Etykiety

sobota, 4 maja 2024

Suikoden 1 - opis przejścia

- Opis zawiera dokładne informacje jak zdobyć wszystkie 108 Stars of Destiny
- Opis pisałam na podstawie wersji na PSX (jedynej dostępnej po angielsku)
 
Gregminster 
Idziemy spotkać z się z cesarzem - każda odpowiedź będzie dobra. Potem wychodzimy, idziemy po schodach w dół.  Zanim pójdziemy do Kraze, skręcamy w prawo - w drugiej zbroi w tej lokacji jest ukryte 100 Bits. Zabieramy je i idziemy do Kraze. Po rozmowie z nim wrócimy do domu.

Teraz mamy szansę zdobyć jedną z dwóch run - Rune of Fortune (podnosi ona ilość expa zdobywanego po walkach) albo Rune of Prosperity (podnosi ona ilość pieniędzy zdobywanych po walkach). Pierwszą z nich da się potem kupić, druga jest do zdobycia jako rzadki przedmiot wypadający z wrogów. Z drugiej strony, są w tej grze dość łatwe sposoby na zdobycie dużej gotówki.

Aby zdobyć Rune of Fortune, należy po prostu wyjść teraz z domu, bez wchodzenia na górę. Jeśli chcemy zdobyć Rune of Prosperity, wchodzimy po schodach na górę i  rozmawiamy z Tedem, po czym wychodzimy z domu, a następnie na zewnątrz.

Świat
Proponuję najpierw udać się na wschód. Ze wszystkich walk uciekajmy. Dojdziemy do Rockland. Tutaj możemy spotkać przed gospodą Marco, który zaoferuje nam grę hazardową. Możemy w ten sposób wygrać sporo pieniędzy - zwłaszcza, że emulator daje nam opcję zapisania gry i poprawki w razie pomyłki. Możemy w ten sposób zgromadzić naprawdę dużą kwotę.

Aby gra potoczyła się dalej, ruszamy na południe od Gregminster. W ten sposób dotrzemy do Lenankamp.
 Lenankamp
W mieście możemy sobie kupić nowy ekwipunek (za dużego wyboru nie ma) oraz naostrzyć broń. Dopiero teraz możemy sobie pozwolić na to, by nieco poexpić na wrogach wokół miasta. Gdy będziemy gotowi postać na ok. 10-11 poziomie), możemy ruszać dalej.

Świat
Idziemy nieco na północ, trzymając się zachodniego wybrzeża, aż zobaczymy most. Przechodzimy przez niego. Nieco na północ jest góra. To nasz kolejny cel.
 
 Mt. Tigerwolf
To prosta, liniowa lokacja, w której jest sporo skarbów. Zapewne nie damy rady zabrać ich wszystkich, szczególnie, jeśli główny bohater jest sam, ale nie ma co się martwić, wrócimy tu niebawem. Z walk uciekajmy. Pod koniec znajdziemy budynek, niestety zamknięty. Po przejściu całej góry, wyjdziemy na zewnątrz drugą stroną.

Świat
Idziemy prosto na północ, aby dotrzeć do Sarady.
 Sarady
Idziemy do domu w północno-wschodnim rogu. Jeśli jesteśmy sami, dostaniemy Fortune Crystal, a jeśli jest z nami Ted, to dostaniemy Prosperity Crystal. Nieważne, który zdobędziemy, odradzam podłączania go głównemu bohaterowi. Lepiej poczekać, aż dołączy do nas Gremio i dać mu go. Czemu? Ponieważ główny bohater dostanie w trakcie gry swoją runę, a wówczas straci na zawsze tą, którą posiadał. 

Świat
Teraz czeka nas długa droga powrotna, bo wracamy do Gregminster, czyli do miasta, w którym zaczynaliśmy grę. 

Gregminster
Udajemy się do naszej posiadłości, wchodzimy na górę i rozmawiamy z Tedem, o ile wcześniej go nie włączyliśmy do drużyny. Potem udajemy się do jadalni i zajmujemy miejsce przy stole, by rozpocząć serię scenek. Po ich zakończeniu Gremio dołączy do drużyny, a gdy zejdziemy na dół, dołączą do nas Cleo i Pahn, zaś gdy wyjdziemy, zrobi to Ted. Przypominam teraz o daniu Gremio.

Jeśli mamy zapas gotówki, to udajmy się teraz do zbrojowni (południowo-wschodnia część miasta)  kupmy ekwipunek dla Gremio i Cleo (Pahn i Ted wkrótce nas opuszczą). W sklepie obok wyposażmy Gremio w zdobytą runę. Jeśli mamy dość forsy, to udajmy się do Lenankamp i naostrzmy broń naszym postaciom (zwłaszcza Gemio i Cleo). Teraz, mając pełną drużynę, możemy spokojnie obejść całą Mt. Tigerwolf, pozbierać skarby i zdobyć sporo expa. Po wszystkim nasza drużyna powinna być na 8-9 poziomie. 

Teraz wracamy do Gregminster, udajemy się do zamku i rozmawiamy z Kraze. Prawidłowa odpowiedź na jego pytanie to 1. Po rozmowie z nim wychodzimy z budynku i idziemy w prawo. Spotkamy tu Fuchsa i jego smoka, Blacka. Po rozmowie polecimy na wyspę.

Magician's Island
Idziemy prosto przed siebie - skrzynie są czasami pochowane pod zaroślami, więc warto się rozglądać. Po stosunkowo krótkim czasie na naszej drodze pojawi się Luc, który powita nas w dość specyficzny sposób:

Boss: Golem
W tej walce po raz pierwszy możemy wypróbować ataki łączone, czyli Unite. Niech Gremio użyje swojego, co pozwoli mu zrobić Talisman Attack z Pahnem. Walka powinna się skończyć w jedną turę. 

Po walce idziemy do siedzib Leknaat, wchodzimy na górę i rozmawiamy z nią. Otrzymamy od niej Astral Conclusions, a po wszystkim Cleo dostanie jeszcze Fire Crystal. Potem już tylko czekaj nas scenka, po której wrócimy do Gregminster.

Gregminster
Meldujemy się Kraze, który przydzieli nam kolejną misję i wyśle z nami swojego asystenta, przygłupa o imieniu Kaanan (nie będzie on członkiem drużyny, jedynie postacią fabularną). Zanim wyruszymy w drogę, udajemy się najpierw do sklepu runicznego w południowo-wschodniej części miasta, by wyekwipować Cleo w nowo zdobyty Fire Crystal. Po zrobieniu tego odpocznijmy w gospodzie, dzięki czemu Cleo będzie mogła już w pełni korzystać z nowych umiejętności. Teraz możemy opuścić miasto.

Świat
Jeśli wcześniej nie odwiedzaliśmy jeszcze Lenankamp, to teraz jest zdecydowanie odpowiedni moment, aby się tam wybrać, naostrzyć bronie do maksymalnego poziomu itd. Następnie ruszamy na wschód od Gregminster, do Rockland - tak, to to samo miasteczko, w którym przed gospodą rezyduje hazardzista.
 Rockland
Jeśli wcześniej nie korzystaliśmy z Marco, to teraz jest okazja. Jak to zrobić, opisałam na początku. Teraz idziemy na północ, do posiadłości. Tu czeka nas scenka zaraz po wejściu. Podczas rozmowy wybieramy odpowiedź pierwszą. Majac to za sobą, możemy opuścić Rockland.

Świat
Nasz cel znajduje się niedaleko, bo ledwie kilka kroków na wschód do Rockland.
Mt. Seifu
To większa lokacja niż poprzednie, warto sprawdzać tu wszystkie zakamarki. Wrogowie nie powinni być dla nas żadnym problemem, jeśli tak jest, to znaczy, że po prostu trzeba się cofnąć do Lenankamp i naostrzyć broń. Na samym końcu czeka na nas boss, który jednak stanowi swego rodzaju podstęp.

Boss: Queen Ant
Tej walki nie da się wygrać, więc od początku ustawiajmy taktykę jako Defend. Po dwóch-trzech etapach walka zostanie przerwana. Ted zaproponuje, że rozwiąże ten problem. Zgódźmy się. 
 
Po scence idziemy dalej, by wyjść na zewnątrz. Znajdziemy tu punkt zapisu gry. Potem wspinamy się wyżej, by ostatecznie spotkać się ze zbójami. Najpierw naślą oni na nas grupkę zwykłych zbójów, których załatwimy bez problemu. Następnie czeka nas starcie z ich przywódcami.
 
Boss: Varkas, Sydonia
 
Sydonia ma mniej HP, więc powinien być naszym pierwszym celem. Cleo może skorzystać ze swojej nowej magii runicznej, co powinno szybko załatwić sprawę, zwłaszcza w połączeniu z atakiem Gremio i Pahna. Po walce gra automatycznie przeniesie nas na początek tej lokacji.
 
Świat
Wracamy do Rockland.
 
Rockland
Idziemy we wschodnią część miasteczka, gdzie grupa żołnierzy bije dzieci. Wybieramy opcję 1 - walka  z żołnierzami nie będzie trudna.  Potem udajemy się do posiadłości - dostanie 10 000, ale zaraz potem je stracimy. Załatwiwszy to, możemy opuścić miasto.

Świat
Wracamy do Gregminster. Jeśli Ted niesie coś cennego, to zabierzmy mu to zanim wejdziemy do miasta.

Gregminster
Zaraz po wejściu Ted nas opuści. Udajemy się do posiadłości. Tam rozmawiamy ze wszystkimi (w rozmowie z Cleo można wybrać dowolną opcję), po czym schodzimy na dół. Pomagamy wnieść Teda na górę, a po scenkach rozmawiamy z Pahnem, który pójdzie po medykamenty. Nas czeka rozmowa z Tedem. Zgadzamy się i bierzemy od niego runę Soul Eater. Potem rozmawiamy i wychodzimy na zewnątrz. Pojawi się Kraze ze strażnikami. Zgadzamy się na plan Teda. 

Po scenkach znajdziemy się na zewnątrz. Obchodzimy rezydencję dookoła i idziemy do gospody. Marie zaprowadzi nas na górę. Po rozmowie schodzimy na dół, próbujemy wyjść z gospody, by zaczęła się scenka. Wybieramy którąkolwiek opcję, by się wydostać na zewnątrz. Gdy Viktor nas opuści, wówczas idziemy za nim, rozmawiamy z nim i zgadzamy się my pomóc. Dzięki temu dołączy do drużyny. Teraz idziemy do bramy i opuszczamy miasto po zabawnej scence, pamiętając o obietnicy.

Świat
Idziemy znaną nam już trasą na południe, prosto do Lenankamp.
 
Lenankamp
Po tym, jak Victor nas opuści, udajemy się do gospody i nocujemy tam. Zacznie się scenka (wybór odpowiedzi dowolny), po której pojawi się Odessa i pokaże nam ukryte przejście. Schodzimy tam i rozmawiamy, sugerując, że możemy dołączyć do Liberation Army. Rozmawiamy ze wszystkimi członkami, po czym próbujemy wyjść. Zacznie się kolejne scenka. Przyznajemy, że ponosimy za wszystko winę i oferujemy pomoc. Victor ponownie do nas dołączy. Wychodzimy na zewnątrz - warto zadbać o broń i ekwipunek Victora. Po tym możemy opuścić miasto.

Świat
Po wyjściu polecam zmienić formację, tak aby Victor był w pierwszym szeregu, a Cleo w drugim. Teraz udajemy się na północ i na wschód, do Rockland.
 
Rockland 
Idziemy do posiadłości. Victor pomoże dostać się nam do środka. Obszukajmy pomieszczenia - w wielu z nich są skarby, choć równie często także strażnicy. Po tym, jak uwolnimy Varkasa oraz Sydonię, wówczas wychodzimy na zewnątrz. Obaj nam podziękuję i odejdą. My także możemy stąd iść.

Świat
Wracamy do Lenankamp

Lenankamp
Idziemy do gospody i oglądamy zegar, by znaleźć przejście do kwatery głównej Liberation Army. Rozmawiamy z Odessą, by przekazać jej raport. Po dłuższej rozmowie, Odessa przekaże nam kolejne polecenie. Wybierzmy opcję pierwszą, po czym Odessa dołączy do nas.

 Świat
Idziemy na północ i na zachód, do znanego już nam Mt. Tigerwolf.

Mt. Tigerwolf
Idziemy znaną już trasą, aż dojdziemy do zamkniętego poprzednio budynku. Tu spotkamy mężczyznę, który zaprosi nas do środka. Zgadzamy się, a w środku zgadzamy się spróbować herbaty. Czeka nas dłuższa scenka. Gdy wstaniemy rano, rozmawiamy z Kesslerem, po czym ruszamy w dalszą drogę. 

Świat
Idziemy prosto do Sarady.

Sarady
Wchodzimy do budynku po środku. W nocy wychodzimy na taras i rozmawiamy z Odessą, wybierając opcje 1 i 2. Po scenkach możemy opuścić to miasteczko.
 
Świat
Wracamy do Lenankamp. Gdy będziemy już blisko celu, polecam zabrać wszystko z ekwipunku Odessy.
 
Lenankamp
Wchodzimy do gospody, a potem schodzimy na dół. Po scenach zgadzamy się na prośbę Odessy. otrzymamy Earrrings. Ponadto, od tej pory główny bohater może używać czaru pierwszego poziomu Soul Eatera - Deadly Fingertips. Teraz możemy opuścić miasto.

Świat
To ostatnia okazja przez naprawdę dłuższy czas, aby odwiedzić Marco w Rockland i zdobyć większą ilość gotówki grając z nim w grę. Niezależnie, czy to zrobimy czy nie, ruszamy w drogę na południe od Lenankamp, do Kwaby.
 Kwaba
Po wejściu do Kwaby wybieramy nowe imię (dowolne), po czym ruszamy ku bramie. Po scence wybieramy drugą opcję, a zanim opuścimy to miejsce, rozmawiamy ze stojącym po lewo Chandlerem. Teraz możemy już ruszać dalej.

Świat
Po drugiej stronie muru wrogowie staną się znacząco silniejsi. To także sygnał dla nas, że czas nieco poexpić. Dobrze mieć drużynę w granicach 14-15 poziomów. Gdy będziemy gotowi, wchodzimy do położonego na południu miasteczka.
Seika
Idziemy w północno-wschodni róg miasta, rozmawiamy ze stojącym tu mężczyzną, po czym wchodzimy do domu wyżej i rozmawiamy z trójką ludzi w środku. Potem wracamy, by raz jeszcze pogadać z mężczyzną. Ujawni on swoją prawdziwą tożsamość. Idziemy za nim i rozmawiamy ponownie, a następnie wychodzimy. Gdy pojawią sę żołnierze, podążamy za nimi, wybieramy opcję 2 i pokonujemy ich. Potem czekają nas kolejne rozmowy z Mathiu - zgadzamy się zatrzymać Earring oraz stanąć na czele Liberation Army. Mathiu dołączy do nas, choć na razie nie wyruszy z nami.  Potem możemy opuścić Seikę.

Świat
Jeśli wcześniej nie poświęciliśmy czasu na expienie, to polecam zrobić to teraz. Następnie ruszamy na południowy zachód. 
 Kaku
Po wejściu do miasta polecam najpierw udać się do gospody i zapisać grę. Potem idziemy do tawerny - by tam dojść, musimy zejść schodami na dół, iść w prawo, a potem schodami do góry. Porozmawiamy z rudowłosą dziewczyną, by zacząć scenkę, po której Camille dołączy do naszej drużyny. Potem schodzimy do piwnicy i rozmawiamy z Tai Ho. Aby móc wyruszyć do Toran, musimy wygrać z Tai Ho w grę hazardową - tu znowu zapis gry może nam pomóc.
 
Przed wyruszeniem w dalszą drogę polecam kupić sobie w Kaku nowy ekwipunek, zadbać też o Camille, jej poziom oraz wyposażenie.  Koło gospody w Kaku spotkamy także Meg - pomówmy z nią. Gdy będziemy gotowi, idziemy na przystań, rozmawiamy z Tai Ho i ruszamy w drogę. 

Toran Castle
Gdy dotrzemy na miejsce, Tai Ho dołączy do nas. Dobrze jest teraz wrócić od razu do Kaku i zająć się jego wyposażeniem. Gdy ponownie dotrzemy do Toran, polecam spędzić chwilę na expieniu - wrogowie są tu naprawdę mocni i dają dużo expa, przez co nasze nowe nabytki - Tai Ho oraz Camille zdobędą nieco poziomów, a to nam się niebawem bardzo przyda. Można też wrócić do Kaku i odpocząć, zanim wyruszymy na poważną eksplorację tego miejsca. Polecam upewnić się, że każda postać posiada zapas Medicine.

Lokacja składa się z dwóch segmentów. Pierwszy z nich to typowy, dość długi loch, w którym są skarby i wrogowie. Po jej zaliczeniu dotrzemy do zasadniczego Toran Castle. Tu nie ma nic interesującego, więc idziemy prosto na górę, gdzie spotkamy aktualnego władcę tego miejsca.

Boss: Zombie Dragon
To pierwszy poważny boss w tej grze. Naszym asem atutowym będzie tu Cleo, jej ataki będą smoczysku zadawać tyle obrażeń, co cała drużyna razem wzięta. Reszta niech atakuje normalnie. Smok ma dwa ataki - jeden normalny, kiedy atakuje jedną postać (i dość często chybia) i drugi grupowy. To długa walka, w której najważniejsze jest upewnić się, że żadnej postaci HP nie spadnie poniżej 70-80, bo wtedy jest ryzyko, że smok ją zabije jednym trafieniem. Dlatego trzeba się tu leczyć często i gęsto. 

Po walce będziemy mogli nadać zamkowi nową nazwę. Po scenkach pojawi się Leknaat, która da nam kamień, na którym będą zapisywane imiona członków naszej drużyny. Dołączy do nas także Luc. Następnego dnia obudzimy się. 

Od tej pory zaczyna się tak naprawdę nowy etap gry. Naszym celem będzie nie tylko jej wygranie, ale też zgromadzenie całej drużyny. W każdej części Suikoden pojawa się łącznie 108 bohaterów do zwerbowania. Nie jest to warunek obowiązkowy ukończenia gry, ale ale gracza ambitnego będzie to na pewno coś ważnego. Ilość zwerbowanych możemy na bieżąco sprawdzać na tablicy podarowanej nam przez Leknaat. Na chwilę obecną mamy: bohatera, Mathiu, Gremio, Victor, Luc, Cleo, Camille, Tai Ho, Yam Koo czyli 9 postaci na 108. 

Udajmy się do Mathiu i pomówmy z nim. Rozmowa pozwoli nam zmienić stan drużyny. Dowiemy się też o Lepancie w mieście Kouan, którego moglibyśmy zwerbować. Wybierzmy zatem skład, jaki nam pasuje i ruszajmy w drogę. Musimy zejść na dół normalnie - ale spokojnie, to już ostatni raz.

Świat
Od tej pory możemy podróżować łódką. Wsiadajmy zatem do niej. Najpierw płyniemy prosto na wschód, do Kaku.

Kaku
Idziemy do tawerny, by porozmawiać z Sergeiem, który stoi przy barze. To wynalazca windy. Zaproponujmy mu dołączenie do nas, a zgodzi się na to (10/108). To na razie wszystko w Kaku.

Świat
Z Kaku idziemy na północ, do bramy w Kwabie.

Kwaba
Porozmawiajmy ze stojącym tu Chandlerem, a dołączy do nas (11/108). Od tej pory nasz zamek posiadał będzie swój własny sklep z przedmiotami. 

Świat
Idziemy do południe, do Seiki.

Seika
Wchodzimy do gospody. W jednym z pokojów spotkamy naszą znajomą z Gregminster, Marie. Kiedy do nas dołączy (12/108), będziemy mieć w zamku własną gospodę.  Następne idziemy do budynku położonego na północ od gospody. Spotkamy tam Onil, która także do nas dołączy (13/108). Jeśli nie będziemy wiedzieli, co zrobić, to możemy z nią pomówić, a udzieli nam wskazówek. W gospodzie w Seika jest także kucharz Antonio. Aby do nas dołączył (14/108), musimy z nim pogadać, potem wrócić do zamku, pomówić z Marie i dopiero potem wrócić do Antonio, by zgodził się u nas pracować.

Świat
Od Kaku idziemy na południe. Zobaczymy miasto na zachodzie. Na razie je zignorujmy i podążajmy dalej na zachód. Dotrzemy do dużego mostu. To nasz kolejny cel.
Garan
Rozmawiamy z mężczyzną zaraz przy wejściu - to Kai, dawny nauczyciel naszego bohatera, którego możemy zwerbować (15/108). Jego ataki grupowe z głównym bohaterem są potężne przeciwko grupom wrogów. Polecam więc zaraz wróćić do zamku i włączyć go do drużyny - zaczyna na dodatek z bronią na poziomie 8, a sam jest na poziomie 21!

Świat
Wracamy do Kaku, a stamtąd idziemy na południe, a potem na południowy wschód, by dotrzeć do miasteczka położonego nieopodal lasu.
Great Forest
Idziemy do kuźni, by pogadać z kowalem Maasem (16/108) - dołączy on do nas. Jest pierwszym z pięciu kowali, jakich możemy mieć i najsłabszym - może nam naostrzyć broń do maksymalnie piątego poziomu. Następnie wchodzimy do domu przyległego do kuźni i rozmawiamy z Sansuke, kolejnym członkiem drużyny (17/108). Od tej pory będziemy mieć w zamku łaźnię. 

Jako że niedługo będzie tam potrzeba silna drużyna, to wyjdźmy z Great Forest północno-wschodnią częścią. Jest tu nowa lokacja, której nie ma co na razie eksplorować, ale warto się po niej pokręcić i dopexpić drużynę do ok. 20 poziomu, walcząc z grupami koboldów. Atak grupowy Kaia i głównego bohatera będzie kosił wrogów.

Świat
Z Great Forest ruszamy na północny zachód, by dotrzeć do miasta, o którym wspominano nam już wcześniej i które mijaliśmy kilka razy.

Kouan
Najpierw udajemy się do domy po lewo i pytamy o Lepanta, ale usłyszymy, że nie ma czas, abyśmy się z nim spotkali. Udajmy się do gospody - tu spotkamy Lorelai - ona dołączy do nas dopiero, kiedy główny bohater będzie na poziomie 25, czyli jeszcze sporo czasu przed nami.  Porozmawiamy ze znajdującym się tu Kirinem, który przedstawi nam plan dostania się do posiadłości. Zgadzamy się go wysłuchać.

Po wszystkim udajemy się do posiadłości, koło której czeka Kirin pogadajmy z nim, a umożliwi nam dostanie się do środka. Ta lokacja to kolejny loch. Zaraz po zejściu z rusztowania, w pomieszczeniu z dwiema skrzyniami spotkamy Rocka, który może do nas dołączyć (18/108). Tuż pomieszczenie pełne robotów - aby móc przez nie przejść, musimy iść tak, by nie znaleźć się w polu widzenia żadnego z robotów. 

W kolejnej lokacji spotkamy Juppo - ten do nas nie dołączy, ale pochwali się swoimi wynalazkami. Za następnymi drzwiami czeka nas dość wredny moment - koło fortuny. Tu nie mamy na nic wpływu - po prostu musimy na nie wchodzić i liczyć, że w końcu nam się uda przedostać na drugą stronę. Zabieramy miecz i wracamy - teraz już nic nas nie będzie atakować.

Po wyjściu na zewnątrz idziemy do gospody. Kiedy pojawi się Lepant, wybieramy drugą opcję, by do nas dołączył (19/108). Potem czeka nas scenka. Po jej zakończeniu idziemy do domu w północnej części miasta. Tam Lepant załatwi sam paru strażników, aż pojawi się ich większy oddział. Wtedy będzie trzeba dołączyć. Musimy usunąć z drużyny jedną postać, by jej miejsce mógł zająć Lepant. Idziemy dalej, by spotkać starego znajomego. Po kolejnej walce ze strażnikami pojawi się jeszcze jeden znajomy. Wybieramy opcję 1, po czym rozmawiamy z Pahnem, który dołączy do nas (20/108). Potem pomówmy z Lepantem, a dołączy do nas także Eileen (21/108). Teraz możemy opuścić to miejsce.

Świat
Wracamy do Kaku, a stamtąd płyniemy do naszego zamku.

Zamek
Gdy wejdziemy na piętro, pojawią się Sydonia i Varkas, którzy także do nas dołączą (23/108). Po rozmowie z nimi zacznie sie bankiet. Porozmawiajmy z uczestnikami, a potem wyjdźmy. Zaatakuje nas zabójca. To walka, której nie możemy wygrać. Po jej zakończeniu czeka nas scenka. Następnego dnia sprawdźmy listę członków - okaże się, że Juppo, Giovanni, oraz Kirin także do nas dołączyli (26/108). Zbierzmy drużynę i zejdźmy na dół. Tu pojawi się elf Kirkis. Po scence zgadzamy się mu pomóc. Dołączy on do naszej drużyny (27/108) -  jeśli mamy za dużo postaci, to jedna z nich musi pozostać w zamku. Weźmy też do drużyny Lepanta oraz Juppo. Teraz możemy ruszać w drogę celem zwerbowania kolejnych postaci. 

Świat
Najpierw płyniemy do Kaku.

Kaku
Idziemy w północno-wschodni róg miasta, koło gospody. Spotkamy tu Meg, która wspomni, że szuka Juppo. Jeśli jest z nami Juppo, to po paru wątpliwościach zgodzi się ją przyłączyć (28/108). Teraz idziemy do tawerny i schodzimy na dół, gdzie wcześniej był Tai Ho. Teraz jest tam Gaspar. Dołączy do nas, o ile wygramy w kości z nim 5000 - polecam najpierw zapisać grę, a potem próbować wygrać tak długo, aż nam się uda, co oznaczało będzie zwerbowanie Gaspara (29/108). To już wszystko, co mamy tu do zrobienia.

Świat
Teraz idziemy na północ, do Seika.

Seika
Wchodzimy do karczmy i rozmawiamy z Sheeną po lewo. Do rozmowy włączy się Lepant, co spowoduje, że Sheena dołączy do nas (30/108). Lepant oraz Sheena pójdą do zamku. To na razie wszystko, co było tu do zrobienia.

Świat
Wracamy do zamku.

Zamek
Gdy wrócimy, zauważymy, że zamek nam się rozrósł a ilość pięter wzrosła (Mathiu jest na trzecim). Na razie nie możemy zwerbować nikogo nowego. Na nowo złóżmy naszą drużynę, pamiętając, że Gremio oraz Kirkis muszą w niej być. Sugeruję wziąć także Pahna, bo przyda mu się trening - niedługo czeka go ważna walka. Poza tym, jego wspólny atak z Gremio jest bardzo mocny.

Świat
Najpierw polecam udać się do Kouan, tamtejszy sklep ze zbrojami ma sporo nowego towaru, a my powinniśmy mieć dość gotówki, by sobie go kupić - to dotyczy także Pahna. Potem udajemy się do Great Forest.

Great Forest
Po dotarciu do miasta wychodzimy z niego północno-wschodnim rogiem, by odkryć ścieżkę elfów. Tak, tu już byliśmy, ale wtedy nigdzie nie dało się nią dojść. Teraz to będzie możliwe, bo jest z nami elf. Ruszamy zatem przed siebie. Po drodze spotkamy Viki, którą możemy zwerbować (31/108). Po stosunkowo krótkiej podróży dotrzemy do wioski koboldów. Tam czeka nas scenka, następnie wychodzimy stąd, idąc w prawo.

Świat
Ruszamy na południe i na wschód, by znaleźć przejście pomiędzy drzewami. Po drugiej stronie zauważymy pojedyncze, wyróżniające się od innych drzewo. Oto nasz cel.
 Village of the Elves
Po wejściu do wioski wchodzimy na górę. Tu czeka nas scenka. Po jej zakończeniu udajemy się do domu położonego w północnej części wioski. Rozmawiamy z wodzem wioski, a wylądujemy w więzieniu. Tam rozmawiamy ze Stallionem i Valerią, po czym podchodzimy do obu krat Po scence twierdzimy, że trzeba wyruszyć od razu, po czym wychodzimy z wioski - na samym dole Valeria dołączy do nas (32/108) i trzeba będzie zrobić jej miejsce, bo musimy ją zabrać ze sobą. Warto teraz wrócić do wioski i zrobić zakupy. Następnie ruszamy w dalszą drogę.

Świat
Podążamy nieco na północ, a potem już prosto na wschód, by odnaleźć drogę wiodącą w góry.
Dwarfs Trail
To dość długa lokacja - najpierw idziemy przez las, więc warto zwracać uwagę na skrzynie, ukryte w zaroślach. Gdy wejdziemy na góry, sytuacja będzie prostsza - spotkamy tu także kobolda, którego wcześniej widzieliśmy w wiosce. Pod koniec znajdziemy punkt zapisu gry, a w końcu i wyjście z tej lokacji.

Świat
Idziemy na północ, by po pewnym czasie na wschodzie dostrzec zejście do podziemi. Jak nietrudno zgadnąć, to droga do wioski krasnoludów.
Village of the dwarfes
Zaczynamy od wizyty w kuźni - możemy tu naostrzyć nasze bronie do 9 poziomu. Możemy też zwerbować Messe (33/108), który w zamku będzie nam świadczył taką samą usługę. Ostrzenie broni jest bardzo drogie i małe szanse, abyśmy mieli dość forsy na zrobienie tego wszystkiego tu i teraz, zatem skupmy się na najsilniejszych postaciach - główny bohater i Kai to podstawa. Jest tu także sklep z ekwipunkiem - ale polecam forsę wydać na ostrzenie. Potem udajemy się do domu wodza, położonego w północno-wschodnim rogu. Wyśmieje on nas, ale da nam propozycję, którą przyjmujemy. Opuszczamy wioskę.

Świat
Idziemy na północ. Jeśli chcemy, można się pokręcić po okolicy, zdobyć trochę forsy w walkach i wydać ją na naostrzenie broni naszych najważniejszych postaci do maksymalnego, dziewiątego poziomu. Tak czy inaczej, ruszamy na północ.
Dwarfes Vault
Przed zejściem tutaj konieczne naostrzmy bronie głównego bohatera i Kaia do 9 poziomu. Czeka nas tu wiele walk z grupami wrogów, a dzięki wspólnemu atakowi tej dwójki będziemy ich masakrować bez problemu. 
 
Rozmawiamy z krasnoludem i schodzimy na dół, aż dojdziemy do trzech dźwigni. Najpierw przełączamy środkową, potem lewą, a następnie prawą. Po zaliczeniu tej części lochu, dojdziemy do obszaru z ruchomymi platformami. Tu idziemy prosto na południe, potem na południe, wracamy, jedziemy w prawo, na południe i jeszcze raz na południe, by pokonać tę zagadkę. Przechodzimy kolejny fragment labiryntu i docieramy do lokacji z dwoma przyciskami i tablicą. Przyciski naciskamy w kolejności: lewy, prawy, prawy, lewy, lewy, lewy, prawy, prawy. Przed nami ostatnia sekcja lochu, zaś na jej końcu czeka na nas boss:

Boss: Gigantes
Dość prosty boss, gdyż jego ataki są skierowane przeciwko pojedynczym celom. Co prawda uderza mocno, ale wystarczy pilnować, aby HP żadnej postaci nie było niższe niż 100 i po zabawie. Moja drużyna była w okolicy 25 poziomu i pokonałam go bez problemów. Falcon Rune Valerii odda nam w tej bitwie duże usługi, a jeśli mamy Pahna, to jego Talisman Attack z Gremio również sprawdza się dobrze.

Po walce idziemy dalej i zabieramy Running Water Root. Teraz możemy wrócić tą samą drogą albo użyć Escape Talisman.

Świat
Wracamy do wioski krasnoludów.

Village of the dwarfes
Jeśli wcześniej zabrakło nam gotówki, to teraz powinniśmy jej mieć dość, by załatwić sprawy związane z ekwipunkiem. Następnie udajemy się do wodza. Następnie możemy opuścić to miejsce.
 
Świat
Wracamy do wioski elfów, idąc przez Dwarf Trail. W połowie drogi czeka nas scenka. Idziemy dalej, tak aby dotrzeć do wioski elfów.
 
Burnt village of elves
Po scence wychodzimy z wioski, po czym wchodzimy do niej ponownie. Spotkamy tam Templetona, który do nas dołączy (34/108). Dodatkowo dostaniemy od niego mapę świata. Teraz możemy już iść.

Świat
Wracamy do Great Forest.

Great Forest
Kiedy wejdziemy do wioski elfów, zacznie się scenka, po której Valeria nas opuści, zaś jej miejsce zajmie Kuromimi (35/108). Po walce pojawi się Mathiu, zaś nas czeka pierwsza w tej grze bitwa. Automatycznie dołączy też do nas Humprey (36/108), gra nas nawet o tym nie poinformuje. Tym samym zdobędziemy już jedną trzecią wszystkich członków  No dobra, czas na bitwę.

Bitwy rozgrywane są wedle mechaniki przypominającej papier-nożyce-kamień.
Charge jest dobre przeciwko bow, ale słabe przeciwko magic.
Bow jest dobre przeciwko magic, ale słabe przeciwko charge.
Magic jest dobre przecwko charge, ale słabe przeciwko bow.
Other - Thieves pozwala podpatrzyć taktykę, jakiej użyje wróg lub ukraść mu pieniądze.
Other - Merchants  pozwala przekupić dowódcę wroga, by nie atakował.
Other - Strategist podnosi siłę charge.
 
Po bitwie Valeria do nas powróci, a drużynę czeka wyprawa do zamku.
 
Pannu Yakuta Castle
 
Zła wiadomość jest taka, że nie możemy wybrać nowego składu drużyny. Skład to: bohater, Gremio, Viktor, Kirkis, Valeria i Kuromimi. Polecam upewnić się, że szyk mamy odpowiedni, tzn, że wszyscy mogą walczyć. Zamek nie jest dużą lokacją, dlatego warto iść prosto do bossa, który siedzi w sali tronowej. 

Boss: Dragon
 To nie jest walka trudna, ale długa. Polecam wybrać jedną postać (np. Kuromimi) i dać jej na początku sporo przedmiotów leczących. Ona będzie leczyć resztę drużyny, podczas gdy wszyscy pozostali będą atakować. Falcon Rune należący do Valerii całkiem się tutaj dobrze sprawdzi. Jego ataki grupowe są słabe, ale pojedyncze zadają ok. 100 hp obrażeń, więc należy pilnować poziomu HP. 

Po walce ruszamy przed siebie. Gdy wejdziemy na górę, spotkamy Kwandę, który wezwie nas na pojedynek - nasz pierwszy w tej grze. Pojedynki rozgrywane są podobnie jak bitwy, w systemie papier-nożyce-kamień. Warto wiedzieć, co wróg zrobi po tym, co powie. Gdy wybierze attack, my wybieramy desperate attack. Gdy wybierze defend, my wybieramy attack, gdy wybierze desperate attack, my wybieramy defend.

Kwanda wybiera attack, kiedy mówi:
- At a loss, are you? But I'll show you no mercy!                         
- Damn! I underestimated you.                                              
- Ha ha! You'll have to do better than that!                               
- Heh, now it's my turn.                                                   
- Taste the sharpness of my blade!                                         
- That's nothing!                                                          
- Well done. But can you take this?                                        
- What's the matter? If you don't attack, I will!                          
- Whoa! Pretty good, Teo's little boy. Now it's my turn!                   
- You're better than I thought. But how about this? 

Kwanda wybiera defend, kiedy mówi:
- Arghhh! I underestimated you.                                            
- Can you break my invulnerable defenses?                                 
- Carefully...                                                             
- Cautious, aren't you. Just like a leader.                                
- Damn! My turn!                                                           
- Don't bore me. Show me what you can do.                                  
- Forget it. You're methods are obvious.                                   
- Now it's your turn. Come on!                                             
- Pretty good. How about another one?                                     
- What now?
 
Kwanda wybiera desperate attack, kiedy mówi:
- Here we go again!                                                        
- I'll get you!                                                            
- I'll show you how it's done.                                             
- Impossible! You can't avoid my blows!                                    
- Interesting. How about another round?                                    
- Take that!                                                               
- The next one won't be so easy!                                           
- Victory is near! I strike with all my might!                            
- We're getting nowhere. Here I come!                                      
- Well done. You're a worthy opponent. Now it's my turn!     
 
Po zakończeniu pojedynku czeka nas ważny moment - musimy wybrać drugą opcję. Jeśli wybierzemy pierwszą, to Kwanda zginie, zaś w przypadku drugiej - Kwanda będzie miał wątpliwości. Potem także wybieramy drugą opcję, a wówczas Kwanda dołączy do nas (37/108).
 
Po zakończeniu wszystkiego dołączą do nas Sylvina i Stallion (39/108). Mathiu spyta nas, czy chcemy wracać do zamku. Powiedzmy, że nie, gdyż mamy parę spraw do załatwienia.   
 
Świat
Idziemy do Great Forest.
 
Great Forest 
W wiosce koboldów wchodzimy do gospody. Spotkamy tu Fu So Lu - dołączy on do nas (40/108), o ile spłacimy jego dług, wynoszący 10 000.  Po załatwieniu tego idziemy do domku naprzeciwko. Jest tam Gon, brat Kuromimi, który także do nas dołączy (41/108). Teraz idziemy przez las na drugą stronę.
 
Świat
Idziemy na północny zachód, do Kouan.
 
Kouan
Główny bohater jest już na pewno powyżej 25 poziomu, możemy   zatem wejść do gospody i porozmawiać z Lorelai, która do nas dołączy (42/108).  
 
Świat
Idziemy na północ, do Seika.
 
Seika
W domku Mathiu spotkamy Apple. Porozmawiajmy z nią, wybierając którąkolwiek opcję, a dołączy do nas (43/108). 
 
Świat
Wracamy do naszego zamku.
 
Zamek
Gdy wejdziemy do zamku, nastąpi trzymiesięczny przeskok. Zamek nam się znowu rozrósł. Idziemy na trzecie piętro i do pokoju po prawo, by obejrzeć scenkę. Po jej zakończeniu Vickor do nas dołączy. Wychodzimy, udajemy się do Kaku i idziemy do domu po lewo od schodów. Tam spotkamy Flika, z którym czeka nas rozmowa. Po rozmowie Filk dołączy do nas (44/108), a my wracamy do zamku. Wchodzimy na trzecie piętro i tu ponownie rozmawiamy z Flikem, po czym wyruszamy na wojnę.

Przed nami druga w tej w grze bitwa, tym razem przewaga liczebna będzie po naszej stronie, co pozwoli nam szybko wygrać. Zaraz po niej zacznie się trzecia bitwa. Tu niestety jesteśmy z założenia skazani na przegraną, czego byśmy nie zrobili. 

Garan
Po bitwach czeka nas scenka - niezależnie od naszej decyzji, Gremio musi wrócić do drużyny. Porozmawiamy z Mathiu, aby wziąć dwóch kolejnych członków (Viktor, Gremio i Flik są obowiązkowi), po czym wychodzimy stąd.

Świat
Idziemy na południowy zachód, wzdłuż wybrzeża, by dotrzeć do nowej miejscowości.
Rikon
Najpierw zajrzyjmy do gospody. Na piętrze spotkamy Lotte,która zgubiła kota i chce, byśmy go znaleźli. Następnie idziemy do sklepu z wycenianiem przedmiotów i rozmawiamy z Jabbą, który przedstawi swój warunek. Wreszcie, idziemy na przystań i wsiadamy do łodzi.

Świat
Płyniemy cały czas na południe, aż zobaczymy po lewo od nas wielki wir. Podpływamy do niego i próbujemy przepłynąć. Potem wracamy do Rikon, wysiadamy z łodzi, a po krótkiej scence idziemy na północ.
Teien
Tu wchodzimy do gospody i rozmawiamy ze staruszką o imieniu o imieniu Hellion. Dołączy ona do nas (45/108) i podaruje nam wspaniały przedmiot - Blinking Mirror. Pozwoli on nam zawsze teleportować się z powrotem do naszego zamku. Upewnijmy się, że zawsze ten przedmiot będzie nosić przy sobie główna postać. Następnie idziemy do kupca obok i kupujemy Yellow Flower Seeds oraz Yellow Paint. Teraz wychodzimy na zewnątrz i korzystamy z Blinking Mirror, by przenieść się do zamku.

Zamek
Wpadliśmy tu na moment. Idziemy na drugie piętro i w magazynie Rocka zostawiamy kupione przed chwilą Yellow Flower Seeds oraz Yellow Paint. Teraz udajmy się na czwarte piętro, by u Sancheza dołączyć do naszej drużyny Tai Ho i Yam Koo. Potem schodzimy na pierwsze piętro. Tu spotkamy Gaspada - możemy u niego szybko wygrać maksymalną ilość forsy w grze. Teraz schodzimy do piwnicy, rozmawiamy z Viki i prosimy ją o teleportację do Teien.

Teien
Udajemy się do kowala i ostrzymy wszystkim bronie do 12 poziomu (po to nam była ta forsa od Gaspara). Następnie wychodzimy.

Świat
Teraz musimy trochę pochodzi po świecie, po drodze pilnując walk losowych. Musimy bowiem zdobyć Nameless Urn, a tą można zyskać tylko jako łup w walce z Holly Fairy. Aby nie chodzić zupełnie bezproduktywnie, udajmy się na południowy zachód. Jest tam Soniere - wejdźmy i wyjdźmy, co pozwoli nam potem się tu teleportować z zamku. Tak samo zróbmy z Lorimar, położnym na zachód od Soniere. Następnie idziemy na północ, do Scarleticia Castle, skąd zaraz wyjdziemy. Ostatnim takim punktem do odblokowania teleportacyjnego jest Northern Checkpoint położony na północny wschód od Scarleticia Castle. Potem idziemy na południe, do Antei.

Antei
Idziemy do sklepu ze zbrojami i rozmawiamy z Chapmanem, który do nas dołączy (46/108). Teraz idziemy do sklepu runicznego, pracuje tu Jeanne, która także do nas dołączy (47/108). To postać, która przewija się jako jedyna przez wszystkie części cyklu. Następnie potrzebujemy Toe Shoes - jeśli ich nie mamy, możemy je kupić w Antei w sklepie ze zbrojami. Dajemy je głównemu bohaterowi i idziemy do gospody. Tancerka Mina dołączy do nas (48/108), ale tylko jeśli z nią zatańczymy, a uda nam się to wyłącznie, jeśli główny bohater ma Toe Shoes. Na górze gospody jest Esmeralda - ona na razie jest poza naszym zasiegiem. To wszystko, co w tej chwili mamy tu do zrobienia.

Świat
Jeśli do tej pory nie zdobyliśmy Nameless Urn, to teraz jest już najwyższa pora. Gdy wreszcie zdobędziemy ten przedmiot, wówczas ruszamy do Rikon.
 
Rikon
Idziemy do Jabby - jeśli mamy Nameless Urn, to Jabba do nas dołączy (49/108). Potem udajemy się do gospody i raz jeszcze rozmawiamy z Lotte. Następnie wychodzimy, teleportujemy się do zamku, a stamtąd do Kaku. W prawej części miasta znajdziemy kota. Łapiemy go, teleportujemy się do zamku, stamtąd do Rikon i odnosimy go Lotte, dzięki czemu i ona do nas dołączy (50/108).Wracamy do zamku.

Zamek
Przed kolejną wyprawą dobrze jest się przygotować. Zachowajmy ten skład, który mamy (bohater, Gremio, Viktor, Flik, Tai Ho, Yam Koo), upewniwszy się, że wszyscy mają broń naostrzoną na poziomie 12, najlepszy możliwy ekwipunek i są na co najmniej 27-28 poziomie. Forsę na ekwipunek oraz ostrzenie można zdobyć łatwo grając z Gasparem. Uzupełnijmy też nasz zapas medykamentów, po czym idziemy na dół, do łódki i wsiadamy do niej.

Świat
Opływamy dużą wyspę obok naszego zamku i kierujmy się na zachód, by znaleźć lokację znajdującą się na małej wysepce.
 
Pirate Fortress
Po wejściu do środka rozmawiamy z Anjim. To będzie krótka rozmowa, która zakończy się walką.

Boss: Anji, Leonardo, Kanak
To by była całkiem prosta walka, gdyby nie jeden detal - musimy ją zakończyć w pięć rund, bo tylko wtedy cała trójka dołączy do nas. Jak ją rozebrać? Niech Tai Ho i Yam Koo wykonują swój wspólny atak na Leonardo, a kiedy mają status Unbalanced, to niech leczą innych. Flik niech także atakuje Leonardo swoim atakiem runicznym (ale tylko Raging Blow, pozostałe w tej walce są mało skuteczne, zaś Viktor, główny bohater oraz Gremio niech atakują Anjiego. Ci dwaj są najmocniejsi, gdy jeden z nich padnie, to wówczas ci co go atakowali niech skupią się na Kanaku. 
 
Po walce Anji, Leonardo oraz Kanak dołączą do nas (53/108). Możemy opuścić to miejsce.
 
Świat
Wracamy do zamku, po czym teleportujemy się do Teien.
 
Teien
 Idziemy do lewego z dwóch domów na góze. Spotkamy tam Gena. Porozmawiajmy z nim i poprośmy o pomoc. Dołączy do nas (54/108), zajmując jedno miejsce w drużynie. Potem idziemy do domu obok. Tam czeka nas Kamandol - on także do nas dołączy (55/108), zajmując kolejne miejsce. Po scence otrzymamy silnik. Wychodzimy stąd.

Świat
Idziemy na południe, do Rikon.

Rikon
Gdy tu dojdziemy, zacznie się scenka. Następnego ranka wychodzimy z gospody i wsiadamy do łodzi.

Świat
Płyniemy tam, gdzie poprzednio drogę blokował nam wir. Teraz możemy przez niego przepłynąć i dostać się do nowej lokacji, tuż za nim.
 
Liukan Hermitage
Wchodzimy do środka i rozmawiamy z Liukanem, niestety, szybko zaczną się kłopoty. Po scence wchodzimy do budynku i zabieramy Black Paint, po czym wychodzimy na zewnątrz i teleportujemy się do zamku.
 
Zamek
Idziemy na czwarte piętro i rozmawiamy z Mathiu. Da on nam list. Możemy też usunąć z drużyny Gena i Kamandola, by zastąpić ich kimś bardziej użytecznym. Następnie teleportujemy się do Antei.

Antei
Wchodzimy do domu na północny wschód od gospody, by spotkać Kimberly. Dołączy ona do nas (56/108) po scence. Teraz wchodzimy do położnego tuż obok domu, gdzie spotkamy Alberta - Viktor go przepyta, by poznać jego prawdziwe imię i skłonić Teslę do dołączenia do nas (57/108).  Wracamy do zamku.

Zamek
Udajemy się na czwarte piętro i rozmawiamy z Mathiu. Otrzymamy od niego Fake Orders. Następnie upewniamy się, że mamy mocny i silny skład, wyposażony w najlepsze co się da. Potem teleportujemy się do Soniere (jeśli tam nie byliśmy, to teleportujemy się do Teien i stamtąd idziemy na południowy zachód).

Soniere
Wchodzimy do twierdzy i idziemy przed siebie - w końcu dotrzemy do miejsca, gdzie trzeba przesunąć dźwignię, aby iść dalej. W lochach czeka nas kilka walk ze strażnikami. W tym miejscu można też znaleźć po walkach Opal - wypada on z Nightmare i bardzo nam się później przyda. Drużyna, mająca Kaia i głównego bohatera powinna radzić sobie bez problemów. W kolejnej sekcji spotkamy grupy strażników przy celach. W ostatniej z nich jest Liukan. Po jego uwolnieniu upewnijmy się, że Gremio nie niesie żadnego ważnego przedmiotu. Teraz wracamy. Na końcu czeka nas scenka, a po niej powrót do zamku.

Zamek
Od tej pory mamy dostęp do czaru drugiego poziomu naszej runy, czyli Black Shadow. Teraz zabieramy znaleziony w Soniere Opal i teleportujemy się do Antei.

Antei
Idziemy do gospody i wchodzimy na piętro, gdzie dajemy Opal Esmeraldzie, dzięki czemu dołączy ona do nas (58/108). Następnie wracamy do zamku.

Zamek
Idziemy pogadać z Mathiu. Liukan dołączy do nas (59/108). Zanim jednak zgodzimy się wyruszyć na bitwę, zmieńmy skład drużyny i upewnijmy się, że Pahn jest na wysokim poziomie i ma najlepszy dostępny ekwipunek. Dopiero potem  rozmawiamy z Mathiu i wyruszymy na kolejną bitwę.

Scarleticia Castle
Wróg ma nad nami przewagę liczebną, ale nie może już używać swoich ataków różanych. Atak Milcha to magia, więc należy go kontrować łucznikami. Po bitwie budujemy sobie nową drużynę i wchodzimy do zamku. W jednym z pomieszczeń po lewo znajdziemy portret Milcha. Wybieramy opcję 1, co otworzy nam tajne przejście. W pomieszczeniu na przeciwko spotkamy Ivanowa, pogadajmy z nim. Piętro wyżej spotkamy Kasiosa - z nim także należy pomówić. Po zaliczeniu wszystkiego wychodzimy na balkon na piętrze - tam spotkamy Milcha - należy mu darować, dzięki czemu dołączy do nas (60/108). Następnie automatycznie wrócimy do zamku.

Zamek
Po zapisaniu gry wchodzimy na czwarte piętro, by pomówić z Mathiu. Dołączy do nas Kasumi (61/108). Potem zacznie się bitwa, niestety, jedna z tych, których nie da się wygrać. Po jej zakończeniu czeka nas pojedynek Pahna. To dość trudna walka, dlatego wcześniej doradzałam zająć się Pahnem.

Attack (kontrujemy Desperate Attack):
- All you can do is defend, Pahn? No mercy!                                
- Did you see me coming?                                                   
- Do you see how we're mismatched?                                         
- Get serious, Pahn. This is how it's done.                                
- Is that all you've got? Now it's my turn!                                
- My sword's not rusty yet.                                                
- Pretty good, Pahn.                                                       
- That was a good one, Pahn. Now it's my turn.                             
- The numbness in my hands, it's real.                                     
- We're getting nowhere. Here I come!                                                                                                                
Defend (kontrujemy attack)                                                                                            
- All right, do it again!                                                 
- Come on, Pahn. See if you can kill me.                                   
- Do you give up?                                                          
- I'll see that coming next time!                                          
- I'm losing my cool. Better be careful.                                   
- Good work, Pahn. I'll have to be more careful.                           
- Strike me, Pahn!                                                         
- What's the matter, Pahn? How about another round?                        
- You're a smart one, Pahn.                                                
- You're better than I thought.                                                                                                                 
Desperate Attack (kontrujemy defend)                                                                      
- Can you dodge my blade, Pahn?                                           
- Excellent, Pahn. You're a real fighter. Here's another!                  
- Finish me with a single blow!                                            
- Hmmm. Here I come again!                                                 
- If you don't attack, I will!                                             
- Impossible! Take that!                                                   
- My killer blade...                                                       
- Now that I've seen what you've got, I'll show you what I can do.         
- That's...no good.                                                       
- The next one will be more painful.     
 
Zamek
Idziemy na czwarte piętro i kładziemy się spać, a we śnie czeka nas scenka. Następnego dnia idziemy pogadać z Mathiu, a potem z Flikiem. Potem schodzimy na przystań i rozmawiamy z Genem. Wracamy do góry i zmieniamy skład drużyny. Musimy do niej wziąć Tai Ho albo Yam Koo, bo tylko oni umieją prowadzić łodze. Polecam też zabrać Kirkisa. Schodzimy na dół, rozmawiamy z  Genem, wsiadamy do łodzi, po czym wysiadamy. Upewniay się, że w naszej drużynie jest Milich. Następnie teleportujemy się do Scarleticia.
 
Scarleticia Castle
Na dole rozmawiamy z Ivanovem, który do nas dołączy (62/108). Wchodzimy na górę i rozmawiamy z Kasiosem, który także do nas dołączy (63/108), o ile jest z nami Milich. Następnie wracamy do zamku i teleportujemy się do Antei.
 
Antei
Rozmawiamy z Qlonem - dzieciakiem, który stoi przy wejściu do miasta, a dołączy do nas (64/108). Następnie wracamy do zamku.
 
Zamek
Idziemy na trzecie piętro i dajemy Ivanovowi Blue, Black, Yellow, Red i White Paint.
Potem ustawiamy skład na taki, jaki nam pasuje i idziemy do łodzi.

Świat
Płyniemy w okolice wyspy piratów, stamtąd zaś na północ. Zobaczymy tam kolejny wir. Przepływamy przez niego i płyniemy do położonej za nim twierdzy.
Kirov
W sklepie możemy kupić Forutne Crystal, podnoszący ilość expa u postaci. 
 
Najpierw idziemy do gospody i rozmawiamy z Georgesem. Musimy z nim wygrać w karty (gra polega na odkrywaniu kart tak, by tworzyły pary), aby do nas dołączył (65/108).  Na południe od gospody kobieta pierze ciuchy, a obok niej są dwa domy. Najpierw wchodzimy do tego po lewo i próbujemy potrawy na ogniu, a potem to samo robimy w domu po prawej. Potem idziemy do domu na przeciwko naszej łodzi i rozmawiamy z kucharzem Lesterem - dołączy do nas (66/108). 
 
Teraz idziemy do kobiety piorącej ciuchy. Rozmawiamy z nią, a poprosi nas o mydło. Idziemy do faceta, który chodzi koło zbrojowni, a powie, że da nam mydło, o ile damy mu sos. Sos dostaniemy od faceta, który jest na południe od gospody, al on w zamian chce sól. Tą ma facet w południowo-wschodnim rogu, ale w zamian chce linijkę. W gospodzie w pokoju po prawo jest facet z linijką, ale on chce z kolei cukier. 
 
Cukier kupimy w sklepie z przedmiotami. Teraz po kolei zaliczamy to wszystko, by zdobyć mydło i zanieść je Sarah, która dołączy do nas (67/108). 
 
Świat
Idziemy na północ, do miejscowości Kalekka.
 
Kalekka
Wchodzimy do pierwszego budynku i rozmawiamy z Leonem. W północnej części zrujnowanego miasta zobaczymy grządkę, a obok niej faceta. Podejdźmy do niego tak, by nie zadeptać grządki, pomówmy z Blackmanem, a dołączy do nas (68/108) Obszukajmy budynki, zabierając stąd koniecznie Sound Crystal i Old Book 8. Wrogowie są tu dużo silniejsi, ale i dają sporo expa.Gdy zaliczymy wszystko, wówczas wychodzimy z miasta północnym wyjściem.
 
Świat
Idziemy prosto na północ, by dotrzeć do fabryki.
 

Secret Factory 
Po scence pogadajmy z Kesslerem i Landonem, a obaj do nas dołączą (70/108). Potem wchodzimy do środka i rozmawiamy z Ronnie Bell, następnie zaś z Kage. Płacimy mu 20 000, a dołączy do nas (71/108). Ze skrzyni zabieramy Window Setting 0, po czym rozmawiamy z Moose i wychodzimy.

Świat
Wracamy do Kirov.

Kirov
Idziemy do dziewczyny, która stoi w południowo-zachodnim rogu. Jeśli mamy Sound Rune, to Melodye do nas dołączy (72/108). Następnie wchodzimy do dużego domu na przeciwko portu i rozmawiamy z Kun To - on także do nas dołączy (73/108). Po scence dołączą do nas także Mose i Ronnie Bell (75/108). Potem wsiadamy do łodzi.

Świat
Płyniemy do naszego zamku.

Zamek
Po odpoczynku idziemy porozmawiać z Mathiu. Teraz czeka nas druga bitwa z wojskami Teo. Ta bitwa jest dla odmiany banalna - wystarczy używać Charge (najlepiej podbitego przez Strategist), a wygramy bez problemu. Po bitwie czeka nas pojedynek z Teo.
Attack (kontrujemy Desperate Attack):                                                                           
- Did you see that coming?                                                 
- Do you see how much better I am?                                         
- Here I come, my son.                                                     
- Is defending yourself all you can do? You'll never win that way.         
- That was nothing. Now it's my turn.                                      
- That was pretty good. Now it's my turn.                                  
- The numbness in my hands, it's real!                                     
- We're getting nowhere. Here I come!                                      
- Well done!                                                               
- You're soft...soft! This is how you attack!                                                                                                         
Defend (kontrujemy Attack):                                                                                          
- Come on! Show me what a man you've become.                               
- Good, try it again!                                                      
- I mustn't underestimate you.                                      
- I underestimated you! What's wrong? Another round?                       
- I'll see you coming next time!                                           
- I'm losing my cool. I must be more cautious!                             
- Is that all you've got?                                                  
- Leader of the Liberation Army! No wonder you're careful.                 
- Show me what you've learned.                                             
- Well done! I must be more careful too.                                                                                                            
Desperate Attack (kontrujemy Defend):    
- Are you trying to surpass me?                                            
- Can you avoid my sword?                                                  
- Hmmm. Here I come again!                                                 
- I'm delighted, my son. You're quite a warrior. But here's another!      
- If you don't attack, I will!                                             
- My deadly sword...                                                       
- My sword is the Emperor's sword. I'll show no mercy!                     
- Now that I've seen what you've got, I'll show you what I can do.          
- That's...no good.                                                         
- The next one will be more painful.     

Po zakończenu pojedynku dołączą do nas Alen i Grenseal (77/108), a my uzyskamy trzeci poziom naszej runy.

Zamek
Idziemy na czwarte piętro i rozmawiamy z Lepantem. NAstępnie godzimy się wyruszyć na kolejną wyprawę wojenną. 
 
Lorimar
Po scence stworzymy nową drużynę - sugeruję włączyć do niej Maas, Meese i Mose. Gdy to zrobimy, wychodzimy z Lorimar i wchodzimy tam ponownie.  Rozmawiamy ze stojącym obok bramy Kirke, by go zrekrutować (78/108). Potem wychodzimy.

Świat
Kierujemy się prosto na południe, by dość szybko dostrzec wioskę.
Warrior's Village
Po scence powitalnej udajemy się najpierw do kowala w północno-wschodniej części wiosk. Moose dołączy do nas (79/108), o ile są z nami  Maas, Meese i Mose. Koło jego domu jest nasz znajomy z początku gry, Marco. Jeśli z nim wygramy na co najmniej 5000, to także do nas dołączy (80/108). Następnie idziemy do sklepu z przedmiotami, kupujemy Red Flower Seed. Możemy też kupić nowy ekwipunek. Wreszcie, idziemy odwiedzić wodza. Tu czeka nas rozmowa, a potem scenka w nocy. Następnego ranka pojawi się Neclord. Dojdzie do walki, ale jej ne możemy wygrać. Po jej zakończeniu dowiemy się, co mamy dalej zrobić. Szykujemy drużynę i opuszczamy tę wioskę.

Świat
Zanim wyruszymy dalej, upewnijmy się, że mamy Yellow, Red oraz Blue Flower Seed (można je kupić w sklepach w Rikon, Teien oraz Warrior Village). Idziemy prosto na zachód, do Qlon.
Qlon
Idziemy w północno-wschodn róg i rozmawiamy z Zenem - jeśli mammy wszystkie trzy nasiona, to dołączy do nas (81/108). Potem wchodzimy do śwątyni. Rozmawiamy z Morganem w północno-wschpodni rogu, a dołączy do nas (82/108). Potem idzemy pogadać z Fukienem, który siedzi przy wejściu. On także dołączy do nas (83/108) i otworzy nam wejście do lochu. 

To najdłuższy jak dotąd loch w grze, na którego końcu znajdziemy miecz. Koniecznie zabieramy stąd Window Crystal. Gdy przez niego przejdziemy, znajdziemy się w zupełnie nowym miejscu. Idziemy do góry, by spotkać dzieciaka. Potem biegamy za nim, by ostatecznie pogadać i wejść do jego domu. Zaczną się scenki. Po ich zakończeniu idziemy na środek osady i wychodzimy miejscem, z którego dobiega światło.

Wrócimy do lochu. Tym razem Viktor zabierze miecz. Możemy teraz użyć Escape Talisman, by się stąd szybko wydostać. Wchodzimy do świątyni i idziemy w lewy górny róg, by spotkać Hugo, który do nas dołączy (84/108). Następnie wracamy do zamku, a stamtąd teleportujemy się do Garan.

Garan
Po drugiej stronie mostu jest Quincy, dołączy do nas, o ile mamy ponad 80 postaci (85/108). Teraz wracamy do zamku, bierzemy do drużyny Kirkisa, teleportujemy sie do spalonej wioski elfów, a stamtąd idziemy do wioski koboldów.

Kobold Village
W gospodzie spotkamy Ruby. Jeśli Kirkis jest na poziomie co najmniej 40, to Ruby do nas dołączy (86/108). Wracamy do zamku i teleportujemy się do Teien.

Teien
W północno-wschodnim rogu miasta spotkamy Eikeia. Jeśli główny bohater jest powyżej 40 poziomu, to Eikei dołączy do nas (87/108). Teraz wracamy do zamku, robimy jedno wolne miejsce w drużynie i udajemy sie do Warrior's Village.

Warrior's Village
Najpierw idziemy do sklepu z przedmiotami. Jest tam Window - jeśli mamy Window Crystal (był w Qlon), to Window dołączy do nas (88/108). Następnie wychodzimy na zewnątrz i rozmawiamy z Zorakiem, następnie z Hixem i wychodzimy.

Świat
Idziemy na południowy zachód, aż zobaczymy zamek Neclorda.
Neclord's Castle
Po scence Hix dołączy do nas. Wróćmy do zamku (możemy stąd wyjsć, rozmawiając z Zorakiem), kupmy Hixowi stosowny ekwipunek, upewnijmy się, że każda postać ma co najmniej jeden zestaw Mega Medicine - przed nami jedna z najtrudniejszych walk w tej grze.
Wchodzimy do zamku - to długi, choć prosty loch. Na samym początku po prawo spotkamy zombie, który za opłatą udziela nam podpowiedzi - głównie bezużytecznych. Idziemy przed siebie, aż dojdziemy do korytarza z czterema obrazami. Musimy je nacisnąć we właściwej kolejności: Chesnut Tree, Girl in Early Afternoon, Peasant Girl i King of the Night. Następnie czeka nas kolejna dalsza trasa i wreszczie spotkanie z Neclordem. Poniżej 44-5 poziomu bym się tu nie pakowała.

Boss: Neclord
W pierwszej rundzie nich wszyscy się bronią poza Viktorem - dopiero kiedy on zada cios mieczem, reszta postaci będzie mogła coś zrobić Neclordowi. Samo starcie proste nie będzie. Neclord ma mocne ataki grupowe i pojedyncze, a my musimy trzymać HP naszych postaci na poziomie ok. 250. Atakujmy głównie runami, a jedna-dwie postacie niech zawsze leczą, tak by Neclord nie dał rady nikogo zabić. Walka nie będzie krótka, ale  jest do wygrania, o ile będziemy walczyć powoli i systematycznie, cały czas się lecząc. 

Po walce i scenkach musimy wrócić na piechotę z powrotem, Escape Talisman tu nie zadziała. Przed wyjściem z zamku Viktor nas opuści na pewien czas - jeśli miał jakieś ważne przedmioty, to zabierzmy mu je wcześniej. Dołączą do nas za to Hix i Tengaar (90/108). Wracamy do zamku.

Zamek
Idziemy pogadać z Mathiu. Po rozmowie musimy wyjść  wejść, by sformować nową drużynę - Flik i Humprey będą obowiązkowi, polecam też zabrać Liukana. Wychodzimy na zewnątrz, wsiadamy do łodzi i zaraz wracamy - podczas powrotu powinniśmy zobaczyć nową wersję zamku z flagą. Teraz teleportujemy się do Rikon.

Rikon
Idziemy do gospody - jeśli nasz zamek został rozbudowany do poziomu flagi, to na piętrze spotkamy Clive'a - przy czym pojawia się on tu od czasu do czasu, jeśli go nie będzie, to wyjdźmy z miasta  wejdźmy ponownie. Dołączy on do nas (91/108). Następnie teleportujemy się do Kalekka.

Kalekka
Pogadajmy z Leonem. Jeśli zwerbowaliśmy 90 członków, to powie on, że nasza armia robi na nim wrażenie. Wracmy do zamku, rozmawiamy z Mathiu, po czym wracamy do Leona i rozmawiamy z nim ponownie, a dołączy on do nas (92/108). Teraz teleportujemy się do Qlon.

Qlon
Wchodzimy do jaskiń, gdzie musimy odnaleźć Crowleya. Szukanie go jest mocno czasochłonne, bo chowa się w losowym miejscu. Jeśli nasz zamek jest dość duży, to się pojawi i będzie go można zwerbować (93/108). Nasz kolejny cel to Neclord Castle.

Neclord Castle
Ponownie wchodzimy na szczyt, tam gdzie walczyliśmy z Neclordem. Spotkamy tu Pesmergę, który także do nas dołączy (94/108). Teraz teleportujemy się do Antei i wychodzimy.

Świat
Podążamy na północny zachód, by dotrzeć do nowej, nieodwiedzanej do tej pory lokacji.
Dragon's Den
Strażnik nie będzie chciał nas wpuścić. Wychodzimy i wracamy do Antei, gdzie dołączamy do rozmowy tuż przy wejściu. Stracimy 200 Bits, po czym wracamy do Dragon's Den. Po kolejnej scence wchodzimy do ukrytego przejścia. To krótki i prosty loch. Na jego końcu czeka nas scenka. Po jej zakońćzeniu podążamy za Milią, by wyjść na zewnątrz.

Świat
Idziemy na zachód.
Dragon's Knights Fortress
Najpierw idziemy w północno-wschodni róg, gdzie za murem chowa się Fuma - rozmawiamy z nim, a dołączy do nas (95/108). Teraz wchodzimy do twierdzy, idziemy w północno-zachodni róg i rozmawiamy z Kreutzem - on także do nas dołączy (96/108). Wchodzimy po schodach na górę, by obejrzeć scenkę. Wybieramy opcję 1 i rozmawiamy ponownie. Jeśli jest z nami Liukan, to udamy się do smoków. Po scence Liukan nas opuści, zaś dołączy do nas Milia (97/108). Teraz polecam cofnąć się do zamku i zadbać o ekwipunek Mili. Upewnijmy się też, że mamy zapas Mega Medicine. Potem wracamy i podchodzimy do smoka przed twierdzą, by udać się do Seek Valley.

Seek Valley
Idziemy przed siebie. Gdy dojdziemy do skrzyżowania, zapamiętajmy drogę w prawo - jest tam kuźnia, w której pracuje Mace - ostatni z kowali w grze. Dołączy do nas, ale nie teraz. Idziemy dalej, by naszą drogę zagrodziła wielka kula. To kolejny boss.
 
Boss: Crystal Core
 
Ta walka składa się z dwóch etapów. W pierwszym używajmy tylko zwykłych ataków. Naszym celem jest zniszczenie otaczających kulę kryształów, po czym doprowadzenie jej atakami do koloru czerwonego. Kiedy kula stanie się czerwona, zaczynamy wyprowadzać nasze najmocniejsze ataki i leczyć się, bo jej uderzenia staną się o wiele bardziej bolesne. Na szczęście zginąć powinna dość szybko.  

Idziemy dalej na północ - podczas rozmów wybieramy dowolne opcje. Po scence odblokuje się nam czwarty poziom naszej runy. Teraz wracamy na smoka i odlatujemy stąd. 

Dragon Knight's Fortress
Udajemy się na górę, by pomówić z Joshuą. Po scence przeniesiemy sie do Gregminster, gdzie kierować będziemy krokami Futcha.

Gregminster
Idziemy na południe, po czym oglądamy kwiat po prawo. Po scence szybko wracamy na smoka.

Dragon Knight's Fortress
 Po scence wchodzimy na górę. Rozmawiamy z Joshuą, który do nas dołączy, razem z Futchem (99/108). Godzimy się na propozycję Mili i wychodzimy na zewnątrz.

Zamek
Gdy wejdziemy do środka, zobaczymy jak Krin i Kasumi kłócą się. Jedziemy na czwarte piętro i rozmawiamy z Mathiu. Po scence polecam zaberać do drużyny Maas, Mese, Mose i Moose, po czym teleportować się do Dragon Knight's Fortress, zaś stamtąd polecieć do Seek Valey.

Seek Valley
Z walk uciekajmy. Idziemy prosto, aż dojdziemy do skrzyżowania z trzema drogami. Skręcamy w prawo, wchodzimy do kuźni i rozmawiamy z Mace, który dołączy do nas (100/108). Od tej pory będziemy mogli ostrzyć bronie do poziomu 16. Teraz wracamy do zamku.
 
Zamek
Idziemy do naszego pokoju, a odwiedzi nas Mathiu.  Wybieramy drugą opcję. Rano udajemy się do Mathiu i rozmawiamy z nim, by wyruszyć na manewry. Po scence czeka nas jedna z prostszych bitew w grze. 

Northern Checkpoint
Po bitwie wybieramy opcję 1, a dołączy do nas Griffith (101/108). Następnie wracamy do zamku. Czas na zbudowanie nowej drużyny, w skład której musimy wziąć Krina oraz Kasumi. Po scence wrócimy do Northern Checkpoint i wyjdziemy stamtąd. Teraz polecam cofnąć się do zamku i zadbać o wyposażenie Krina i Kasumi. Potem wracamy do Northern Checkpoint i wychodzimy północną stroną.

Świat
Idziemy prosto na północ, by po pewnym czasie dostrzec zamek.
Moravia
Po scenkach wchodzimy do zamku. Tu czea nas długi, ale prosty loch. Gdy dojdziemy do krawędzi nie do przejścia, pomoże nam Krin. Ostatecznie na końcu dołączą do nas Warren, Kasim i Taggart (104/108). Gdy znajdziemy się na zewnątrz, wracamy do Moravii i raz jeszcze przechodzimy całą trasę, by w ostatniej lokacji spotkać Vincenta, który także do nas dołączy (105/108). Wychodzimy na zewnątrz, ale nie teleportujmy się do zamku!

Świat
Wracamy do Northern Checkpoint.
 
Northern Checkpoint
Tu czeka nas scenka, po której dołączą do nas Max i Sancho (107/108). Tak, to już prawie wszystkie dostęne w grze postacie. Teraz wracamy do zamku.
 
Zamek
Idziemy porozmawiać z Mathiu. Potem czeka nas seria scenek i rozmów pomiędzy poszczególnymi bohaterami. Następnego ranka schodzimy na dół. Kupmy sobie zapas Mega Medicine. Idziemy do łodzi. Po scence wyrażamy zgodę na marsz ku bitwie. Nie powinna być ona specjalnie trudna. 

Shasarazade
Przed nami krótki, choć ciut pokręcony loch. W końću zauważymy wielką muszlę. To pierwszy w tym miejscu (i nie ostatni) boss.

Boss: Shell Venus
To nie jest trudna walka, ale polecam oszczędnie używać najmocniejszych ataków, bo wkrótce będą nam znowu potrzebne - dotyczy to w pierwszej kolejności runów głównej postaci. Początkowo jej ataki będą słabe, ale potem zacznie używać mocnych ataków grupowych  wtedy już lepiej się leczyć i zacząć używać najmocniejszych runów, wciąż jednak oszczędzając te głównego boahtera.

Po walce czeka nas scenka, po której możemy wracać. Musimy iść na piechotę, Escape Talisman tu nie zadziała. Gdy będziemy blisko ostatnich schodów, lepiej się uleczmy, bo tam czeka nas druga tutaj walka z bossem.

Boss: Sonya Schulen
 
To walka skokowo trudniejsza. Sonya ma dwa ataki - jeden stosunkowo słaby, pojedynczy oraz drugi, bardzo mocny, grupowy. Dodatkowo ma bardzo wysokie uniki i często kontruje nasze atak. Dlatego tu należy używać przede wszystkim ataków runicznych i grupowych, bo tych Sonya nie jest w stanie unikać i kontrować. Postacie, które ich nie maja, niech w pierwszej kolejności leczą pozostałych. 

Po walce czeka nas dość zaskakująca scenka, po niej zaś wracamy do zamku.

Zamek
To ostatni moment, aby dołączyć do drużyny jakąś z postaci, których do tej pory jeszcze nie dołączyliśmy. Gdy już będziemy mieć wszystkich, wówczas schodzimy do piwnicy zamku. Po rozmowie Soni z Cleo wchodzimy do celi i rozmawiamy z Sonią, a dołączy do nas (108/108). Tak, to już cała drużyna! Teraz idziemy na czwarte piętro i rozmawiamy z Mathiu. Odeślijmy go do szpitala. Potem zacznie się długa scenka. Jeśli zebraliśmy wszystkie 108 postaci, to pojawi się ktoś, kogo zapewne nie spodziewaliśmy się zobaczyć. Po wszystkim idziemy odpocząć w gospodzie, następnie raz jeszcze rozmawiamy z Mathiu i ruszamy do ostatecznej bitwy. Po jej rozstrzygnięciu ruszamy tam, gdzie wszystko się zaczęło.

Gregminster
Idziemy przed siebie, wszystkie budynki są tu zamknięte. Kiedy wejdziemy do zamku, powita nas ktoś, kogo spotkaliśmy w początkach naszych przygód.

Boss: Ain Gide
Najprostszym sposobem, który polecam zrealizować, jest przywalić w niego wszystkimi naszymi runami. Jest dość mocny, ale nie na tyle, by wytrzymać więcej niż kilka rund takich ataków. 

Po walce wróćmy do zamku, uleczmy się, uzupełnijmy zapasy (zabierzmy dużo medykamentów) i wróćmy do Gregminster. Teraz czeka nas długa podróż przez zamek, w którym będziemy często atakowani przez straże. Ma to tę dobrą stronę, że drużyna powinna solidnie expić, tak że pod koniec będziemy mieć 56-58 poziom. Na samym końcu spotkamy cesarza, który stanie z nami do finałowej walki.
 
Boss:  Golden Hydra
Każda głowa jest osobnym celem, ale na szczęście atak robią jeden.  Sztuką do łatwego wygrania tej walki jest znajomosć słabości wroga. Pierwsza głowa (licząc w kolejce wskazywanych nam jako cel) jest odporna na ataki Rage i Fire, druga na Lightning i Thunder, zaś trzecia na Wind oraz Cyclone. W zależności od tego, jakie runy mamy, wybierzmy tę głowę, która jest na nie najmniej odporna i skupmy ataki na niej, a potem stopniowo na kolejnych, cały czas się lecząc, tak aby żadna postać nie miała poniżej 300 HP.  Główny bohater niech spamuje Judgmenet a potem Black Shadow, następnie zaś niech używa ataków fizycznych. To powinno wystarczyć.

Po bitwie wychodzimy z zamku, pozwalając najpierw Wiktorowi, a potem Flikowi nas chronić. Teraz pozostanie nam już tylko obejrzeć zakończenie i poznać dalsze losy wszystkch, którzy do nas dołączyli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz