Dalej – misje te, w większości, nie są trudne. Mózg nam się
przy nich nie zagotuje. Niestety, wymagają dłuuugich godzin z racji
konieczności levelowania profesji oraz zdolności broni do wymaganych poziomów.
Ponadto, szukanie niektórych postaci to udręka. Co jednak ważne - questy nie
rozwijają w żaden sposób fabuły gry, a i same w sobie fabularnie ciekawe nie
są. Można powiedzieć, że są bardziej mmorpgowymi dodatkami, których zadaniem
jest przedłużenie grywalności tytułu. Warto natomiast wykonać te, które dają
dostęp do nowych profesji.
1 One Good Turn
Gdzie: Angel Falls, w kościele
Rozwiązanie: Na północ od wioski, za rzeką znajdziemy Tangleweb. Przynosimy go dziewczynie, która dała nam tego questa.
Nagroda: Sleeping Hibiscus
2 Pleased as Punch
Gdzie: Stornway, w kościele
Rozwiązanie: Wykonanie przed dziewczyną party trick "Air Punch".
Nagroda: Nauka party trick "Pirouette"
3 We Like to Party
Gdzie: Stornway, w kościele
Rozwiązanie: Tym razem trzeba wykonać pod rząd "Pirouette", "Clap",
"Jump" i "Air Punch". Przyporządkujemy je jednego przyciskowi i robimy je przed dziewczyną.
Nagroda: Nagroda party tricku "Pray"
4 Pick Me Up a Panacea
Gdzie: Stornway, facet stojący niedaleko centrum miasta
Rozwiązanie: Korzystając z kociołka, tworzymy Panaceę. Potrzebne będą Special Medicine, Superior Medicine i Moonwort Bulb).
Nagroda: Gleeban Guinea
5 Herb list
Gdzie: Stornway Castle, w północno-zachodniej wieży
Rozwiązanie: Przynosimy medicinal herb, antidotal herb i moonwort
bulb.
Nagroda: Gleeban Groat
6 Get Well Water
Gdzie: Stornway Castle, w północno-zachodniej wieży
Rozwiązanie: Trzeba udać się do Angel Falls, pogadać z gościem koło wodospadu i wyciągnąć od niego Angel's Tears, po czym dostarczyć je zamawiającemu.
Nagroda: Seed of Life
7 Curious Crevice
Gdzie: Stornway Castle, studnia
Rozwiązanie: Przynosimy zainteresowanemu Slimedrop.
Nagroda: Seed of Strength
8 Don't Cry Over Spilt Ink
Gdzie: Stornway Castle, w jednym z pomieszczeń na pierwszym piętrze.
Rozwiązanie: Dostarczamy zamawiającemu Magic Water.
Nagroda: Seed of Magic
9 Labour of Love
Gdzie: Stornway, w sklepie ze zbrojami
Rozwiązanie: Dostarczamy Evencloth. Można to zdobyć na Ragged Reaper, które kręcą się w okolicach Zere.
Nagroda: Pretty Betsy
10 Wings of Love
Gdzie: Domek w drodze do Stornway
Rozwiązanie: Należy przynieść Wing of bat. Można to zdobyć na Drackmage, które kręcą się w Doomingale Forest.
Nagroda: 200 Gold Coins
11 The Not-So-Great Escape
Gdzie: Coffinwell, w studni
Rozwiązanie: Przy pomocy kociołka alchemicznego tworzymy Hammer Handrills. Potrzebne będzie Handrills x1, Iron Nails x5 I Iron Ore x1.
Nagroda: Unhappy Hat
12 Putting on the Glitz
Gdzie: Porth Llaffan, w gospodzie
Rozwiązanie: Przychodzimy wyposażeni w: Platinum Sword, Platinum Shield, Platinum Headgear, Spiked Armour, Magic Mittens, Red Tights, Iron Sabatons i Bow Tie.
Nagroda: Majestic Mantle
13 All Fired Up
Gdzie: Dourbridge, południowo-zachodni kraniec miasta
Rozwiązanie: Dostarczamy Horse Manure.
Nagroda: 1 Gold Coin (taaaa... super)
14 Snug as a Thug
Gdzie: Dourbridge, domek w północnej części miasta
Rozwiązanie: Dostarczamy Lambswool. Można zdobyć na Rampage, które kręcą się koło Dourbridge.
Nagroda: Utility Belt
15 Collapsus's Call
Gdzie: Heights of Loneliness, końcówka
Rozwiązanie: Dajemy facetowi Special Medicine
Nagroda: Treasure Map
16 Help Meowt Here!
Gdzie: Bloomingdale, kot w gospodzie
Rozwiązanie: Zakłądamy Cat Ears (do kupienia w Bloomingdale).
Nagroda: Kitty Shield
17 You Shouldn't Have... Really
Gdzie: Angel Falls, dom na południu
Rozwiązanie: Dostarczamy Belle Cap x5 i Fisticup x5. Po dostarczeniu, idziemy do ruin Hexagonu i pogadajmy z facetem, po czym wracamy do wioski i porozmawiajmy ze zleceniodawczynią.
Nagroda: Prayer Ring
18 Our Precious Precious
Gdzie: Mountain Pass
Rozwiązanie: Trzeba przynieść Precious. Musimy zdobyć Slood, Gooey Gear i Slime Earrings. Najlepszym wyjściem jest alchemia. Usuwamy z drużyny wszystkie pozostałe postaci, wyposażamy TYLKO w to głównego bohatera, po czym pokręćmy się po okolicy Angel Falls, walcząc ze Slimami, aż znajdziemy Precious.
Nagroda: Seed of Skill
19 Moving House
Gdzie: Stornway, staruszek za domkiem na zachodzie
Rozwiązanie: Trzeba przerobić jego pierścień na Raging Ruby Ring. W tym celu bierzemy otrzymany Strenght Ring i łączymy go w kociołku z Crundum. Znajdziemy je na północny wschód do Dourbridge.
Nagroda: Life Ring
20 A Masky Task
Gdzie: Stornway, dom na zachodzie.
Rozwiązanie: Musimy zdobyć lub stworzyć Malleable Mask, a potem połączyć ją z Dread Dagger x1 i Narspicious x3, aby uzyskać Papillon.
Nagroda: Stiletto Heels
21 Spud-She-Like
Gdzie: Stornway, dom na zachodzie
Rozwiązanie: Tworzymy Sunstone z Lucida Shard x2, Mirrorstone x3
i Hephaestus Flame.
Nagroda: Saint's Ashes
22 Mantle a la Mode
Gdzie: Stornway, sklep ze zbrojami
Rozwiązanie: Stworzyć Macabre Mantle z Dark Robe x1, Wing of Bat x4 i Terrible Tattoo x3.
Nagroda: Seed of Deftness
23 Research Assistant
Gdzie: Stornway Castle, jedno z pomieszczeń na na pierwszym piętrze
Rozwiązanie: Na trzecim piętrze, w skarbcu, otwieramy środkową skrzynię a potem ją obszukujemy. Zanosimy to co było w środku, a potem dorzucamy jeszcze Magic Water x3.
Nagroda: Seed of Sorcery
24 Battering Betterflies
Gdzie: Zere, obok kościoła
Rozwiązanie: Dajemy uciec z walk dziesięciu Betterfly, które spotkamy koło Zere.
Nagroda: Seed of Defense
25 Warbling Wellard
Gdzie: Zere, obok kościoła
Rozwiązanie: Przynieść Birdsong Nectar, który stworzymy z Nectar x3, Fresh Water x1 i Sleeping Hibiscus x5.
Nagroda: Gleeban Gold Piece
26 Doug and the Sluggers
Gdzie: Coffinwell, w północnej części miasta
Rozwiązanie: Pokonać 10 Sluggerów. Kręcą się po Eastern Coffinwell.
Nagroda: Mini Medal
27 Big-Headed Bard
Gdzie: Coffinwell, w północno-wschodniej części miasta.
Rozwiązanie: Stworzyć Technicolor Dreamcloth z Grubby Bandage x3, Brighten Rock x1 i Celestial Skein x1. Zanieść to zakonnicy koło kościoła i powiedzieć o tym zleceniodawcy.
Nagroda: Elfin Charm
28 Desert Foxes
Gdzie: Ogłoszenie na tyle znaku tuż koło Gleeby
Rozwiązanie: Przynieść Dunberry, które można zdobyć na Parched Peckerel. Kręcą się one na Djust Desert. Po zdobyciu idziemy do gospody w Gleebie i dajemy tancerce.
Nagroda: Platinum Ore
29 Fool's Gold
Gdzie: Gleeba, żołnierz w domku na południowym zachodzie
Rozwiązanie: Idziemy na Djust Desert i tak długo walczymy ze złotymi golemami aż pojawi się scenka.
Nagroda: 1000 Gold Coins
30 Wrapper's Delight
Gdzie: Gleeba, dom w południowo-zachodniej części miasta
Rozwiązanie: Przynieść pięć Grubby Bandage. Zdobędziemy je na mumiach w Plumbed Depths.
Nagroda: Ruby of Protection
31 Feathers for a Fan
Gdzie: Gleeba, w barze
Rozwiązanie: Przynieść 3 Hocus Chimaera Feather. Wyrzucają je Hocus Chimaera, które spotkamy na Heights of Loneliness.
Nagroda: Magical Skirt
32 Oil Get It!
Gdzie: Gleeba, koło sklepu z bronią
Rozwiązanie: Załatwić Exploada, używając zdolności włóczni Thunder Thrust albo topora Hatchet Man.
Nagroda: 2000 Gold Coins
33 Lady of the Dance
Gdzie: Gleeba castle, półka z książkami w północno-wschodniej części zamku
Rozwiązanie: Idziemy na Iluugazar Plains i walczymy z Goodybagami aż pojawi się scenka.
Nagroda: Nauka party trick "Belly Dance"
34 A Simple Task
Gdzie: Batsureg, dziewczyna w środkowej części wioski
Rozwiązanie: Jeśli nasza postać jest kobietą, to po zdobyciu profesji Rangera ubieramy Inferno Blade, Raging Bull Helm, Gigant Armor, Matador's Gloves, Transparent Tights i Dragon Warrior's Boots. Jeśli mamy faceta, to zmieniamy mu profesję na kapłana i wyposażamy w Sadistick, Dragon Shield, Hermetic Hat, Dark Robe, Heavy Handwear, Blue Jeans, Classy Clogs i Utility Belt.
Nagroda: Veteran's Helm
35 All Dolled Up
Gdzie: Batsureg, namiot na zachodzie
Rozwiązanie: Idziemy na Iluugazar Plains i odszukujemy Brainy Badboon. Gdy zacznie się walka, musimy go uśpić. Używamy do tego czaru Snooze. Gdy już zaśnie, używajmy na nim Half Inch. Otrzymane Rag Doll zanosimy najpierw do Enkh, a potem dostarczamy Batkhanowi.
Nagroda: Einhander
36 Little Miss Bossy Boots
Gdzie: Swinedimples Academy, główny budynek
Rozwiązanie: Przynieść Royal Soil x2 i Holy Water x1. Royal Soil wyrzucają Mad Moaise w Lonely
Nagroda: Nauka party trick "Swinedimples Salute"
37 Funghi for a Fun Guy
1 One Good Turn
Gdzie: Angel Falls, w kościele
Rozwiązanie: Na północ od wioski, za rzeką znajdziemy Tangleweb. Przynosimy go dziewczynie, która dała nam tego questa.
Nagroda: Sleeping Hibiscus
2 Pleased as Punch
Gdzie: Stornway, w kościele
Rozwiązanie: Wykonanie przed dziewczyną party trick "Air Punch".
Nagroda: Nauka party trick "Pirouette"
3 We Like to Party
Gdzie: Stornway, w kościele
Rozwiązanie: Tym razem trzeba wykonać pod rząd "Pirouette", "Clap",
"Jump" i "Air Punch". Przyporządkujemy je jednego przyciskowi i robimy je przed dziewczyną.
Nagroda: Nagroda party tricku "Pray"
4 Pick Me Up a Panacea
Gdzie: Stornway, facet stojący niedaleko centrum miasta
Rozwiązanie: Korzystając z kociołka, tworzymy Panaceę. Potrzebne będą Special Medicine, Superior Medicine i Moonwort Bulb).
Nagroda: Gleeban Guinea
5 Herb list
Gdzie: Stornway Castle, w północno-zachodniej wieży
Rozwiązanie: Przynosimy medicinal herb, antidotal herb i moonwort
bulb.
Nagroda: Gleeban Groat
6 Get Well Water
Gdzie: Stornway Castle, w północno-zachodniej wieży
Rozwiązanie: Trzeba udać się do Angel Falls, pogadać z gościem koło wodospadu i wyciągnąć od niego Angel's Tears, po czym dostarczyć je zamawiającemu.
Nagroda: Seed of Life
7 Curious Crevice
Gdzie: Stornway Castle, studnia
Rozwiązanie: Przynosimy zainteresowanemu Slimedrop.
Nagroda: Seed of Strength
8 Don't Cry Over Spilt Ink
Gdzie: Stornway Castle, w jednym z pomieszczeń na pierwszym piętrze.
Rozwiązanie: Dostarczamy zamawiającemu Magic Water.
Nagroda: Seed of Magic
9 Labour of Love
Gdzie: Stornway, w sklepie ze zbrojami
Rozwiązanie: Dostarczamy Evencloth. Można to zdobyć na Ragged Reaper, które kręcą się w okolicach Zere.
Nagroda: Pretty Betsy
10 Wings of Love
Gdzie: Domek w drodze do Stornway
Rozwiązanie: Należy przynieść Wing of bat. Można to zdobyć na Drackmage, które kręcą się w Doomingale Forest.
Nagroda: 200 Gold Coins
11 The Not-So-Great Escape
Gdzie: Coffinwell, w studni
Rozwiązanie: Przy pomocy kociołka alchemicznego tworzymy Hammer Handrills. Potrzebne będzie Handrills x1, Iron Nails x5 I Iron Ore x1.
Nagroda: Unhappy Hat
12 Putting on the Glitz
Gdzie: Porth Llaffan, w gospodzie
Rozwiązanie: Przychodzimy wyposażeni w: Platinum Sword, Platinum Shield, Platinum Headgear, Spiked Armour, Magic Mittens, Red Tights, Iron Sabatons i Bow Tie.
Nagroda: Majestic Mantle
13 All Fired Up
Gdzie: Dourbridge, południowo-zachodni kraniec miasta
Rozwiązanie: Dostarczamy Horse Manure.
Nagroda: 1 Gold Coin (taaaa... super)
14 Snug as a Thug
Gdzie: Dourbridge, domek w północnej części miasta
Rozwiązanie: Dostarczamy Lambswool. Można zdobyć na Rampage, które kręcą się koło Dourbridge.
Nagroda: Utility Belt
15 Collapsus's Call
Gdzie: Heights of Loneliness, końcówka
Rozwiązanie: Dajemy facetowi Special Medicine
Nagroda: Treasure Map
16 Help Meowt Here!
Gdzie: Bloomingdale, kot w gospodzie
Rozwiązanie: Zakłądamy Cat Ears (do kupienia w Bloomingdale).
Nagroda: Kitty Shield
17 You Shouldn't Have... Really
Gdzie: Angel Falls, dom na południu
Rozwiązanie: Dostarczamy Belle Cap x5 i Fisticup x5. Po dostarczeniu, idziemy do ruin Hexagonu i pogadajmy z facetem, po czym wracamy do wioski i porozmawiajmy ze zleceniodawczynią.
Nagroda: Prayer Ring
18 Our Precious Precious
Gdzie: Mountain Pass
Rozwiązanie: Trzeba przynieść Precious. Musimy zdobyć Slood, Gooey Gear i Slime Earrings. Najlepszym wyjściem jest alchemia. Usuwamy z drużyny wszystkie pozostałe postaci, wyposażamy TYLKO w to głównego bohatera, po czym pokręćmy się po okolicy Angel Falls, walcząc ze Slimami, aż znajdziemy Precious.
Nagroda: Seed of Skill
19 Moving House
Gdzie: Stornway, staruszek za domkiem na zachodzie
Rozwiązanie: Trzeba przerobić jego pierścień na Raging Ruby Ring. W tym celu bierzemy otrzymany Strenght Ring i łączymy go w kociołku z Crundum. Znajdziemy je na północny wschód do Dourbridge.
Nagroda: Life Ring
20 A Masky Task
Gdzie: Stornway, dom na zachodzie.
Rozwiązanie: Musimy zdobyć lub stworzyć Malleable Mask, a potem połączyć ją z Dread Dagger x1 i Narspicious x3, aby uzyskać Papillon.
Nagroda: Stiletto Heels
21 Spud-She-Like
Gdzie: Stornway, dom na zachodzie
Rozwiązanie: Tworzymy Sunstone z Lucida Shard x2, Mirrorstone x3
i Hephaestus Flame.
Nagroda: Saint's Ashes
22 Mantle a la Mode
Gdzie: Stornway, sklep ze zbrojami
Rozwiązanie: Stworzyć Macabre Mantle z Dark Robe x1, Wing of Bat x4 i Terrible Tattoo x3.
Nagroda: Seed of Deftness
23 Research Assistant
Gdzie: Stornway Castle, jedno z pomieszczeń na na pierwszym piętrze
Rozwiązanie: Na trzecim piętrze, w skarbcu, otwieramy środkową skrzynię a potem ją obszukujemy. Zanosimy to co było w środku, a potem dorzucamy jeszcze Magic Water x3.
Nagroda: Seed of Sorcery
24 Battering Betterflies
Gdzie: Zere, obok kościoła
Rozwiązanie: Dajemy uciec z walk dziesięciu Betterfly, które spotkamy koło Zere.
Nagroda: Seed of Defense
25 Warbling Wellard
Gdzie: Zere, obok kościoła
Rozwiązanie: Przynieść Birdsong Nectar, który stworzymy z Nectar x3, Fresh Water x1 i Sleeping Hibiscus x5.
Nagroda: Gleeban Gold Piece
26 Doug and the Sluggers
Gdzie: Coffinwell, w północnej części miasta
Rozwiązanie: Pokonać 10 Sluggerów. Kręcą się po Eastern Coffinwell.
Nagroda: Mini Medal
27 Big-Headed Bard
Gdzie: Coffinwell, w północno-wschodniej części miasta.
Rozwiązanie: Stworzyć Technicolor Dreamcloth z Grubby Bandage x3, Brighten Rock x1 i Celestial Skein x1. Zanieść to zakonnicy koło kościoła i powiedzieć o tym zleceniodawcy.
Nagroda: Elfin Charm
28 Desert Foxes
Gdzie: Ogłoszenie na tyle znaku tuż koło Gleeby
Rozwiązanie: Przynieść Dunberry, które można zdobyć na Parched Peckerel. Kręcą się one na Djust Desert. Po zdobyciu idziemy do gospody w Gleebie i dajemy tancerce.
Nagroda: Platinum Ore
29 Fool's Gold
Gdzie: Gleeba, żołnierz w domku na południowym zachodzie
Rozwiązanie: Idziemy na Djust Desert i tak długo walczymy ze złotymi golemami aż pojawi się scenka.
Nagroda: 1000 Gold Coins
30 Wrapper's Delight
Gdzie: Gleeba, dom w południowo-zachodniej części miasta
Rozwiązanie: Przynieść pięć Grubby Bandage. Zdobędziemy je na mumiach w Plumbed Depths.
Nagroda: Ruby of Protection
31 Feathers for a Fan
Gdzie: Gleeba, w barze
Rozwiązanie: Przynieść 3 Hocus Chimaera Feather. Wyrzucają je Hocus Chimaera, które spotkamy na Heights of Loneliness.
Nagroda: Magical Skirt
32 Oil Get It!
Gdzie: Gleeba, koło sklepu z bronią
Rozwiązanie: Załatwić Exploada, używając zdolności włóczni Thunder Thrust albo topora Hatchet Man.
Nagroda: 2000 Gold Coins
33 Lady of the Dance
Gdzie: Gleeba castle, półka z książkami w północno-wschodniej części zamku
Rozwiązanie: Idziemy na Iluugazar Plains i walczymy z Goodybagami aż pojawi się scenka.
Nagroda: Nauka party trick "Belly Dance"
34 A Simple Task
Gdzie: Batsureg, dziewczyna w środkowej części wioski
Rozwiązanie: Jeśli nasza postać jest kobietą, to po zdobyciu profesji Rangera ubieramy Inferno Blade, Raging Bull Helm, Gigant Armor, Matador's Gloves, Transparent Tights i Dragon Warrior's Boots. Jeśli mamy faceta, to zmieniamy mu profesję na kapłana i wyposażamy w Sadistick, Dragon Shield, Hermetic Hat, Dark Robe, Heavy Handwear, Blue Jeans, Classy Clogs i Utility Belt.
Nagroda: Veteran's Helm
35 All Dolled Up
Gdzie: Batsureg, namiot na zachodzie
Rozwiązanie: Idziemy na Iluugazar Plains i odszukujemy Brainy Badboon. Gdy zacznie się walka, musimy go uśpić. Używamy do tego czaru Snooze. Gdy już zaśnie, używajmy na nim Half Inch. Otrzymane Rag Doll zanosimy najpierw do Enkh, a potem dostarczamy Batkhanowi.
Nagroda: Einhander
36 Little Miss Bossy Boots
Gdzie: Swinedimples Academy, główny budynek
Rozwiązanie: Przynieść Royal Soil x2 i Holy Water x1. Royal Soil wyrzucają Mad Moaise w Lonely
Nagroda: Nauka party trick "Swinedimples Salute"
37 Funghi for a Fun Guy
Gdzie: Pluvi Island, studnia
Rozwiązanie: Przynieść Belle Cap x3.
Nagroda: Finessence
38 Muffled Admiration
Gdzie: Wormwood Creek, w sklepie z przedmiotami
Rozwiązanie: Musimy pokonać trzech wrogów. Idziemy w okolice Angel Falls i załatwamy Teeny Sanguini. Następnie odwiedzamy okolice Bloomingdale i zabijamy Pink Sanguini. Potem wsiadamy na statek, płyniemy do Zere, następnie kierujemy się na wyspę położoną nieco na wschód i odszukujemy Genie Sanguini.
Nagroda: Elfin Elixir
39 Follow That Fish!
(uwaga, quest możliwy dopiero po zakończeniu zasadniczego wątku gry)
Gdzie: Porth Llaffan, w jednym z domów
Rozwiązanie: Przespać się w gospodzie, wyjść z niej nocą, iść na plażę, pomówić z duchem i powiedzieć mu "nie". Teraz wracamy do zleceniodawczyni. Musimy zdobyć trzy przedmioty. Silver Shield kupimy w Stornway, Floweing Dress w Wormwood Creek, a Watermaul Wand w Gleebie. Wyekwipujmy to wszystko jednej postaci, następnie idziemy do Tywll Cave koło Portu Llaffan. Odszukujemy dziewczynę i pokonujemy Leviathana.
Nagroda: Sterling's Whistle
40 Man Eating Vegetables
Gdzie: Angel Falls, w sklepie z przedmiotami
Rozwiązanie: Musimy mieć profesję Herbalist, którą dostaniemt od Stelli po użyciu 100 dowolnych ziół.
Nagroda: Yggdrasil Dew x3
41 Style Gooru
Gdzie: Angel Falls, koło sklepu z przedmiotami
Rozwiązanie: Przynieść Goododendron, który wyrzucają Slimy w okolicy Angel Falls.
Nagroda: Seed of Agility
42 Letter Getter
(uwaga, quest uruchomi się dopiero po wykonaniu questu 47)
Gdzie: Stornway, koło kościoła
Rozwiązanie: W morskiej jaskini odszukujemy Bling Dagera i eliminujemy kolejne sztuki, aż wypadnie z nich list.
Nagroda: Glombolero
43 Maid to Wait
Gdzie: Stornway, dom w południowej części miasta
Rozwiązanie: Ekwipujemy jednej postaci Maid Mop oraz Maid Outfit, które kupimy w ukrytym za filarem mostu sklepie w Dourbridge.
Nagroda: Halo
44 A Climber for a Climber
Gdzie: Coffinwell, w północnej części miasta
Rozwiązanie: W Urdus Marshland trzeba zabijać Treevile, korzystając ze Stone Throw. Robimy to aż do scenki.
Nagroda: Mini Medal
45 Tale of the Paper Trail
Gdzie: Coffinwell, koło południowego domu
Rozwiązanie: Wychodzimy z miasta i kasujemy napotkanych wrogów, aż zdobędziemy Torn Exam Papers x3.
Nagroda: Brainy Bracer
46 Puttin' 'Em in Platinum
Gdzie: Coffinwell, koło domu na zachodzie
Rozwiązanie: Musimy przynieść Platinum Sword i Platinum Headgear, które kupimy w Gleebie, Platinum Shield, którą kupimy w Bloomingdale oraz Platinum Mail. To ostatnie dostępne jest tylko dzięki alchemii, stworzymy je z Gold Mail x1, Platinum Ore x1 i Hephaestus Flame x1.
Nagroda: Divine Dress
47 Dozy Mayor
Gdzie: Porth Llaffan, dom burmistrza
Rozwiązanie: Idziemy do Angel Falls, koło wodospadu i dajemy facetowi Fresh Water. W zamian dostaniemy Angel Tears. Odnosimy je do Port Llaffan.
Nagroda: Seed of Magic
48 A Task for a Cask
Gdzie: Slurry Quay, beczka na nabrzeżu
Rozwiązanie: Przynieść Holy Water, Fresh Water i Magic Water.
Nagroda: Seed of Defense
49 Rock On!
Gdzie: Zere Rocks, koło kościoła
Rozwiązanie: Zanieść Resurrock, Enchanted Stone (stworzymy z Thunder Ball x2, Ice Crystal x2 i Mystifying Mixture x1) oraz Agate of Evolution (stworzymy z Sainted Soma x2, Ethereal Stone x2 i Chronocrystal x1).
Nagroda: Rusty Shield
50 Confession of Cin
Gdzie: Bloomingdale, w kościele
Rozwiązanie: Idziemy do Bowhole (to miejsce, gdzie kręcą się Liquid Metal Slime) i zabijamy Blood Mummy, póki nie zdobędziemy Dead Man Dagger.
Nagroda: Seed of Therapeusis
51 A Martyr to His Ma
Gdzie: Gleeba, w domu na południu
Rozwiązanie: Najpierw tworzymy Sainted Soma z Lucida Shard x2, Sage Elixir x2 i Astral Plume x2, po czym idziemy do Wormwood Creek i dajemy to kobiecie w sklepie. Dostaniemy paczkę, którą zanosimy zleceniodawcy.
Nagroda: Ethereal Stone
52 Tall Order Cook
Gdzie: Gleeba, w kuchni w Mirage Mahal
Rozwiązanie: IDziemy do Zere i dajemy gostkowi pod kościołem Horse Manure x3 oraz Cowpat x7. Potem wracamy do Gleeby.
Nagroda: Gleeban Gold Piece
53 Magmalice Mania
Gdzie: Wormwood Creek, sklep z przedmiotami
Rozwiązanie: Idziemy do Magmaroo i zabijamy Magmalice aż zdobędziemy Magmalice Handprint.
Nagroda: Prince's Pea Coat
54 Moai Memorabilia
Gdzie: Wormwood Creek, w gospodzie
Rozwiązanie: Idziemy do Magmaroo i zabijamy Mega Moai aż zdobędziemy Mega Moai Headprint.
Nagroda: Princess's Robe
55 Mummy's Little Hero
Gdzie: Pool of Spirits
Rozwiązanie: Przynieść Wakerobin, który kupimy w Bloomingdale.
Nagroda: Rockbomb Shard
56 Nicholas's Necklace
Gdzie: Wyspa na wschód od Stornway, chatka na południu,
Rozwiązanie: Idziemy do chatki na północy, pomówmy z jej mieszkańcem, następnie wsiadamy na statek i pływamy dokoła wyspy. Walczymy z Abyss Driverami, aż któryś wyrzuci Memento Necklace.
Nagroda: Seed of Defense
57 Not Nicholas's Necklace
(uwaga, quest dostępny po wykonaniu questu 56)
Gdzie: Wyspa na wschód od Stornway, chatka na północy
Rozwiązanie: Tym razem idziemt do chatki na południu, pogadajmy, po czym teleportujmy się do Bloomingdale, pokręćmy się po okolicy, tłukąc Pink Sanguini, dopóki jeden nie wyrzuci Memento Necklace.
Nagroda: Seed of Agility
58 Fixing the Sicklops
Gdzie: Góra na południowy wschód od Alltrades Abbey
Rozwiązanie: Walczmy z Atlasem. Gdy zabierzemy mu ok. 6000 hp, musimy ukraść mu Titanic Tincture.
Nagroda: Treasure Map
59 Runny Bunny
Gdzie: Wzgórza na wschód od Wormwood Creek, studnia (górna)
Rozwiązanie: Przynieść Metal Slime Sollerets (znajdziemy w Grotto, w skrzyniach).
Nagroda: Venus's Tear
60 That Makes Scents
Gdzie: Wzgórza na wschód od Wormwood Creek, studnia (dolna)
Rozwiązanie: Przynieść Nectar, Narspicious i Thinkincense.
Nagroda: Enchanted Stone
61 Mager Migraine
Gdzie: W studni na wzgórzach na północ od Upover
Rozwiązanie: Przynieść Hexite, wyrzuca go czasem Shogun, którego spotkamy w Grotto.
Nagroda: Lucida Shard
62 Brian's Dyin' Wish
Gdzie: Wyspa na północy, szkielet
Rozwiązanie: Idziemy do Tywll Cave i tak długo zabijamy Salamaraudery aż wypadnie z nich Larrrst Letter.
Nagroda: Baramos Map
63 Keep Your Eyes Peeled
Gdzie: Swinedimples Academy, kościół
Rozwiązanie: Jedna z postaci musi mieć Sword Skill powyżej 30. Idziemy do Bowhole, wsiadamy na statek, płyniemy na wschód, gdzie znajdziemy wyspę. Odszukujemy tam drogowskaz i przeczytajmy go z obu stron.
Nagroda: Warrior's Sword
64 Turn In Your Badges
(uwaga, możesz wykonać ten quest dopiero po zaliczeniu questu 63)
Gdzie: Swinedimples Academy, kościół
Rozwiązanie: Musimy mieć Sword Skill na poziomie 100 (sic!). Następnie odwiedzamy Bloomingdale, Gleebę, Angel Falls, Coffinwell i Swinedimples Academy. Walczymy w z wrogami w okolicach każdego z miast, aż dostaniemy znaczek, osobny dla każdego regionu.
Nagroda: Gigagash
65 Operation Mercury
Gdzie: Swinedimples Academy, w korytarzu
Rozwiązanie: Mając Spear Skill na poziomie co najmniej 30, idziemy do Bad Cave i zabijamy trzy Metal Medley, korzystając z umiejętności Pressure Point.
Nagroda: Halberd
66 Operation Multithrust
(uwaga, quest dostępny dopiero po zaliczeniu questa 65)
Gdzie: Swinedimples Academy, w zachodnim korytarzu
Rozwiązanie: Mając Spear Skill na poziomie 100 idziemy do Glittish Empire i pokonujemy dwa Gloomy Gastropogi jednym (tak) uderzeniem Multithrust na raz.
Nagroda: Lightning Storm
67 Nab the Knife-Nicker
Gdzie: Swinedimples Academy, w części sypialnej
Rozwiązanie: Msumy mieć Knife Skill na poziomie 30 i Toxic Dagger. Walczymy z Shurrberymi tak długo, aż zdobędziemy Broken Blade.
Nagroda: Icicle Dirk
68 Spice up Your Knife
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw wykonać quest 67)
Gdzie: Swinedimples Academy, w części sypialnej
Rozwiązanie: Musimt mieć Knife Skill na poziomie 100. Idziemy do Oubliette i pokonujemy 10 Bad Karmourów zdolnością Victimiser. Wrogowie muszą być najpierw zatruci.
Nagroda: Peresecutter
69 You Scratch My Back...
Gdzie: Swinedimples Academy, w budynku uczelni
Rozwiązanie: Musimy mieć Wand Skill na poziomie co najmniej 30. Idziemy do Slurry Quay i pomówmy z facetem koło sklepu z przedmiotami. Teraz idziemy do Tywll Cave i walczymy z Salamarauderami, póki nie zdobędziemy Backscratchera.
Nagroda: Brouhaha Boomstick
70 Look, Back in Anger
(uwaga, ten quest jest dostępny dopiero po wykonaniu questa 69)
Gdzie: Swinedimples Academy, w budynku uczelni
Rozwiązanie: Musimy mieć Wand Skill na poziomie 100. Pogadajmy z kobietą na drugim piętrze szkoły, idzemy do Magmarro i zabijamy Live Lavy póki nie zdobędziemy Molten Magma. Teraz idziemy do Glittish Empire i zabijamy Gloomy Gastropogi aż wypadnie z nich Toad Oil.
Nagroda: Zing Stick
71 Staunch the Stench
Gdzie: Swinedimples Academy, w budynku uczelni
Rozwiązanie: Musimy mieć Staff Skill na poziomie co najmniej 30. Idziemy na Djust Desert, wsiadamy na statek i płyniemy na północny skraj wyspy. Walczymy ze Stenchurionami póki nie zdobędziemy Mirror of Reflection.
Nagroda: Killer Pillar
72 Jump for Joy
(uwaga, ten quest można wykonać dopiero po wykonaniu questa 71)
Gdzie: Swinedimples Academy, w budynku uczelni
Rozwiązanie: Musimy mieć Staff Skill na poziomie 100 i Laundry Pole (kupić można w Stornway). Teraz idzemy do Grotto i odszukujemy Nemeana. Musimy go pokonać walcząc tym kijem. Ma on ok. 3000 hp.
Nagroda: Counter Wait
73 Whipping Boy's Wish
Gdzie: Swinedimples Academy, drugie piętro uczelni
Rozwiązanie: Musimy mieć Whip Skill na poziomie minimum 30. Idziemy do Bloomingdale, następnie opuszczamy miasto i udajemy się na zachód. Znajdziemy tam latarnię morską. Pogadajmy z dziewczyną. Teraz lecimy do Gleeby i walczymy z Power Hammerami, aż zdobędziemy Hammer Fang. Najpierw odwiedzamy dziewczynę z latarni a potem dopiero zleceniodawcę.
Nagroda: Spiked Steel Whip
74 Mr Whippy Wish
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw wykonać quest 73)
Gdzie: Swinedimples Academy, w sypialni
Rozwiązanie: Mając Whip Skill na poziomie 100, raz jeszcze odwiedzamy latarnię koło Bloomingdale. Idziemy do Stornway i kupujemy Leather Whip. Używając go, musimy pokonać jednego Drastic Dracala w Wyrmtail i jednego Dreadful Drackala w Glittish Empire. Najpierw pogadajmy z dziewczyną w latarni, potem ze zleceniodawcą.
Nagroda: Serpent's Bite
75 Rake a Tail Feather
Gdzie: Swinedimples Academy, na pierwszym piętrze
Rozwiązanie: Musimy mieć Claw Skill na poziomie co najmniej 30. Idziemy do Iluugazar Plains i zdobywamy 10 Tinny Tail Feather. Wypadają one z Robo-robinów, które musimy pokonać przy pomocy umiejętności Can Opener.
Nagroda: Kestrel Claws
76 The Talonted Trio
(uwaga, quest dostępny po wykonaniu questu 75)
Gdzie: Swinedimples Academy, na pierwszym piętrze
Rozwiązanie: Musimy mieć Claw Skill na poziomie 100 i wyposażoną broń tego typu, bo tylko nią można zakończyć te walki. Najpierw w okolicy Swinedimples Academy pokonujemy Tearwolfa. Meldujemy o tym zleceniodawcy, po czym idziemy do Oubliette i w tamtych stronach pokonujemy Clawsy. Ponownie zameldujmy, wsiadajmy na statek, płyniemy w północno-zachodni róg mapy i pokonajmy King Craba.
Nagroda: Hand of God
77 Cool-Fanned Cook
Gdzie: Swinedimples Academy, na drugim piętrze
Rozwiązanie: Musimy mieć Fan Skill na poziomie co najmniej 30. Wychodzimy z Academy, pokonujemy Apeckalypse tak długo, aż zdobędziemy Freezing Feather.
Nagroda: White Tiger Fan
78 Oh The Dignity
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy wykonać najpierw quest 77)
Gdzie: Swinedimples Academy, na drugim piętrze
Rozwiązanie: Wiadomo, setny poziom Fan Skill niezbędny. Do tego musimy iść do Dourbridge i kupić w sklepie schowanym za filarem mostu Bunny Ears, następnie skierować się do Zere i tam kupić Bunny Tail.Teraz biegiem do Bowhole, musimy zabijć Liquid Metal Slime postacią wyposażoną w te przedmioty.
Nagroda: Hustle Dance
79 Bring Oi Back Me Axe
Gdzie: Swinedimples Academy, koło fontanny
Rozwiązanie: Musimy mieć Axe Skill na poziomie co najmniej 30. Idziemy do Urdus Marshland i zabijamy Treevile aż zdobędziesz Max's Axe.
Nagroda: Pro's Axe
80 Atchet Job
(uwaga, musimy najpierw wykonać quest 79, aby wykonać ten quest)
Gdzie: Swinedimples Academy, koło fontanny
Rozwiązanie: Axe skill na poziomie 100 wymagany tym razem. Idziemy do Magmaroo i pokujemy trzy Magmalice, korzystając z umiejętności Hatchet Man. Potem skierujmy się do Oubliette i zabijmy, przy pomocy tej samej zdolności, trzy Stone Guardiany i trzy Bad Karmoury.
Nagroda: Whopper Chop
81 Mallet's Mallet
Gdzie: Swinedimples Academy, drugie pięro
Rozwiązanie: Tym razem to Hammer Skill musimy mieć na 30. Idziemy do bibiloteki (1 piętro) i odszukajmy na półce Mallet Nonthly. Teraz udajmy się do Plumbed Depths i zabijamy Admirery, aż zdobędziemy Wobbly Jelly.
Nagroda: Terra Firmer
82 To Shell and Back
(uwaga, musimy najpierw wykonać quest 81, żeby wykonać ten quest)
Gdzie: Swinedimples Academy, pierwsze piętro
Rozwiązanie: Musimy mieć Hammer Skill na poziomie 100 i Tortoise Shell Armor (kupimy w Porth Llaffan). Idziemy do Bowhole i pokonajmy jednego Metal Liquid Slime, używając umiejętności Bagsy Last.
Nagroda: Big Banga
83 Beautiful Bowginnings
Gdzie: Swinedimples Academy, w teatrze
Rozwiązanie: Tym razem Bow Skill musi być na poziomie co najmniej 30. Idziemy do Iluugazar Plains i pokonajmy 10 Peckerelów umiejętnością Flutter Disaster.
Nagroda: Billowing Bow
84 Beauty and Beyond
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw wykonać quest 83)
Gdzie: Swinedimples Academy, w teatrze
Rozwiązanie: Posiadając Bow Skill na poziomie 100, idziemy do Oubliette i pokonajmy 10 Boss Trolli umiejętnością Rain of Pain.
Nagroda: Shining Shot
85 Comeback Kid
Gdzie: Swinedimples Academy, koło teatru
Rozwiązanie: Boomerang Skill musimy mieć na poziomie co najmniej 30. Idziemy do
Quarantomb i pokonajmy jednego Metal Slime umiejętnością Power Throw. Pogadajmy ze zleceniodawcą, a potem wychodzimyz Academy i idziemy na zachód. Po przejściu przez most pojawi się scenka. Po niej wracamy do zleceniodawcy.
Nagroda: Eaglewing
86 Brave the Caves
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw wykonać quest 85)
Gdzie: Swinedimples Academy, w sypialni
Rozwiązanie: Boomerang Skill na poziomie 100. W Camdemy idziemy na drugie piętro, do sali plastycznej. Jest tam świecące się miejsce. Sprawdzamy je. Dobra, to była łatwiejsza część zadania. Udajmy się teraz do Tywll Cave i tam pokonajmy Mortoada. Następnie idziemy do Bad Cave i tam załatwiamy Hunter Mecha. Wreszcie udajemy się do Bowhole i zabijamy Living Statue. Wszystkie trzy potworki muszą zginąć od bumerangu, a po walkach musimy zdobyć Basic Boomeranging, Better Boomeranging i Bonzer Boomeranging.
Nagroda: Gigathrow
87 Sucking Up to Buckler
Gdzie: Swinedimples Academy, koło uczelni
Rozwiązanie: Musimy mieć Shield Skill na poziomie co najmniej 30. Trzeba z powodzeniem zablokować dziesięć ataków podczas walk w okolicach Academy.
Nagroda: White Shield
88 Buckler's Buckler
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw wykonać quest 87)
Gdzie: Swinedimples Academy, koło uczelni
Rozwiązanie: Posiadajac Shield Skill na poziomie 100, idziemy do Gittish Emprire załatwiamy 10 Killing Machines przy pomocy umiejętności Blockenspiel.
Nagroda: Critical Hit Prevention
89 Way of the Fitht
Gdzie: Swinedimples Academy, w teatrze
Rozwiązanie: Musimy mieć Fisticuff Skill na poziomie 30. Idziemy do Urdus Marshland i pokonujemy 10 Wyrtlów umiejętnością Knuckle Sandwich.
Nagroda: Tough Guy Tattoo
90 One Latht Tehth
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw wykonać quest 89)
Gdzie: Swinedimples Academy, w teatrze
Rozwiązanie: Tak, wiadomo, Fisticuff skill musimy mieć na 100. Idziemy na ostatni poziom Grotto, zdejmujemy cały ekwipunek i pokonujemy co najmniej 50 wrogów na 10 piętrze. Boli...
Nagroda: Miracle Moon
91 Critical Appraisal
Gdzie: Wormwood Creek, południowa część wioski
Rozwiązanie: Musimy mieć w drużynie postać z wyuczoną profesją Warrior na poziomie 15. Staczamy dwie walki z umiejętnością Warrior Whister i każdą kończymy criticiem.
Nagroda: Warrior's Armor
92 Warriors Three
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 91)
Gdzie: Wormwood Creek, południowa część wioski.
Rozwiązanie: Tym razem nasz Warrior musi być na poziomie 40. Idziemy do Magmaroo i pokonujemy 10 Mandrake Marauderów.
Nagroda: Counterattack, 5000 Gold Coins
93 Eggclesiastic
Gdzie: Wormwood Creek, studnia
Rozwiązanie: Musimy mieć w drużynie Priesta na poziomie 15. W 30 walkach bronimy sie przed atakami wrogów.
Nagroda: Ascetic Robe, Priestess Pinafore
94 Nurtural Selection
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 93)
Gdzie: Wormwood Creek, studnia
Rozwiązanie: Teraz nasz Priest musi mieć 40 poziom. Podczas walk używamy czaru Moreheal na postaciach z krytycznymi ranami co najmniej 20 razy.
Nagroda: Wave of Relief
95 Free the Faerie Two
Gdzie: Alltrades Abbey, gospoda
Rozwiązanie: Musimy mieć maga na co najmniej 15 poziomie. Śpimy się w gospodzie. Następnie pokonujemy 10 wrogów czarem Frizz z Faerie Stuff, które będzie używał ten mag.
Nagroda: Fizzle-Retardant Suit, Fizzle-Retardant Blouse
96 Faerie Nearly There
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 95)
Gdzie: Alltrades Abbey, gospoda
Rozwiązanie: Musimy mieć maga na co najmniej 40 poziomie. Śpimy się w gospodzie. Idziemy do Swinedimples Old School i pokonujemy 10 Wight Priestów magiem wyposażonym w Faerie Staff.
Nagroda: Weakening Wave
97 Cry Wolf
Gdzie: Alltrades Abbey, koło wejścia
Rozwiązanie: Musimy mieć Martial Artist na poziomie 15. Idziemy w okolice Bloomingdale i pokonujemy 10 Scarewolvów, ale tylko, gdy będą przestraszone.
Nagroda: Slick Slacks
98 Slowly, Slowly, Critty Golem
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 97)
Gdzie: Alltrades Abbey, koło wejścia
Rozwiązanie: NAszMartial Artist musi być na poziomie 40. Idziemy na Lonely Coast i pokonujemy 3 Golemy wyłącznie normalnymi atakami.
Nagroda: Tension Saver
99 B-Coming One of the B-Team
Gdzie: Dourbridge, w południowo-wschodniej części miasta
Rozwiązanie: To zadanie dla 15 poziomowego Thiefa. Idziemy do Bad Cave i kradniemy Tycoon Trove od Hunter Mecha przy pomocy zdolności Half-Inch.
Nagroda: Rogue Robe, Roguess Robe, 1000 Gold Coins
100 Busted
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 99)
Gdzie: Dourbridge, w południowo-zachodniej części miasta
Rozwiązanie: Nasz złodziej musi mieć teraz poziom 40. Idziemy do Gerzuun, odszukujemy Sorcera i kradniemy mu Lunar Diamond przy pomocy zdolności Half-Inch.
Nagroda: 10000 Gold Coins
101 Eggstreme Sport
Gdzie: Alltrades Abbey, bar
Rozwiązanie: Potrzeba nam 15 poziomowego Minstrela. Podładujmy podczas walki jednej postaci Tension do 100 przy pomocy zdolności Egg On.
Nagroda: Flamenco Shirt, Dancer Dress
102 Prat's the Way to Do It!
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 102)
Gdzie: Alltrades Abbey, bar
Rozwiązanie: Mając Minstrela na 40 poziomie, używamy na wrogach dwa razy zdolności Pratfall z trafieniem krytycznym.
Nagroda: Gritty Ditty
103 Gladiator Graduator
Gdzie: Alltrades Abbey, koło gospody
Rozwiązanie: Musimy pokonać trzy Slimy. Warunki: używamy Dragon Slash, a także mieć tension na poziom 100.
Nagroda: Odblokowana profesja Gladiator
104 Glad to be of Service
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 103)
Gdzie: Wyspa na wschód od Hermany
Rozwiązanie: Musimy mieć Gladiatora na poziomie 15. Idziemy w okolice Mount Ulzuun i pokonajmy 10 Drackali mając narzucone Double up.
Nagroda: Tactical Vest, Brawling Brynie
105 Challengus Maximus
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 104)
Gdzie: Wyspa na wschód od Hermany
Rozwiązanie: Gladiator musi być na poziomie 40. Idziemy do Magmaroo, odszukujemy Green Dragona. Musimy go pokonać, ale w określony sposób. Jedna postać w drużynie, która ma zdolność Double Edged Slash, musi mieć narzucone Double Up i być zatruta. Następnie ta postać musi pokonać smoka przy pomocy Double Edged Slash. Całą operację powtarzamy trzy razy.
Nagroda: Double attack
106 Taking Soul Control
Gdzie: Gleeba, na szczycie Mirage Mahal
Rozwiązanie: Użyć zdolności Warriora Whipping Boy 10 razy podczas walk.
Nagroda: Odblokowana profesja Paladin
107 Off the Record
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 106)
Gdzie: Gleeba, na szczycie Mirage Mahal
Rozwiązanie: Paladin musi być na 15 poziomie. Idziemy do Gerzuun i zabiamy trzy Infernal Armor przy pomocy zdolności Pincushion.
Nagroda: Holy Mail, Holy Femail
108 Top - Flight Knight Fight
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 107)
Gdzie: Gleeba, na szczycie Mirage Mahal
Rozwiązanie: Mamy Paladina na 40 poziomie? Dobra, tu będzie wesoło. Musimy pięć razy użyć zdolności H Pathy na postaci z 1 HP podczas walki.
Nagroda: Solar Flair ability
109 Elementary Training
Gdzie: Alltrades Abbey
Rozwiązanie: Idzemy do Quarantomb i pokonujemy dwa Metal Slimy postacią z narzuconą zdolnością maga Wizard's Ward.
Nagroda: Odblokowana profesja Armamentalist
110 Force in the Field
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 109)
Gdzie: Alltrades Abbey
Rozwiązanie: Nasz Armamentalist musi być na poziomie 15. Idziemy do Snowberii i pokonujemy 10 White Trigertaurów postacią z narzuconą zdolnością Fire Fource.
Nagroda: Fencing Jacket, Fencing Frock
111 The Fource... Forever
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 110)
Gdzie: Alltrades Abbey,
Rozwiązanie: Armamentalist musi być na poziomie co najmniej 40. Idziemy do Magmaroo i pokonujemy Magmalice ze zdolnością Fire Fource. Następnie udajemy się do Snowberii i pokonujemy Great Gruffona ze zdolnością Ice Fource. Teraz skierujmy się w okolice Upover i pokonajmy Cumulusa Rexa ze zdolnością Gale Fource. To nie koniec, idziemy w okolice Bloomingdale, znajdujemy King Slima i pokonajmy go z Life Fource. Wreszcie, wybieramy się do Swinedimples Old School, znajdujemy Raving Reapera i załatwmy go z Funeral Fource.
Nagroda: Zdolności typu Fource od tej pory będą oddziaływać na całą drużynę.
112 Ranger Changer
Gdzie: Heights of Loneliness, koło wejścia
Rozwiązanie: Mając w drużynie Thiefa, odszukajmy trzy Hocus Chimaerae, wdajmy się z nimi w walkę, zatrujmy je zdolnością Toxic Dagger i dajmy im umrzeć od trutki.
Nagroda: Odblokowana profesja Ranger
113 Hoarse Whisperer
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 112)
Gdzie: Heights of Loneliness, koło wejścia
Rozwiązanie: Ranger musi być na 15 poziomie. Najpierw użyjmy na wrogu zdolności Whistle, aby się wściekł, a potem uspokójmy go zdolnością Soother Sayer. Powtarzamy to 20 razy.
Nagroda: Nomadic Deel
114 One-Turn Wonder
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 113)
Gdzie: Heights of Loneliness, koło wejścia.
Rozwiązanie: Mając Rangera na 40 poziomie idziemy do Bowhole. Musimy pokonać pięć Drakluragów, ale każdego w jedną turę.
Nagroda: Wraz ze spadkiem HP rośnie szansa na krytyczne trafienie
115 Sages in the Pages
Gdzie: Gittingham Palace, półka z książkami na drugim piętrze
Rozwiązanie: Mając w drużynie Maga, pokonajmy 5 Great Trolli w Realm of the Allmighty czarem Frizz.
Nagroda: Odblokowana profesja Sage
116 Sagier and Pagier
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 115)
Gdzie: Gittingham Palace, półka z książkami na drugim piętrze
Rozwiązanie: Sage musi być na poziomie 15. W Grotto odszukajmy Equinoxa i pokonajmy go czarem Bang.
Nagroda: Sage's Robe
117 Engaging the Sage
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 115)
Gdzie: Gittingham Palace, półka z książkami na drugim piętrze
Rozwiązanie: Teraz Sage musi być na 40 poziomie. Idziemy do Grotto, odszukajmy Atlasa i zabijmy go czarem Zam.
Nagroda: Twocus Pocus
118 A Star os Born
Gdzie: Gleeba, w barze
Rozwiązanie: Idziemy do Grotto, odszukajmy Moai Minstrel i załatwmy go przy użyciu zdolności Hot Lick.
Nagroda: Odblokowana profesja Luminary
119 Sign for Your Supper
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 118)
Gdzie: Gleeba, w barze
Rozwiązanie: Luminary musi być na poziomie 15. Pokonajmy dowolnego wroga zdolnością Autograph, uzyskując krytyczne trafienie.
Nagroda: Star Suit
120 Your Time to Shine
(uwaga, aby wykonać ten quest, musimy najpierw ukończyć quest 119)
Gdzie: Gleeba, w barze
Rozwiązanie: Luminary musi być na poziomie 40. Poszukajmy w Grotto znanych już Moain Minstreli. Najpierw użyjmy Extereme Makover a potem Eyes on Me. Teraz stocz walkę, zostanie zaliczona tylko wtedy, jeśli postać, która użyła tych zdolności, zada ostateczny cios. Musimy to powtórzyć 10 razy.
Nagroda: Gold Rush
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz