Etykiety

sobota, 29 czerwca 2024

Final Fantasy VIII - Opis przejścia, część 2

 Winhill

Zaczynamy jako Laguna. Schodzimy na dół, idziemy na pubu w budynku obok i rozmawiamy z Kirosem. Koniecznie zapytajmy go o Julię. Po rozmowie dołączy do nas. Teraz wychodzimy z miasta, idąc przed siebie i tłukąc potwory, aż Laguna stwierdzi, że czas wracać. Warto pamiętać, że w sklepie na końcu możemy zrobić zakupy za forsę Laguny. Wracamy do pubu, rozmawiamy z Elone, a potem idziemy do domu (polecam teraz odłączyć wszystkie junction) i kładziemy się do łóżka.

Więzienie

Podczas rozmów stawiamy się strażnikowi, zaś Seiferowi odpowiadamy na końcu, aby dał nam umrzeć. Po scenkach podłączamy junction ekipie (koniecznie dajemy komuś Mug) i toczymy prostą walkę.

Boss: Biggs, Wedge


 

HP: 1400-2300 (Biggs), 1400-2100 (Wedge)

Słabość: Brak

Odporność: Brak

Obaj są słabi, ale zanim ich pokonamy, polecam użyć na obu Mug, bo mają całkiem niezłe przedmioty do zabrania.

Po ich pokonaniu wychodzimy z celi. Zaczynamy na piętrze siódmym. Najpierw idziemy na piętro dziesiąte, gdzie jest Save Point. Załatwiwszy to, idziemy wyżej, by dotrzeć do sali tortur. Tu, po rozmowach, zacznie się zabawa z rozdzielaniem - czeka nas tego sporo. 

Pierwsza drużyna, z Irvinem, musi dostać się na samą górę. Druga, kierowana przez Squalla, musi zejść na dół. Po wydostaniu się na zewnątrz, znowu dokonamy podziału. Drużyna Squalla musi po prostu wsiąść do lokomotywy. Drużyna Selphie zaczyna w samochodzie. Używając mapy, jedziemy do bazy rakietowej.

Baza rakietowa

Tutaj należy pamiętać, że każda decyzja o walce wpłynie negatywnie na naszą rangę w SeeD, dlatego należy unikać w tej lokacji walk jak tylko się da. Podczas rozmów ze strażnikami bądźmy grzeczni. Po wyjściu z auta wchodzimy do niedużego budynku i idziemy cały czas przed siebie, aż dojdziemy do pomieszczenia z save pointem. Stąd wychodzimy wyjściem za schodami, rozmawiamy ze strażnikiem, który powie nam, by przekazać wiadomość tym z magazynu. Wracamy do poprzedniego pomieszczenia, wchodzimy do magazynu i przekazujemy wiadomość (to go on ahead). Wracamy do tych, co nas wysłali, rozmawiamy z nimi, po czym wracamy drogą, którą tu przyszliśmy, aż napotkamy pojedyncznego żołnierza przy drzwiach. Po rozmowie wpuści nas do środka. Rozwalamy panel po środku, wracamy do punktu z save pointem. Zostaniemy zabrani do magazynu. Pomagamy przepchać rakietę, po czym wychodzimy na zewnątrz i podchodzimy do komputera po prawo. Ustwiamy Error Ratio na makismum i wybieramy Upload Data, po czym rozmawiamy z żołnierzem pilnującym wyjścia po prawo.

Idzemy przed siebie, by dojść do lokacji, w której czeka nas prosta walka z trzema żołnierzami. Po jej wygraniu oglądamy komputery, by na jednym znaleźć mechanizm autodestrukcji. Ustawiamy wybrany czas (im niższy tym nasza ranga w Seed nie spadnie), po czym wychodzimy stąd. Bieginiemy do bramy, ale tu czeka nas niespodzianka.

Boss: BGH251F2


 

HP: 4200-8500

Słabość: Lightning

Odporność: Poison

Limit czasowy może utrudnić używanie GFów, ale spokojnie, jeśli mamy zapas czarów Thundara, to nawet bez nich łatwo sobie damy radę. Jeśli nie, to pozostają GFy i oby wystarczyło czasu!

Po wygranej cofamy się, próbujemy wejść do budynku, po czym wracamy do bramy. W pewnym momencie zacznie się scenka. 

Balaamb Garden

Idziemy przed siebie do hallu i rozmawiamy z Rajinem i Fujin. Próbujemy dostać się do windy. Teraz musimy obejść wszystkie boczne odnogi i wyeliminować tam stronników Norga, każdy naśle na nas wroga, będącego losowym, ale silnym potworkiem (w punkcie treningowym czeka nas walka z T-Rexaurem). Warto na tym etapie gry skupić się na wysysaniu czarów, bo wrogowie mają tu sporo nowych. W naszej sypialni jest save point. Uratowani uczniowie dadzą nam różne przedmioty w podziękowaniu.

Gdy wyeliminujemy wszystkich, wejście do windy stanie otworem. Wjeżdżamy piętro wyżej, idziemy do klasy i rozmawiamy z Xu. Wracamy do windy, jedziemy wyżej i rozmawiamy z Cidem. Dam nam klucz. Wracamy do windy, zjeżdżamy na sam dół. Gdy ta stanie, otwieramy klapę w podłodze. Schodzimy na dół i idziemy przed siebie, aż dojdziemy do pomieszczenia z wielkim kołem. Kręcimy nim, by otworzyło się przejście w poprzedniej lokacji. Cofamy się, schodzimy na dół i idziemy dalej prosto. 

Dotrzemy do dużego pylonu. Obchodzimy go, wspinamy się po drabinie, a gdy ta pęknie, lądujemy na platformie. Tu uruchamiamy komputer, wracamy drabiną na dół i uruchamiamy przełącznik koło świecącej lampki. Schodzimy tamtędy, by znaleźć save point. Obok niego jest dźwignia. Przesuwamy ją, by otworzyć wyjście. Gdy ruszymy w stronę wyjścia, zacznie się walka.

Boss: 2x Oilboyle


 

HP: 2000-15000

Słabość: Ogień

Odporność: Woda

Są bardzo wrażliwi na ogień, więc Ifrit + czary ogniowe szybko zakończą sprawę. Polecam użyć w międzyczasie Mug, można im ukraść parę fajnych rzeczy.

Po walce idziemy przed siebie, uruchamiamy komputer, by zaczęły się scenki. Schodzimy na dół. idziemy korytarzem, aż do drzwi prowadzących na zewnątrz. Po scence wracamy do gabinetu Cida. Gdy zakończy się całe zamieszanie, obudzimy się w pokoju, a dołączy do nas Rinoa.

Od tego momentu możemy wykonywać quest karciany. Pozwoli on nam wygrać sporo dobrych kart. Aby się zaczął, musimy mieć wygrane 15 gier w karty w ogrodzie (rozgrywki w kawiarni, bibliotece i klasie 2F się nie liczą). Quest musimy dokończyć do finału trzeciej części rozgrywki, w czwartej przestaje być dostępny. Aby go zaliczyć, musimy pokonać w karty, kolejno:

1) Jack - chłopak w głównym hallu, nie zagra z nami póki nie spełnimy warunków powyżej, więc to dobry test, aby sprawdzić, na jakim jesteśmy poziomie. Po wygranej poda nam kilka wskazówek.

2) Joker - na pomoście po prawo w pomieszczeniach treningowych - jeśli go nie ma, to kilka razy wyjdźmy i wejdźmy ponownie.

3) Club - w okolicy wejścia do sypialni.

4) Diamond - dwie dziewczyny w hallu, można z nimi zagrać dopiero, gdy się zatrzymają.

5) Spade -  koło wejścia do windy na drugim piętrze. Dostępny dopiero po walce z Norgiem.

6) Heart - na mostku kontroli Ogrodu.

7) King - Aby odblokować tę rozgrywkę, musimy zagrać z doktor Kadowaki, a potem przespać się. Gdy się obudzimy, czeka nas rozgrywka.

Aby kontynuować rozgrywkę, idziemy do windy i zjeżdżamy na dół. Po scenkach dołączy do nas Quistis. Idziemy dalej, by spotkać Norga. Tu odbędzie się ciekawa rozmowa, a po niej walka.

Boss: Norg


 

HP: Norg pod (2000), Norg (4000-12 0000)

Słabość: Pod: brak, Norg: Wiatr

Odporność: Pod: brak, Norg: Poison

Norg używa głównie magii, więc użycie Carbuncle bardzo nam pomoże. Pierwszym krokiem jest zniszczenie jego kapsuły. Gdy ją zniszczymy, to pierwszym krokiem powinno być wyssanie z niego Leviathana, to jedyna okazja w grze! Potem, podtrzymując osłonę Carbuncle (będzie ją zdejmował co jakiś czas Dispel), można atakować Norga. Warto też użyć Mug. Dzięki Carbuncle nic nam specjalnego nie da rady nawet zrobić, można się zatem pokusić o wyssanie nawet z niego paru czarów, zanim go dobijemy.

Po walce udajemy się do gabinetu lekarskiego i pytamy Cida o wszystko. Teraz idziemy do hallu. Pojawi się tu Xu, która nam powie o nadlatującym statku. Jedziemy windą na piętro, idziemy na balkon. Po scence zostaniemy sami z zadaniem znalezienia Ellone. W tym celu udajemy się do biblioteki, gdzie znajdziemy ją na samym końcu. Po wszystkim wychodzimy na zewnątrz poprzez balkon. 

Fishermans Horizon

Idziemy cały czas przed siebie, aż dojdziemy do domu burmistrza. Po prawo od niego siedzi Martine, można z nim zagrać w karty, ma kilka mocnych do zdobycia. W domu wchodzimy na piętro i rozmawiamy z burmistrzem. W prawym dolnym rogu pomieszczenia jest ukryty punkt z czarem Ultima. Koniecznie z niego skorzystajmy, niebawem bardzo się nam przyda.

Wychodzimy, a gdy na mostku minie nas biegnący człowiek, to wracamy i rozmawiamy. Po wszystkim wchodzimy na górę i idziemy w prawo, jest tu save point. Idziemy dalej w prawo, aż spotkamy burmistrza atakowanego przez żołnierza. Pomagamy my, co zaowocuje starciem z kilkoma żołnierzami. Dopiero po nim czeka nas prawdziwe starcie.

Boss: BGH251F2



HP: 5000-8000

Słabość: Prąd, Woda, Ziemia

Odporność: Trucizna

Zdecydowanie polecam użyć Mug, bo da nam Adamantite, które jest bardzo trudne do zdobycia. Sam boss jest słabszą wersją tego, z którym walczyła drużyna Selphie. Nie powinien być problemem.

Po walce rozmawiamy z burmistrzem i Rinoą. Następnie wracamy do Ogrodu, po drodze zabierając Irvine.

Balaamb Garden

Idziemy do Quad, by pomówić z Selphie.Po wszystkich scenach wybieramy instrumenty dla postaci (możemy to zrobić dowolnie), a następnie idziemy do domu burmistrza. Po obejrzeniu koncertu idziemy w prawo i rozmawiamy z Rioną.Po scenkach budzimy się i idziemy na mostek. Od tej pory możemy kierować ogrodem i poruszać się po większości świata. Aby podążyć za fabułą, należy udać się do Balaamb, ale mamy jeszcze po drodze coś do zaliczenia. To jest ten moment w grze, w którym świat jest dla nas otwarty. Możemy pływać dowolnie po morzach (świat jest okrągły, pamiętajmy), a na lądy możemy się dostać przez plaże - kilka wysp wciąż będzie niedostępnych.

Zacznijmy od zdobycia nowego GFa. Aby się do tego odpowiednio przygotować potrzebujemy pewnej ilości mocnych czarów. W tym celu udajmy się do Shumi Village.

Shumi Village

 Zaraz przy wejściu stoi trójka ludzi, za nimi jest punkt z czarem do wyssania. Płacimy 5000 i korzystamy, by dostać dostęp (jednorazowy do Ultimy). Powinniśmy mieć ok. 20 Ultim i 20 Holy (z początku gry). To na razie wystarczy. Pamiętajmy jednak, by za każdym razem, gdy będzie okazja, wpadać po kolejne Ultimy. Ich nigdy za dużo! Następnie idziemy prosto, zjeżdżamy do wioski i idziemy do budynku na samym jej końcu. Oglądamy w nim rzeźbę Laguny. Po rozmowie z rzeźbiarzem wracamy do budynku, koło którego stał Moomba. Rozmawiamy ze starszym wioski, a potem wracamy do rzeźbiarza i zgadzamy się mu pomóc.Musimy teraz znaleźć kamienie.

Blue stone znajdziemy po lewo od figury, pod ścianą. Wind Stone znajdziemy w skale po lewo od wejścia do windy. Life Stone jest w korzeniach na skale po prawo od domu starszego wioski. Shadow stone jest na zewnątrz, tuż przy prawym końcu schodów w lokacji z punktem z Ultimą. Aby zdobyć Water Stone, wychodzimy z domu, podchodzimy do wody. Kiedy Squall powie "Oh", wracamy do rzeźbiarza, rozmawiamy z nim, po czym wchodzimy do domu na przeciwko. Tu obszukujemy zlew, by znaleźć Water Stone. Z łóżka zabieramy Timber Manics i wracamy do rzeźbiarza, a potem do starszego. Dostaniemy Phoenix Pinion.

Teraz wychodzimy z wioski i wracamy do niej ponownie. Idziemy do domu rzeźbiarza, rozmawiamy z  pomocnikiem starszego (stoi przy oknie), a potem idziemy do starszego.Rozmawiamy z nim, wychodzimy, rozmawiamy z Moombą i wracamy do pracowni. Po scence idziemy do starszego, rozmawiamy z nim, wracamy do pomocnika i dwukrotnie rozmawiamy. Teraz idziemy do domku naprzeciwko pracowni i rozmawiamy z artystą. Teraz udajemy się do Fisherman's Horizon, idziemy do Grase Monkey (na przeciwko wejścia stacji kolejowej) i rozmawiamy z nim. Wracamy do Artysty, potem do starszego, by otrzymać Status Guard. To kończy prawie wszystko, co było do zrobienia w tej wiosce. Warto tu wciąż jednak wracać po Ultimę!

Centra Ruins

Lecimy do tej lokacji, położonej na południowym kontynencie. Gdy wejdziemy, pojawi się licznik, po jego zakończeniu zostajemy automatycznie wyrzuceni na zewnątrz. Pierwszym naszym celem jest zabicie odpowiedniej ilości Tonberrych - jedynego wroga, jaki tu występuje. W zależności od naszego poziomu, będzie to 20-50 Tonberrych. Szybkim sposobem ich zabijania jest Diablos, zwykle jednym atakiem kasuje 1/3 HP. Po zabiciu każdych paru najlepiej wyjść, zapisać grę i wrócić. 

Gdy zabijemy odpowiednią liczbę, to po zabiciu ostatniego automatycznie pojawi się King Tonberry. Dlatego warto zrobić to tak, by wejść, zabić ostatniego i od razu walczyć z Kingiem.

Boss: King Tonberry

HP: 20 000 -60 000

Odporność: brak

Wrażliwość: brak

Do tej walki należy się przygotować. Niech każda postać ma najmocniejszą magię jak się da i dostęp do czarów Ultima i Holy oraz Haste i -Ga. Licznik dalej działa, a jeśli dobije do zera, to nas wywali i trzeba będzie z nim walczyć od nowa. Potrzeba ok. 12-15 minut, by go pokonać. Narzucamy wszystkim Haste i walimy czarami, w pierwszej kolejności Ultimą i Holy. GFów nie używamy, zużywają zbyt dużo czasu. Gdy wyczerpią się nam czary powyższe, wtedy używamy czarów klasy -Ga, pamiętając o Haste, które podtrzymujemy. Jego ataki nie są może potężne, ale lepiej się leczyć niż kogoś stracić. Po walce otrzymamy Tonberry'ego jako GFa.

Możemy teraz stąd wyjść. Jest tu jeszcze jeden GF do zdobycia, Odin, ale na tym poziomie gry nie mamy zbyt wielu szans na jego zdobycie. Polecam zatem udać się teraz do Balaamb.

Balaamb

Po wejściu rozmawiamy ze wszystkimi aż zacznie się scenka. Teraz trzeba będzie zmienić skład drużyny. Idziemy do hotelu, ale tam się dowiemy, że musimy znaleźć kapitana. Udajemy się do domu Zella, po scence w jego pokoju pojawi się save point. Spędzamy noc, a następnie idziemy na przystań. Rozmawiamy z żołnierzami, w tym z żołnierzem z psem. Wracamy do domu Zella, by zobaczyć dym z kuchni. Rozmawiamy z matką Zella, po czym idziemy na stację kolejową, rozmawiamy ze wszystkimi, a zacznie się scenka. Po jej zakończeniu idziemy do hotelu. Tu zacznie się walka.

Boss: Rajin i dwaj żołnierze


 

HP: 400-11000

Słabość: Poison

Odporność: Lightnting

Ta walka to żart, ale Mug pozwala mu zabrać dwa Str Up, więc warto to zrobić.Co ciekawe, Rajin nigdy nie zaatakuje kobiet, jeśli w drużynie są jacyś mężczyźni. 

Po walce wchodzimy do hotelu. Tu zacznie się prawdziwe starcie.

Boss: Rajin, Fujin


 

HP: 300-9000 (Fujin)

Słabość: Poison

Odporność: Wind

Rajin ma te same statystyki co powyżej. Na początku wysysamy z Fujin nowego GFa - Pandemonę. Tu także polecam użyć Mug. Walka nie powinna być trudna, obaj są słabi i nie stanowią zagrożenia. 

Świat

Po walce mamy trzy ważne rzeczy do zrobienia.

Naszym kolejnym celem niefabularnym jest Kashbald Desert (zaznaczona powyżej). W jej południowej części znajdziemy Cactuary - mają minimalną ilość expa, za to aż 20 AP. Upewnimy się, że Tonberry nauczy się skilli wpływających na ceny w sklepie oraz Familiar, a Carbunle nauczy się Recover-Med RF. Cactuary uciekają błyskawicznie, dlatego trzeba je zabijać jednym - dwoma ciosami/atakami. Polecam broń z najwyższym współczynnikiem trafienia i junction-hit.

Po wizycie tam udajmy się do dowolnego sklepu z przedmiotami i kupujemy tyle Tentów ile możemy. Następnie, korzystając z Recover-Med RF zamieniamy je w Mega Potiony i sprzedajemy w tym samym sklepie. Proces ten powtarzamy ile razy chcemy, co zapewni nam duże ilości gotówki. Teraz możemy wrócić do Shumi Village i zakupić odpowiednią ilość Ultimy.

Następna sprawa to Timber Pet Shop koło dworca w Timber. Jeśli mamy Familiar, to możemy tam od tej pory kupować scrolle uczące GFów junction z naszymi statystykami. Są drogie (10 000), ale trick z forsą opisany wyżej załatwia ten problem. To pozwoli znacząco szybciej rozwinąć GFy i uczynić je bardziej przydatnymi. Jeśli jakiś ,GF ma już komplet umiejętności, to można go ich oduczyć przy pomocy Amnesia Greens. Najlepiej kasować te słabsze w rodzaju 20%.

Wszystko to sprawi, że nasza drużyna stanie sie naprawdę mocna. Akcje te polecam powtarzać, gdy zdobędziemy więcej nowych GFów. 

Naszym kolejnym celem jest Trabia Garden.

Trabia Garden

Po scence wspinamy się do góry. Idziemy przed siebie, rozmawiamy z Selphie, po czym idziemy w prawo, by wśród ruin znaleźć numer Timber Manics. Cofamy się do lokacji z punktem wyssania Thundagi, idziemy na samą południową krawędź screena by znaleźć ledwie widoczny Weapons Mon. Teraz idziemy cały czas w lewo, aż do boiska. Tu rozmawiamy ze wszystkimi i próbujemy wyjść, by zaczęła się dłuższa scenka.

Jako duch, rozmawiamy z dzieciakiem, schodzimy na dół, a potem rozmawiamy z każdym z dzieci. Po kolejnych scenkach rozmawiamy z Irvine, Quistis i Selphie. Podchodzimy do Rinoi, by zakończyć ten wątek. Gdy znajdziemy sie na mostku, wychodzimy i wracamy do Trabia Garden, by zagrać w karty z dziewczyną z którą rozmawiała Selphie. Wygrać od niej można kartę Selphie, a z niej wyciągnąć aż trzy Elemen Def x4, bardzo potężne zdolności obronne dla GFów.

Cape of Good Hope

Lecimy na zachodni kraniec południowego kontynentu, gdzie wznosi się dom z latarnią morską. Próbujemy wejść do domu, ale nic się nie stanie. Po obejrzeniu domu wracamy do ogrodu. Nieopodal będzie się unosił Galbadia Garden. Lecimy w jego stronę. 

Gdy zadane będzie pytanie o rozkazy, wybieramy kolejno: "Prepare for the attack," "Prepare our defenses," i  "Take care of the junior classmen." Następnie idziemy do Quad i tam na końcu rozmawiamy z Zellem, a potem z Rinoą. Po próbie wyjścia zaczną się scenki.

Kierujemy teraz drużyną Zella. Idziemy w prawo. Gdy Rinoa spadnie, idziemy do bramy ogrodu. Tu zmieniamy skład drużyny i idziemy Squallem do klasy na piętrze. Tu czeka nas walka z czwórką żołnierzy - lubią używać ataków statusowych, więc szybko załatwmy ich GFami. Po rozmowie z uratowanymi wracamy na mostek dowodzenia ogrodem. 

Po scence zjeżdżamy na drugie piętro, rozmawiamy z dziewczyną i biegniemy korytarzem, by spotkać chłopaka. Gdy pojawi się żołnierz, otrzymamy dwa ciosy. Po znalezieniu się przy drzwiach naciskamy X i wybieramy "Look around for another option", a następnie "Press the button for the emergency exit". Teraz czeka nas mini gierka. Najlepiej korzystać z Punch i Block na przemian, Kick daje nam niewiele. 

Po scenkach wchodzimy do środka i tworzymy nowy zespół. Zadbajmy, aby postacie miały ochronę przez Wind, Earth i Ligtning oraz by ktoś miał Mug. Gdy będziemy gotowi, ruszamy cały czas w prawo, a potem schodami do góry, gdzie spotkamy Rajina i Fujin. Po rozmowie z nimi idziemy w lewo. Wchodzimy do pierwszych drzwi po prawo, by otrzymać Card Key 1. Teraz wracamy do początku (tam, gdzie save point) i idziemy w lewo, gdzie drzwi otworzy nam otrzymana karta. Przechodzimy przez boisko hokejowe, a następnie idziemy w prawo. Tam w klasie otrzymamy Card Key 2. Wychodzimy z klasy, idziemy cały czas na południe, by wrócić do punktu startowego.

Idziemy w prawo, do schodów i teraz wchodzimy nimi na sam szczyt. Teraz idziemy cały czas przed siebie, aż zeskoczymy na kort. Drzwi po prawo prowadzą do początku (i save pointu). Nasza droga wiedzie w lewo. Idziemy przed siebie, aż dojdziemy do hallu. Tu po środku czeka na nas boss:

Boss: Cerberus


 

HP: 1000-10 000

Wrażliwość: brak

Odporność: Lightning, Wind

Po pierwsze, Mug, bo daje nam rzadkie a cenne Spd-J. Po drugie, Draw, bo można wyssać z niego rzadki i także cenny czar Triple. Po trzecie, Triple lubi sam używać, a wtedy natychmiast kontrujemy Dispel, bo będzie źle. Dobrze jest narzucić drużynie Float, bo lubi używać Quake. 

Po walce dostaniemy jego kartę oraz jego samego jako GFa. Tuż za nim jest punkt zapisu gry, leczymy się. W lokacji, gdzie był Cerberus, w samym jej środku (tam, gdzie stał) możemy napotkać wrogów mających bardzo dobre czary Flare i Pain, które warto wyssać. 

 Z hallu idziemy w lewo, wchodzimy do klasy po lewo, by zdobyć Key Card 3. Wracamy do hallu, następnie wracamy do korytarza ze schodami, wchodzimy do góry i tu w lewo, do windy. Wjeżdżamy do góry. Po prawo jest save point. Następnie podchodzimy do Seifera.

Boss: Seifer


 

HP: 1000-10000

Wrażliwość: Poison

Odporność: Brak

Wygląda groźnie, ale ta walka to żart i rozczarowanie. Ataki fizyczne skupi na Squallu, więc warto mu podnieść Vit. Poza tym, zabijemy go szybko i bez wysiłku. To jednak dopiero przygrywka przed zasadniczą walką. 

Po jego pokonaniu zapisujemy grę, zjeżdżamy na dół i idziemy w prawo. Polecam upewnić się, że mamy junction zabezpieczone przed Sleep. Idziemy prosto, by zaczęła się zadanicza walka.

Boss: Edea, Seifer


 

HP: 1000-16 000

Wrażliwość: Brak 

Odporność: Brak

Na początku walczymy z Seiferem, który ma takie same statystyki jak poprzednio. Gdy go załatwimy, do akcji wkroczy Edea. Po pierwsze, wysysamy z niej GFa Alexandra. Ma mocne czary, ale Sleep czy Silence powinny ją uspokoić. Potem GFy i magia, a sprawa będzie załatwiona. Po walce czeka nas sporo scenek, które zakończą ten fragment gry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz