Choć „Menzoberranzan” zaczynamy dwiema postaciami, przez
cały napotkamy innych bohaterów, których będzie można wcielić do naszej
drużyny. Oto ich lista, z ważniejszymi informacjami. Uwaga, do drużyny musi
dołączyć Drizzt, który będzie jej towarzyszył przez około połowę gry.
Kiedy postać opuszcza drużynę, wszystkie posiadane
przedmioty pozostawia na miejscu i wraca do swojego miejsca powrotu.
Imię:
Baldassar
STR: 17
DEX: 13
CON: 14
INT: 12
WIS: 14
CHA: 11
CON: 14
INT: 12
WIS: 14
CHA: 11
HP: 30
Rasa: Human
Klasa: Fighter
Poziom: 4
Charakter: Lawful Good
Spotkanie: Chatka
przy w bramie w wiosce
Miejsce powrotu: Chatka przy bramie w wiosce
Ekwipunek: Studded leather armor, metal shield, long
sword, dagger
Uwagi: Pierwsza napotkana postać, warto go zabrać, bo
wydatnie wzmocni słabą na początku drużynę.
Imię:
Mealdithar
STR: 16
DEX: 18
CON: 15
INT: 11
WIS: 12
CHA: 13
CON: 15
INT: 11
WIS: 12
CHA: 13
HP: 28
Rasa:
Centaur
Klasa:
Ranger
Poziom: 4
Charakter:
Neutral Good
Spotkanie:
Woods Outside the Village
Miejsce
powrotu: Woods Outside the Village
Ekwipunek:
Centaur Armor, composite bow, quiver
Uwagi: Chociaż jest świetnym łucznikiem, drużynie
towarzyszył będzie tylko na powierzchni, więc nie warto tracić na niego czasu.
Imię:
Drizzt Do’Urden
STR: 13
DEX: 20
CON: 15
INT: 17
WIS: 17
CHA: 14
CON: 15
INT: 17
WIS: 17
CHA: 14
HP: 89
Rasa: Drow
Klasa: Ranger
Poziom: 15
Charakter:
Chaotic Good
Spotkanie: Icewind
Dale Plains, Area 1
Miejsce powrotu: brak
Ekwipunek: Drizzt’s chain mail, Twinle, Icingdeath,
green robe, Guenhwyvear statue
Uwagi: Niezwykle silny wojownik, niestety, towarzyszył nam
będzie tylko przez połowę rozgrywki.
Imię: Vonar
STR: 16
DEX: 18
CON: 15
INT: 13
WIS: 11
CHA: 11
CON: 15
INT: 13
WIS: 11
CHA: 11
HP: 25
Rasa: Kenku
Klasa: Fighter/Mage/Thief
Poziom: 5/4/4
Charakter: Neutral
Good
Spotkanie: Icewind
Dale Plains, Area 2, Cavern of the Driders 2
Miejsce powrotu: brak
Ekwipunek: Kenku armor, scimitar, quarterstaff,
lockpicks
Uwagi: Pierwszy raz spotykamy go na powierzchni i wtedy
można go zignorować. Drugi raz jednak pojawia się krótko po odejściu Drizzta i
wówczas warto go dołączyć.
Imię: Manahath
STR: 18
DEX: 14
CON: 17
INT: 14
WIS: 15
CHA: 13
CON: 17
INT: 14
WIS: 15
CHA: 13
HP: 47
Rasa: Human
Klasa: Figher
Poziom: 5
Charakter:
Neutral
Spotkanie: Descent
into Underdark, Level 1
Miejsce
powrotu: brak
Ekwipunek:
Chain mail, bracers of protection, one-handed sword, dagger, composite bow,
quiver, pouch, potion of extra healing.
Uwagi: brak
Imię: Borenorak
STR: 17
DEX: 13
CON: 16
INT: 11
WIS: 16
CHA: 14
CON: 16
INT: 11
WIS: 16
CHA: 14
HP: 22
Rasa: Dwarf
Klasa: Cleric
Poziom: 4
Charakter: Neutral
Spotkanie: Descent
into Underdark, Level 2
Miejsce powrotu: brak
Ekwipunek: Warhammer, pickaxe, scroll of spiritual
hammer, scroll of Draw upon holy might
Uwagi: Gdy spotykamy go po raz pierwszy, jest opętany.
Powrót do normalności umożliwi dopiero pokonanie potwora, który go opętał –
Aboletha. Znajdziemy go w pomieszczeniu obok.
Imię: Azarell
STR: 18/52
DEX: 17
CON: 14
INT: 15
WIS: 15
CHA: 12
CON: 14
INT: 15
WIS: 15
CHA: 12
HP: 48
Rasa: Elf (Yochol)
Klasa: Fighter
Poziom: 6
Charakter: Neutral Good
Spotkanie: Dwarfen Mines
Miejsce powrotu: brak
Ekwipunek:
Elven chain mail, long sword, bow, quiver, potion of extra healing
Uwagi: Gdy ją spotkamy, najlepiej kazać jej zaczekać na
rodziców. Wtedy przemieni się w swoją prawdziwą formę – yochola i zaatakuje
nas. Jeżeli zgodzimy się, żeby dołączyła do drużyny, wybierze najlepszy moment
i wtedy nas zdradzi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz