Udajemy się do budynku, w którym walczyliśmy z harpiami wspólnie z Lesterem i gdzie używaliśmy telekinezy, by zdobyć kamień. W środku odnajdujemy Lestera. Po rozmowie z nim teleportujemy się do Nowego Obozu i rozmawiamy z Saturasem i Gornem. Jeśli byliśmy w Starym Obozie, to teraz możemy dołączyć do Nowego, co warto uczynić. Skoczmy do Cronosa, bo potrzebujemy magii - dobrze, by nasza mana była na poziomie 15-20, upewnijmy się, że mamy na stanie przynajmniej dwie kule ognia i z dziesięć sopli lodu. Potrzebujemy Młota Orków (jeśli go sprzedaliśmy, to możemy kupić jakiś inny młot bojowy). Tak przygotowani ruszamy szukać Xardasa.
Po pierwsze idź do Riordiana i Cronosa po odbiór nagrody. Teraz idź do Starego Obozu, gdzie przed południową bramą spotkasz Diego. Porozmawiaj z nim. Dowiesz się co się stało. Astało się wiele. Teraz idź do Miltena (stoi niedaleko północnej bramy). Porozmawiaj z nim. Teraz idź do Górskiej Fortecy (tej, w której znalazłeś wraz z Lesterem kamień ogniskujący), w bibliotece znajdziesz Lestera. Powiadom go o spotkaniu. Teleportuj się do Nowego Obozu. Porozmawiaj z Saturasem i Gornem. Jeżeli należałeś do Starego Obozu, to jest to dobry moment aby przyłączyć się do Nowego.
Idziemy w okolice Starego Obozu, warto odwiedzić Skorpiona, który ukrywa się w chatce Calavorna i ma sporo bardzo dobrych przedmiotów na sprzedaż. Następnie udajemy się tam, gdzie był Diego, a następnie na północ, pamiętając, że od tej pory każdy członek Starego Obozu nas zaatakuje. Po drodze musimy pokonać paru orków, a także zębaczy. W końcu dotrzemy do kanionu, gdzie stoi nam na drodze kamienny golem. Załatwiamy go młotem orków i zabieramy jego serce. Dalej spotkamy lodowego golema - dwie kule ognia zakończą jego istnienie. Ponownie zabieramy serce. Wreszcie, trzeciego, ognistego golema, zabijamy soplami lodu. Także bierzemy jego serce. Teraz mamy otwartą drogę do wieży Xardasa. W jej wnętrzu rozmawiamy z demonem i dajemy mu trzy serca, dzięki czemu dostaniemy runę teleportacji. Używamy jej i wchodzimy na górę, by odnaleźć Xardasa i wszystko z niego wyciągnąć.Naszym kolejnym celem jest cytadela. Aby wyjść z wieży Xardasa, musimy wejść na jeden z balkonów i wspiąć się na wieżę, wejść na jeden z wystających kolców i zeskoczyć na położoną wyżej ziemię (mag może zamienić się w istotę latającą, np. krwiopijcę). W cytadeli spotkamy Urshaka, który walczy z dwoma strażnikami - zabijamy ich i rozmawiamy z Urshakiem. Dowiemy się od niego dużo. Teraz wracamy do Xardasa, informujemy go o wszystkim, a z jego wieży teleportujemy się prosto do Nowego Obozu. Rozmiawamy z Saturasem, wychodzimy i podążamy do Wolnej Kopalni. Rozmawiamy z Gornem, a on odeśle nas do Wilka. Idziemy do niego, by dowiedzieć się o możliwości wykonania nowego pancerza.Teraz idziemy do Nowej Kopalni, mając u boku Gorna. Zabijamy stwory po drodze. Gdy dojdziemy do kopalni, to zabijamy strażników przy wejściu i otwieramy bramę kołowrotem - jest w budynku po prawo od bramy. Polecam obszukać wszystkie zwłoki w okolicy. Następnie wchodzimy do środka. Wrogów jest wielu, jeśli oberwiemy, to polecam wyjść, wejść do domu z kołowrotem i się przespać, aby odzyskać zdrowie. Pokonanych wrogów dobijajmy, inaczej wstaną. Po zabiciu wszystkich strażników, schodzimy niżej i kasujemy pełzacze, zbierając płytki pancerza.
Gdy znajdziemy orka (trzeba poszukać w korytarzach na dole, siedzi na platformie), rozmawiamy z nim, a następnie szukamy mikstury leczniczej - schodzimy na dół, idziemy prawą odnogą dolnej lokacji (tą, w której są szczątki konstrukcji), a prosto za nią jest porośnięta grzybami nisza, gdzie jest lekarstwo. Odnosimy mu je, by zgodził się wykonać Ulumulu. Musimy jednak zdobyć trzy przedmioty pochodzące ze stworów - Ognistego Jaszczura, Cienistwora, Trolla i Węża Błotnego.
Trolla znajdziemy tam, gdzie wcześniej walczyliśmy z nim z Diego, na północ od Starego Obozu. Węże Błotne są na bagnach w obozie bractwa, gdzie szukaliśmy ziół leczących. Cienistwory spotkamy w lesie niedaleko obozu bractwa. Jaszczury znajdziemy na plaży w północno-wschodniej części wybrzeża najlepiej wskoczyć do rzeki, popłynąć do morza, a tam dopłynąć do plaży koło wraku, gdzie jest ich sporo. W międzyczasie skoczmy do Wilka i oddajmy mu płytki pancerzy pełzaczy. Mając wszystkie cztery elementy, wracamy do orka, by wykonał dla nas Ulumulu. Wyjście z kopalni zakończy ten rozdział.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz