Etykiety

niedziela, 30 sierpnia 2020

Legend of Grimrock 2 - Traity

Traity to dodatkowe zdolności specjalne. Każda postać wybiera na starcie dwa, przy czym niektóre dostępne są wyłącznie dla określonych ras. Dodatkowo, w trakcie rozgrywki możemy zdobyć kolejne - najczęściej za skompletowanie pięciu punktów jakiejś umiejętności, czasami za przeczytanie jakiejś książki.

Traity dostępne na starcie:

Aggressive - zwiększa obrażenia zadawane przez postać o 4.
Aura - zwiększa Energy postaci o 20.
Agile - zwiększa Desterity postaci o 2.
Cold-blooded - podnosi odporność na zimno o 25.
Chitin Armor - podnosi Protection o 10 (tylko dla Insectoidów).
Daemon Ancestor - podnosi odporność na ogień o 25.
Endurance - podnosi maksymalny udźwig o 25 KG i zmniejsza spożycie jedzenia o 25%.
Endure Elements - podnosi odporność na wszystkie żywioły o 25% (tylko dla Lizardmanów).
Evasive - podnosi Evasion o 5.
Fast Learner - zwiększa szybkość zdobywania doświadczenia o 10% (Human mają ją domyślnie, ale można ją wziąć, co zwiększy ją do 20%).
Fast Metabolism - zwiększa odnawianie HP o 30%, działanie napojów leczących o połowę oraz zwiększa spożycie jedzenia o 20% (tylko dla Lizardmanów).
Head Hunter - podnosi Strength o 1 za każdą posiadaną czaszkę (tylko dla Minotaurów).
Healthy - zwiększa Vitality o 2.
Martial Training - zwiększa Accurancy o 7, ale tylko w przypadku używania broni do walki wręcz.
Muscular - zwiększa Strength o 2.
Mutation - podnosi o 1 losowo jedną cechę po każdym zdobyciu poziomu (tylko dla Ratlingów).
Natural Armor - zwiększa Protection o 5.
Poison Immunity - postać jest całkowicie odporna na zatrucie (tylko dla Lizardmanów).
Poison Resistant - zwiększa odporność na zatrucie o 25%.
Quick - zmniejsza opóźnienie w wykonywaniu akcji o 10% (tylko dla Insectoidów).
Rage - podnosi siłę o 7 kiedy HP postaci spadło do 20% (tylko dla Minotaurów).
Skilled - dodaje jeden dodatkowy punkt umiejętności podczas tworzenia postaci (tylko dla Human).
Strong Mind - zwiększa Willpower. o 2
Tough - zwiększa HP o 20.

Traity dostępne w trakcie gry:

Air Mastery - zwiększa odporność na Shock o 50%
Assasin - pozwala wykonać atak Backstab każdą bronią klasy light.
Backstab - potraja się ciosu przy pomocy sztyletu.
Bomb Expert - przy tworzeniu bomb otrzymujemy 3 bomby zamiast 1.
Double Throw - możemy rzucić przedmiotami z obu dłoni w jednej akcji.
Dual Wield Mastery - postać może posługiwać się na raz dwiema broniami klasy light.
Dual Wielding - postać może posługiwać się dwiema broniami na raz, przy czym jedna to musi być sztylet.
Earth Mastery - zwiększa odporność na zatrucie o 50%
Fire Mastery - zwiększa odporność na ogień o 50%
Firearm Mastery - broń palna nigdy się nie pasuje.
Heavy Armors - neguje kary na noszenie ciężkich pancerzy.
Improved Alchemy - napoje lecznicze leczą więcej HP i Energii.
Light Armors - neguje kary na noszenie ciężkich pancerzy.
Meditation - zwiększa odnawianie się energii o 1/4 w trakcie odpoczynku.
Nightstalker - zwiększa Vitality o 5 w nocy, a zmniejsza o 5 w dzień.
Ogre's Grip - można trzymać w jednej ręce broń dwuręczną.
Pack Mule - zwiększa możliwe obciążenie postaci o 15 Kg.
Party Leader - póki postać żyje, wszyscy pozostali członkowie drużyny mają każdą cechę powiększoną o 1.
Piercing Arrows - strzały ignorują 20 punktów pancerza celu.
Reach - postać w tylnym rzędzie może atakować jakby była w przednim.
Uncanny Speed - zmniejsza oczekiwanie na kolejną akcję o 10%.
Water Mastery - zwiększa odporność na zimno o 50%.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz