Etykiety

niedziela, 30 stycznia 2022

Larry 5: Fala Miłości - opis przejścia

- przed rozpoczęciem gry, polecam zaopatrzyć się w kartkę i coś do pisania - w grze występuje kilka kodów i numerów, które musimy poznać i potem użyć, a są one unikatowe dla każdej gry, więc lepiej je sobie notować.

Larry

PornProdCorp
Po dłuższym niż w jakiejkolwiek poprzedniej części serii wstępie, zaczynamy grę. Bierzemy kawę z ekspresu (1/1) i zanosimy ją do pokoju szefa. Tu czeka nas jeszcze jedna scenka, po której dostaniemy kamerę (1/2). Wrócimy do hallu. Wypijamy kubek wody z automatu (1/3) i oglądamy "trofeum" obok roślinki (1/4). Idziemy na północny zachód do pokoju z taśmami. Myjemy ręce w płynie do dyzenfekcji (1/5). Podchodzimy do radia i włączamy "Larry's Song" (5/10). Bierzemy trzy taśmy leżące obok monitora w południowo wschodnim rogu (6/16). Wkładamy każdą z nich do urządzenia na końcu długiego stołu (6/22). Otwieramy szufladę pod monitorem i wyjmujemy ładowarkę (8/30).

Wracamy do hallu i wchodzimy do północnych drzwi. Ze stołu bierzemy AeroDrok Gold Card (5/35). Otwieramy górną szufladę w ostatniej szafce po prawo i wyjmujemy z niej dokumenty (8/43). Każdy z nich oglądamy, aby znaleźć dane dziewczyny oraz związany z nią przedmiot (3/49). Czytamy wizytówkę doktor Pullins (1/50). Wracamy do hallu, podłączamy ładowarkę do gniazdka koło drzwi (8/58), a następnie podłączamy do niej naszą kamerę (3/61). Czekamy, aż naładuje się do pełna i zabieramy wszystko (1/62). Wkładamy kasetę do kamery (1/63). Idziemy na wschód, by wyjść na zewnątrz. Oglądamy rzeźbę (1/64), a następnie wsiadamy do limuzyny.



Lotnisko
Podchodzimy do monitora niedaleko limuzyny i wkładamy do niego Aerodork Gol Card. Tu czeka nas zabezpieczenie gry, o tyle wredne, że nie ma do niego podpowiedzi w wersji gry z GOG. Należy wpisać tu kod przynależny lotowi, jaki chcemy wybrać. Naszym celem jest Nowy Jork. Oto lista kodów, udostępniona oficjalnie przez autora gry w sieci:



Po wpisaniu właściwego kodu, bierzemy bilet (4/68) i wchodzimy na lotnisko.  Pokazujemy kamerze naszą AeroDork Cold Card (9/77) i wchodzimy do poczekalni vipów. Tu czekamy, aż zapali się informacja o odlocie, po czym wkładamy bilet do otworu obok drzwi (7/84). W samolocie bierzemy magazyn z kieszonki na przeciwko (8/92) i czytamy go (5/97).

Patti

Siedziba FBI
Gdy już zakończymy wszystkie scenki, oglądamy mężczyzn montujących metalowy stanik (3/100), potem murzyna montującego wibrator (3/103). Idziemy na wschód, by się zarejestrować jako agent (1/104) i oglądamy trzeci eksperyment (3/107). Wchodzimy do kolejnych drzwi, by zaliczyć scenkę. Wracamy do laboratorium i bierzemy DataMan (5/112) oraz dwie taśmy (26/138). Wkładamy do Datamana pierwszą taśmę (7/145), po czym ją wyjmujemy, a potem wkładamy drugą taśmę (1/146). Idziemy dalej na zachód, bierzemy metalowy stanik (6/152) i oglądamy go (1/153), by następnie założyć go (5/158). Wychodzimy północnym wyjściem. Wsiadamy do limuzyny i bierzemy butelkę szampana (6/164). Wkładamy do Datamana taśmę Reverse Biaz i pokazujemy ją szoferowi (8/172).

Larry

Lotnisko
Wychodzimy do hallu i oglądamy ogłoszenia u góry, by znaleźć numer do Checker Limo. (1/173). Potem bierzemy monetę z pudełka koło wejścia do poczekalni VIP (5/178). Idziemy na drugi koniec hallu, używamy telefonu i dzwonimy pod znany nam numer (3/181). Wychodzimy na zewnątrz, wsiadamy do limuzyny, bierzemy leżącą obok nas terminarz (12/193) i oglądamy go (11/194), by znaleźć pieniądze i kartę kredytową. Pokazujemy szoferce serwetkę z Hard Disk Cafe (10/204), by nas tam zabrała.

Hard Disk Cafe
Wchodzimy za jedną z roślin (1/205), po czym wchodzimy do środka i rozmawiamy z facetem. Męczymy go tak długo, aż ustąpi i wydrukuje nam wejściówkę (3/208). Bierzemy wydruk z maszyny (4/212) i idziemy do maszyny w południowo-zachodnim rogu, gdzie wkładamy wydruk (12/224). Potem idziemy do maszyny przy drzwiach i używamy na niej wydruku, by móc się dostać do środka. Siadamy na krześle i czekamy, aż pojawi się Michelle (3/227). Gdy wejdzie do środka upewniamy się, że mamy taśmę włożoną do kamery (co powinniśmy byli zrobić wcześniej) i używamy maszyny przy wejściu (12/239).

Wchodzimy do środka, włączamy kamerę (4/243). Rozmawiamy z Michelle, póki nas nie zaprosi. Gdy siądziemy koło niej, dajemy jej terminarz (5/248), kartę kredytową (5/253) i pieniądze (5/258). Po scence (60/318) wyłączamy kamerę.Wyjmujemy z niej nagraną taśmę i wkładamy nową. Idziemy i dzwonimy po samochód (2/320), by następnie wyjść i do niego wsiąść.

Lotnisko
Kupujemy w automacie bilet do Atlantic City (4/324), po czym wchodzimy do środka. Idziemy na zachód, podłączamy ładowarkę do prądu i ładujemy kamerę. Gdy będzie miała 100% wtedy ją odłączamy. Udajemy się do poczekalni dla VIP i czekamy na samolot. Gy pojawi się informacja, wtedy wkładamy bilet do terminalu.

Patti

Des Rever Records
Wchodzimy do środka, rzucamy okiem na tablicę po lewo i szukamy Des Dever Reocrds (3/327). Rozmawiamy z portierem i pokazujemy mu DataMan (6/333). Gdy znajdziemy się na górze, bierzemy złotą płytę (12/345) z pomiędzy głośników. Kładziemy ją na gramofonie, ustawiamy szybkość na 33, włączamy play, ustawiamy igłę na płycie, aż pojawi się komentarz (3/348) a potem włączamy granie od tyłu (3/351). Zatrzymujemy gramofon, ustawiamy szybkość na 78, włączamy play, kładziemy igłę i ponownie ustawiamy granie normalne (3/354), zaś po komentarzu na granie od tyłu (3/357). Wyłączamy gramofon, zabieramy płytę.

Przyglądamy się mężczyźnie za szybą, po czym idziemy do drzwi obok niego. Stajemy przy klawiszach i gramy cokolwiek przez dwa podejścia (8/365), a trzecie będzie już odegrane automatycznie. Idziemy do Biaza i dajemy mu butelkę szampana (18/383), by otrzymać kasetę (40/423). W limuzynie wyjmujemy z Datamana taśmę Reverse Biaz i wkładamy K-Rap (1/424) by następnie pokazać Datamana szoferowi.

Larry

Lotnisko
Idziemy do hallu i szukamy numeru do Tramp Limo (1/425). Idziemy na zachód, po kolei sprawdzamy automaty, aż z jednego wypadnie moneta (5/430). Idziemy na wschód do telefonów i dzwonimy do Tramp Limo (3/433). Wychodzimy, wsiadamy do auta i  pokazujemy szoferce wizytówkę Tramp Casino.

Tramp Casino 
Rozmawiamy z kobietą przy wejściu dwa razy, wybieramy jakikolwiek numer (2/435), by dostać dziesięć dolarów. Wchodzimy do środka i gramy na automacie, do momentu, kiedy wygramy co najmniej 525$ (4/439) (aby szybko wygrać, zawsze zapisujemy grę, stawiamy wszystko, co mamy, a jeśli przegramy, to wczytujemy). Idziemy do drzwi po lewo, płacimy bramkarzowi 25 dolarów i siadamy, by obejrzeć show Jennifer. Przyglądamy się jej (8/447). Po skończeniu wychodzimy z kasyna i idziemy na wschód tak długo, aż dojdziemy do Ivana Skates. 

Wchodzimy tam i wypożyczamy łyżworolki, zostawiając kamerę w depozycie (8/455). Wychodzimy, zakładamy rolki (3/458) i jedziemy na zachód. Gdy pojawi się Lana, wtedy zderzamy się z nią (6/464). Gdy będziemy na ławce, wówczas rozmawiamy z  Laną (2/466). Następnie zdejmujemy rolki i odnosimy je do wypożyczalni (3/469). Wracamy do kasyna, wchodzimy do sali z pokazami i płacimy ochroniarzowi 500$ (12/481). Włączamy kamerę (4/485), wkładamy nową taśmę, jeśli tego wcześniej nie zrobiliśmy, siadamy na krześle, a gdy Lana nas zaprosi na ring, wówczas musimy klikać na pokazujące się części ciała tak szybko, jak się da (60/545). Gdy znajdziemy się na zewnątrz, wyłączamy kamerę i rozmawiamy z portierem, by zamówił nam limuzynę (2/547).

Lotnisko
Idziemy na do automatu i kupujemy bilet do Miami (4/551). Wchodzimy do środka, idziemy a wschód, ładujemy kamerę przy gniazdku, po czym idziemy do poczekalni VIP, by wsiąść do samolotu.

Patti

K-RAP radio
Wchodzimy do środka, oglądamy DataMana i i używamy kodu, dzięki któremu dostaniemy się do biura (1/552). Zabieramy z biurka otwieracz do listów (4/556), a z doniczki - klucz (10/556). Kluczem tym otwieramy biurko (5/561) i zaglądamy do środka (13/574), by poznać kod (5/579). Potem raz jeszcze zaglądamy do biurka, by znaleźć dokumenty (5/584), które od razu czytamy (4/588). Potem kopiujemy je na kserokopiarce (12/600). Odkładamy dokumenty do biurka, klucz do doniczki a otwieracz do listów na biurko. Idziemy na zachód i wchodzimy do kabiny prysznicowej (7/607).

Gdy będziemy na dole, ubieramy ciuchy rapera (1/ 608). Idziemy do studia B (przedostatnie drzwi po prawo) i używamy kodu znalezionego w biurku, aby dostać się do środka. Wchodzimy do pomieszczenia i wyjmujemy taśmę z szafki po środku (4/612). Umieszczamy ją w lewej części maszyny pod oknem. Potem obsługujemy prawą część, aż złapiemy nagrania ze studia, w którym jest P.C. Hammer (8/620). Wracamy do lewej części i włączamy ją, by nagrać wszystko (4/624). Po scence wyłączamy nagrywanie i wyjmujemy taśmę (7/631). Podchodzimy do mikrofonu, ustawiamy poniżej głośność na maksimum i śpiewamy (15/646).

Larry

Lotnisko
Idziemu do hallu, następnie w lewo i wyjmujemy z automatu dwie monety (5/651). Czytamy ogłoszenia Just Green Cards (1/652) i North Beach Limo (1/653). Idziemy do telefonów, dzwonimy do Just Green Cards (7/660), wychodzimy na zewnątrz i bierzemy zieloną kartę ze śmietnika obok automatu z biletami (12/672). Wracamy na lotnisko, dzownimy do North Beach Limo (3/675). Wychodzimy, wsiadamy do limuzyny i pokazujemy szoferowi wizytówkę Dr Pulliam.

Przychodnia Dr Pulliam
Wchodzimy do środka, rozmawiamy dwa razy z recepcjonistką, wybierając kolejno: yes, yes, no, no, yes, yes, yes, yes, yes, no, no, no (13/688). Pochozimy do stolika i bierzemy z niego bandaż (5/693) i owijamy go sobie wokół głowy (8/701). Siadamy na krześle i bierzemy telefon, ale nie dzwonimy, tylko raz jeszcze pukamy do okna i teraz zostaniemy wpuszczeni (17/718). Gdy znajdziemy się na fotelu, wkładamy do kamery naszą ostatnią czystą taśmę i uruchamiamy kamerę. Przyglądamy się Chi Chi i bawimy się jej guzikiem (2/720), a następnie dajemy jej zieloną kartę (15/735). Oglądamy jej taniec (40/775), by następnie zaliczyć finałową scenkę (20/795). Po wszystkim wracamy do recepcji, wyłączamy kamerę i dzwonimy telefonem po samochód. Wychodzimy i wsiadamy do środka.

Lotnisko
Kupujemy w automacie bilet do Los Angeles (5/800). Idziemy do poczekalni dla VIPów, a następnie używamy biletu, by dostać się na samolot. po scenkach po prostu naciskamy stery samolotu, aż włączy się autopilot (100/900).

Patti

Biały dom
Po wszystkich scenkach, używamy metalowego stanika na Mr. Bigg (100/1000), aby zakończyć grę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz