Zabieramy skalpel ze stolika obok nas. Kiedy postać w zbroi zbliży się, używamy na niej skalpela, by ją zabić. Podchodzimy do komputera i naciskamy czerwony przycisk, po czym szybko podbiegamy do łóżka, by oszukać maszynę. Potem idziemy do komputera po lewo, czytamy wszystko i wybieramy opcję "engage". Po efektownej scence idziemy przed siebie, aby spaść na dół.
Podnosimy leżący obok zepsuty skalpel (oznaczony jako świecący punkt), po czym przechodzimy drzwiami po lewo. Zabieramy zamkniętą puszkę proszku proteinowego z ołtarza po środku. Wracamy do poprzedniej lokacji, przechodzimy koło ognia i wspinamy się na nawis. Wrócimy do pierwszej lokacji. Używamy zniszczonego skalpela na puszcze proszku proteinowego, aby ją otworzyć. Proszku używamy na terminalu po lewo. Naciskamy cztery zaznaczone śladami palców przyciski, by aktywować terminal.
Czytamy treść logów, wybieramy opcję "kalibruj serwomotory" i aktywujemy ją. Potem raz jeszcze uruchamiamy terminal i wybieramy opcję "program" - na samym dole są cztery symbole - warto zrobić sobie screenshota lub je zanotować, bo ta kombinacja będzie nam potem potrzebna, a w każdej grze jest inna, więc nie mogę jej tu podać. Schodzimy na dół i zabieramy szczypce z ostrzem. Idziemy w lewo, gdzie używamy znalezionego ostrza na odsłoniętej, czerwonej izolacji. Schodzimy na dół wykonaną dziurą.
Idziemy w kierunku odciętych nóg i zabieramy z nich identyfikator. Wracamy na górę idziemy do kapliczki. Używamy identyfikatora na skrzynce oznaczonej na czerwono, aby zdobyć narzędzie uniwersalne. Schodzimy do pomieszczenia ze zmasakrowanym człowiekiem, rozmawiamy z nim i używamy panelu kontrolnego. Wybieramy opcję "wyrzut rdzenia", po czym oglądamy platformę serwisową i używamy na niej narzędzia uniwersalnego. Teraz musimy odpowiednio ustawić symbole.
1) Symbol baterii przesuwamy na dół
2) Symbol elektryczności przesuwamy na dół
3) Symbol baterii przesuwamy go góry
4) Symbol wody przesuwamy na dół
5) Symbol baterii przesuwamy na dół
Wracamy do panelu kontrolnego i przesuwamy wskaźniki energii na 100% Po scence czytamy dane z palmtopa. Skoro już zniknęło pole siłowe, to wychodzimy wyjściem po lewo i przebiegamy przez tunel. W ten sposób dotrzemy do centralnego pomieszczenia - lokacji, do której często będziemy wracać.
Podchodzimy do świecącego na czerwono terminala bezpieczeństwa. Po scence aktywujemy terminal i wybieramy Pokój Drukowania IO. Wybieramy cztery symbole, które poznaliśmy wcześniej w pierwszej lokacji. Zrobiwszy to, wchodzimy do pomieszczenia, którego pole siłowe właśnie zdjęliśmy. Tam używamy proszku proteinowego na identyfikatorze, a potem identyfikatora na bezpiecznikach na końcu korytarza. Teraz używamy narzędzia uniwersalnego na identyfikatorze, następnie zaś po raz drugi identyfikatora na bezpiecznikach. To otworzy nam drzwi. Otwieramy je i wchodzimy do środka.
Podnosimy laptop z podłogi, czytamy logi i zapamiętujemy kolejny kod, który zaraz wykorzystamy. Wracamy do pomieszczenia z terminalem bezpieczeństwa, wybieramy Centrum Laboratorium Rozrodczego i wpisujemy przed chwilą znaleziony kod. Idziemy tam i skręcamy w lewo. Aktywujemy terminal zaraz przy wejściu, czytamy treść logu i zapamiętujemy kolejny kod. Wracamy do centralnego pomieszczenia, na terminalu bezpieczeństwa wybieramy Pomieszczenia Załogi i wpisujemy poznany przed chwilą kod.
Wchodzimy tam, zabieramy wygiętą rurę do tańca i przechodzimy drzwiami obok. Stajemy koło szczątków, a potem wychodzimy drzwiami, przy których jest plama krwi. Czytamy dane z laptopa, bierzemy Puste IO z podłogi, a potem oglądamy zniszczony sejf w ścianie i zabieramy zdjęcie. Wracamy do centralnego pomieszczenia i idziemy wyjściem do Centrum Laboratorium rozrodczego, z tym, że teraz idziemy prosto przed siebie.
Czytamy dane z palmtopa na podłodze, zabieramy zwisający obok bat, a następnie dyktafon po drugiej stronie pomieszczenia. Ciągniemy za dźwignię. Używamy ostrza na wygiętej rurze do tańca, a potem umieszczamy nowo zdobytą dźwignię w chwycie za poprzednią dźwignią. Ją także przesuwamy, a potem zabieramy zepsute IO z unoszących się w kadzi obok zwłok.
Po scence podchodzimy do kapsuły, sprawdzamy urządzenie kontrolne i zabieramy z niego kriojednostkę. Wychodzimy i wracamy do centralnego pomieszczenia. Idziemy do Pokoju Drukowania IO. Przechodzimy przez korytarz, wchodzimy do pomieszczenia i używamy kriojednostki na drukarce IO. Następne używamy zepsutego IO oraz pustego IO, dzięki czemu zdobędziemy IO. Wracamy do centralnego pomieszczenia i wychodzimy drzwiami do Centrum Emulacji Mózgu.
Po scence sprawdzamy zniszczony fragment podłogi, aby znaleźć urządzenie przeciwpożarowe. Wracamy do centralnego pomieszczenia, udajemy się do Pomieszczeń Załogi. Używamy dyktafonu na Boomboxie. Idziemy dalej i używamy urządzenia przeciwpożarowego na wygiętej podłodze. Przechodzimy po pianie i idziemy przed siebie, by przeczytać dane z kolejnego laptopa. Wchodzimy przez zniszczone drzwi.
Próbujemy otworzyć sejf, potem używamy na nim dyktafonu, następnie zaś zdjęcia, dzięki któremu będziemy mogli przejść dalej. Wchodzimy do nowego pomieszczenia. Bierzemy kanister inkubacyjny, następnie uderzamy batem istotę i bierzemy z podłogi jej mleko. Wracamy do centralnego pomieszczenia i idziemy do pomieszczenia z Zasilaniem. Przechodzimy przez tunel i używamy terminala, by poznać ID dla Habitatu Larw. Wchodzimy do szybu serwisowego, idziemy do kaplicy i używamy naszego IO na terminalu kontroli atmosfery. Teraz kolejno ustawiamy:
ID 121: 40% RH, 65 °F
ID 648: 50% RH, 60 °F
ID 668: 84% RH, 95 °F
Po zrobieniu tego używamy IO na terminalu, a następnie wracamy do pomieszczenia centralnego. Stąd udajemy się do Centrum Laboratorium Rozrodczego, skręcamy do Habitatu Larw. Wkładamy mleko do kanistra inkubacyjnego, a potem umieszczamy kanister inkubacyjny na platformie odbiorczej. Zdobywszy larwę idziemy do pomieszczenia z zasilaniem. Używamy kanistra inkubacyjnego z larwą na zwłokach Dannyego. Zrobiwszy to, wracamy do pomieszczenia centralnego i wchodzimy do windy, aby obejrzeć zakończenie gry.
Etykiety
- 7th guest
- Alfa Boot
- Alone in the dark 1
- Alone in the dark 2
- Arena
- Avernum 1
- B.A.T 1
- Baldur's Gate 1
- Banner Saga 1
- Barahir
- Breath of Fire 1
- Breath of Fire 2
- Broken Sword 1
- Castlevania 1
- Castlevania 2
- Castlevania 3
- Castlevania 4
- Castlevania 5
- Cayne
- Coldfire Keep
- Corrosion
- Cruise for a Corpse
- Daggerfall
- Dark Eye 1
- Dark Eye 2
- Dark Seed 1
- Dark Seed 2
- Darkest Woods
- Devil Survivor 1
- Distraint
- Divi-Dead
- Dracula 1
- Dracula 2
- Dragon Quest I
- Dragon Quest II
- Dragon Quest III
- Dragon Quest IV
- Dragon Quest V
- Dragonsphere
- Dreamweb
- Etrian Odyssey 1
- Etrian Odyssey 2
- Eye of Beholder 1
- Eye of Beholder 2
- Fallout 1
- Fascination
- Final Fantasy I
- Final Fantasy II
- Final Fantasy III
- Final Fantasy IV
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI
- Final Fantasy VII
- Final Fantasy VIII
- Fire Emblem 1
- Fire Emblem 2
- Fire Emblem 3
- Fire Emblem 4
- Forgotten Hill: Fall
- Gabriel Knight 1
- Gabriel Knight 2
- Gateway 1
- Gobliiins 1
- Gobliiins 2
- Gobliiins 3
- Goetia
- Heart of China
- I Have no Mouth...
- Icewind Dale 1
- Icewind Dale 2
- Ishar 1
- Ishar 2
- Ishar 3
- Isoland 1
- King's Quest I
- King's Quest II
- King's Quest III
- King's Quest IV
- King's Quest V
- King's Quest VI
- King's Quest VII
- Klątwa
- Krynn 1
- Krynn 2
- Krynn 3
- Kyrandia 1
- Kyrandia 2
- Kyrandia 3
- Lakeside Murder
- Lands of Lore 1
- Larry 1
- Larry 2
- Larry 3
- Larry 5
- Larry 6
- Last Bible 1
- Legend of Grimrock 1
- Legend of Grimrock 2
- Lone Survivor
- Lufia 1
- Lufia 2
- Lure ot the temptress
- Megami Tensei 1
- Megami Tensei 2
- Menzoberranzan
- Might and Magic 1
- Mother 1
- Noctropolis
- Nocturnal Illusions
- Phantasie 1
- Phoenix Wright 1
- Prisoner of Ice
- Quest for Glory 1
- Quest for Glory 2
- Ravenloft 1
- Ravenloft 2
- Salt and Sanctuary
- Shadow of the Comet
- Shannara
- Shin Megami Tensei 1
- Shin Megami Tensei 2
- Shin Megami Tensei: If...
- Space Quest 1
- Space Quest 2
- Space Quest 3
- Space Quest 4
- Space Quest 5
- Strange Journey
- Suikoden 1
- Syberia 1
- Tajemnice Scarlett
- Trace Memory
- Ultima 0
- ultima 1
- Ultima 2
- Ultima 3
- Ultima 4
- Ultima 5
- Ultima 6
- Ultima 7: BG
- Ultima 7: SI
- Ultima 8
- Ultima Underworld 1
- Vagrant Story
- Vampire: The Masquarade - Redemption
- Voodoo Whisperer
- Wizard and Princess
- Wizardry 1
- Wizardry 2
- Wizardry 3
- Wizardry 5
- Wizardry 6
- Wizardry 7
- Ys 1
- Ys 2
- Ys 3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz