Etykiety

niedziela, 30 sierpnia 2020

Legend of Grimrock 2 - opis przejścia część 1

Shipwreck Beach

1) Tu startujemy. Podnosimy gałąź, dajemy ją którejś z postaci i uderzamy, by otworzyć klatkę.
2) Drzwi otwierane przyciskiem obok.
3) Tu trzeba wejść do wody i przedostać się na południe, by zdobyć skarb 4.
4) Sekret - skrzynia ze skarbem, a w niej Shoes oraz Smoked Sea Bass.
5) Klucz otwierający drzwi w 6.
6) Drzwi otwierane kluczem z 5.
7) Dwie płyty. Wchodzimy na pierwszą, na drugą kładziemy jakiś przedmiot - otworzy to nam przejście obok. Przedmiot można potem zabrać.
8) Kryształ leczący.
9) Zagadka - trzeba na płytach położyć przedmioty tak, by powstał znak X. Na mapie pokazałam kolejność.
10) Drzwi otwierane po rozwiązaniu zagadki 9.
11-12) Teleporty.
13) Trzeba wrzucić przez kratę jakiś przedmiot, by otworzyło się wejście. W środku znajdziemy Iron Key.
14) Drzwi otwierane kluczem z 13.
15) Skrzynia, w niej znajdziemy m.n. rapier oraz łopatę - przy jej pomocy możemy odkrywać zakopane skarby.
16) Włożenie rapiera w ręce posągu otwiera zejście do Dead Sailor's Cave. Potem można zabrać ów rapier.
17) Zejście do Dead Sailor's Cave.
18) Wyjścia z Dead Sailor's Cave.
19) Włożenie rapiera w ręce posągu otwiera ukryte przejście w 19.
20) Ukryte przejście, a w nim Golden Key.
21) Drzwi otwierane kluczem z 20.
22) Gdy staniemy tu i zagramy na Horn of Summoning znalezionym w Dead Sailor's Cave, wówczas pojawi się boss - Viper Roots. Są to dwa stwory, szybkie i pojawiające się, atakujące i znikające. Jak je pokonać? Jeśli mamy w drużynie dwóch tanków, to najprościej jest pobiec naprzód, oprzeć się plecami o zamkniętą bramę i walczyć - atakował nas będzie tylko jeden na raz. W innych przypadkach trzeba dużo biegać. Pochodnia i magia ognia są tu bardzo przydatne. Po walce  pojawi się Power Gem i otworzy się przejście do 23.
23) Wyjście do Twigroot Forest.

Lista przedmiotów (czerwone):
1) Etherweed
2) Branch
3) Rock
4) Jedzenie
5) Torn Breeches
6) Bone Club
7) Darts
8) Sandals
9) Tattered Skin
10) Xafi Robe
11) 3x Throwing Knife
12) Scroll of Fireburst
13) Blooddrop Cap
14) Falconskyre
15) Peasant's Cap
16) Sling, Rock x3
17) Backbitter, Potion of Strengh, Pellets x10
18) Thraelm Tribal Mask (zamknięta skrzynia)
19) Shoes, Smoked Sea Bass.

Zakopane skarby:
1) Embalmer's Robe

 Dead Sailor's Cave

1) Wyjścia do Shipwreck Beach
2) Przycisk otwierający ukryte przejście w 3.
3) Ukryte przejście.
4) Krata - aby ją otworzyć, musimy położyć na płycie jakiś przedmiot, a potem nacisnąć przycisk obok.
5) Iron Key.
6) Drzwi otwierane kluczem z 5.
7) Horn of Summoning

1) Lock Picks
2) Healing Potion, Scroll of Shock
3) Flintlock, Pellets
4) Flintlock, Pellets

Twigroot Forest

1) Wyjście do Shipwreck Beach.
2) Moździerz - niezbędny, jeśli mamy w drużynie alchemika i pierwsza z recept, które uczą nas przyrządzania napojów.
3) Zejście do Twigroot Tunnel 1.
4) Brama otwierana kluczem z Twigroot Tunnel z lokacji 5.
5) Dźwignia otwierająca przejście w 6.
6) Przejście otwierane dźwignią w 5.
7) Power Gem.
8) Musimy tu umieścić cztery Power Gem, by otrzymać Essence of Fire.
9) Wejśćie do Twigroot Tunnel 2.
10) Wyjście z Twigroot Tunnel 2.
11) Wyjście do Forgotten River.
12) Ta lokacja dostępna jest tylko z Forgotten River - po wejściu tu i użyciu Horn of Summoning, czeka nas walka z trzema golemami. Całkiem skuteczne są przeciwko nim bomby.
13) Wyjście z Crystal Mine.
14) Kryształ leczący.
15) Drzwi otwierane od tej strony dźwignią.

Przedmioty
1) Frostbite Necklase, Sandmole Hide Vest
2) Xafi Shemagh, Baton, Xafi Robe
3) Pellets
4) Lightnig Rod, Embalmer Boots
5) Buckler, Pellets
6) Tome of Knowlegde
7) Xafi Khakis
8) Sabre, 5x Cannon Bal, Pellets, Xafi Robe, Xafi Shemagh, Jedzenie
9) Leather Cuisse
Twigroot Tunnel I oraz II
Twigroot Tunnel I
1) Wyjście do Twigroot Forest
2) Aby tu przejść, należy rzucić kamieniem na płytę położoną za dziurą.
3) Klucz otwierający drzwi w 4.
4) Drzwi otwierane kluczem z 3.
5) Skrzynia, w niej klucz otwierający drzwi w Twigroot Forest.

 Twigroot Tunnel II
1)  Wyjście do Twigroot Forest
2) Gdy tu przejdziemy, to nie będzie już można wrócić tą samą drogą.
3) Przycisk umożliwiający nam opuszczenie tego pomieszczenia.
4) Zagadka - mamy tu cztery nisze, w każdej trzeba umieścić jakiś przedmiot - 1 (broń), 2 (pożywienie), 3 (ciuch), 4 (napój leczniczy). Otworzy to drzwi do skarbu.
5) Po naciśnięciu przycisku otwierają się drzwi. Po chwili zamyka się dziura w podłodze, a pułapka za nami strzela pociskiem. Trzeba wykorzystać się tę chwilę, by przebiec do środka pomieszczenia i zabrać Power Gem. Potem wykorzystujemy przycisk w środku, by się stąd wydostać.
6) Płyta, na której trzeba coś położyć, by aktywować Kamień Filozoficzny.
7) Kamień filozoficzny - należy go przesunąć tak, by znalazł się na żółtym polu. W tym celu przesuwamy go w prawo, wchodzimy za kratę, popychamy go przez nią, a potem wychodzimy i popychamy go w prawo. Uruchomi to teleport obok.
8) Przycisk, który otwiera ukryte przejście.
9) Teleport do 10, aktywowany po przesunięciu Kamienia Filozoficznego.
10) Teleport do 9.
11) Przycisk, który otwiera ukryte przejście.
12) Klucz - po jego zabraniu pojawią się cztery szkielety. Najlepszą metodą na ich pokonanie jest wejście do jakiejś niszy, by nie atakowały nas z kilku kierunków.
13) Kryształ leczący.
14) Drzwi otwierane kluczem z 12. 
15) Przycisk zamykający dziurę.
16) Tu pojawi się Trickster - będzie on przed nami uciekał, co jakiś czas przesuwając dźwignie, które będą uwalniać żółwie. Sam Trickster z kolei rzucał w nas będzie kamieniami. Jak go pokonać? Najlepiej jest najpierw pozabijać żółwie, które wypuści, potem się gdzieś schować i wyleczyć. Na Trickstera dobra jest broń dystansowa i taktyka strzału oraz odskoku, aby nie zdążył nam oddać. Porusza się szybko, więc walka na bliski dystans będzie niełatwa. Gdy straci dość HP to zniknie. Po walce zostawi klucz i list.
17) Przycisk zamykający dziurę w 18.
18) Dziura zamykana przyciskiem w 17 i kolejny przycisk, otwierający ukryte przejście, a w nim Potion of Dexterity.
19) Power Gem.
20) Drzwi otwierane kluczem zdobytym od Trickstera.
21) Przycisk, który otwiera ukryte przejście w 22.
22) Ukryte przejście otwierane przyciskiem w 21.
23) Wyjście do Twigroot Forest.

Przedmioty:
1) Scroll of Shield
2) Jedzenie
3) Machette
4) Potion of Vitality
5) Lock Picks, Leather Brigandine
6) Jedzenie, kompas, Lock Picks
7) Reed Helmet
8) Rogue Vest
9) Potion of Dexterity, Pellets
10) Quarter Staff
11)  Spidersilk Cloak, Potion of Willpower
12) Recipe, Scroll of Force Field
13) Red Cuirass, Pellets




Forgotten River

1) Wyjście do Twigroot Forest
2) Należy wrzucić coś na płytę, aby otworzyć bramę.
3) Zagadka - najpierw należy dojść do dźwigni, która aktywuje pociski, a potem odpowiednio ustawić kraty. Stajemy plecami do dźwigni i idzemy - prosto, w lewo, w lewo, prosto, w prawo, prosto, do tyłu, do tyłu, do tłu, prosto, do tyłu, w prawo, prosto i do tyłu.  Potem naciskamy dźwignię - to sprawi, że na pewien czas teleporty znikną, a my będziemy mogli przejść dalej.
4) Przejście do niedostępnej poprzednio części Twigroot Forest, otwierane przyciskiem w 8.
5) Przycisk aktywujący teleport w 6.
6) Teleport do 7.
7) Teleport do 6.
8) Przycisk otwierający przejście w 4.
9) Pod mostem jest dźwignia, która otwiera ukryte przejście w 10.
10) Ukryte przejście podwodne otwierane dźwignią w 9.
11) Piedestał z łukiem.
12) Leczący kryształ.
13) Przycisk otwierający przejście w 14.
14) Przejście otwierane przyciskiem w 13.
15) Zejście do Cache
16) Magiczna bariera - aby ją usunąć, trzeba użyć Golden Key.
17) Zejście do Hub.
18) Power Gem
19) Dźwignia, która otwiera przejście w 20.
20) Przejście otwierane dźwignią w 19.
21) Przycisk otwierający przejście do skarbu obok.
22) Płyta, która otwiera przejście w ścianie obok.
23) Podwodne przejście do Keelbreach Bog
24) Przejście do Keelbreach Bog.
25) Podwodne przejście do Sleet Island
26) Przejście do Sleet Island.
27) Wejście do zamku. Aby się otworzyło, musimy umieścić cztery esencje na oznaczonych miejscach: 1) Fire 2) Air 3) Water 4) Earth.
28) Po umieszczeniu wszystkich czterech esencji możemy stanąć w tym miejscu i użyć środkowej runy z księgi zaklęć, by przenieść się do Shrine of Blanace.

Przedmioty

1) Jedzenie
2) Rogue Gloves, Thraelm Tribal Legplates.
3) Leather Boots
4) Scroll of Invisibility
5) Czaszka
6)  Rogue hood, Fire Bomb
7)  Leather Gloves, Lock Picks
8) Nectarbranch Wand
9) Bearclaw Guntlets, Shield Potion
10) List
11) Reed Legmail Frost Bomb (podwodna jaskinia)
12) Gold Key, Leather Cuisse
13) Poison Bomb
14) Crossbow Quarell
15) Reed Gauntlet, Tattered Cloak
16) Warhammer
17) Pellets
18) Thraelm Tribal Chestplate, Torch

Kopanie:
1) Jedzenie, Reed Sabatons, 3xShuriken


Cache, Hub, Shrine of Balance

Cache:
1) Wyjście do Forgotten River
2) Cztery lokacje otwierane leżącymi tu Gold Key. Możemy otworzyć jedną z nich, każda ma ekwipunek dla jakieś klasy.
Przedmioty:
1) Serpent Bracer, Lina, Scroll of Poison Shield
2) Fireblade, Heavy Shield
3) Archmage Mantle, Orb of Resistance
4) Crookhorn Bow, 4x Broadhead Arrow, 2x Lock Picks

Hub
1) Wyjście do Forgotten River
2) W kolejnych lokacjach będziemy mogli aktywować teleporty znalezionymi Hub Key. Teleporty te będą nas przenosić tutaj.
3) Zejście do Trickster Lair (dostępne po pokonaniu finałowego bossa).

Shrine of Balance
1) Tu przeniesie nas czar z lokacji 28 Forgotten River.
2) Po pokonaniu finałowego bossa należy użyć tu czterech ostatnich Power Gem, by stworzyć ostatnią Esencję, z którą będziemy mogli wejść do Trickster Lair i stoczyć ostateczną, bonusową walkę.


Keelbreach Bog

1) Przejście do Forgotten Forest
2) Podwodne przejście do Fotgotten Forest
3) Zagadka - trzeba rzucić jakiś przedmiot tak by doleciał do płyty na końcu. Aby to się udało trzeba go rzucić zaraz po pojawieniu się przed nami teleportu.
4) Drzwi otwierane płytą z zagadki 3.
5) Tu trzeba stanąć i rzucić kilkoma przedmiotami, aż rozwalimy krzaki po drugiej stronie, a jeden z przedmiotów spadnie na leżącą za nimi płytę.
6) Teleport aktywowany płytą, którą trzeba trafić w 5. Przenosi nas na górę.
7) Power Gem.
8) Tu trzeba wrzucić do wody jakiś przedmiot, by otworzyła się krata w 9.
9) Skrzynia - to jest mimic, który nas zaatakuje, gdy ją spróbujemy otworzyć.
10) Teleport do 11.
11) Teleport do 10.
12) Power Gem - gdy go weźmiemy, z wody wyjdzie stado potworów, które nas zaatakują.
13) Power Gem - by się do niego dostać trzeba przeciągnąć dźwignie obok w podanej na mapie kolejności.
14) Zejście do Herder's Den.
15) Tu musimy umieścić wszystkie cztery Power Gemy, by zdobyć Essence of Earth.
16) Teleport do Hubu, dostępny po zaliczeniu Herder's Den.

Przedmioty
1) Venom's Edge
2) Shaman's Cloak
3) Pellets
4) Round Shield, Antivenom
5) Lock Picks
6) 4x Crossbow Quarell, 3x Lightning Bomb (w skrzyni z Mimiciem)
7) 2x Poison Bomb, Broadhead Arrow
8) Leather Boots

Kopanie
1) Crystal Shard of Recharging
2) Crystal shard of Recharging, Food, Thraelm Tribal Buckler

Herder's Den

1) Wyjście do Keelbreach Bog
2) Skrzynia - jest to Mimic, po jego pokonaniu zdobędziemy m.in. Mine Key.
3) Przycisk otwierający ukryte przejście w 4.
4) Ukryte przejście otwierane przyciskiem w 3.
5) Drzwi otwierane Mine Key.
6) Leczący kryształ
7) Zagadka z płytami - musimy układać na nich przedmioty tak, by tworzyły symbole danych czarów, co zmieni rodzaj pułapki za kratą.  Poniżej podaję kolejność - numery oznaczają płyty liczone od miejsca, gdzie stoimy. Zawsze po ułożeniu nowych zdejmujemy poprzednie.
a) 3 - lewo, 3 - środek, 3 - prawo, 2 prawo
b) 1 - lewo, 1 - środek, 1 - prawo
c) 2 - lewo, 2 - środek, 3 - środek, 3 - prawo
Gdy zrobimy to prawidłowo, pułapka się wyłączy, a drzwi staną otworem.
8) Serpent Staff - przedmiot niezbędny, by się dostać do Pyramid of Umas.
9) Gdy tu wejdziemy, wówczas brama za nami zamknie się. Znajdziemy się w wielkim pomieszczeniu, w którym roi się od grzyboludzi. Naszym celem nie jest jednak walka z nimi - musimy zniszczyć grzybnie - są to duże, nieruchome fragmenty, które są dość słabe.Musimy być jednak w ciągłym ruchu, bo grzyboludzie mogą nas łatwo otoczyć i zniszczyć. Gdy zniszczymy wszystkie grzybnie, wówczas otworzy się wyjście - teraz najlepiej stąd zwiać, a potem stopniowo wykańczać pozostałych grzyboludzi.
10) Power Gem
11) Klucz do teleportu w Keelbreach Bog

Przedmioty
1) Pickaxe
2) Iron Basinet, Antivenom
3) Timepiece
4) Pellets
5) Czaszka
6) Lock Picks
7) Mudwort, Ertherweed, recepta

Sleet Island

1) Przejście do Forgotten River
2) Podwodne przejście do Forgotten River
3) Podwodna płyta - należy na niej stanąć i czekać (dość długo), by otworzyła się krata.
4) Po zabraniu strzelby zostaniemy natychmiast teleportowani do małego lochu, w którym otoczą nas zombie. Musimy szybko zabić jednego z nich, schować się w jego niszy i stamtąd zabić resztę. Potem możemy teleportem wrócić w to samo miejsce.
5) Rzucenie jakiegoś przedmiotu na drugą stronę powoduje pojawienie się mostu.
6) Włącznik aktywujący dwa kamienie filozoficzne, które trzeba przepchać na żółte pola.
7) Przełącznik otwierający przejście obok - aby zadziałał, musimy odsunąć kamień, który blokuje linię strzału pułapki z drugiej strony.
8) Przycisk otwierający przejście w ścianie z tyłu.
9) Przejście, które otworzy się, gdy umieścimy oba kamienie z 6 na żółtych polach.
10) Tu należy stanąć i skierowawszy się na południe, rzucić kamieniem. Aktywuje to teleport, który przeniesie nas do 11 i przywoła dwa stada owadów. Po załatwieniu tego ponawiamy procedurę, zdejmując uprzednio rzucony kamień. Teraz teleport przeniesie nas do 12.
11) Tu przeniesie nas teleport z 10 po raz pierwszy.
12) Tu przeniesie nas teleport z 10 po raz drugi.
13) Przycisk aktywujący teleport 14, ale tylko na kilka chwil.
14) Teleport, który przeniesie nas z powrotem do 10.
15) Kryształ leczący.
16) Jeśli staniemy tu nocą, zwróceniu w stronę zrujnowanego mostu i poczekamy kilka chwil, to w pewnym momencie pojawi się magiczny most, po którym będziemy mogli wejść na wyspę.
17) Przycisk, który sprawia, że pojawia się most.
18) Użycie tutaj Serpent Staff otworzy wejście do Pyramid of Umas.
19) Przycisk, który otwiera podwodne przejście w 20.
20) Podwodne przejście, otwierane przyciskiem w 19.
21) Tu musimy umieścić cztery Power Gem, by otrzymać Essence of Water.
22) Zejście do Flooded Dungeon.
23) Przejście do Cemetery.
24) Przejście do Ruin of Desarune.
25) Wyjście z Archives.
26) Wyjście z Barren Dessert.

Przedmioty

1) Jedzenie
2) Antidote, Czaszka
3) Lock Picks
4) Jedzenie, recipe
5) Czaszka
6) Lock Picks, Scroll of Shock Shield, Pellets
7)  Pitroot Bread, Rage Potion
8) Recipe
9) Crystal Flower
10) Runestone Neckle, Mirror Cuisse, Pellets
11) Tribal Shield
12) Venomfang Pick

Kopanie
1)  Shield Potion, Zarchton Harpoon (jedyna broń umożliwiająca walkę pod wodą)
2) Meteorite

Flooded Dungeon

1) Wyjście do Sleet Island
2) Przycisk otwierający ukryte przejście obok.
3) Przełącznik otwierający kratę obok.
4) Przełącznik otwierający kratę w 5.
5) Krata otwierana przełącznikiem w 4.
6) Gold Key.
7) Drzwi otwierane Gold Key.

Przedmioty
1) Crystal Cuirass
2) Leafbond Bracelet, Shaman's Cloak
3) Acolyte Staff
4) Shield of the Elements, 3x Frost Bomb, Cutlass
5) Potion of Dexterity, Spirit Mirror Pendant (świetny przedmiot, podnoszący ilość zdobywanego doświadczenia!), Greater Energy Potion

Cemetery

1) Wyjście do Sleet Island
2) Kamień filozoficzny - aby otworzyć bramę, musimy go przestawić następująco: w lewo, w prawo, do tyłu, do przodu, w prawo, w lewo, w lewo, w prawo, w lewo - przodem jest tutaj brama.
3) Piedestał, potrzebny jest Gold Key, by pozbyć się pola siłowego.
4) Zagadka - musimy stanąć na płycie. Wejście na nią otwiera po kolei, w losowej kolejności, trzy bramy wokół nas. Musimy wrzucić jakiś przedmiot do teleportu za każdą z nich, przy czym musimy to zrobić na raz. Gdy nam się nie uda, wystarczy zejść z płyty  wejść na nią ponownie - przedmioty wrócą do nas. Jeśli się uda, to otworzy się brama obok.
5) Zagadka - najpierw musimy zniszczyć wszystkie wazy po drugiej stronie. Następnie stajemy na prawo od płyty, kładziemy na płycie jakiś przedmiot. Rzucamy w teleport jakimś pociskiem, po czym szybko obracamy się i zdejmujemy z płyty leżący na niej przedmiot. Będziemy musieli to zrobić kilka razy, tak aby zniszczyć ostatni zestaw waz. Gdy zostanie on zniszczony, naciskamy przycisk obok, a pojawi się przejście na drugą stronę.
6) Zagadka - musimy naciskać kolejne przyciski tak, aby móc przejść na drugą stronę, a potem jeszcze wrócić. Po kolei - przycisk 1 - dwa razy, przycisk 2 - cztery razy, przycisk 3 - dwa razy, przycisk 4 - raz, przycisk 5 - trzy razy. W ten sposób dojdziemy do dźwigni, której przesunięcie otworzy nam drzwi do Power Gem. Teraz musimy wrócić - przycisk 5 - trzy razy, przycisk 4 - cztery razy, przycisk 3 - cztery razy.
7) Dźwignia otwierająca wejście do Power Gem.
8) Klucz do teleportu w 10.
9) Power Gem.
10) Teleport do Hubu, aktywowany kluczem z 8.
11) Zejście do Wormbound Dungeon.
12) Wyjście z Orul's Crypt.

Przedmioty
1) Broodhead Arrow
2) Skrzynia - mimic, w środku jedzenie.
3) Łopata, jedzenie
4) Recepta
5) Etheral Blade (UWAGA: to nie tylko broń, ale przedmiot kluczowy)
6) Czaszka
7) Antidote, Scroll of Lightning Bolt

Kopanie:
1) Bracelet of Tirin, 5x Cannon Ball
2) Gold Key, Book of (podnosi na stałe zdrowie, o ile zostanie użyta w dzień)

Wormbound Crypt

1) Wyjście do Cemetary
2) Kryształ leczący
3) Dźwignia otwierająca ukryte przejście
4) Płyty, na których trzeba umieścić przedmioty w kolejności podanej na mapie. Otworzy to drzwi w 5.
5) Drzwi otwierane mechanizmem w 4.
6) Teleport do 7.
7) Teleport do 6. Wokół tej lokacji ją zapadnie, które co jakiś czas się otwierają  zamykają. Musimy najpierw stanąć przed tą z kluczem i poczekać (można skorzystać z opcji wypoczynku, bo trwa to długo), aż się otworzy, po czym zabrać klucz. Teraz musimy zrobić to samo na przeciwko drzwi, by otworzyć je zdobytym kluczem.
8) Jest tu bardzo mocny topór, ale jeśli go weźmiemy, to w lokacji 7 pojawi się kilka potworów.
9) Zwój - jeśli go weźmiemy, otworzą się drzwi naprzeciwko, ale zaatakuje nas też grupa szkieletów.
10) Most - aby otworzyły się wrota przed nim, musimy wykonać serię manewrów - to dość trudne do opisania, można to obejrzeć na tym filmiku.
11) Gdy tu wejdziemy, zacznie się walka z Orulem. Sam boss nie jest wybitnie silny, ale przyzywa grupę ghouli do pomocy. Najlepiej rozegrać to w ten sposób: nie ruszać się z miejsca i pozwolić bossowi, by do nas podszedł. Dzięki temu będziemy walczyć tylko z nim. Jest wrażliwy na błyskawice - Lightning Bomb działają tu super, ale polecam nie zużywać wszystkich. Po jego pokonaniu brama za nami otworzy się i będziemy mogli się wycofać i uleczyć, a ghoulami zająć się później. Po walce boss zostawi dwa miecze oraz Amulet of Nergal (podnosi zdrowie o 50).
12) Klucz do 14.
13) Drzwi otwierane Gold Key.
14) Drzwi otwierane kluczem z 12.
15) Przycisk, który wyłącza niektóre teleporty.
16) Przycisk, który na kilka sekund uaktywnia most za naszymi plecami. Trzeba bardzo szybko na niego wbiec (nie obracając się), a pod koniec skręcić, by dotrzeć do 17, zanim zniknie.
17) Tu znajdziemy figurkę, którą trzeba umieścić w 18.
18) Gdy umieścimy figurkę w niszy, zniknie pole siłowe pod nami i spadniemy niżej, skąd możemy zabrać książkę podnoszącą odporność postaci na lód.
19) Zagadka - musimy nacisnąć przycisk, potem od razu zeskoczyć na dół, przeciągnąć dźwignię, a po kilku sekundach przeciągnąć ją po raz drugi. To otworzy wrota w tej lokacji.
20) W tej lokacji jest dziura z masą ghouli. Nie mamy szans na ich pokonanie grupą. Aby sobie z nimi poradzić, musimy zeskoczyć na dół i skorzystać z dźwigni 1, co otworzy nam wejście do teleportu obok. Korzystamy z niego natychmiast - ghoule będą też go używać, ale pojedynczo, co pozwoli nam je łatwo pokonać. Potem korzystamy z dźwigni 2 i 3, by zdobyć Power Gem, a na końcu z dźwigni 4, by otworzyć drzwi w 22.
21) Power Gem.
22) Drzwi otwierane dźwignią w 4.
23) Zejście do Orul's Crypt.

Przedmioty
1) 2x Lightning Bomb  
2) Leg Plate
3) Lock Picks
4) Tribal Spear, Hardstone Bracelet
5) Cross Bow
6) Frost Bomb
7) Full Helmet
8) Plate Gauntlets
9) 2x Throwing Axe, Huntsman Cloak
10) Greater Healing Potion
11) Crystal Shard of Healing
12) Meteor Graves, Pellets
13) Jedzenie
14) Łopata
15) Crystal Helmet
16) 2x Crossbow Quarell
17) 5x Cannon Ball
18) Tattered Shirt
19) Crossbow Quarell

Orul's Crypt

1) Wejście do Wormbound Dungeon
2) Kryształ leczący
3) Teleport do Laboratorium (4)
4) Teleport do 3.
5) W niszach są różne przedmioty - musimy pociągać za łańcuchy w następującej kolejności: drewno, napój, hełm, kapelusz, żółw, latający stwór. Wybranie złego łańcucha powoduje wybuch ognia i uwalnia część potworów. Oczywiście, możemy potem zabić potwory dla expa. Dobry wybór otwiera drzwi do kolejnej lokacji.
6) Tu musimy wyjąć pochodnię z góry, po czym zeskoczyć na dół, szybko wyjąć drugą pochodnię i wrócić na górę. Teraz będziemy widzieć jasne pola - na nich będziemy bezpieczni przez pewien czas. W ten sposób możemy przejść na drugą stronę.
7) Pierwszy klucz czaszki.
8) Przycisk otwierający ukryte przejście obok klucza.
9) Teleport do Mauzoleum (10)
10) Teleport do 9.
11) Gdy się tu zbliżymy, zaatakuje nas Trickster - tym razem rzucający ognistymi bombami. Na szczęście sam szybko zniknie, zostawiając nas z bandą szkieletów. Polecam szybko się wycofać, bo zaatakują nas także od tyłu. Po oczyszczeniu tej lokacji kładziemy jakiś przedmiot na płycie, na której stał Trickster.
12) Najpierw stajemy tu i rzucamy jakiś przedmiot przez kratę na dół. Otworzy to kratę obok. Teraz trudniejsza część - płyta obok na krótki czas wyłącza pole siłowe na przeciwko. Musimy w odpowiednim momencie na nią wejść i rzucić przedmiot na drugą stronę. Jeśli nam się uda, otworzą się drzwi w 13. Jeśli nie, możemy zeskoczyć na dół po przedmiot i spróbować ponownie.
13) Drzwi, które otworzą się po wykonaniu zagadki z 12.
14) Przycisk, który odpala pociski przelatujące przez tę komnatę. Musimy przejść unikając co najmniej 3 z nich. Uniknięcie czterech da nam dostęp do skarbu.
15) Drugi klucz czaszki.
16) Teleport do Sanktuarium (17)
17) Teleport do 16.
18) Zagadka - trzeba wejść w portal, przejść cały korytarz, wrócić tu i wrzucić w portal jakiś przedmiot - to otworzy nam drzwi.
19) Kolejna zagadka - magiczny most, po którym można przejść tylko poruszając się w odpowiedni sposób. Kolejność kroków zaznaczyłam na mapie.
20) Trzeci klucz czaszki.
21) Trzy zamki oznaczone czaszką. Po użyciu w nich kluczy czaszki zacznie się walka z bossem 22.
22) Drugie starcie z Orulem - zaraz po użyciu kluczy czaszki podbiegamy do niego - jeśli bowiem zacznie chodzić, to przywoła kilka ghouli, a tego bardzo chcemy uniknąć. Walka jest taka sama jak poprzednio.
23) Power Gem.
24) Przycisk, który otwiera wyjście z tej lokacji.
25) Teleport na powierzchnię.

Przedmioty
1) Leather Gloves
2) Lightning Bomb
3) Jedzenie
4) Crossbow Quarell
5) 2x Lightning Bomb
6) 2x Crossbow Quarell
7) Divners Cloak, jedzenie
8) Knuckles of Steel
9) Scythe
10) Scroll of Fireshield, Greater Energy Potion
11) Rage Potion
12) Potion of Willpower, Brace of Fortitude

Ruins of Desaure

1) Wyjście do Sleet Island
2) Przycisk, który aktywuje most w 3.
3) Most aktywowany przyciskiem w 2.
4) Dźwignia otwierająca drzwi w 5.
5) Drzwi otwierane dźwignią w 4.
6) Iron Key do zamka w 8.
7) Tu musimy najpierw zdjąć wszystkie przedmioty z płyt - otworzy do drzwi po prawo. Wchodzimy przez nie, by znaleźć się nad tą salą. Teraz po kolei zrzucamy przedmioty na płyty - każda kolejna płyta to jedno pole mostu. W ten sposób dojdziemy do zamka 8, który otworzymy kluczem z 6. To z kolei otworzy nam wyjście z tego pomieszczenia.
8) Zamek otwierany Iron Key. Otwiera on drzwi obok.
9) Dość skomplikowana zagadka - najpierw musimy wejść na płytę i sprawić, by pająk w klatce obok spadł na dół. Teraz korzystamy ze schodów 10, by zejść na dół. Tutaj podchodzimy do klatki i korzystamy z płyty, by przenieść pająka do góry. Wracamy na górę. Naszym celem jest teraz poczekać, aż pająk wejdzie na drugą, środkową część klatki - wtedy wchodzimy na płytę. Schodzimy na dół - jeśli dobrze to zrobiliśmy, to pająk będzie w środkowej części klatki, na płycie. Zwracamy uwagę na to, które płyty w rządku pod ścianą są oświetlone. Teraz wchodzimy do góry i wrzucamy przedmioty do dziur odpowiadających oświetlonym płytom - są to kolejno dziury 1, 2 i 4. Gdy to zrobimy, drzwi otworzą się.
10) Zejścia na dół, do osobnej części Archives.
11) Przycisk otwierający ukryte przejście w 12.
12) Ukryte przejście otwierane przyciskiem w 11.
13) Jeśli staniemy na czubku tego wzniesienia i odczekamy kilka chwil, to zostaniemy przeniesieni do Archives, do lokacji.
14) Przycisk, który na pewien czas otwiera ukryte przejście w 15.
15) Otwierająca się na pewien czas ukryte przejście.
16) Dźwignia, która otwiera dwie bramy w pomieszczeniu obok.
17) Leczący kryształ.
18) Drzwi otwierane Gold Key.
19) Przycisk aktywujący magiczny most nad nami.
20) Aby otworzyć te drzwi, należy nacisnąć ten przycisk, a potem szybko rzucić jakiś przedmiot na płytę 21.
21) Płyta, która otwiera drzwi w 20.
22) Iron Key.
23) Przycisk otwierający ukryte przejście obok.
24) Dźwignia, po jej naciśnięciu na obu końcach pomieszczenia pojawią się teleporty prowadzące do zamkniętych sekcji. Zaczną z nich wychodzić szkielety. Możemy z tego skorzystać i sami przenieść się do jednej z tych sekcji, by zabijać szkielety osobno.  By stąd wyjść ponownie naciskamy dźwignię. Jeśli wskoczymy do któregokolwiek z otworów, spadniemy do lokacji 1 w Archives - to jedyny sposób, by się tam dostać.
25) Iron Key, do którego dostęp mamy po użyciu dźwigni 24.
26) Zamki otwierane Iron Key z 22 i 25.
27) Dźwignie - po ich przeciągnięciu otworzą się drzwi do 28 i 29, a w sali pojawi się sporo szkieletów.
28) Power Gem
29) Zejście do Archives.

Przedmioty
1) Scroll of Fireball
2) Jedzenie
3) Fist Dagger
4) Potion of Ressurection, Bronze Bracer
5) Scroll of Lightning
6) Leg Plate
7) Fire Bomb
8) 3x Shuriken, Heavy Shield
9) Lock Picks, Tome of Earth, 3x Broadhead Arrow, Pellets
10) Tribal Spear, Serpent Bracer
11) Ax
12) Scroll of Darkness
13) 2x Healing Potion
14) Pellets
15) Frost Bomb
16) Bear Skull Helmet
17) Jewel Pendant, Speed potion

Archives

1) Tu spadniemy otworami z lokacji 24 w Ruins of Desaure.
2) Przycisk, który otwiera wejśćie do 2.
3) Wejście otwierane przyciskiem w 2.
4) Teleport do lokacji 24 w Ruins of Desaure.
5) Tutaj zostaniemy teleportowani, jeśli staniemy na słupie w lokacji 13 w Ruins of Desaure.
6) Przycisk otwierający ukryte przejście w 7.
7) Ukryte przejście z podpowiedzią do zagadki z pająkiem.
8) Schody do Ruins of Desaure.
9) Tu spadniemy, jeśli wskoczymy do dziury koło kryształu leczącego w Ruins of Desaure.
10) Przycisk otwierający wyjście z tej lokacji.
11) Położenie jakiegoś przedmiotu na tej płycie otwiera wszystkie drzwi.
12) Zagadka - aby otworzyć każde drzwi, trzeba przejść po płytach w odpowiedniej kolejności. Drzwi 1: przód, przód, lewo, prawo, prawo, tył, lewo, lewo, prawo, przód, prawo, przód. Drzwi 2: Prawo, przód, przód, lewo, lewo, przód, tył, tył, tył, przód, przód, przód.
13) Jeśli podniesiemy książkę, to spadniemy do lokacji 1 w Lexiconary, gdzie zaatakuje nas stado szczuroludzi.
14) Wyjście do Sleet Island.
15) Wyjście do Sewers.
16) Wyjście do Lexiconary.

Przedmioty:
1) 2x Crossbow Quarell
2) Rouge Pants
3) 2x Frost Bomb, Pearl Shield
4) 3x Broadhead Arrow
5) Scroll of Dispel
6) 3x Fire Bomb, Crystal Shard of Healing
7) Lock Picks, Plate Cuirass
8) Czaszka, jedzenie
9) 2x Broadhead Arrow
10) Full Helmet
11) Dragonbreath revolver, Potion of Strengh, 2x Lock Picks
12) Tome of Energy

Lexiconary

1) Tu spadniemy z lokacji 13 w Archives
2) Przełącznik, który otwiera drzwi do 3.
3) Teleport, który przeniesie nas ponownie do lokacji 13 w Archives.
4) Schody do Archives.
5) Krab, z którego wypada Round Key do drzwi w 6.
6) Drzwi otwierane Round Key.
7) Przycisk otwierający ukryte przejście w tej lokacji.
8) Zagadka - są tu trzy podpisane nisze, ale napisy są oszustwem. Do 1 wkładamy jakiś miecz, do 2 - kamień, do 3 - jakiś zwój. To otworzy drzwi.
9) Ogre Figurine.
10) Leczący kryształ
11) Zagadka - teleport w tym miejscu przenosi tylko przedmioty. Przyciskiem 1 przesuwamy jego docelowy punkt - 2, 3 lub 4. Najpierw po prostu wykładamy jakiś przedmiot - spadnie on na płytę w 3. Teraz podchodzimy do przycisku i naciskamy go raz, tak by teleport się przeniósł do lokacji 4. Stajemy na północ od teleportu i rzucamy w niego jakimś przedmiotem - spadnie on na jedną z płyt. Potem wracamy do przycisku, naciskamy go dwa razy, by teleport wrócił do lokacji 3. Stajemy na południe od teleportu i też czymś rzucamy - spadnie to na ostatnią z płyt, co otworzy nam wejście do 12.
12) Crowern Figurine
13) Przycisk otwierający wejście do 14.
14) Wejście otwierane przyciskiem w 13.
15) Przycisk który zamyka drzwi w 14 i otwiera w 16, a także na odwrót.
16) Drzwi otwierane przyciskiem w 15.
17) Przycisk, który aktywuje teleport przenoszący nas do 18.
18) Tu roi się od Mimiców. Najlepiej szybko uciec w jakiś róg i zabijać je po kolei. Z jednego z nich wypadnie Ornate Key.
19) Drzwi otwierane Ornate Key, teleport przeniesie nas z powrotem do 17.
20) Przycisk otwierający drzwi i uruchamiający za nimi pułapkę z kulą ognia.
21) Przycisk, który wyłącza teleport przenoszący kulę ognia.
22) Przycisk otwierający ukryte przejście w tej lokacji.
23) Przycisk otwierający ukryte przejście.
24) Niewidzialna droga - musimy wejść tu na górę, a potem iść przed siebie tak, by podłoga pojawiała się pod naszymi drogami. Kolejno wybieramy: przód, przód, lewo, lewo, lewo, przód, przód, przód, prawo, prawo, tył, prawo, prawo, przód, przód.
25) Snail Figurine.
26) Tu musimy stanąć, by zacząć drogę powrotną. Idziemy teraz: przód, przód, lewo, przód, przód, prawo, prawo, tył, prawo, prawo, przód, przód, lewo, przód.
27) Kolejna zagadka - najpierw podchodzimy do krat i kładziemy przedmioty na płytach 1 i 2. To pozwoli nam poruszyć dwa z kamieni filozoficznych. Przesuwamy je na pozycje 3 i 4. Stajemy na 4 i rzucamy jakimś przedmiotem w płytę 5. To pozwoli nam poruszyć ostatni kamień. Teraz układamy z nich mostek, którym przejdziemy na drugą stronę.
28) Skeleton Figurine.
29) Tu trzeba włożyć Snail Figurine.
30) Tu trzeba włożyć Skeleton Figurine.
31) Tu trzeba włożyć Ogre Figurine.
32) Tu trzeba włożyć Crowern Figurine.
33) Drzwi, które otworzą się po umieszczeniu wszystkich czterech figurek.
34) Power Gem

Przedmioty
1) Jedzenie, Pellets, Shuriken
2) Lock Picks, Tome of Fire, Crystal Shard of Recharging
3) Longsword
4) Pellets
5) Lightning Rod
6) Morning Star
7) Plate Gloves, 3x Dart
8) Lock Picks
9) Fire Bomb
10) Energy Potion
11) Healing Potion
12) Shuriken
13) Jedzenie
14) Great Axe
15) Bear Pelt
16) Kamień

Sewers

1) Wyjście do Archives
2) Wyjście do Hamlet of Stormbreach.
3) Kryształ leczący
4) Dźwignia otwierająca drzwi na południe i zachód od nas.
5) Po wejściu na tę płytę drzwi za nami się zamkną i zacznie się walka z bossem - Ratlingiem. Jego pasek HP odnosi się do niego i do wszystkich szczurów, które mu towarzyszą. Ratling nie jest bardzo silny, ale ma bardzo mocny atak, który dodatkowo nas odpycha. Najlepsza taktyka to używanie Frost Bomb, bo zamrażają go, a my możemy go wtedy spokojne tłuc bez ryzyka. Potem pozostaje już tylko powybijać szczury.
6) Brass Key - musimy zabrać obydwa. Jeden będzie niezbędny, aby stąd wyjść.
7) Gdy zabierzemy tarczę, wówczas pojawi się Trickster, rzucający w nas bombami. Po pewnym czase zniknie, pozostawiając Ornate Key, przy pomocy którego wydostaniemy się stąd.
8) Podwodna dźwignia otwierająca drzwi w 9.
9) Drzwi otwierane dźwignią w 8.
10) Zamek otwierany Gold Key, otwiera kratę po środku lokacji pod wodą.
11) Drzwi otwierane Brass Key, teleport do lokacji 12 w Hamlet of Stormbreach.
12) Zagadka - na dole, gdzie krążą kolce, jest pięć przycisków, które musimy nacisnąć, aby otworzyły się drzwi w 13.
13) Drzwi otwierane zagadką w 12.
14) Przycisk otwierający ukryte przejście w 15.
15) Ukryte przejście otwierane przyciskiem w 14.
16) Podwodna dźwignia otwierająca drzwi w 17.
17) Drzwi otwierane dźwignią w 16.
18) Power Gem.
19) Podwodne przejście do tej części kanałów.
20) Zagadka - musimy wejść do wody i potem kolejno wchodzić na pięć wysepek w podanej na mapie kolejności. To otworzy drzwi w 21.
21) Drzwi otwierane po rozwiązaniu zagadki 20.

Przedmioty:
1) Recepta
2) Lightning Bomb
3) Long Sword
4) Shaman Staff, Diviner's Cloak
5) Leather Boots
6) 2x Throwing Axe, Cannon Ball, Potion of Vitality, Potion of Resurrection, jedzenie
7)  5x Cannon Ball
8) Czaszka
9) Jedzenie
10) Meteor Shield, Pellets
11) Crystal Shield
12) Lock Pics
13) Moździerz i składniki
14) 3x Jedzenie
15) Throwing Axe
16) Greater Healing Potion
17) 3x Crossbow Quarell
18) Pellets
19) Crystal Gauntlets, 3x Throwing Axe
20) Antivenom Potion

Hamlet of Stormbreach

1) Zejście do Sewers
2) Zagadka - trzeba naciskać trzy przyciski w odpowiedniej kolejności: prawy, lewy, środkowy, środkowy, prawy, lewy, lewy, co otworzy skrytkę ze skrzynią obok.
3) Przycisk otwierający ukryte przejście w 4.
4) Ukryte przejście otwierane przyciskiem w 3. W środku siedzi ogr.
5) Kryształ leczący
6) Klucz aktywujący teleport do Hubu.
7) Teleport do Hubu.
8) Musimy przemieszczać się pomędzy bezpiecznymi obszarami i przesunąć trzy dźwignie, oznaczone 1, 2 i 3, by otworzyć wejście do lokacji z Power Gem.
9) Zamek otwierany Gold Key, otwiera on wejście do 10.
10) Wejście otwierane zamkiem w 9.
11) Wejście do tej lokacji otwiera się po wykonaniu zadania z 8. Jest tu Power Gem i Air Elemental - tego ostatniego można zranić tylko Etheral Dagger albo czarem Dispel.
12) Prosta zagadka - musimy przesunąć cztery dźwignie, by otworzyć drzwi na końcu. Zapadnie otwierają się i zamykają po wejściu na każde pole - wystarczy iść ostrożnie i nie będzie problemu.
13) Musimy tu użyć czterech Power Gem, by stworzyć Essence of Air.
14) Zagadka - musimy wchodzić na kolejne płyty, odczekując przed każdą kolejną jakieś pięć - dziesięć sekund. To otworzy nam drzwi.
15) Zejście do Crystal Mines.

Przedmioty
1) Jedzenie
2) Pellets
3) Tome of Energy
4) Tome of Knowledge
5) Potion of Resurrection
6) Spirit Mirror Pendant
7) Rogue Boots
8) Greater Healing Potion
9) Greater Energy Potion
10) 2x Throwing Axe
11) Orb of Wisdom
12) Maul
13) 3x Broadhead Arrow, Gold Key
14) Healing Potion

Kopanie
1) Crystal Shard of Protection, Jeweled Scepter of Ruling

Crystal Mine Entrance

1) Wyjście do  Hamlet of Stormbreach
2) Przełącznik otwierający przejście w 3.
3) Przejście otwierane przełącznikiem w 2.
4) Wyjście do Twigroot Forest
5) Pole siłowe zdejmowane Gold Key.
6) Zagadka - trzeba w odpowiedniej kolejności wykonywać akcje, by otworzyć sobie drzwi do kolejnej części lokacji. Najpierw naciskamy przycisk 1, potem przycisk 2, następnie dźwignię 3, potem przycisk 4 - to otworzy nam drzwi.
7) Przycisk aktywujący most do kryształu - gdy na niego wejdziemy pojawią się potwory.
8) Kryształ leczący.
9) Przycisk aktywujący most do ukrytej lokacji.
10) Kryształ - gdy go weźmiemy, zostaniemy teleportowani do 11.
11) Tu nas przeniesie teleport z 10.
12) Teleport powrotny do 11.
13) Musimy przestawić kamienie filozoficzne w sposób podany na mapie, aby móc mieć dostęp do przycisku 14.
14) Przycisk otwierający drzwi w 15.
15) Dźwignia otwierająca drzwi w 16.
16) Mine Key.
17) Drzwi otwierane Mine Key.
18) Przycisk aktywujący most do niedostępnego fragmentu.
19) Zagadka - stajemy w środku i rzucamy coś na płytę na przeciwko nas. Pojawi się kula ognia - nie unikamy jej. Trafienie przeniesie nas do 1. Teraz idziemy na przód i strzelamy czymś w stronę 2, po czym szybko cofamy się i robimy zwrot w bok, by pocsk wystrzelony z 2 trafił w 3. To otworzy drzwi obok 3. Wracając tam koniecznie zabieramy przedmiot leżący na 1, aby otworzyć sobie wyjście.
20) Zejście do Crystal Mine Core.
21) Wyjście z Crystal Mine Core.
22) Drzwi otwierane Gold Key.
23) Power Gem.
24) Przycisk aktywujący most.

Przedmioty
1) Full Helmet
2) Pellelts, 10x Cannon Ball
3) Pellets
4) Energy Potion
5) 5x Cannon Ball, Crossbow, 2x Crossbow Quarell
6) 2x Antivenom, Jedzenie
7) Jedzenie
8) Poisob Bomb
9) 2x  Broadhead Arrow
10) Meteor Gauntlet
11) Pellets
12) Crystal Legs, Lock Pics (trzeba użyć liny)
13) Recepta
14) Speed Potion, Jedzenie
15) Repeater
16) Crystal Boots
17) Lock Picks
18) Scroll of Meteor Storm

Crystal Mine Core

1) Wejście do Crystal Mine Entrance
2) Tu trzeba stanąć i rzucić coś w stronę płyty 3, by otworzyły się drzwi 4.
3) Jeśli położymy coś na tej płycie, otworzą się drzwi 3, a zamkną w 5. Zdjęcie przedmiotu z płyty otwiera drzwi w 5 i zamyka w 4.
4) Drzwi otwierane/zamykane płytą w 3.
5) Drzwi zamykane/otwierane płytą w 3.
6) Mine Key.
7) Przycisk otwierający ukryte przejście obok.
8) Teleport do 9.
9) Teleport do 8.
10) Drzwi otwierane Mine Key.
11) Zagadka - musimy odczekać, aż zamknie się dziura przed nami i przejść na drugą stronę. Teraz musimy szybko przeciągnąć dźwignię po drugiej stronie i przedostać się przez kolejną dziurę.
12) Druga część zagadki. Pocisk otwiera i zamyka dziury w korytarzu. Najpierw musimy użyć dźwigni na początku korytarza, by otworzyć drzwi na jego końcu. Potem musimy szybko przebiec przez korytarz, zanim pocisk nie otworzy dziur.
13) Przycisk otwierający skrót.
14) Wejście do niedostęnej wcześniej części Crystal Mine Entrance.
15) Tu spadniemy z dziur w lokacji 6 Crystal Mine Entrance.
16) Teleport do lokacji 6 Crystal Mine Entrance.
17) Tu spadniemy  z dziur w lokacji 19 Crystal Mine Entrance.
18) Teleport do lokacji 6 Crystal Mine Entrance.

Przedmioty
1) Lina
2) Bear Pelt
3) Throwing Axe
4) Antivenom, Crystal Amulet
5) Meteor Helmet
6) Lock Picks, Antivenom
7) Pellets
8) Gold Key
9) Potion of Resurrection

Crystal Mine Abyss 

1) Tu spadniemy skacząc z krawędzi w Crystal Mine Core.
2) Dźwigna otwierająca drzwi w 3.
3) Teleport do Crystal Mine Core.
4) Jeśli położymy tu Meteorite (wykopane w Sleet Island), to otrzymamy Meteor Hammer.
5) Tu należy użyć czaru Shock, po czym szybko się cofnąć, by wystrzelony pocisk przeleciał, co otworzy nam drzwi w 6.
6) Mine Key.
7) Kryształ leczący.
8) Drzwi otwierane Mine Key.
9) Przycisk otwierający ukryte przejście obok.
10) Zagadka - musimy poruszać się tak, by nie znaleźć się ponad potworami.
11) Przycisk likwidujący pole siłowe nad 10.
12) Power Gem.
13) Tu spadniemy dziurami z lokacji 12 w Crystal Mine Core.
14) Przycisk otwierający drzwi obok.
15) Przejście do Crystal Mine Core.

Przedmioty:
1) Antivenom
2) 2x Broadhead Arrow
3) Lighting Bomb, Antivenom
4) Lightning Sword
5) Crystal Shard of Healing
6) Jedzenie
7) Gold Key
8) Archmage's Leofas, Crystal Shard of Healing

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz