Attach Air – zwiększa skuteczność żywiołu Air i obniża
skuteczność żywiołu Earth.
Attach Earth – zwiększa skuteczność żywiołu Earth i obniża
skuteczność żywiołu Air.
Attach Fire – zwiększa skuteczność żywiołu Fire i obniża
skuteczność żywiołu Water.
Attach Water – zwiększa skuteczność żywiołu Water i obniża
skuteczność żywiołu Fire.
Resist Air – zwiększa odporność przeciw Air i zmniejsza
przeciw Earth.
Resist Earth – zwiększa odporność przeciw Earth i zmniejsza
przeciw Air.
Resist Fire – zwiększa odporność przeciw Fire i zmniejsza
przeciw Water.
Resist Water – zwiększa odporność przeciw Water i zmniejsza
przeciw Fire.
Statusy odnoszące się do statystyk:
INT up/down – podniesienie/obniżenie Inteligence.
STR up/down – podniesienie/obniżenie Strenght.
AGL up/down – podniesienie/obniżenie Agility.
Attack 50% - obniża o połowę siłę ataku.
Parry 50% - obniża o połowę zdolność obrony.
Risk 200% - bardzo szybko zwiększa wzrost Risk.
Move 50% - zmniejsza o połowę szybkość.
Statusy dodatkowe:
Silence – blokuje możliwość używania magii. Znika dopiero,
gdy wejdziemy do następnego pomieszczenia.
Curse –
obniża Strenght, Agility i Inteligence.
Poison – regularnie odbiera część hp.
Numbness – spowalnia oraz uniemożliwia korzystanie z battle
abilities.
Regeneration – regularnie odnawia część hp.
Quicken – przyspiesza ruch i zwiększa zasięg skoków.
Magic Ward – kasuje działanie czaru.
Paralysis – blokuje możliwość wyprowadzania ataków
fizycznych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz