, pomiędzy dwoma oparciami. Układamy je tak, by pierwsza pozycja była pusta, a pozostałe tworzyły napis Incal. Teraz wrzucamy mydło do pomieszczenia za tajnym przejściem.
18.00
Oglądamy ciało mafioso, bierzemy kukiełkę i idziemy do palarni, by użyć kukiełki na Daphne. Potem wskazujemy Dicka, co zakończy grę.
Etykiety
- 7th guest
- Alfa Boot
- Alone in the dark 1
- Alone in the dark 2
- Arena
- Avernum 1
- B.A.T 1
- Baldur's Gate 1
- Banner Saga 1
- Barahir
- Breath of Fire 1
- Breath of Fire 2
- Broken Sword 1
- Castlevania 1
- Castlevania 2
- Castlevania 3
- Castlevania 4
- Castlevania 5
- Cayne
- Coldfire Keep
- Corrosion
- Cruise for a Corpse
- Daggerfall
- Dark Eye 1
- Dark Eye 2
- Dark Seed 1
- Dark Seed 2
- Darkest Woods
- Devil Survivor 1
- Distraint
- Divi-Dead
- Dracula 1
- Dracula 2
- Dragon Quest I
- Dragon Quest II
- Dragon Quest III
- Dragon Quest IV
- Dragon Quest V
- Dragonsphere
- Dreamweb
- Etrian Odyssey 1
- Etrian Odyssey 2
- Eye of Beholder 1
- Eye of Beholder 2
- Fallout 1
- Fascination
- Final Fantasy I
- Final Fantasy II
- Final Fantasy III
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI
- Final Fantasy VII
- Final Fantasy VIII
- Fire Emblem 1
- Fire Emblem 2
- Fire Emblem 3
- Fire Emblem 4
- Forgotten Hill: Fall
- Gabriel Knight 1
- Gabriel Knight 2
- Gateway 1
- Gobliiins 1
- Gobliiins 2
- Gobliiins 3
- Goetia
- Heart of China
- I Have no Mouth...
- Icewind Dale 1
- Icewind Dale 2
- Ishar 1
- Ishar 2
- Ishar 3
- Isoland 1
- King's Quest I
- King's Quest II
- King's Quest III
- King's Quest IV
- King's Quest V
- King's Quest VI
- King's Quest VII
- Klątwa
- Krynn 1
- Krynn 2
- Krynn 3
- Kyrandia 1
- Kyrandia 2
- Kyrandia 3
- Lakeside Murder
- Lands of Lore 1
- Larry 1
- Larry 2
- Larry 3
- Larry 5
- Larry 6
- Last Bible 1
- Legend of Grimrock 1
- Legend of Grimrock 2
- Lone Survivor
- Lufia 1
- Lufia 2
- Lure ot the temptress
- Megami Tensei 1
- Megami Tensei 2
- Menzoberranzan
- Might and Magic 1
- Mother 1
- Noctropolis
- Nocturnal Illusions
- Phantasie 1
- Phoenix Wright 1
- Prisoner of Ice
- Quest for Glory 1
- Quest for Glory 2
- Ravenloft 1
- Ravenloft 2
- Salt and Sanctuary
- Shadow of the Comet
- Shannara
- Shin Megami Tensei 1
- Shin Megami Tensei 2
- Shin Megami Tensei: If...
- Space Quest 1
- Space Quest 2
- Space Quest 3
- Space Quest 4
- Space Quest 5
- Strange Journey
- Suikoden 1
- Syberia 1
- Tajemnice Scarlett
- Trace Memory
- Ultima 0
- ultima 1
- Ultima 2
- Ultima 3
- Ultima 4
- Ultima 5
- Ultima 6
- Ultima 7: BG
- Ultima 7: SI
- Ultima 8
- Ultima Underworld 1
- Vagrant Story
- Vampire: The Masquarade - Redemption
- Voodoo Whisperer
- Wizard and Princess
- Wizardry 1
- Wizardry 2
- Wizardry 3
- Wizardry 5
- Wizardry 6
- Wizardry 7
- Ys 1
- Ys 2
- Ys 3
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz