GFy są podstawą mechaniki FF VII. Opisałam to szczegółowo w dziale Junction, więc tu się nie będę powtarzała.
Quezacotl
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Z komputera w 2F Classroom (Balamb Garden) albo od Quistis przed wyprawą do Fire Cavern |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
HP-J |
50 |
Brak |
Mag+20% |
60 |
Brak |
Vit-J |
50 |
Brak |
Mag+40% |
120 |
Mag+20% |
Mag-J |
Bazowe |
Brak |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
Elem-Atk-J |
160 |
Brak |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
Elem-Def-J |
100 |
Vit-J |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+20% |
Elem-Defx2 |
130 |
Elem-Def-J |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
Magic |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
GF |
Bazowe |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Draw |
Bazowe |
Brak |
T Mag-RF |
30 |
T Mag-RF |
Item |
Bazowe |
Brak |
Mid Mag-RF |
60 |
Brak |
Card |
40 |
Brak |
Card Mod |
80 |
Card |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
Card, Card Mod, T Mag-RF, Mid Mag-RF, Boost, Vit-J, Elem-Def-J,
Elem-Defx2,wszystkie pozostałe junction, reszta. |
|||||
Atak: | |||||
Thunder Storm: Obrażenia Thunder na wszystkich wrogów |
Shiva
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Z komputera w 2F Classroom (Balamb Garden) albo od Quistis przed wyprawą do Fire Cavern |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
Str-J |
50 |
Brak |
Vit+20% |
60 |
Brak |
Vit-J |
50 |
Brak |
Vit+40% |
120 |
Vit+20% |
Spr-J |
Bazowe |
Brak |
Spr+20% |
60 |
Brak |
Elem-Atk-J |
160 |
Str-J |
Spr+40% |
120 |
Spr+20% |
Elem-Def-J |
100 |
Spr+20% |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
Elem-Defx2 |
130 |
Elem-Def-J |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
Magic |
Bazowe |
Brak |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+20% |
GF |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
Draw |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Item |
Bazowe |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Doom |
60 |
Level 10+ |
I Mag-RF |
30 |
Brak |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
I Mag-RF, Str-J, Boost, Elem-Atk-J, Spr+20%, Elem-Def-J, Elem-Defx2, Vit-J, cokolwiek.. |
|||||
Atak: |
|||||
Diamond Dust: Obrażenia Ice na wszystkich wrogów. |
Ifrit
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Pokonanie Ifrita w Fire Cavern |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
HP-J |
50 |
Brak |
Str+40% |
120 |
Str+20% |
Str-J |
Bazowe |
Brak |
Str Bonus |
100 |
Str+40% |
Elem-Atk-J |
Bazowe |
Brak |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
Elem-Def-J |
100 |
Brak |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
Elem-Defx2 |
130 |
Elem-Def-J |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+30% |
Magic |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
GF |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Draw |
Bazowe |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
Item |
Bazowe |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Mad Rush |
60 |
Level 10+ |
F Mag-RF |
30 |
Brak |
Str+20% |
60 |
Brak |
Ammo-RF |
30 |
Level 10+ |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
F Mag-RF, Ammo-RF (Wymaga poziomu 10), Boost, Str+20%, Str Bonus, wszystkie junction, cokolwiek |
|||||
Atak: |
|||||
Hell Fire:Obrażenia Fire na wszystkich wrogów. |
Siren
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Do wyssania z Elvoreta lub w zamku Ultimenci z Tri-Point |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
Mag-J |
Bazowe |
Brak |
Mag Bonus |
100 |
Mag+40% |
ST-Atk-J |
Bazowe |
Brak |
Move-Find |
40 |
Brak |
ST-Def-J |
Bazowe |
Brak |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
ST-Def-Jx2 |
130 |
Brak |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
Magic |
Bazowe |
Brak |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+20% |
GF |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
Draw |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Item |
Bazowe |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Treatment |
Bazowe |
Level 12+ |
L Mag-RF |
30 |
Brak |
Mag+20% |
Bazowe |
Brak |
ST Med-RF |
30 |
Brak |
Mag+40% |
Bazowe |
Mag+20% |
Tool-RF |
30 |
Brak |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
L Mag-RF, Tool-RF, Mag+20%,
Mag Bonus, Move-Find, ST Med-RF, Boost, wszystkie junction, cokolwiek |
|||||
Atak: |
|||||
Silent Voice: Zwykłe obrażenia na wszystkich wrogów i status Silence. |
Brothers
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Pokonanie obu Brothers w Tomb of the Unknown King |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
HP-J |
Bazowe |
Brak |
HP+40% |
120 |
HP+20% |
Str-J |
50 |
Brak |
HP+80% |
240 |
HP+40% |
Spr-J |
50 |
Brak |
Cover |
100 |
Brak |
Elem-Atk-J |
160 |
Str-J |
HP Bonus |
100 |
HP+80% |
Elem-Def-J |
100 |
Spr-J |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
Magic |
Bazowe |
Brak |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
GF |
Bazowe |
Brak |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+20% |
Draw |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
Item |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Defend |
100 |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
HP+20% |
60 |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
Str-J, Elem-Atk-J, the HP+20%, HP Bonus, Boost, wszystkie junction, reszta. |
|||||
Atak: |
|||||
Brotherly Love: Obrażenia Earth na wszystkich wrogów. |
Diablos
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Użyć otrzymanej od Cida Magic Lamp i pokonać Diablosa. |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
HP-J |
50 |
Brak |
HP+80% |
240 |
HP+40% |
Mag-J |
Bazowe |
Brak |
Mag+20% |
60 |
Brak |
Hit-J |
120 |
Brak |
Mag+40% |
120 |
Mag+20% |
Abilityx3 |
Bazowe |
Brak |
Mug |
200 |
Brak |
Magic |
Bazowe |
Brak |
Enc-Half |
30 |
Brak |
GF |
Bazowe |
Brak |
Enc-Brak |
100 |
Enc-Half |
Draw |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
Item |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Darkside |
100 |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
HP+20% |
60 |
HP-J |
Time Mag-RF |
30 |
Brak |
HP+40% |
120 |
HP+20% |
ST Mag-RF |
30 |
Brak |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
ST Mag-RF, Time Mag-RF, Enc-Half, Enc-Brak, Mug, wszystkie Junction, reszta |
|||||
Atak: |
|||||
Dark Messenger:1% HP wroga za każdy poziom Diablosa (max. 9999)/ |
Carbuncle
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Do wyssania z Iguiona albo z Krysty w Zamku Ultimeci. |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
HP-J |
50 |
Brak |
HP+20% |
60 |
HP-J |
Vit-J |
Bazowe |
Brak |
HP+40% |
120 |
HP+20% |
Mag-J |
50 |
Brak |
Vit+20% |
60 |
Brak |
ST-Atk-J |
160 |
Mag-J |
Vit+40% |
120 |
Vit+20% |
ST-Def-J |
100 |
Brak |
Vit Bonus |
100 |
Vit+40% |
ST-Def-Jx2 |
130 |
ST-Def-J |
Counter |
200 |
Brak |
Abilityx3 |
Bazowe |
Brak |
Auto-Reflect |
250 |
Counter |
Magic |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
GF |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Draw |
Bazowe |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
Item |
Bazowe |
Brak |
Recovery Med-RF |
30 |
Brak |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
Recovery Med-RF, the Vit+% Zdolności, Vit Bonus, Mag-J,wszystkie junction, reszta |
|||||
Atak: |
|||||
Ruby Light: Narzuca całej drużynie Reflect |
Leviathan
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Do wyssania z NORGa albo z Traumy w Zamku Ultimeci. |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
Mag-J |
50 |
Brak |
Spr Bonus |
100 |
Spr+40% |
Spr-J |
Bazowe |
Brak |
Auto-Potion |
150 |
Brak |
Elem-Atk-J |
160 |
Mag-J |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
Elem-Defx2 |
Bazowe |
Brak |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
Magic |
Bazowe |
Brak |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+20% |
GF |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
Draw |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Item |
Bazowe |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
Recover |
200 |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Spr+20% |
60 |
Brak |
Supt Mag-RF |
20 |
Brak |
Spr+40% |
120 |
Spr+20% |
GFRecov Med-RF |
30 |
Supt Mag-RF |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
Supt Mag-RF, the Spr+% Zdolności, Spr Bonus, GFRecov Med-RF,
Boost, wszystkie junction, cała reszta |
|||||
Atak: |
|||||
Tsunami: Obrażenia Water na wszystkich wrogów. |
Pandemona
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Do wyssania z Fujin podczas walki w Balamb lub z Red Giant w Zamku Ultimeci. |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
Str-J |
Bazowe |
Brak |
Str+40% |
120 |
Str+20% |
Spd-J |
120 |
Brak |
Spd+20% |
150 |
Spd-J |
Elem-Atk-J |
Bazowe |
Brak |
Spd+40% |
200 |
Spd+20% |
Elem-Def-J |
Bazowe |
Brak |
Initiative |
160 |
Brak |
Elem-Defx2 |
130 |
Brak |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
Magic |
Bazowe |
Brak |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
GF |
Bazowe |
Brak |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+20% |
Draw |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
Item |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Absorb |
80 |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
Str+20% |
60 |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
Spd-J, Elem-Defx2, the Spd+%, Boost, reszta |
|||||
Atak: |
|||||
Tornado Zone: Obrażenia Wind na wszystkich wrogów. |
Cerberus
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Pokonanie Cerberusa albo wyssanie z Gargantuy w Zamku Ultimeci. |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
Str-J |
Bazowe |
Brak |
GF |
Bazowe |
Brak |
Mag-J |
50 |
Brak |
Draw |
Bazowe |
Brak |
Spr-J |
50 |
Brak |
Item |
Bazowe |
Brak |
Spd-J |
120 |
Brak |
Spd+20% |
150 |
Spd-J |
Hit-J |
Bazowe |
Brak |
Spd+40% |
200 |
Spd+20% |
ST-Atk-J |
160 |
Mag-J |
Auto-Haste |
250 |
Spd+40% |
ST-Def-J |
100 |
Spr-J |
Expendx2-1 |
250 |
Level 30+ |
ST-Def-Jx2 |
130 |
ST-Def-J |
Alert |
200 |
Brak |
ST-Def-Jx4 |
180 |
ST-Def-Jx2 |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
Abilityx3 |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Magic |
Bazowe |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
Spd-J, Spr-J, the ST-Def-J, Mag-J, ST-Atk-J, the
Spd+%, Auto-Haste, reszta |
|||||
Atak: |
|||||
Counter Rockets: Narzuca wszystkim Double i Triple |
Alexander
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Do wyssania z Edei w drugiej walce z nią albo z Catoblepasa w Zamku Ultimeci. |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
Spr-J |
Bazowe |
Brak |
Spr+40% |
120 |
Spr+20% |
Elem-Atk-J |
160 |
Brak |
Med Data |
200 |
Brak |
Elem-Defx2 |
Bazowe |
Brak |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
Elem-Defx4 |
180 |
Brak |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
Abilityx3 |
Bazowe |
Brak |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+20% |
Magic |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
GF |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Draw |
Bazowe |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
Item |
Bazowe |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Revive |
200 |
Brak |
High Mag-RF |
60 |
Brak |
Spr+20% |
60 |
Brak |
Med LV Up |
120 |
Med Data |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
Med Data, Med LV Up, High Mag-RF, Elem-Defx4, Elem-Atk-J,
Boost, cała reszta |
|||||
Atak: |
|||||
Holy Judgment: Obrażenia Holy na wszystkich wrogów. |
Doomtrain
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Użycie Solomon Ring przy posiadaniu 6 sztuk: Remedy+, Steel Pipe i Malboro Tentacle. |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
Elem-Atk-J |
Bazowe |
Brak |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
ST-Atk-J |
Bazowe |
Brak |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
Elem-Defx4 |
180 |
Brak |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+20% |
ST-Def-Jx4 |
180 |
Brak |
SumMag+40% |
200 |
SumMag+30% |
Magic |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
GF |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Draw |
Bazowe |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
Item |
Bazowe |
Brak |
GFHP+40% |
200 |
GFHP+30% |
Darkside |
100 |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Absorb |
80 |
Brak |
Junk Shop |
Bazowe |
Brak |
Auto-Shell |
250 |
Brak |
Forbid Med-RF |
200 |
Brak |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
Forbid Med-RF, ST-Def-Jx4, Elem-Defx4, Auto-Shell, Boost, cała reszta |
|||||
Atak: |
|||||
Runaway: Obrażenia Poison na wszystkich wrogów oraz statusy: Berserk, Confuse, Curse, Darkness, Doom, Silence, Sleep, Slow, Stop, i Vit0. |
Bahamut
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Pokonanie Bahamuta wDeep Sea Research Center. |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
Abilityx4 |
Bazowe |
Brak |
Rare Item |
250 |
Brak |
Magic |
Bazowe |
Brak |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
GF |
Bazowe |
Brak |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
Draw |
Bazowe |
Brak |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+20% |
Item |
Bazowe |
Brak |
SumMag+40% |
200 |
SumMag+30% |
Str+60% |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
Mag+60% |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Mug |
200 |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
Move-HP Up |
200 |
Brak |
GFHP+40% |
200 |
GFHP+30% |
Auto-Protect |
250 |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Expendx2-1 |
250 |
Brak |
Forbid Mag-RF |
Bazowe |
Brak |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
Boost, Mug, Auto-Protect, Rare Item, cała reszta |
|||||
Atak: |
|||||
Mega Flare: Zwykły atak, przełamujący obronę, na wszystkich wrogów. |
Cactuar (GF)
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Pokonać Jumbo Cactuar na Cactuar Island. |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
Eva-J |
200 |
Brak |
Move-HP Up |
200 |
Brak |
Luck-J |
200 |
Brak |
HP Bonus |
Bazowe |
Brak |
Magic |
Bazowe |
Brak |
Str Bonus |
Bazowe |
Brak |
GF |
Bazowe |
Brak |
Vit Bonus |
Bazowe |
Brak |
Draw |
Bazowe |
Brak |
Mag Bonus |
Bazowe |
Brak |
Item |
Bazowe |
Brak |
Spr Bonus |
Bazowe |
Brak |
Defend |
100 |
Brak |
Auto-Potion |
150 |
Brak |
Kamikaze |
100 |
Brak |
Expendx2-1 |
250 |
Eva+30% |
Eva+30% |
150 |
Eva-J |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
Luck+50% |
200 |
Luck-J |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Initiative |
160 |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
Luck-J, Eva+30%, Defend, Luck+50%, Kamikaze, Eva+30%, cała reszta |
|||||
Atak: |
|||||
1,000 Needles: Zadaje 1000 obrażenia za każde 10 poziomów Cactuara. |
Tonberry (GF)
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Pokonać Tonberry King w Centra Ruins. |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
Magic |
Bazowe |
Brak |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
GF |
Bazowe |
Brak |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
Draw |
Bazowe |
Brak |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+20% |
Item |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
LV Down |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
LV Up |
Bazowe |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
Eva+30% |
Bazowe |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Luck+50% |
Bazowe |
Brak |
Haggle |
150 |
Brak |
Initiative |
160 |
Brak |
Sell-High |
150 |
Haggle |
Move-HP Up |
200 |
Brak |
Familiar |
150 |
Brak |
Auto-Potion |
150 |
Brak |
Call Shop |
200 |
Familiar |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
Familiar, Haggle, Sell-High, Call Shop, Initiative, Boost,cała reszta |
|||||
Atak: |
|||||
Chef's Knife: Losowej wielkości, przełamujący obronę atak na wroga. |
Eden
Skąd wziąć |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Wyssać z Ultima Weapon albo z Tiamat w Zamku Ultimeci. |
|||||
Zdolności |
|||||
Ability |
AP |
Wymaga |
Ability |
AP |
Wymaga |
Spd-J |
Bazowe |
Brak |
Expendx3-1 |
250 |
Brak |
Eva-J |
Bazowe |
Brak |
SumMag+10% |
40 |
Brak |
Hit-J |
Bazowe |
Brak |
SumMag+20% |
70 |
SumMag+10% |
Magic |
Bazowe |
Brak |
SumMag+30% |
140 |
SumMag+20% |
GF |
Bazowe |
Brak |
SumMag+40% |
200 |
SumMag+30% |
Draw |
Bazowe |
Brak |
GFHP+10% |
40 |
Brak |
Item |
Bazowe |
Brak |
GFHP+20% |
70 |
GFHP+10% |
Mad Rush |
60 |
Brak |
GFHP+30% |
140 |
GFHP+20% |
Darkside |
100 |
Brak |
GFHP+40% |
200 |
GFHP+30% |
Devour |
Bazowe |
Brak |
Boost |
10 |
Brak |
Luck+50% |
200 |
Brak |
GFAbl Med-RF |
30 |
Brak |
Najlepsza kolejność uczenia zdolności |
|||||
GFAbl Med-RF, Boost, Luck+50%, Expendx3-1, the SumMag+20%, the GFHP+20%, reszta |
|||||
Atak: |
|||||
Eternal Breath: Bardzo duże (max. 60 0000) obrażenia na wszystkich wrogów. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz