Daedalus Tower - poziom ósmy
1) Początek gry
2) 500 Makka i Jewel
3) Sklep ze zbrojami
4) Sklep z bronią
Daedalus Tower - poziom siódmy
Tu zaczną się losowe walki. Moja sugestia jest taka, żeby w losowych walkach zdobyć tu sporo forsy i kupić sobie wreszcie najlepszy sprzęt w sklepach na poziomie ósmym. Póki co mamy dostęp tylko do połowy tego poziomu.Drugą połowę poznamy dopiero, gdy wejdziemy tu ponownie z poziomu szóstego, drugim wejściem. Wtedy też dowiemy się o pierwszym bossie, którego trzeba będzie pokonać - Minotaurze.
Poziom szósty
Tu znajdziemy wejście do góry, dzięki któremu będziemy mogli poznać drugą część poziomu siódmego. Dowiemy się także, że potrzebujemy Orb of Silence, aby uruchomić windę.
1) 228 Makka
Poziom piąty
Są tu dwa zejścia na poziom czwarty, dzięki którym będziemy mogli poznać obie jego połowy. Poza tym, nie ma tu nic ciekaego
Poziom czwarty
Kolejny poziom dwuczęściowy, który, aby dokładniej poznać, musimy zwiedzić dwa razy. Pojawiają się tu nowi, silniejsi przeciwnicy. Dowiemy się tu kilku nowych rzeczy na temat tego etapu naszej misji. Tym razem drogi na niższy poziom pilnować będzie dwójka demonów, z których drugiego warto zrekrutować.
1) Harpy
2) Lemurian
Poziom trzeci
To kolejny poziom dwuczęściowy, a co ważniejsze, na tym etapie gry nie mamy jeszcze dostępu do jego środkowej części Wjechać tam będziemy mogli dopiero, kiedy uruchomimy windę. Drogę blokował tam będzie dość silny demon - Kaiju Bug, którego trzeba będzie pokonać, aby dostać się do tarczy.
1) Kaiju Bug
2) Tarcza
Poziom drugi
Tu nie ma niczego nowego czy ciekawego, po prostu kolejny poziom do przejścia.
Poziom pierwszy
Poziom trzy razy większy od poprzednich, a dodatkowo spotkamy tu nowe typy lokacji. Po pierwsze - drzwi jednokierunkowe, takie przez które można przejść tylko w jedną stronę. Po drugie, obszary zaciemnione, w których nie widzimy naszego otoczenia (automapa na szczęście działa). Na tym poziomie pojawi się także pierwszy boss.
Boss: Minotaur
HP: 175
Już pierwszy boss pokazuje nam, że łatwo nie będzie. Minotaur ma sporo HP. Jest także całkowicie odporny na magię - wszystkie ataki magiczne odbija, w efekcie czego o czarach bojowych możemy w tej walce zapomnieć. Sporadycznie może paraliżować. Jego ataki zabierają nawet po 20 HP, acz tych najsilniejszych nie używać aż tak często. Sugeruję posiadać poziomy 14-16, aby móc sobie z nim poradzić. Cerberus jako summon będzie świetnym dodatkiem.
Po jego pokonaniu zdobędziemy Orb of Silence, dzięki któremu będziemy mogli uruchomić windę. Po walce wracamy na poziomie ósmy (możemy to zrobić szybko dzięki lokacji 2) i uruchamiamy ją, dzięki czemu mamy teraz szybki transport po całej Daedalus Tower. Po zaliczeniu czego wszystkiego możemy ruszać do następnej lokacji, do której wejścia są we wschodniej części pierwszego poziomu. Polecam najpierw skorzystać z wejścia północno-wschodniego.
Corrdior of Valhalla
Poziom 1
1) Dor, strażnik, który nas nie chce przepuścić.
2) Sklep z bronią.
3) Sklep ze zbrojami.
4) Hipnotyzer, który może nas teleportować na ósmy poziom Daedalus Tower.
5) Gor, strażnik, któremu zginęła tarcza i wejście do Sky City Bien
Rozmawiamy ze wszystkimi, kupujemy sobie nowy sprzęt, po czym wracamy do Daedalus Tower (dzięki hipnotyzerowi można szybko wrócić na ósmy poziom). Tam jedziemy na poziom trzeci windą i zdobywamy tarczę, którą następnie musimy zanieść Gorowi. Od tej pory będziemy mogli wejść na teren Sky City Bien i tam sugeruję się teraz udać. Drugi poziom Corridor of Valhalla lepiej zostawić na później.
Sky City Bien
1) Wejścia do Corridor of Valhalla
2) Small Key
3) Hipnotyzer
4) Statue of Tabasa
5) Medusa
6) Wejście do Bien Recreation Area
7) Starszy Bien
8) Slots
9) Big and Small
10) Zbroje
11) Przedmioty
12) Broń
13) Bar
14) Kabina kontroli lotów
Idziemy przez poziom pierwszy i drugi, aby dotrzeć od razu na trzeci. Spotkamy tu Medusa Shadow, który jest niezłym wrogiem do zdobywania dużej ilości expa. Naszym celem jest dotarcie ponownie na pierwszy poziom, do drugiej, niedostępnej wcześniej sekcji.Tam we wschodniej części zdobędziemy Small Key. Mając ów klucz, przechodzimy do pierwszej sekcji pierwszego poziomu, wchodzimy na drugi i otwieramy drzwi w północno-zachodniej części. Tu trzeba uważać, bo pomieszczenie pełne jest pól odbierających HP. W rogu jest lokacja, w której znajdziemy Tabasa Statue. Jest ona niezbędna do walki z Meduzą.
Aby spotkać Meduzę, wchodzimy na czwarty poziom. Jest on niewielki i bez trudu znajdziemy pomieszczenie, w którym ona rezyduje.
Boss: Medusa
HP: 290
Walka z nią możliwa jest tylko, jeśli posiadamy Tabasa Statue. Tak jak Minotaur, odbija ona magię. Skupiamy się zatem na atakach fizycznych, dobrze jest mieć na stanie ze dwa demony z czarami leczącymi, bo Medusa atakuje dużo i silnie. Poziomy powyżej 25 dla obu postaci są tu zdecydowanie wskazane.
Po walce otrzymamy Taurus Key. Dodatkowo, od tej pory działać już będzie winda. Mając nowy klucz, możemy udać się na drugi poziom, gdzie znajduje się Bien Recreation Area. Teraz możemy tu wejść. Poza punktami usługowymi, spotkamy tu też starszego, który da nam 3000 macca, kartę pozwalającą wykonać lot oraz możliwość zapisu gry. Warto tu kupić sobie nowy sprzęt, przedmioty leczące, a jeśli brakuje nam forsy, to możemy zagrać w gry hazardowe - dzięki wykorzystywaniu save state jest to łatwe. Zauważmy, że mając leczenie tuż obok, jest to świetny punkt do expienia.
Mając to za sobą, możemy się wziąć za Valhallę, którą wcześniej ominęliśmy. Idziemy do punktu, którym tu weszliśmy - strażnik da nam talizman Lora. Teraz wracamy do Valhalli.
Corridor of Valhalla
1) Wejścia do Tower of Daedalus
2) Wejścia do Sky City Bien
3) Zbroje
4) Bronie
5) Rick
6) Amethyst
7) Punkt wymiany
8) Loki
9) Wejście do Mazurka's Corridor
Schodzimy na dół schodami tuż na przeciwko wejścia do Bien. Tu musimy odnaleźć Ricka. Zanim po niego ruszymy, upewniamy się, że mamy jeden wolny slot na demona. Uwalniamy go z kajdan, by dostać Rick Talisman. Dołączy on także do nas jako Pazuzu, o ile mamy miejsce w komputerze. Jako że Pazuzu jest bardzo silny, to warto go mieć.
Naszym kolejnym celem jest zdobycie dwóch Amethystów. Jeden jest we wschodnim krańcu pierwszego piętra, drugi zaś w południowo-zachodniej części tego samego piętra. Warto zauważyć, że na tym piętrze jest skrót do Bien, który prowadzi prosto do windy. Tak, to kolejne faj ne miejsce do expienia, bo możemy szybko wrócić do Bien i się tam uleczyć.
Mając oba Amethysty idziemy do punktu wymiany, który jest na pierwszym piętrze, niedaleko wejścia do Bien. Wymieniamy je na Ares Necklace i Jewel of Heaven. Teraz możemy iść zmierzyć się z bossem tego poziomu, czyli Lokim. Walczyć z nim można tylko, jeśli się posiada Rick Talisman.
Boss: Loki
HP: 400
Poziomy w okolicach 33-35 bardzo mile widziane. Ze trzy postacie z Mediamą co najmniej - ten boss atakuje grupowo i bardzo mocno. Na dodatek, tak jak pozostali, odbija czary - szkoda, bo na tym etapie mamy już pewne sporo demonów z mocną magią. To akurat lepiej rozwiązano w grach z serii Shin Megami Tensei, gdzie magia w walkach z bossami bardzo się przydaje.
Po walce zdobędziemy Orb of Malice. Naszym kolejnym celem jestCorridor of Mazurka. Wejście do niego znajduje się na południe od miejsca, gdzie walczyliśmy z Lokim.
Corridor of Mazurka
Na samym początku poziomu są wszystkie obiekty usługowe - sklepy z ekwipunkiem, przedmiotami, lecznicza, Catherdal of Shadows itd.
1) Przejście do Corridor of Valhalla
2) Zbroje
3) Broń
4) Przedmioty
5) Punkt zapisu gry
6) Wejścia do drugiej części Corridor of Mazurka
Mazurka podzielony jest na dwie części. Pierwsza składa się z ośmiu pięter. Co ciekawe, winda działa tu normalnie. Wykorzystajmy trochę czasu, by zdobyć nowe demony, podlevelować się, po czym ruszajmy dalej. Musimy dotrzeć na ósme piętro, a winda jeździ tylko na szóste. Najszybszym sposobem jest udanie się na piętro trzecie. Są tam schody, którymi szybko dojdziemy, piętro po piętrze, na ósme.
Gdy się znajdziemy na ósmym, musimy dojść do przejść, które doprowadzą nas do drugiej części Mazurki. Stanową one osobny zestaw map.
1) Przejścia do pierwszej części Corridor of Mazurka
2) Przejście do Sky City Bien
3) Silver Relief
4) Teleport do 5
5) Punkt docelowy teleportu z 4
6) Broń
7) Zbroje
8) Przedmioty
9) Punkt zapisu gry
10) Statue of Latose
11) Hecate
Składa się ona także z pięciu części, z tym, że znacznie większych i idących w dół. Na piętrze ósmym jest skrót do Sky City Bien, gdzie możemy się szybko uleczyć i wrócić tu. Na poziomie ósmym, w południowo-wschodnim rogu, możemy zdobyć Silver Relief, ale wydamy na to całą kasę, więc najpierw polecam iść na poziom szósty. Tam znajdziemy cały zestaw sklepów i punktów usługowych. Kupmy sobie wszystko co nam potrzeba, wydajmy też tyle, ile się da na przedmioty leczące, a dopiero potem wróćmy do Silver Relief. Jako, że na poziomie szóstym jest też Healer, to jest to fantastyczne miejsce do grindu.
Na piątym poziomie, w północno wschodnim rogu znajdziemy kapliczkę, w której znajduje się statua i pułapka. Musimy użyć Ares Necklace, aby podmienić go na statuę i tym samym zdobyć Statue of Latose, przedmiot kluczowy.
Mając wszystko, możemy iść na poziom trzeci. Jest tu zejście niżej, do nowej lokacji, ale na razie je ignorujemy. Najpierw idziemy w północno-zachodni róg, gdzie dzięki Silver Relief odsłoni się przed nami tajne przejście. Nim dotrzemy do bossa.
Boss: Hecate
HP: 700
Walczyć z nią można tylko, jeśli mamy Statue of Latose. Poziomy 45 i wyżej mile widziane, poza tym, wszystko co dotyczyło poprzednich bossów, dotyczy także i jej. Dodatkowo, lubi paraliżować, więc warto mieć zapas przedmiotów leczących ten status.
Po jej pokonaniu dostaniemy Orb of Resolve. Teraz czas na kolejny etap podróży. Odblokuje się winda, co ułatwi nam komunikację. Teraz ruszamy na dół, do
Sea of Flames
Ten poziom także składa się niejako z dwóch połówek, tak jak poprzedni. Ze względu na szalejący wokół ogień, każdy krok kosztuje nas tu 1 HP.
Pierwsza z nich to cztery niewielkie piętra - dwa ostatnie Mazurki oraz dwa kolejne piwnicy. Można się po nich poruszać windą. Nie ma tu nic specjalnie ciekawego, ale są nowe demony, więc można popracować nad fuzjami. Ponadto przyda się uzupełnić zapasy gotówki. Gdy będziemy gotowi, zjeżdżamy na drugie piętro piwnicy i tam korzystamy z teleportu w południowo-wschodnim rogu, by się przenieść do drugiej części.
1) Punkt przeniesienia z pierwszej części
2) Punkt zapisu gry
3) Zbroje
4) Broń
5) Izanami
6) Teleport do 7
7) Punkt docelowy teleportu z 6
8) Purski
9) Butelka
10) Drzwi otwierane butelką
11) Set
12) Wejście do Castle of Infinity
Część druga to też cztery piętra, z tym, że zaczynamy od drugiego piętra piwnicy. Jest ono największe. Są tu sklepy z nowym ekwipunkiem i pozostałe punkty usługowe. By gra posunęła się naprzód, musimy dotrzeć na pierwszy poziom piwnicy, z niego zejść ponownie na drugi i udać się w północno-wschodni róg. Tam spotkamy Izanami. Aby ją uwolnić, musimy kolejno wybierać:
Forehead: Orb of Malice
Right eye: Orb of Silence
Left Eye: Orb of Resolve
Po jej uwolnieniu otrzymamy Izanami Robe. Następnie musimy udać się na drugie piętro - tu w południowej części spotkamy Purskiego - to mini boss, mający 700 HP. Po jego pokonaniu zdobędziemy Purski Neigh. Mając to, musimy zdobyć butelkę, która jest w zachodniej części pierwszego poziomu. Z tym dwoma przedmiotami możemy ruszać na finałowego bossa tej lokacji. Jest on w południowej części pierwszego poziomu. Sekcja ta będzie dla nas niedostępna, dopóki nie użyjemy butelki, która otworzy nam przejście. Wejdziemy na obszar pokryty złotą mgłą, na końcu którego siedzi boss.
Boss: Set
HP: 1100
Jeden z prostszych bossów w tej grze - zauważyłam, jego ataki fizyczne są słabe, a czasami je marnuje, nie robiąc nic. Potrafi zatruć, ale nie powinien to być problem. Drużyna na poziomach 55-60 powinna z nim sobie poradzić bez większych trudności.
Po jego pokonaniu dostaniemy Lion Shield, najlepszą tarczę w grze. Teraz idziemy na drugie piętro i korzystamy z przejścia w północno-wschodnim rogu, by dostać się do ostatniej lokacji w grze.
Infini Palace
1) Przejście do Sea of Flames
2) Mist Armor
3) Punkt zapisu gry
4) Daphne Crown
5) Dziury
6) Broń
7) Zbroje
8) Przedmioty
9) Punkt wymiany
10) Wejście do Sky City Bien
11) Wejście do drugiej części lokacji
A - teleport do B
C - teleport do D
E - teleport do F
G - teleport do H
I - teleport do J
K - teleport do L
M - teleport do N
Przed nami ostatnia lokacja, tak jak poprzednie składa się ona z dwóch połówek. Pierwsza to cztery duże poziomy, dość mocno upstrzone teleportami. Przyznaję, że nie są one jakoś wybitnie trudne, choć spore. Warto kupić nowy sprzęt i tradycyjnie wyposażyć się w lepsze demony.
Na pierwszym pozomie usłyszymy o Whte Dragon Egg, zaś na czwartym o Holy Vase. Dowiedziawszy się tych dwóch rzeczy, wracamy do Sea of Flames.
Sea of Flames
1) Przejście do Castle of Infini
2) Teleport do 3
3) Punkt docelowy teleportu 2
4) White Dragon Egg
Tu zaglądamy tylko na ostatni pozom, by skorzystać z teleportów i skoczyć do lokacji z wazą - teraz będziemy mogli wyciągnąć z niej White Dragon Egg. Zaliczywszy to, wracamy do Castle of Infini.
Castle of Infini
Potem idziemy na poziom pierwszy i udajemy się do południowo-wschodniej sekcji, by dotrzeć do drugiej części tego poziomu. Tu czeka nas osiem, niewielkich na szczęście, pięter. Zła wiadomość jest taka, że nie ma windy. Dobra z kolei jest taka, że nie mamy na nich w zasadzie nic do roboty, po prostu wspinamy się na samą górę. Na samym końcu czeka finałowy boss. Możemy z nim walczyć tylko, jeśli mamy White Dragon Egg.
Boss: Lucifer
HP: 1500
Nie powiedziałabym, aby był trudny, ale miałam dwie główne postacie na poziomach 80, więc zmiotłam go szybko. Normalnie poziom 65-70 powinien tu wystarczyć. Reszta kwestii jest identyczna jak przy pozostałych bossach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz