Chain Abilities
Chainy pozwalają wyprowadzać naprawdę mordercze ataki, które
dobrze poprowadzone mogą zmiażdżyć nawet słabszych bossów w krótkim czasie.
Użycie każdego kosztuje Punkty Ryzyka, a po wyprowadzeniu ośmiu pod rząd, Risk
leci do góry jak szalone, o czym warto pamiętać, jeśli nie planujemy zabić
wroga tą akurat serią ciosów.
Umiejętność: Heavy Shot
Koszt w Punktach Ryzyka: 1
Opis: Odbiera wrogowi równowartość 70% punktów życia
zabranych przez poprzednie trafienie Ashelya.
Umiejętność: Gain Life
Koszt w Punktach Ryzyka: 2
Opis: Przywraca Ashelyowi równowartość 30% punktów życia
zabranych przez poprzednie trafienie bohatera.
Umiejętność: Mind Assault
Koszt w Punktach Ryzyka: 1
Opis: Odbiera wrogowi równowartość 30% punktów magii
zabranych przez poprzednie trafienie Ashelya.
Umiejętność: Gain Magic
Koszt w Punktach Ryzyka: 2
Opis: Przywraca Ashelyowi równowartość 30% punktów magii
zabranych przez poprzednie trafienie bohatera.
Umiejętność: Raging Ache
Koszt w Punktach Ryzyka: 1
Opis: Odbiera przeciwnikowi dodatkową równowartość 10%
punktów życia, które stracił w wyniku ataku.
Umiejętność: Mind Ache
Koszt w Punktach Ryzyka: 1
Opis: Odbiera przeciwnikowi dodatkową równowartość 20%
punktów magii, których Ashely użył.
Umiejętność: Temper
Koszt w Punktach Ryzyka: 2
Opis: Odbiera wrogowi równowartość 40% punktów życia
zabranych przez poprzednie trafienie Ashelya i podnosi DP użytej broni.
Umiejętność: Crimson Pain
Koszt w Punktach Ryzyka: 2
Opis: Odbiera wrogowi równowartość 100% punktów życia
zabranych przez poprzednie trafienie Ashelya, a bohaterowi zadaje obrażenia
równe 30% tego ataku.
Umiejętność: Instill
Koszt w Punktach Ryzyka: 1
Opis: Odbiera wrogowi równowartość 10% punktów życia
zabranych przez poprzednie trafienie Ashelya i dodaje te punkty do PP broni.
Umiejętność: Phantom Pain
Koszt w Punktach Ryzyka: 3
Opis: Odbiera wrogowi dodatkowo tyle punktów życia ile
wynosi PP broni.
Umiejętność: Paralysis Pulse
Koszt w Punktach Ryzyka: 3
Opis: Dodaje do ataku możliwość narzucenia statusu
„Paralysis”.
Umiejętność: Numbing Claw
Koszt w Punktach Ryzyka: 3
Opis: Dodaje do ataku możliwość narzucenia statusu
„Numbness”.
Umiejętność: Dulling Impact
Koszt w Punktach Ryzyka: 3
Opis: Dodaje do ataku możliwość narzucenia statusu
„Silence”.
Umiejętność: Snake Venom
Koszt w Punktach Ryzyka: 3
Opis: Dodaje do ataku możliwość narzucenia statusu „Poison”
Defence Abilities
Te zdolności są proste i oczywiste w działaniu, ale i tak
bardzo często, zwłaszcza w trakcie walk z bossami mogą być niezbędne, żeby
przeżyć. Mimo nazwy, potrafią bardzo zaszkodzić także wrogom. Umiejętności z
grupy Reflect mogą dobić silnych wrogów, ale i zabić bohatera. Najważniejszą umiejętnością
w tej grupie jest Impact Guard, który przez większość gry ratuje życie w
niemagicznych walkach.
Umiejętność: Ward
Koszt w Punktach Ryzyka: 1
Opis: Chroni przed narzuceniem statusów „Paralysis” i
„Numbness”.
Umiejętność: Siphon Soul
Koszt w Punktach Ryzyka: 6
Opis: Dodaje Ashelyowi tyle MP, ile zużył wróg w ataku.
Umiejętność: Reflect Magic
Koszt w Punktach Ryzyka: 2
Opis: Odbija magiczne obrażenia skierowane na Ashleya,
zabierając przeciwnikowi 40% ich równowartości. Nie chroni przed atakiem.
Umiejętność: Reflect Damage
Koszt w Punktach Ryzyka: 2
Opis: Odbija niemagiczne obrażenia skierowane na Ashleya,
zabierając przeciwnikowi 40% ich równowartości. Nie chroni przed atakiem.
Umiejętność: Absorb Magic
Koszt w Punktach Ryzyka: 4
Opis: Obniża o 20% magiczne obrażenia skierowane na Ashleya.
Umiejętność: Absorb Damage
Koszt w Punktach Ryzyka: 4
Opis: Obniża o 20% niemagiczne obrażenia skierowane na
Ashleya.
Umiejętność: Impact Guard
Koszt w Punktach Ryzyka: 4
Opis: Obniża o 50% niemagiczne obrażenia skierowane na
Ashleya.
Umiejętność: Windbreaker
Koszt w Punktach Ryzyka: 4
Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole powietrza,
skierowane na Ashleya.
Umiejętność: Fireproof
Koszt w Punktach Ryzyka: 4
Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole ognia,
skierowane na Ashleya.
Umiejętność: Terra Ward
Koszt w Punktach Ryzyka: 4
Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole ziemi,
skierowane na Ashleya.
Umiejętność: Aqua Ward
Koszt w Punktach Ryzyka: 4
Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole wody,
skierowane na Ashleya.
Umiejętność: Shadow Guard
Koszt w Punktach Ryzyka: 4
Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole światłości,
skierowane na Ashleya.
Umiejętność: Demoncale
Koszt w Punktach Ryzyka: 4
Opis: Obniża o 50% obrażenia oparte na żywiole ciemności,
skierowane na Ashleya.
Umiejętność: Phantom Shield
Koszt w Punktach Ryzyka: 6
Opis: Pozwala zebrać w tarczy PP i użyć ich do kontrataku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz