Etykiety

niedziela, 2 lutego 2020

Eye of the Beholder - magia

W grze występują dwa rodzaje magii - kapłańska i czarodziejska. Kapłan (Cleric) uczy się czarów raz z kolejnymi poziomami. Mag uczy się czarów ze znalezionych po drodze zwojów. Wraz z każdym poziomem doświadczenia zwiększa się liczba czarów, jakie dana postać może rzucić z danego kręgu magii.

Czary maga:
Armor - obniża klasę zbroi postaci
Detect Magic - podświetla na niebiesko wszystkie magiczne przedmioty
Fear - sprawia, że przeciwnik ucieka
Fireball - duże obrażenia od ognia na wszystkich wrogów
Hold Person - paraliżuje humanoidalnego przeciwnika.
Hold Monster - paraliżuje potwory.
Icestorm - zadaje obrażenia od lodu wszystkim wokół miejsca, na które rzucony został czar - nie należy go używać w starciu bezpośrednim.
Invisibility - czyni postać niewidzialną.
Invisibity 10' - czyni postać niewidzialną także na daleki dystans.
Lightning Bolt - duże obrażenia od prądu na wroga.
Magic Missle - lekki pocisk magiczny na wroga.
Melf's Acid Arrow - strzałka z kwasem na wroga.
Shield - narzuca tarczę ochronną na maga.
Shocking Graps - atakujący fizycznie mag może zadać lekkie obrażenia.
Stoneskin - mocno obniża klasę pancerza.
Vampiric Touch - atakujący fizycznie mag może zadać poważne obrażenia.

Czary kleryka:
Air - podnosi na pewien czas ilość posiadanych przez postać HP.
Cause Light Wounds - atakujący fizycznie mag może zadać lekkie obrażena.
Cause Serious Wounds - atakujący fizycznie mag może zadać ciężkie obrażenia.
Create Food - zaspokaja głód całej drużyny.
Cure Light Wounds - leczy nieznaczną ilosć HP.
Cure Serious Wounds - leczy znaczną ilość HP.
Detect Magic - podświetla na niebiesko wszystkie magiczne przedmioty.
Dispel Magic - neguje działanie negatywnych czarów na drużynę.
Flame Blade - wyczarowuje ognisty miecz w ręku kapłana.
Hold Person - paraliżuje humanoidalnego przeciwnika.
Magical Vestment - obniża klasę pancerza kapłana.
Meditation - zwiększa czasowo ilość HP całej drużyny.
Neutral Poison - kasuje efekt zatrucia.
Protect Evil - ochrania postać przed działaniem zła.
Protect Evil 10' - ochrania drużynę przed działaniem zła.
Remove Paralysis - kasuje efekt paraliżu.
Ressurection - wskrzesza zabitą postać
Slow Poison - spowalnia działanie trucizny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz