Human - ludzie są rasą najmniej wyspecjalizowaną, która właściwie pasuje do każdej klasy zawodowej, ale też brak jakichś dodatkowych zdolności czyni z nich mało interesującą rasę. Ludzie dostają 10% więcej doświadczenia niż inne rasy. Jeśli chcemy mieć Alchemista albo Fighter to jest niezła rasa dla nich.
Insectoid - rasa nastawiona na magię, gdyż dostają dwa dodatkowe punkty do Willpower. Co więcej, dostają jeden dodatkowy punkt do Strength, a szanse na to, że zostaną trafione w walce są mniejsze o połowę. Jako cechę negatywną, dostają -2 do Dexterity. Dobrze jest wybrać Insectoida, jeśli chcemy mieć Battle Mage lub Wizard.
Lizardman - jest przeciwieństwem Insectoida - dostaje +2 do Dexterity, ale -2 do Willpower. Co więcej, ma +25% do wszystkich odporności. Najlepszą zatem klasą dla Lizardmanów jest Rouge oraz Fighter.
Minotaur - to najlepsza klasa bojowa. Dostaje +5 do Strength oraz +4 do Vitality, za co jednak płaci -4 do Dexterity oraz -3 do Willpower. Pewnym obciążeniem może być to, że zużywa jedzenie o 1/4 szybciej niż inne rasy. Dobra klasa dla Minotaura to Barbarian albo Knight.
Ratling - dziwna klasa, mają +2 do Dexterity oraz -4 do Strength, +2 do Evasion, a dodatkowo mogą nosić o 15% więcej ciężaru. Ich bardzo dużą zaletą jest odporność na choroby i zatrucia. Niemniej, to chyba najmniej użyteczna z ras, naddaje się tylko dla Rouge lub Alchemist.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz